Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Filiasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Filiasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Filiasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Filiasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil,​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal * Cunoștințe Microsoft Office, cunoștințe aprofundate de Word și Excel* Capacitatea de a derula proiecte pe cont propriu și în echipă;* Etică și integritate, comportament profesionist, asumarea și respectarea responsabilităţilor;* Dorința de a lucra într-o companie orientată către performanță;* Capacitatea de a învăța și înțelege lucruri noi* Experiență într-o poziție similară* Excelente abilități de comunicare, relaționare și organizare, nivel înalt de implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii;* Inițiativă, organizare, orientare către soluții și rezultate, perseverență;Descrierea jobului * Organizează, îndrumă, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a organizației în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.* Organizează și coordoneaza contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezult
SUPERMEDICAL SRL

Contabil - Economist


Candidatul ideal Cerinte Contabil - Economist: Studii superioare in domeniul economic; Cel putin 3 ani experienta preferabil intr-o companie cu specific industrial/ constructii sau similar; Buna cunoastere a legislatiei financiar-contabile si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii MS Office (Word, Excel) si cel putin a unui software de tip ERP; Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (reprezinta un avantaj); Seriozitate, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Persoana organizata, meticuloasa, dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, dorinta de dezvoltare; Rezistenta la stres.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor de achizitii de bunuri si servicii, livrari de bunuri si servicii, leasinguri financiare si operationale, imobilizari, gestionare stocuri etc.; Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si cu acuratete a documentelor in evidenta contabila a companiei; Contribuie la inchiderea balantei de verificare,a registrelor contabile; I
CASA NOASTRA

Economist /​contabil


Candidatul ideal -dorinta de a invata, seriozitate, responsabilitate asumata;-deschis la nou, dinamic si caruia ii plac provocarile;-cunoscator program Omnidata-Petrescu constitue un avantaj;Descrierea jobului - evidenta contabila pana la nivel de balanta;- verificarea si prelucrarea documentelor;- arhivarea documentelor in dosare;- cunostinte operare PC si a pachetului MS Office; - alte sarcini ce tin de buna colaborare cu clientii;Beneficii:-Salariu motiovant;-Tichete de masa (30 lei/ bon)-Program de lucru 8 ore;
CONS. OUT

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Absolvent studii economice ( de preferinta, sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune) ;- Experienta minim 3 ani in domeniul activitatii financiar-contabil, constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune- Cunoastere operare PC - MS Office -nivel avansat- Cunoasterea programului de contabilitate charisma constituie un avantaj- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;- Capacitate de organizari si planificare- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;- Excelente abilitati de comunicare;Descrierea jobului- Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie;- Emitere facturi catre clienti.- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil.
INPROCONSA

Economist Contabilitate Primara


Candidatul ideal • Absolvent/a al/a unei Facultatii de Studii Economice;• Cunoasterea normelor legale in domeniul financiar-contabil;• Cunostinte de operare a programelor contabile (program de gestiune si contabilitate Saga C);• Bune abilitati de operare Microsoft Office – Excel;• Rezistenta la stres si atentie la detalii;• Abilitati interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa;• Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete).Descrierea jobului • Solicitarea, preluarea, verificarea si inregistrarea tuturor documentelor contabile lunare, atat de la clienti, cat si de la furnizori;• Inregistrarea si intocmirea corecta si la zi a tuturor documentelor de contabilitate primara: facturi, instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, extrase de cont, registru de casa, etc.;• Operarea documentelor contabile in programul de contabilitate Saga C;• Participarea la operatiunile contabile aferente sfarsitului fiecarei luni;• Implicarea in activitatea de
RURAL CAPITAL

Consultant Vanzari Ip


Candidatul ideal Ai cunostinte despre materiale de constructiiEști absolvent de studii superioare tehniceEști familiarizat cu utilizarea Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP /SICAP)Ai cunostinte si experienta in vanzariEsti o persoană energică, cu atenție la detalii, cu abilități dе comunicare și relaționare,.Flexibilitate, persoană proactivă şi bine organizatăDescrierea jobului Monitorizezi/urmărești oportunităţi de licitaţii pe site-urile dedicateUrmărești statusul licitaţiilor pe rol (clarificări, contestaţii, amânări, anulări etc...)Studiezi caietele de sarcini, documentaţii de atribuire și urmărești dacă sunt îndeplinite condiţiile de calificare/eligibilitate prevăzute în documentaţiile de atribuireAsiguri întocmirea formularelor și a documentației de eligibilitate, verifici existenţa şi valabilitatea documentelor, obții documentele necesare dovedirii îndeplinirii tuturor cerinţelorÎncarci oferta în sistemul SEAP, răspunzi la solicitări de clarificări şi urmărești docu
ARABESQUE SRL

