Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Fieni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Fieni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Fieni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Fieni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal • absolvent al invatamantului superior economic de specialitate• cunostinte solide pentru legislatia si sistemul organizatoric si financiar-contabil;• conducerea contabilitatii computerizate• capacitate de analiza, sinteza, organizare si conducere, gandire logica• persoana corecta, serioasa, obiectiva.* detinerea unui curs de resurse umane constituie un plusDescrierea jobului • Respecta toate reglementările contabile-financiare• Efectueaza operatiunile de inchidere contabilitate lunara / trimestriala / anual• Intocmeste bilanţuri, situaţii de profit-pierdere, bugete, prognoze financiare etc.• Efectueaza audituri si calculeaza taxe* Revisal, salarii
GELOR TRADING COM

Operator Incarcare Vrac


Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Operayor încărcare vrac, pentru punctul de lucru Fabrica de ciment Fieni, jud. Dâmbovița.Cerințele postuluiStudii şi experienţă Absolvent studii medii, prezintă avantaj profil mecanic; Minim 1 an experiență în mediu industrial;Cunoştinţe şi abilităţi necesare: Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Îndemânare, viteză de reacție și precizie în execuție; Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului; Capacitate de concentrare și atenție sporită; Abilități de organizare și gestionare a timpului; Punctualitate, seriozitate și corectitudine.Descrierea jobului Principalele responsabilități: Organizează activitatea de încărcare a mijloacelor de transport auto cu ciment vrac și filer; Verifică starea tehnică a utilajelor ce formeaza fluxul tehnologic de încărcare ciment vrac și filer; Respectă graficul de circulație a documentelor justificative în cadrul activ
HEIDELBERGCEMENT ROMANIA S.​A.​

Operator Foreza


Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Operator foreză, pentru punctul de lucru Fabrica de ciment Fieni, jud. Dâmbovița.Cerințele postuluiStudii şi experienţă Absolvent studii medii / școală profesională, profil mecanic (utilaj, terasamente etc); Prezintă avantaj deținerea calificării de forezor, precum și cunoștințele mecanice și electrice; Minim 3 ani experiență în mediul industrial;Cunoştinţe şi abilităţi necesare: Foarte bune cunoștințe de mecanică a utilajului; Competență de interpretare a datelor furnizate de calculatorul forezei; Îndemânare, viteză de reacție și precizie în execuție; Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă; Capacitate de concentrare și atenție; Abilități de organizare și gestionare a timpului; Flexibilitate și adaptabilitate; Punctualitate, seriozitate și corectitudine;Descrierea jobului Principalele responsabilități: Execută forajul găurilor verticale și oriz
Carpatcement

CONTABIL SEF - Full-Time


Candidatul ideal: Studii superioare economice; Experienta intr-un rol similar ( contabil sef si coordonare echipa); minim 5 ani Cunoasterea legislatiei contabile si fiscal Bune abilități de leadership, precum și de comunicare și interpersonale Certificarea CECCAR se consideră avantaj Capacitatea de a lucra in echipa Capacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros Atentie la detalii si calitate a lucrarilor Persoana activa, energica si orientata spre rezultate; Descrierea jobului Coordoneaza si conduce activitatea departamentului contabilitate si se asigura ca toate standardele sunt urmate corect Verifica balanta contabila inainte de inchiderea lunara Verifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legale Organizeaza, conduce si controleaza inventarierea generala anuale a patrimoniului; Participa la realizarea auditului anual si a altor misiuni similare, prin contributia la pregatir
REGATA

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Operator Facturare - Divizia Usi


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Operator FacturareNe dorim sa cunoastem persoane: absolvente a unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic) sau liceu cu profil real; cu experienta de minim un an in facturare; cu bune abilitati organizatorice si de rezolvare a problemelor cu rapiditate; cu abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; meticuloase si atente la detalii; responsabile, integre, orientate catre atingerea obiectivelor, cu cunostinte privind softurile de gestiune (Softone -constituie avantaj); cu cunostiinte PC – Excel mediu.Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: facturarea produselor catre clienti; introducerea in gestiune a facturilor de marfa de la furnizori; operarea si intocmirea N.I.R. - urilor / receptiilor de la furnizori interni / externi; asigurarea unui suport informational ce tine de gestionarea stocurilor si a documentelor de marfa; urmarirea comenzilor s
AX PERPETUUM IMPEX

