Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Filiasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Filiasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Filiasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate. Experienta in departamentul contabil al unei societati - obligatorie (sa fi lucrat efectiv in program de contabilitate-gestiune, revisal) Persoana deschisa, cu capacitate de invatare, adaptare la nou.Descrierea jobului Evidenta contabila (inregistrari contabile: furnizori, clienti, extrase bancare, gestiune, revisal, etc) in cadrul unei societati comerciale Sa aiba cunostiinte legislatie fiscala de actualitate in domeniu Detalii legate de programul de lucru si salariu se discuta in cadrul unui interviu Poate lucra impreuna cu un contabil sef sau separat
AUTRAS PROIECT
Candidatul ideal Disponibilitate pentru program in 2 schimburi; Seriozitate; Responsabilitate; Atentie la detalii; Abilitаtе dе lucru in еchipa.Descrierea jobului Operator linie productie servetele/hartie igienica/ prosoape bucatarie; Alimеntаrеа liniilor dе productiе cu mаtеriе primа; Urmаrirеа bunеi functionаri а liniilor dе productiе; Vеrificаrеa cаlitаtii produsеlor; Ambаlаrеа produsеlor finitе.Se lucreaza in doua schimburi;Salariu 1900 lei net/luna + 400 lei bonuri de masa.
PRESTIGE MIRALEX
Candidatul ideal Persoana cu studii superioare in domeniu finalizate si experienta de lucru in domeniu financiar contabilExperienta in constructii sau imobiliare constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa: gestiune, salarii, balanta, bilant si, analiza economico financiara a firmeiInregistreaza in gestiune facurile de materiale, opereaza in contabilitate (Petrescu) extrase banca, facturi, declaratii , balanta, bilant, salarii, revisalDepune documentele necesare aprobarii unui credit la bancaRelationeaza si cu alte institutii cum ar fi Anaf , Itm
GUZZO GRUP INTERNATIONAL
Candidatul ideal Societate de productie( abator) anagajez economist cu experienta in productie pentru evidenta primara si contabilaEXPERIENTA DE MINIM 5 ANI IN CONTABILITATE; PREFERAM SA CUNOASCA PROGRAMUL DE CONTABILITATE PETRESCU; ABILITATI DE COMUNICARE; DISPONIBILITATEA DE A LUCRA INTR-O ECHIPA DE ECONOMISTI / CONTABILI.Descrierea jobului  JOBUL PRESUPUNE OPERARE CONTABILITATE SI INCHIDERE BALANTA;OFERIM ACTIVITATEA SE VA DESFASURA IN TOTALITATE LA BIROU – Com Facai SALARIUL ATRACTIV
MC CONSULTING
Descrierea jobului Firma contabilitate angajeaza pentru sediul din Craiova:ECONOMIST - CONTABIL cu experientaDescrierea jobului- Cunostinte contabilitate , intocmire Balanta, Bilant, intocmire declaratii fiscale;- Cunostinte operatiuni salarizare(REVISAL,declaratii lunare);- Intocmire si depunere Cereri de recuperare indemnizatii concedii medicale la CASJDJ- cunoastere program OMNIDATA poate fi un avantaj- Avantaje:Full time Job, angajament pe termen lung,asigurare medicala privata,bonuri de masa,bonusuri in functie de performanta;
COUNTEXP
Candidatul ideal - studii superioare economice în domeniul financiar contabil si experiență de minimum 5 ani în acest domeniu de activitate;- cunoștințe avansate de contabilitate financiară și fiscalitate;- bune cunoștințe de Excel;- experiență de lucru cu un soft de contabilitate;- capacitate de adaptabilitate, organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limită;- integritate si corectitudine- promptitudine in rezolvarea sarcinilor solicitate de echipa managerialăDescrierea jobului - supervizează înregistrarea tuturor tranzacțiilor și documentelor justificative în evidențele contabile;-efectuează procedurile și înregistrările de închidere de lună;-asigură întocmirea raportărilor către Adminisțratia Financiară, Ministerul Finanțelor Publice, bănci și alte instituții;-reprezintă compania și asigură interfața cu Administrația Financiară si autoritățile de control ale statului;-întocmește situațiile financiare-contabile de sinteză ale societății;-asigură inventarie
SIMODE IMPEX
Candidatul ideal - studii superioare economice în domeniul financiar contabil si experiență de minimum 3 ani în acest domeniu de activitate;- cunoștințe bune de contabilitate financiară și fiscalitate;- bune cunoștințe de Excel;- experiență de lucru cu un soft de contabilitate;- capacitate de adaptabilitate, organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limită;- integritate si corectitudine- promptitudine in rezolvarea sarcinilor solicitate de echipa managerialăDescrierea jobului - supervizează înregistrarea tuturor tranzacțiilor și documentelor justificative în evidențele contabile;-efectuează procedurile și înregistrările de închidere de lună;-asigură întocmirea raportărilor către Adminisțratia Financiară, Ministerul Finanțelor Publice, bănci și alte instituții;-reprezintă compania și asigură interfața cu Administrația Financiară si autoritățile de control ale statului;-întocmește situațiile financiare-contabile de sinteză ale societății;-asigură inventarierea,
SIMODE IMPEX
Candidatul ideal - Studii superioare dе profil economic;- Experiență minim 5 ani pe un post similar,- Bune abilitati dе comunicare,- Predispoziție spre organizare și prioritizare a activităților, dar ținând cont derespectarea termenelor limită;- Cunoştinţe la nivel dе utilizator avansat ale aplicaţiilor dе calculator, MicrosoftOfficeDescrierea jobului Responsabilitati- inregistrarea documentelor financiar contabile;- intocmirea declaratiilor fiscale si transmiterea acestora;- intocmire documente specifice activitatii de salarizare (inregistrare REVISAL,intocmire state de plata, calcul impozit pe venit si contributii salariale);- intocmire devize prestari serviciiBeneficii:Salariu în funcţie de nivelul de experienţă şi abilităţiAsigurare transport.