Contabil/​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal:Persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate,Cel puțin 3 ani experiență în contabilitate;Studii superioare de profil: economie/finanțe/contabilitate;Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil; experienta in contabilitate;Experienta in lucru in programul Petrescu constituie avantaj;Experinta in lucru in platforma SPV;Cunostinte MS Office (Excel, Access, Word, Power Point);Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Capacitate de analiza si rezolvare probleme;Abilitați de prioritizare și gestionare a fluxurilor de lucru cu termene limita stranseSa se exprime clar in scris si verbal;Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru.Descrierea jobului Deschierea jobului: Ţine evidenţa contabilă a operaţiilor financiare în conformitate cu principiile generale ale contabilităţii; Verifica si prelucreaza documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata)
BANUL JIULUI

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Compania Nationala De Cai Ferate C.f.r. Sa Bucuresti Sucursala Regionala De Cai Ferate Craiova,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Craiova
Compania Nationala De Cai Ferate C.​f.​r.​ Sa Bucuresti Sucursala Regionala De Cai Ferate Craiova

Expert Contabil-verificator


Ocupatia: Expert Contabil-verificator,Angajator: Sc Paolamar Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 1,Adresa Locului De Munca: Craiova
Sc Paolamar Srl

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consultant vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Descrierea postului:Angajez consultant vanzari(vanzatoare) magazin Inmedio in galeria Auchan Craiova Calea Severinului, fost Real.Magazinul vinde presa,carte, dulciuri, racoritoare, produse din tutun,diverse. Suntem deschisi sa-i primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte dintr-o retea moderna de retail.Se acorda bonusuri din campaniile active desfasurate in magazin.Program de lucru in doua tureTraining gratuit la locul de munca. Cerințele postului:Daca ai minim studii medii, cunostinte minime operare PC, atitudine deschisa pro client, esti o fire dinamica si deschisa te asteptam cu un CV aici sau direct in magazin. Alte detalii, la numarul de telefon afisat!
VADIPO COM

Functionar Administrativ /​ Economic


Candidatul ideal Abilitati de comunicare, organizare si sistematizare.Cunoscatoare de limba engleza, experienta in contabilitate primara, ofertare, licitatii si fonduri europene.Atentie la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si punctualitate.Capacitate reala de asimilare rapida, initiativa si amabilitate.Descrierea jobului Atributii de ofertare a produselor comercializate de firma, asigurand satisfacerea cerintelor clientilor intr-un interval de timp cat mai scurt.Atributii intocmire documentatie fonduri europene si documentatie pentru licitatii.​Atributii contabilitate primara.
PROFLEX SUD

Agent Vanzari - Fonduri Europene


Candidatul ideal orientat către client și către calitatea serviciilor prestate; abilități dе relaționare și comunicare, gândire logică, structurată, memorie bună, atenție la detalii; atitudine pozitivă și proactivă, empatie și înțelegere; spontanietate, capacitatea dе a gestiona optim situațiile dificile/conflictuale, persuasiune; spirit dе echipă, punctualitate, încredere în sine, autocontrol; dorința dе a se perfecționa continuu în domeniul vânzărilor, buna dispoziție. dispus sa fie responsabil pentru propriile câștiguri serios, orientat spre rezultate și cu dorința de perfecționare abilitatea de a identifica nevoile clienților și de a construi parteneriate spirit comercial dezvoltat, orientat către clientDescrierea jobului BENEFICII ofertă financiară atractivă, corelată cu performanțele: comision din vanzari + bonusuri mediu de lucru modern, competitiv, bazat pe solidaritate; variate programe de formare și traininguri evoluție profesională, posibilitatea de a avansa posibilitatea de
ISTRU FAUTOR

Economist - Responsabil Economic Departament


Candidatul ideal - Studii superioare Finante/Contabilitate.- Experienţă relevantă într-un post similar: minim 3 ani- Cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Petrescu ).- Capacitate de organizare si planificare, spirit de initiativa si capacitatea de a-si asuma raspunderea pentru activitatea proprie.- Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word şi Excel);Descrierea jobului - Evidenta contabila (registre si jurnale)- Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna)- Intocmirea balantei lunare, evidenta clientilor, furnizorilor si a stocurilor.- Reglarea fisei sintetice.- Intocmirea unor rapoarte financiare diverse.- Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.
DOMENIUL COROANEI SEGARCEA