Economist Senior


Candidatul ideal - absolvent studii superioare profil economic- experienta in domeniul financiar-contabil min. 3 ani- cunostinte temeinice de legislatie in domeniul financiar-contabil- cunostinte avansate ale pachetului Office- capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii- persoana responsabila, organizata, orientata catre rezultat, spirit de echipa- experienta in companii care beneficiaza de facilitati fiscale in constructii constituie un avantajDescrierea jobului - contabilitate pana la nivel de balanta si bilant inclusiv;- inregistrarea corecta, completa si la timp a tuturor documentelor contabile, conform legislatiei in vigoare, inclusiv alocarea pe centre de cost corespunzatoare a cheltuielilor inregistrate- verificarea corectitudinii documentelor primare-participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a exercitiului financiar-contabil;- intocmirea declaratiilor fiscale lunare- verifica/ inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi; se asigu
EXE GREEN HOLDING

Achizitor - Senior Buyer


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe un post similarAbsolvent de studii superioare (studiile economice constituie avantaj)Buna stapanire a tehnicilor de negociere, spirit analitic dezvoltatFamiliarizat cu termeni contractuali comerciali si vamaliAptitudini de planificare, organizare si control, abilitati de comunicareOrientare catre respectarea regulilor si a procedurilorAtentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza si decizie rapidaCunostinte utilizare MS Ofice (Word, Excel)Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului Gestionarea grupelor de marfuri / furnizori alocati (selectare gama produse, negiociere termeni contractuali, contractare)Urmareste executia contractului (introduce / trimite comenzile catre furnizori / urmareste intreg procesul pana la receptia marfii in depozit / urmarire/confirmare plati furnizori)Analiza si anticipare trenduri/directii de dezvoltare piataIntocmire rapoarte si urmarire coeficienti de performantaManagementul stoculuiAsigu
REGATA SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:- Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)- Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;- Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);- Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;- Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;- Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:- Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;- Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);- Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:- Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzari- Investim in oameni si oferim programe de training;- Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;- Reduceri de pana la 50% pentru articolele ve
GRAFTEX PRODCOM

Operator Order Picker - Zona Chitila


Candidatul ideal Studii medii; Atestat ISCIR Atestat RSVTI Experinta si capacitate de lucru la inaltime; Experienta similara in domeniul pieselor auto, constituie avantaj; Cunostinte de operare scanner cu system WMS reprezinta avantaj; Cunostinte bune de Microsoft Excel; Persoana analitica, foarte bine organizata, atenta la detalii; Abilitati bune de comunicare si relationare cu colegii; Capacitate de acumulare cunostinte noi;Descrierea jobului Responsabilitati: Manipularea pieselor auto; Pregătire comenzi (picking) pentru livrare, etichetare, ambalare în colete, manipulare marfă; Participarea la inventarele periodice; Asigura incărcarea, descărcarea şi manipularea marfurilor în deposit, folosind in parallel sistemul WMS pentru trasabilitatea marfurilor in deposit Preleveaza marfa pentru clienţi conform comenzilor şi priorităţilor cu ajutorul scanner ului si a sistemului WMS, prin procesul denumit ‘’picking’’ Manipularea şi aşezarea produselor în spaţiile special destinate, în funcţie
EUROEST CAR SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Medic Veterinar Ferme


Candidatul ideal Medic veterinar: Persoana comunicativa, punctuala, disciplinata; Abilitati de organizare si atentie la detalii; Cunosterea pachetului Microsoft Office; Disponibilitatea pentru un program full-time; Obligatoriu permis de conducerePersonal administrativ: Studii medii finalizate.(personal administrativ-doar Brasov si Tunari); Persoana comunicativa, punctuala, disciplinata; Abilitati de organizare si atentie la detalii; Cunosterea pachetului Microsoft Office; Activitati de birou:intocmire acte pt ferme(livrari, primiri animale, registre, comenzi materiale,etc) Disponibilitatea pentru un program full-time. Obligatoriu permis de conducereDescrierea jobului Candidatul participa activ la imbunatatirea relatia cu autoritatile(DSV-ul din judetul arondat)supravegherea sanitar veterinară a animalelor(inspectia zilnica)monitorizarea stării de sănătate a efectivelor de animale prin examene anatomo-patologice și analize de laborator,menținerea măsurilor de biosecuritate în fermă,real
CAMELEONU VET

Operator Tehnic ( Tehnician )


