Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

23 Locuri de Munca Contabil in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

23 Locuri de Munca Contabil in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Studii economice superioare Minim 1 ani experienta in domeniul financiar-contabil Cunoștințe utilizare sisteme ERP (avantaj Saga) MS Excel nivel avansat Cunoasterea legislatiei financiar-contabile Abilitati de comunicare si lucru in echipa Orientare catre rezultate, atitudine proactiva Constiinciozitate si corectitudineDescrierea jobului Întocmești dosarele de contabilitate pentru inchiderea de luna Esti responsabil de efectuarea platilor companiei catre furnizorii si angajatii companiei Inregistrarea in evidenta contabila a operatiunilor de plati si incasari prin banca Întocmești facturile emise de societate asigurandu-te de centralizarea lor corecta in sistemul intern, întocmești bonuri fiscale si chitante aferente facturilor încasate. Înregistrezi in contabilitate facturile de clienti si furnizori interni si externi , deconturi de cheltuieli Verifici documentele justificative care se inregistreaza in contabilitate sau in baza carora se efectueaza inregistrarile conf
BLITZ NETWORK

Media netă estimată pe baza celor 10767 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Societate comerciala angajeaza contabil pentru evidenta contabila primara, gestiune si activitate de secretariat, facturare, receptii materiale, intrari facturi diverse, bonuri de consum, etc)Cerinte: Studii de specialitate Experienta minim 1 an pe un post similar Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Office, Internet Explorer) Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate. Atentie la detalii si punctualitate. Placere si abilitate de a invata lucruri noi. Cunoștințe solide privind legislația în vigoare Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe; Abilitatea de a manageria proiecte multiple, cu termene fixe Constituie avantaj cunoasterea programului SAGADescrierea jobului Beneficii: Salariu motivant, tichete de masa Mediu de lucru placut
M INSTALL

Media netă estimată pe baza celor 10554 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil /​ Expert Contabil @meron


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare cu profil economic;- Cunostinte temeinice privind contabilitatea financiara, fiscalitate si legislatie financiar-contabila;- Abilitati de organizare, comunicare, planificare, autocontrol si control;- Foarte bune cunostinte de operare PC;- Meticulozitate si acuratete;- Persoana dinamica, deschisa, orientata spre solutii;- Seriozitate si implicare;- Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj;- Capacitatea de a mentine standarde etice ridicate, personalitate puternica, cu valori stabile, responsabilitate si loialitate, atitudine proactiva si pozitiva;- Spirit de initiativa, dinamism, gandire anticipativa si preventiva, promptitudine si ritm de lucru sustinut;- Seriozitate, promptitudine si initiativa in rezolvarea problemelor, bune capacitati de analiza, buna comunicare, spirit de echipa;- Gandire analitica si capacitatea de a lucra eficient cu un volum mare de date.Descrierea jobului - Organizarea si tinerea contabilitatii societatii
FIVE COFFEE ROASTERS

Contabil Salariu Net 5000 Ron


Candidatul ideal Contabil in Cluj-Napoca Studii medii sau superioare economice absolvite; Experienta minim 1 an pe un post similar; Cunostinte bune de contabilitate financiara si de gestiune; Abilitati de operare softuri contabile; Nivel bun de utilizare World, Excel; Cunostinte de operare Revisal; Cunostinte de salarizare, eliberare adeverinte; Cunoasterea programelor Saga si WinMentor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Inregistreaza documente finaciar contabile in programul de contabilitate (facturi, extrase bancare, deconturi,registru de casa); Urmareste incasarea si plata facturilor; Intocmeste bonuri de consum pentru materii prime; Completeaza si transmite date in Revisal; Intocmeste si administreaza dosarele de personal.Beneficii oferite: Salariu atractiv 5000 lei/luna net; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Decontare transport (combustibil sau abonament); Colectiv si mediu de lucru placut.
BEN FATTO

Junior Economist


Candidatul ideal JUNIOR ECONOMIST studii superioare în domeniul financiar-contabil cunoștințe operare WMEnterprise experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj capacitate de a respecta termene limită; entuziasm, amabilitate, organizare si determinare pozitiva in realizarea activitatilor zilnice; atenție la detalii, acuratețeDescrierea jobului JUNIOR ECONOMIST introducerea tuturor documentelor financiar contabile ( facturi, registru de casa, monetare, etc ) in programul de contabilitate incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli conform legislatiei in vigoare arhivare documente pastreaza confidentialitatea informatiilor cu care intra in contact; respecta prevederile interne si procedurile de lucru; echipa tanara, dinamica; mediu de lucru placut, inovativ salariu motivant program de lucru: 8 ore in intervalul orar 08:00-18:00, luni-vineri posibilitatea unei cariere pe termen lung
Salad Box

