Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Focsani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Focsani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Focsani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Cum ar trebui să fii? / Ce ar trebui să știi?Studii superioare, de preferat în domeniul economic;De preferat, experiență în domeniul financiar-contabil și/sau salarizare de 1-2 ani. Apreciem însă și tinerii entuziaști și ambițioși;Cunoștințele despre softurile ERP reprezintă un avantaj;Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe;Capacitatea de a prioritiza;Experiență de lucru cu Pachetul Microsoft Office;Descrierea jobului Ce vei face?Vei înregistra în softul ERP, la zi și corect, documentele justificative care îți vor fi alocate, cu respectarea reglementărilor contabile aplicabile, precum și cu alocarea corectă a acestora pe centrele de cost ale societății;Vei genera prin softul ERP, state de plată a salariilor, declarații 112, cereri către CAS și vei contribui la plata salariilor către angajați ;Vei putea învăța lucruri noi și vei fi back-up și suport pentru orice coleg din departamentul financiar-contabil;Vei asigura valorificarea re
DEEP SERV 2000
Candidatul ideal -RESPONSABIL-ARE EXPERIENTA IN COMERT-ARE DORINTA DE AFIRMARE PROFESIONALA-ISI DORESTE UN JOB STABIL, UNDE POATE SA SE DEZVOLTE FINANCIAR-ESTE FOARTE COMUNICATIV SI AMABILDescrierea jobului RESPONSABILITATI:-CUNOASTEREA PRODUSELOR LA VANZARE-DEPRINDEREA FORMULELOR DE CALCUL PENTRU DEVIZE-ORGANIZAREA MAGAZINULUI(INTRETINERE EXPUNERE,CURATENIE,ETC)-VANZARE-ABILITATILE DE LUCRU PE PC SUNT UN ATU IN PLUS
ARMEDA HOME
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul constructiilor; Absolvire curs de perfectionare “Manager de proiect”; Experienta in pozitia de manager de proiect intr-un proiect de constructie sisteme de alimentare cu apa si/sau irigatii; Abilitati de planificare, organizare si coordonare personal; Lucru in echipa, spirit creativ, adaptabilitate, dinamism; Cunoasterea limbii engleze prezinta avantajDescrierea jobului Organizeaza si supravegheaza derularea efectiva a contractului; Gestioneaza, coordoneaza si programeaza toate activitatile la nivelul proiectului, in vederea asigurarii indeplinirii contractului, in termenul si la standardele de calitate solicitate; Asigura toate resursele necesare aplicarii sistemului de asigurare a calitatii conform reglementarilor in vigoare; Analizeaza si identifica obiectivele strategice ale proiectului, oportunitatile privind pregatirea si realizarea proiectului conform clauzelor contractuale si specificatiilor din caietele de sarcini; Asigu
HIDROCONSTRUCTIA
Candidatul ideal Eficient și integru, harnic, cu capacitate de analiză, sinteza și stabilire a priorităților; cu atitudine proactivă, responsabil, cu abilități excelente de organizare, sistematizare și cu atenție la detaliu; energic, punctual, disciplinat, rezistent la stres, orientat către rezultate și către îmbunătățire continuă, cu capacitatea de a lucra independent, pasionat de meserie, calitate și disciplină, cu capacitate de a rezolva problemele.Descrierea jobului Cerințe:– experiență minim 1 an în producție;– disponibilitate pentru program de lucru în ture;– carnet sofer minim categoria B și experiență pe utilaj de tip Schaffer constituie un avantaj;Locaţia: Baza Căiuți , jud.Bacău Grup Șerban HoldingOferim:• pachet salarial atractiv corelat cu experienţă și realizari profesionale;• posibilitatea de a participa la diverse programe de instruire;• contract pe perioadă nedeterminată;• oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă.Asteptam cv-ul dumneavoastra la
INTERAGROALIMENT
Candidatul ideal Obiectivele postului:Indeplinirea planului de vanzari in conformitate cu standardele de calitate Altex Consulting si Orange Romania;Satisfacerea cerintelor clientilor cu profesionalism si devotament;Crearea unei relatii directe si de durata cu clientii din magazine;Gestionarea stocurilor si a portofoliilor companiei;Principalele responsabilitati:Promovarea produselor si serviciilor Orange Romania;Consilierea si rezolvarea solicitarilor clientilor intr-un mod profesionist;Verificarea documentelor pentru incheierea contractelor cu clientii Orange Romania;Gestionarea stocurilor de marfa transferate spre vanzarea catre clientul final;Arhivarea documentelor financiar-contabile;Realizarea inventarului general o data pe luna;Prezentarea modalitatilor de functionare pentru telefoane/laptopuri/modemuri cat si a serviciilor impreuna cu care acestea se utilizeaza;Inregistrarea corecta a operatiunilor efectuate ca urmare a solicitarilor clientilor;Descrierea jobului Cerinte:Experi
ALTEX ROMANIA