Candidatul ideal Absolvent studii medii de profil tehnic. Candidatul trebuie sa fie dispus la deplasare in tara si strainatate, disponibilitate de a lucra in schimburi. Seriozitate si implicare. Abilitati de lucru in echipa.Locatia sediului este in Ciolpani.Descrierea jobului SIS Eastern o companie United Safety angajeaza "OPERATOR TEHNIC- TEHNICIAN" Asigura pro-activ respectarea regulilor de Securitate si Sanatate in Munca impreuna cu reprezentanți ai clientului, la sondele de foraj si reparatii capitale, in locații industriale și, rafinarie. Pregateste, asigură funcționarea si gestioneaza echipamentele de protectie si detectie specifice la sondele cu hidrogen sulfurat si alte gaze periculoase, participa la exercitii de salvare, inspecteaza, testeaza si evalueaza pericolele in locatiile de lucru. Instaleaza si dezinstaleaza echipamentele de siguranta cum ar fi: aparat de respirat autonom, sistem de detectie a gazelor, bariere, semne de atentionare si zone de informare, asigurand funct
SIS EASTERN

Customer Relationship Officer - Ing Office Mircea Cel Batran


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol? Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING BANK ROMANIA

Operator Pariuri Sportive & Slot Attendant


Candidatul ideal Cautam colegi pentru punctele de lucru din: Campina, Potigrafu, Tancabesti, Balotesti, Chiajna, Voluntari, Bucuresti, Tunari! Pentru mai multe detalii 0734.000.143 .CANDIDATUL IDEAL POTI FI CHIAR TU!- Esti student sau absolvent de liceu cu diploma?- Consideri ca esti echilibrat , responsabil si constiincios ?- Ai abilitati de calcul matematic si cunostinte operare PC?- Esti organizat, punctual, dornic de dezvoltare si totodata orientat catre rezultate?Daca raspunsurile au fost DA, te asteptam in ECHIPA NOASTRA!Descrierea jobului Descrierea jobului*Acceptarea si validarea tichetelor de pariere;*Acordarea de suport clientilor si explicarea regulilor de joc;*Intampinarea si asistarea clientilor pe toata durata vizitei, intr-o maniera profesionala, amiabila si prompta;*Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale si evenimente organizate in cadrul salii sau la nivel de companie;*Supravegherea activitatii salii de joc si asigurarea unei atmosfere prietenoase
CLUB KING

Operator Productie (piese Auto,​ 3 Schimburi,​ Ploiesti)


Candidatul ideal Locul de munca este situat in Com. Aricesti - Rahtivani, jud. PRAHOVA DN72, nr. 874 (Chiar langa Roquet Eastern Europe SRL)Cerinte:- Educatie: minim 8 clase- Vedere / stare de sanatate bune, distingere culori, dexteritate- Disponibilitate lucru in 3 schimburi (prin rotatie dupa situatia firmei)- Minim 2 ani intr-o activitate industriala, preferabil automotive- Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj- Initiativa, flexibilitate si dinamism- Abilitatea de a lucra ca parte a unei echipe;- Abilitatea de a lucra cu precizie;- Disponibilitate pentru efort fizic, de intensitate medie;- Bune abilitati de concentrare;- Capacitatea de a lucra fara supraveghere directa.Descrierea jobului - Asamblarea de componente auto;- Sprijina din punct de vedere productia, echipa de productie conform programului stabilit de supervizorul general.- Respectarea si urmarirea proceselor de lucru- Utilizarea echipamentelor conform specificatiilor si instructiunilor de lucru.- Contra
S.​C.​ KAMTEC AUTO ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Operator Call Center


Candidatul ideal Absolvent studii medii;Abilitati de operare PC (Microsoft Word, Excel);Abilitati excelente de comunicare;Adaptabilitate si atentie la detalii;Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii. Descrierea jobului Initierea apelurilor telefonice catre clientii care au achizitionat produse din portofoliul companiei; Preluarea apelurilor din partea clientilor si acordarea suportului in vederea oferirii solutiei optime; Respectarea procesurilor interne priving fluxul activitatii; Participarea activa la training-uri organizate.
ARCTIC

Import Export Operations Specialist


Candidatul ideal ▪ Bachelor | Master’s Degree in Economics / Engineering,▪ Knows, understands, demonstrates focus on daily tasks,▪ Demonstrates and maintains a high level of professionalism in language and behaviors in allinteractions,▪ Demonstrates the ability to adapt well to change and be a positive influence on others,▪ Strong interpersonal skills, with the ability to work in/with a multicultural environment,▪ Excel - advanced, Word, Power Point, SAP independent user is a plus▪ Ability to learn and understand the assembled parts from technical point of view,▪ Knowledge of supply chain and distribution management,▪ Time management and planning.Descrierea jobului ▪ Manage the operational deliveries all around the region,▪ Keeps close communications with external customers/clients for invoices and deliveries,▪ Issue Excel reports and performs customer performance analysis,▪ Develops improvements plan regarding flow and process,▪ Manage specific documentation (customs, invoices, delive
ARCTIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.