Casier


Candidatul ideal De ce ai nevoie pentru a începe?Studii mediiExperiență în operarea casei de marcat;Cunoștințe bune operare PC;Responsabilitate, seriozitate, atenție la detalii și rezistență la stres;Abilități bune de comunicare, atitudine pozitivă;Prezintă un avantaj cunostințe în domeniul contabilității primare și experiență în utilizarea programului WinMentor;Descrierea jobului Ce vei face?Vei utiliza casa de marcat, scanerele optice de prețuri si calculatorul;Vei întocmi și preda corect monetarul;Vei asigura deserviri amabile și rapide a clienților;Ce îți oferim?Tichete de masă electronice.Decont transport dacă ai nevoie.Asigurare privată de sănătate.Reducere 10% pentru achizitiile personale.Bonusuri pentru recomandarea unor candidați potriviți pentru posturile vacante.Flexibilitate în abordarea problemelor personale ivite.
DENNVERPROFI

Media netă estimată pe baza celor 1503 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Operator Facturare Zona Cluj


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.Daca ai:- Conditie obligatorie, minim un an de experienta in facturare, operare si introducere date, activitate casierie + depuneri banca;- Capacitatea de a duce la bun sfarsit lucrarile incepute;- Atentie la detalii si constiinciozitate;- Capacitatea de a te adapta;- Ofera suport sefului ierarhic;- Cunostinte pachet office constituie un avantaj, centralizare + arhivare documente.Te asteptam cu drag in echipa noastra!Descrierea jobului Vei:- verifica intocmirea corecta din punct de vedere fiscal a documentelor primare;- intocmi rapoarte solicitate de catre departamentele de contabilitate si vanzari;- introduce facturi de la furnzori in programul de gestiune;- factura marfa catre clienti.Ce pachet de beneficii iti oferim?- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Salariu motivant, dinamic;- Tichete de ma
GLOBAL PLAST BUSINESS

Specialist Financiar @ Meron


Candidatul ideal Cautam Specialist financiar in Cluj-Napoca pentru a prelua responsabilitatea situatilor financiare a companiei prin gestionarea operatiunilor financiar - contabile.Ne dorim o persoana familiarizata cu cifre, audituri, facturi si bugete. Candidatul ideal arata interes in gestionarea activitatilor financiare, evidenta bancara, conturile de plata si conturile de incasare.De asemenea, sunt necesare abilitati excelente de organizare si gestionare a sarcinilor cu termene limita stranse.In cele din urma, responsabilitatea gestionarii zilnice a tranzactiilor si procedurilor financiare.Cerinte: Experienta profesionala dovedita in calitate de specialist financiar sau o pozitie similara (cel putin 1 an); Cunostinte solide de proceduri financiare si contabile; Experienta in utilizarea de software financiar; Abilitati avansate in MS Excel; Cunostinte de reglementari financiare; Excelente abilitati analitice si numerice; Abilitati puternice de gestionare a timpului; Etica puternica,
FIVE COFFEE ROASTERS

Economist


Candidatul ideal Cerinte:- Studii superioare in domeniul economic,- Experienta in domeniul contabilitatii financiare si de gestiune de minimum 2 ani,- Cunostinte de operare in sistem ERP si MS Office,- Persoana ordonata si responsabila.Descrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea documentelor contabile de la furnizori in sistemul informatic,- Inregistrarea in sistemul informatic a extraselor bancare,- Confruntari de solduri cu tertii, compensari,- Inregistrarea in sistemul informatic a documentelor de incasari si plati cu numerar,- Verificarea jurnalelor de TVA,- Arhivarea documentelor financiar-contabile,- Participarea la inventare periodice.
ONCOS PROD

Media netă estimată pe baza celor 11425 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Consultant Vanzari Optica Medicala


Candidatul ideal Cautam o persoana energica, empatica si atenta la detalii care sa completeze echipa clientului nostru.Chiar daca nu ai experienta in domeniul opticii, te asiguram ca vei avea parte de pregatire la standarde ridicate.🧍‍♀️🧍🏻Viitorul coleg trebuie sa:✔️detina abilitati de comunicare, profesionalism si organizare✔️sa fie perseverent, cu atitudine pozitiva si orientata catre nevoia clientului✔️deschis, energic, sociabil cu spirit de echipa;✔️manifeste dorinta de invatare si avansare in cariera✔️detina cunostinte de contabilitate primara si oprerare PC✔️stie limba engleza la nivel conversationalDescrierea jobului 📝Sarcinile specifice postului:✔️intampina clientii si le asigura consiliere intr-o maniera amabila, prietenoasa si eficienta;✔️respecta protocolul cu clientul de la intrarea in optica pana la iesire✔️identifica nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corect si complet despre produsele aflate in vanzare;✔️realizeaza operatiuni cu casa de marcat;✔️g
IMC PROPERTIES