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal - Cunostinte de operare programe de identificare piese auto;- Studii medii finalizate;- Experienta dovedita pe o pozitie similara constituie avantaj;- Cunostinte tehnice - piese auto pentru turisme constituie avantaj;- Experienta in lucrul cu clientii persoane juridice;- Cunostinte de operare PC;- Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare.Descrierea jobului - Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24);- Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email de la clienti;- Consilierea tehnica a clientilor - service-uri auto / magazine de piese auto.Beneficii:- Discount la achizitionarea produselor comercializate de catre companie in interes personal.- Acces la platforna de learning- Training la inceputul activitatii.- Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.- Contract de munca pe perioada nedeterminata.- Venitul tau este format din parte
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE
Candidatul ideal Abilitati:Ø Atentie la detalii si capacitate de analiza si sinteza;Ø Managementul proiectelor, abilitatea de a gestiona proiecte multiple in acelasi timp;Ø Hotărât, cu atitudine pozitiva si abilitați de comunicare interpersonala;Ø Gândire strategica si previziuni, viteza de reacție in luarea deciziilor;Ø Respectarea termenelor asumate;Ø Entuziasm si dorinta de auto perfectionare;Ø Capacitate de organizare a locului de munca si a echipei din subordine;Ø Abilitati de leadership si motivare a echipei;Ø Promovarea unei culturi bazate pe etica si integritate, deschidere si comunicare.Calificari:Ø Studii superioare economice;Ø Certificare CECCAR;Ø Certificare ACCA constituie un avantaj major;Ø Experienta in managementul financiar, bugetare, planificare, controlling;Ø Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate;Ø Minim 6 ani de experienta in domeniul financiar, din care cel putin 3 ani intr-o pozitie de management;intr-o companie cu cel putin 50 de angajati;Ø Limba engl
AGRIBUSINESSJOB
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
SC ANGAJEAZĂ CONTABIL, CV SE DEPUNE PE ADRESA DE MAIL
SC TRABODANY FOREST SRL
Angajam persoana , cunoștințe Contabilitate primara CV . Mail
Tehnik
Firma contabilitate angajează part time contabil cu experiența.
Expert fincont
SC angajeaza personal birou pentru evidenta contabila ( intrari, facturare, incasare, registrul de casa ,plus manager client ). CV-ul se trimite la adresa de e-mail:
SC GENIDA AB SRL
Genida AB angajeaza personal pentru secretariat si evidenta contabila primara! Se cere experienta in domeniu financiar-contabil si secretariat, inclusiv in operare sistem Smart Bill. Va rugam depuneti CV ul dumneavoastra la adresa de e-mail: contact @ genida-ab.ro Termenul limita de depunere al CV-urilor este data de 15.02.2022. Persoanele care vor trece de prima etapa de evaluare a performantelor conform CV, vor fi sunate pentru programare interviu! Interviul va avea loc in perioada 16 - 20.02.2022.
SC GENIDA AB SRL
Micor Spedition srl cu sediul in Focșani angajeaza personal in cadrul departamentului de secretariat/contabilitate. Cerinte: - Studii finalizate; - Experienta in activitatea de gestiune; - Cunostinte de contabilitate primara; - Cunostinte de operare pe calculator; - Abilitati de comunicare Ce oferim: - salariu 2500 lei net - program luni vineri de 8 ore / zi (de la 8.30 la 17) - perspectiva unei cariere fructuoase intr-o companie de transport marfuri Cerintele postului: - înregistreaza receptia/trimiterea corespondentei - emite facturi fiscale precum si alte documente contabile necesare desfasurarii activitatii companiei; - ține situația platilor/incasarilor la zi și actualizează constant datele; - procesează comenzile de transport si facturile aferente - gestionează facturile primite de la furnizori; - se ocupă de arhivarea documentelor operate. - este foarte atent/ă la detalii și foarte bun/ă prieten/ă cu cifrele.
Micor Spedition SRL
Auto Sima Beyer Focsani, partener Rompetrol, angajeaza in conditiile legii, operator benzinărie pentru deservire pompe carburant. Experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Oferim și cerem seriozitate pentru o colaborare de lungă durată. Te asteptam in echipa noastra! CV-urile pot fi depuse in statia de carburanti Auto Sima Beyer din Calea Munteniei nr. 11 sau pot fi trimise pe adresa de email Telefon sau .
Auto Sima Beyer
Angajam sofer categoria B pentru comunitate, auto Ford Transit 3,5T Oferim: Duba dotata cu webasto, pat, gps, statie, abonament telefon pentru UE Loc de munca stabil Cerinte Seriozitate, responsabilitate si dorinta de munca Se lucreaza 5 saptamani cu 1 saptamana liber acasa.
CLEFDOR CONSULT
SC. cu profil agricol, angajam operator instalatii de irigat, detinator permis cat.B. Conditii optime de lucru , salarizare motivanta, asteptam emai sau relatii la telf.sau aici lasati mesaj
Vg oil 2002 srl
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.