Economist


Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic/contabil finalizate; Experienţa în domeniul financiar-contabil constituie avantaj; Cunoştinţe temeinice Microsoft Office, in special Excel; Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent; Cunoasterea prevederilor legislatiei financiar-contabile din Romania.Descrierea jobului Responsabilitati: desfasoara in mod eficient activitatea financiar-contabila a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; asigura tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile; verifica registrul de casa; verifica deconturile si leasing-urile; inregistreaza note contabile salarii; efectueaza diverse operatiuni contabile; verifica facturile primite si anexele acestora, apoi le inregistreaza in contabilitate; intocmeste notele contabile aferente lucrarilor re
DUMAGAS AGRI

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila nu este necesara; Cunostintele in domeniul economic reprezinta avantaj;Asteptam CV-ul tau pe e-mail, la adresa [email protected] jobului Postul prеsupunе activități de consultanță cu privire la progrаmеlе dе finanțarе nеrambursаbile, realizаreа și completаrea documentațiilor specificе obținеrii finаnțărilor nerambursabile, consultanță în implementarea și managementul proiectelor, cunoștințe privind legislația în vigoare aplicată în cadrul programelor cu finanțare UE.Atributii:1. Documentarea in vederea realizarii proiectului:- identifica conditiile de aplicare conform legislatiei
A & I FLASH-CONSULTING CENTRE

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal va trebui sa :- aiba experiență în domeniul contabil – minimum 2 ani în care ai explorat o gamă largă de activități financiar-contabile;- cunoasca la nivel avansat limba engleza (scris / citit)- buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si operare PC- abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;- persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte- orientarea catre client, discutii cu clientii telefonic, email, skype- abilitate generală de învățare;Descrierea jobului Aveti cunostinte bune Excel si sunteti o persoana cu atentie la detalii? Vino sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice!Pentru departamentul nostru financiar, căutăm un economist cu urmatoarele responsabilitati: - Înregistreaza deconturile de cheltuieli si facturile de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite; - Participa la reconcilierea soldurilor cu partenerii comerciali; - P
GLOBAL VOICE

Sap Operator - Isalnita


Candidatul ideal ♦Experienta in sistem SAP - reprezinta un avantaj♦Nivelul minim de pregatire: Studii medii / Studii superioare♦Bune abilitati de comunicare, de colaborare cu celelalte departamente si de rezolvare a problemelor♦Cunostinte in utilizarea sistemului de operare Windows, aplicatii MS Office♦Cunostinte de infrastructura tehnica si/sau automatizare, constituie un avantaj♦Cunoasterea limbii engleze: nivel mediu constituie avantaj♦Sa aiba aptitudini pentru a identifica si a descrie problemele♦Atentie la detalii♦Disponibilitatea de a asimila rapid noi informatii♦Respectarea termenelor limitaDescrierea jobului -Operarea sistemului SAP conform Procedurilor si instructiunilor de lucru in vigoare;-Efectueaza verificarile necesare, astfel incat, toate livrarile de produse petroliere sa fie inregistrate corespunzator in sistemul SAP;-Compara zilnic comenzile de livrare aprobate din sistemul SAP, cu cele existente in sistemul intern, identificand si aducand la cunostinta conducerii dep
SGS ROMANIA

Operator Junior Call Center


Candidatul ideal Cu sau fără experiență, vrem să descoperim adevăratele talente!Daca comunici cu usurință și ești o persoană influentă, iți convingi des prietenii, vino să câștigi din asta !Daca ești o fire ambițioasă, responsabilă, organizată și cu țeluri înalte, hai să-ți faci o carieră în industria noastră!Dacă ești o persoană inteligența, nu mai sta pe gânduri și trimite-ne un CV, chiar ACUM, iar noi te vom contacta pentu a stabili o întâlnire.Descrierea jobului Stim ca iti doresti un job stabil in aceste vremuri nesigure, tocmai de asta noi iti oferim :• Salariu incepand de la 1900 pana la 2400 net chiar si peste (depinde de tine cat esti de constincios)• Doua concedii de cate doua saptamani, unul de sarbatorile de iarna si altul in vara• Pe langa un job stabil si sigur, și un job ușor (sunăm și invităm oamenii la prezentările noastre, atâta tot)• Program full time de luni până joi , iar vineri program scurt ( până la 12) (weekend-urile sunt libere mereu!• Un job unde să poți creș
EMT SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.