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Operator Date Si Gestiune Depozit


Candidatul ideal Studii medii/superioare; Experienta in sistemul de operare SAPB1 si WMS - este un plus; Experienta de minim 1 an in gestiune/contabilitate primara; Disponibilitate pentru program de lucru in 2 schimburi.Descrierea jobului Opereaza in sistem receptiile de produse finite, materii prime, materiale; Inregistreaza in sistem bonuri de consum si bonuri de restituire de materiale/materii prime; Intocmeste documentele necesare livrarilor de produse finite si indosariaza documentele de gestiune; Efectueaza receptia fizica a produselor finite/materiilor prime la intrarea in magazine; Opereaza avize de livrare si note de transfer intre magazii in sistemul de gestiune SAP si WMS; Gestioneaza si pregateste marfa in vederea livrarii catre client; Participa periodic la inventarierea stocurilor, verificarea stocurilor, intretinerea si aranjarea depozitului.Ce oferim noi: Pachet salarial atractiv; Alte prime/ benficii cu diferite ocazii.
MODULO DECORATIVE SOLUTIONS

Manager Depozit


Candidatul ideal Experiență de muncă în logistică/depozite (gestionar sau șef depozit) Experiență în coordonarea muncitorilor Utilizare PC - MS Office - nivel mediu; cunoașterea programelor de gestiune constituie avantaj Abilități avansate de prioritizare a sarcinilor și gestionare a timpuluiDescrierea jobului Coordonează activitatea depozitului din punct de vedere administrativ Comunica si raporteaza informatiile relevante cu privire la depozit fata de superior si fata de celelalte departamente – administrativ – contabil, operational, comercial Supraveghează, dezvoltă și coorodonează echipa din subordine Răspunde de gestionarea materialelor și produselor finite din depozit, asigură depozitarea și manipularea/transportarea conformă a acestora; Controlează mijloacele de transport, marfa incărcată și documente de livrare Răspunde de livrarea mărfii catre clienți la timp și în condiții optime, asigurând întocmirea documentelor justificative de încărcare și livrare a mărfii Organizeaza act
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 1085 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Director Financiar


Candidatul ideal Asistent Director financiar in Cluj-Napoca este absolvent/a de studii superioare, de preferinta economice/ business, are minimum 2 ani experienta pe o pozitie similara, are cunostinte avansate de operare uzuala PC, Office, disponibilitatea de a utiliza alte platforme, stapaneste limba engleza si germana la un nivel cel putin mediu, atat in exprimarea scrisa, cat si verbala prezinta abilitati foarte bune de organizare, planificare si management al timpului, dispune de gandire analitica are capacitatea de a lucra independent, dar da si dovada de spirit de echipa, are o atitudine pozitiva, flexibila, proactiva, este comunicativa si deschisa, este o persoana flexibila, proactiva si cu spirit intreprinzator.Descrierea jobului In compania noastra pozitia de Asistent Director Financiar este una dinamica si provocatoare.SARCINILE principale sunt: contribuie la buna desfasurare a activitatii financar-contabile si administrative aferenta companiei intocmeste rapoarte de controll
HELD FASHION

Analist Financiar


Candidatul ideal studii superioare economice absolvite; cunoștințe avansate de limba engleză; cunoștințe avansate de utilizare MS Office; experienta in folosirea softurilor contabilitate/gestiune; abordare energică, orientat spre rezultate și proactiv; abilitati de planificare, organizare si spirit de observatie; experiență într-o poziție similar constituie avantaj.Descrierea jobului • Raportarea financiară lunară prin traducerea rapoartelor statutare în rapoarte de grup conform IFRS și standardelor și procedurilor de grup.• Investigarea și raportarea direct catre managerul financiar a orice neconcordanță sau neconformitate; analizarea datelor pentru a vă asigura că au fost respectate procedurile contabile adecvate• Pregătirea rapoartelor financiare (real vs buget, prognoză, perioada anterioară etc.), diagrame, tabele și alte exponate, după cum se solicita• Întocmirea bugetului anual și a previziunilor trimestriale. Estimarea EBITDA lunară.• Efectuarea de raportări și analize în timp u
POLARIS MEDICAL