POP DEPOZIT LOGISTICA
Candidatul ideal - cunostinte solide de microsoft office (word, excel);- minim studii medii;- experienta anterioara de gestionar;- persoana dinamica, serioasa, dipsusa la lucru pe teren, rezistent la stres;- cunostinte minime de contabilitate primara;- cunostinte solide de gestiune; Descrierea jobului Gestionar - verifica stocuri, invetariere, receptioneaza marfa la primire, intocmeste fise magazie- se lucreaza pe teren.Pentru mai multe detalii sunati la telefon:0723445534
OLTENIA GARDEN
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Requirements: Candidate must possess at least a Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, Finance/Accountancy or equivalent One to Two years of accounting experience and Fresh graduates are welcome to apply Knowledgeable in Microsoft Excel & Outlook. Proactive and a good team player. Detail oriented and organized. Meticulous and Sharp. Medium English language skillsDescrierea jobului Responsibilities: Reconcile and process vendor invoices for payment, Support India Team for Customer invoices collection for non-payments, Vendor empanelment and creation in system through India Purchase Team support. Raise purchase requisition, purchase order and any related procurements matters. Verification and check of all vendor/supplier invoices received & upload to SAP Ariba Portal for further process. Payments follow up with India P2P Team to ensure that payments releases happen on or before its due date Assist in monthly books closure and annual audits. Participate and support pr
QUEST GLOBAL ENGINEERING SERVICES
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Bune abilități de comunicare;• Cunoștințe minime de contabilitate primară și facturare;• Bune abilități numerice, capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Offic
eMAG
Candidatul ideal XGaming, companie a grupului Superbet isi mareste echipa!Suntem in cautarea a 4 colege noi pentru SuperClubul din Craiova.ATENTIE! Acest job presupune ture de noapte si cazare asigurata in orasul Pitesti pentru perioada de training.CERINTE- studii medii;- cunostinte de operare PC - nivel mediu;- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului - Asigura supravegherea permanenta a activitatii in sala de joc si desfasurarea civilizata a activitatii in cadrul acesteia- Efectuarea de operatiuni cu numerar (incasari si plati catre clienti) cu respectarea procedurilor interne- Intocmirea corecta a tuturor documentelor cu privire la activitatea de casierie din punct de vedere financiar contabil, conform procedurilor interne;- Oferirea de suport si consilierea clientilor pentru utilizarea aparatelor de jocBENEFICII PENTRU O CARIERĂ ÎN AVANTAJUL TĂ
SUPERBET BETTING & GAMING
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Our business is growing vey fast at this moment, so we are looking for 5 Recruitment Consultants in Craiova who have passion for people & recruitment, in order to manage projects in different areas for specialists, mid&top management positions.This is a role where you will manage end-to-end projects and design alternative sourcing strategies for permanent and project-based recruitment initiatives and continuously support clients, with focus on their resourcing requirements.We are looking for candidates with previous experience in recruitment (agencies or in-house), passionate about people and willing to work and learn in a competitive environment.Even if you don’t have experience in recruitment, we want to meet you if you worked in services and consulting.Descrierea jobului Your day-to-day responsibilities: End-to-end management for the assigned projects. Conducting search, screening, candidate interviews and assessment, using specific and customized methodology. Ensur
Confidenţial
Candidatul ideal Candidatul IdealAcest anunt se adreseaza doar studentilor la medicina!Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi.Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!La #SIGNALIDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu care împărtășim mai multe valori comune, printre care și umorul! 😊Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă.Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem?Jucător în piața de asigurări din România înca din anul 2008 și lideri în domeniul asigurărilor de sănătate, conform raport ASF 2020.Ai fost asigurat de noi dacă ai lucrat pentru una dintre companiile de top d
SIGNAL IDUNA
Candidatul ideal Manpower is looking for Senior Purchasing Anayst, for its client, FORD RomaniaMandatory requirements:• University degree in engineering or economics• English proficiency• Fully competent with Microsoft Office toolsPreferable:• Excellent numerical and analytical skills• Relevant experience in Purchasing/Cost estimating/Tooling engineering is an advantageDescrierea jobului • Develop sourcing strategies and develop/analyze competitor and market data• Perform benchmarking activities such as market tests to create/maintain a world class supply base• Secure and analyze quotations, negotiate prices and contract terms with suppliers for the purchase of a specific range of commodities to meet cost, quality based on objectives• Interface with global Purchasing teams and cross functional organizationsBenefits:• Professional development in a multinational company• Dynamic and well organized working environment• Motivating salary• Being part of a multicultural team
Experis Romania
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal Studii tehnice superioare; Abilitati de utilizare a programului de proiectare AutoCad, CorelDraw; Cunostinte tehnice de: desen tehnic, calcul de rezistenta mecanica, studiul materialor; Experienta in utilizarea pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook); Cunoasterea unei limbi straine (italiana, franceza, germana sau engleza)-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Instruirea si consilierea colegilor din celelalte departamente cu noutatile in domeniu tehnic, in ceea ce priveste produsele noi implementate; Gasirea de solutii tehnice pentru produsele care ies din sfera catalogului de produse ale companiei; Gasirea unei solutii tehnice care sa raspunda cerintelor clientului; Furnizarea de date pentru intocmirea cataloagelor tehnice de produse fabricate de companie; Furnizarea de date catre departamentul IT pentru realizarea popularii bazei de date a softului intern; Asigura legatura din punct de vedere tehnic cu furnizorii de materii prime si materiale; Participarea in co
CASA NOASTRA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.