Media netă estimată pe baza celor 1424 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Economist in Vlaha, Judetul Cluj. - Studii superioare de specialitate si experienta in domeniu de minim 3 ani- Cunostinte operare PC-pachetul MS Office, buna cunostere MS EXCEL- Abilitati bune de comunicare si organizare pentru incadrare in termene- Seriozitate si implicare- Capacitate de a lucra atat in echipa, cat si individual- Cunoasterea programului Microsoft Dynamics NAV (Navision) sau alt program ERP reprezinta un avantajDescrierea jobului Locatia jobului este in Vlaha, parc industrial Mendola Investment Group, la sediul central Nobila Casa.Angajatorul acopera costurile de transport la locul de munca / asigura transportul.Descrierea jobului:- Verificarea si inregistrarea documentelor in contabilitate pe centre de cost (facturi de cheltuieli, facturi avans, facturi leasing)- Crearea si tinerea evidentei de mijloace fixe, obiecte de inventar- Verificarea jurnalelor de TVA- Intocmire diverse note contabile, reglari de solduri- Monitorizare plati efectuate, clearing
MENDOLA INVESTMENT GROUP

Media netă estimată pe baza celor 11156 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Angajare Contabil Sef


Căutăm un Contabil Sef (Manager departament financiar-contabil si resurse umane) care să se alăture echipei noastre , cu o experienta anterioara de minim 5 ani pe o pozitie similara, reprezinta avantaj experienta in domeniul transportului de marfura. Jobul consta in: Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul Saga. Intocmirea si depunerea declaratiilor si a altor raportari Intocmirea si verificarea balantei si a bilantului . Monitorizeaza schimbarile in legislatia financiar-contabila si asigurarea respectarea de catre companie a tuturor reglementarile financiare, contabile, legislative, impozite si taxe Activitati de salarizare si administrare personal, inclusiv utilizarea. Revisal Mentinerea relatiilor cu clientii si institutiile statului (ANAF, ITM). Intocmirea contractelor de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare a contractelor de munca, fise de lichidare,autorizatii de munca(responsabil A1) si a altor documente HR; - Redactarea si eliberarea ad
AP Solutions

Angajam Contabil Șef


Căutăm un Contabil Sef (Manager departament financiar-contabil si resurse umane) care să se alăture echipei noastre , cu o experienta anterioara de minim 5 ani pe o pozitie similara, reprezinta avantaj experienta in domeniul transportului de marfura. Jobul consta in: Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul Saga. Intocmirea si depunerea declaratiilor si a altor raportari Intocmirea si verificarea balantei si a bilantului . Monitorizeaza schimbarile in legislatia financiar-contabila si asigurarea respectarea de catre companie a tuturor reglementarile financiare, contabile, legislative, impozite si taxe Activitati de salarizare si administrare personal, inclusiv utilizarea. Revisal Mentinerea relatiilor cu clientii si institutiile statului (ANAF, ITM). Intocmirea contractelor de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare a contractelor de munca, fise de lichidare,autorizatii de munca(responsabil A1) si a altor documente HR; - Redactarea si eliberarea ade
AP Solutions

Job Manager departament financiar-contabil si resurse umane la A&P Solutions


Căutăm un Contabil Sef (Manager departament financiar-contabil si resurse umane) care să se alăture echipei noastre, cu o experienta anterioara de minim 5 ani pe o pozitie similara, reprezinta avantaj experienta in domeniul transportului de marfura. Jobul consta in: Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul Saga. Intocmirea si depunerea declaratiilor si a altor raportari Intocmirea si verificarea balantei si a bilantului. Monitorizeaza schimbarile in legislatia financiar-contabila si asigurarea respectarea de catre companie a tuturor reglementarile financiare, contabile, legislative, impozite si taxeActivitati de salarizare si administrare personal, inclusiv utilizarea. Revisal Mentinerea relatiilor cu clientii si institutiile statului (ANAF, ITM). Intocmirea contractelor de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare a contractelor de munca, fise de lichidare, autorizatii de munca(responsabil A1) si a altor documente HR;Redactarea si eliberarea adeverin
AP Solutions

Secretar Birou Notarial


BIROUL INDIVIDUAL NOTARIAL CAPTARI ROXANA IOANA cu sediul în comuna Florești, str. Avram Iancu, nr. 256, jud. Cluj, angajează secretar. Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe : - experiență în activitatea de secretariat (o bună cunoaștere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc și a formalităților prealabile și ulterioare încheierii actului); - o bună cunoa tere a limbii române; - experiență în utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel); - abilități de comunicare, politețe, amabilitate, atenție la detalii, seriozitate, flexibilitate; - respectarea termenelor limită și a sarcinilor. Constituie un avantaj: - intenția de colaborare pe termen lung; - cunoștințe juridice și/sau de contabilitate; - cunoașterea uneia sau mai multor limbi străine. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu un salariu motivant, proporțional cu experiența și competența.
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL CAPTARI ROXANA IOANA

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 23 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.