Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Huedin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Huedin

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Huedin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Candidatul ideal are: Cunostințe bune de operare PC - MS Office (Excel, Word) si WinMentor; Permis de conducere – obligatoriu; Memorie, organizare, corectitudine, atenție la detalii; Abilitati in comunicare si relationare.Descrierea jobului Contabilizează şi înregistrează documentele primare în programul de contabilitate WinMentor; Emite facturile pentru marfa si serviciile prestate de companie; Transmite prin email facturile catre clienti, mentinerea relatiilor cu furnizorii pentru comenzi cand e cazul; Receptioneaza marfa de la furnizori, emite bonuri de consum si avize; Contabilizează şi înregistrează registru de casă, extrasul de banca; Urmărirea şi verificarea plăţilor către furnizori şi a încasărilor de la clienţi Activități generale de secretariat.Beneficiile:• Pachet salarial atractiv;• Tichete de masa;• Program de lucru 8:30- 16:30
SPECIAL CONFORT
Candidatul ideal Esti Contabil /Economist si vrei sa contribui prin expertiza ta la cel mai important proiect de investitii din Europa al companiei STADA Arzeinmittel AG?STADA M&D Romania angajeaza Contabil /Economist in-house pentru sediul din Turda.Profilul tau:- Studii superioare absolvite in domeniul economic;- Cunostinte in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Cunostinte avansate operare PC: Microsoft Office si programe de contabilitate, constituie avantaj experienta in programe tip ERP;- Atentie la detalii si atentie distributiva;- Abilitati de organizare si planificare;- Capacitate de prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita;- Orientare catre obtinere de rezultate.Descrierea jobului Verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale; Inregistreaza corect operatiunile financiar-contabile in program de contabilitate ERP; Inregistreaza facturile de achizitie consumabile/servicii/obiecte inventar/utilitati, etc Inregistreaza facturile
STADA M&D
Candidatul ideal Are cunostinte de legislatie aplicabila in vigoare.Are cunostinte operare pachet Microsoft Office - mediu/avansat.Experienta in efectuarea de plati prin internet banking.Cunostinte de limba engleza.Este riguros in planificare activitatii.Are o atitudine responsabila.Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrare facturi, documente in registrele de casa si banca, deconturi, productie realizata, s.a.- emitere facturi- tinerea evidentei obligatiilor de plata catre furnizori si pregatirea platilor- tinerea evidentei stocurilor de materie prima si produse finite- raportarea Intrastat- elaborarea rapoartelor specifice- participarea la inventarierea anuala- comenzi la furnizori atunci cand e cazulVei avea oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără în cadrul unor proiecte internaționale.Alte Beneficii:- evaluari si majorari periodice ale salariului;- alte bonusuri.Program: intre 8 – 8.30 pana la 16.30 - 17 cu pauz
DENERIS TRADE
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Suntem o firma de productie, care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Este un domeniu de viitor, avem perspective de dezvoltare in afara tarii si ne recomanda clientii care sunt multumiti de produsele si serviciile pe care le oferim.Dorim sa ni se alature o persoana cu experienta in contabilitate, care cauta o provocare noua, independenta, autonomie si care e dornica sa aiba un impact in dezvoltarea acestui business atat la nivel national cat si international.Vei avea ocazia sa implementezi idei de organizare si eficientizare la nivelul departamentului de contabilitate si oportunitatea de a creste impreuna cu noi.Descrierea jobului Cunostinte si calificari necesare: Studii superioare finalizate in domeniul economic; Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Experienta ta de munca: Experienta de minim 5 ani in contabilitate; Cunostinte in contabilitate de gestiune in cadrul unei firme de productie constituie
INNO ROBOTICS
Candidatul ideal Studii superioare economice; Cunostinte de contabilitate, fiscalitate si un plus reprezinta cunostintele de salarizare; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, atentie la detalii; Cunoasterea programului de contabilitate SAGA; Experienta pe un post similar 1-2 ani.Descrierea jobului Responsabilitati: Primire documente, indosariere, operare documente primare (intrari, iesiri, extrase etc.); Intocmire rapoarte lunare; Actualizare baza de date periodic.
ZIP FINANCIAL SERVICES
Candidatul ideal Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunoasterea programului SAGA; Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office; Experienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabil; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata;Descrierea jobului Responsabilitati Gestioneaza un portofoliu de firme (diverse domenii), mentine legatura cu clientii; Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei; Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile;​ Intocmeste declaratii fiscale, inchideri lunare, bilant, balanta de verificare si diverse rapoarte;Beneficii Salariu atractiv Mediu de lucru placut, atmosfera prietenoasa. Suport si sustinere din partea echipei. Instruire si posibilitatea de dezvoltare profesionala.
COMPLET FOUR YOU
Candidatul ideal Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, motivata, ambitioasa si in permanenta dezvoltare, te asteptam sa te alaturi colectivului nostru. Cautam contabil/a pentru contabilitate primara. Absolvent al Facultatii de Studii Economice si Gestiunea Afacerilor; Cunoasterea normelor legale in domeniul financiar-contabil; Experienta in contabilitate 3-5 ani; Cunostinte de operare a programelor contabile (program de gestiune si contabilitate); Bune abilitati de operare Microsoft Office – Excel; Rezistenta la stres si atentie la detalii; Abilitati interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa; Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); Constituie un avantaj cunostintele de limba germana.Descrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi a tuturor documentelor de contabilitate primara: facturi, instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, extrase de cont, registru de casa, etc. Intocmirea situatiilor solicitate; Organi
AEDIFICIUM PROJEKTENTWICKLUNG
Candidatul ideal Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate; Să cunoști limba franceză la un nivel avansat; Să fii un bun cunoscator de Excel.Descrierea jobului Postul este de contabil, contabilitate primară pentru început, cu posibilitatea de a evolua în cadrul firmei/grupului.Responsabilități: Evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de clienti; Verificаrea fаcturilor în conformitаtе cu cеrințelе lеgalе; Înrеgistrаrеа platilor în sistеmul contabil, SAP; Colaborаre frеcvеntă cu аlti colеgi, din departamеntеle dе vanzari; Vеrificаrea peridică a conturilor de clienti; Pregătirea diverselor fișiere;Beneficii: Salariul este în valoare de 2500 RON; Se oferă bonuri de masă; Program flexibil; Dupa parcurgerea programului de stagiu/învățare a sistemului de operare, se poate discuta și despre posibilitatea de a lucra de la distanță (telemuncă).
GCL
Candidatul ideal -Se cauta o persoana tanara, absolventa de studii superioare de profil contabilitate, fara experienta, care doreste sa se dezvolte pe plan profesional (contabilitate, fiscalitate, salarizare)-Cunostiinte PC-Persoana energica, ordonata, responsabila-Gandire analitica si capacitati de rezolvare a problemelor-Smart si sa invete repedeDescrierea jobului -Contabilitate primara, operare documente (facturi fiscale, chitante, bonuri de casa, extrase de cont, etc.);-Verificarea jurnalelor de vanzari, jurnalelor de cumparari, registrului de casa, stocuri;-Aranjarea si arhivarea in ordine cronologica a documentelor primite;-Pregatirea situatiilor necesare solicitate de catre Contabilul Senior-Training profesional intern realizat de catre expert contabil;-Calificare si pregatire profesionala continua datorata unui portofoliu diversificat de clienti;-Program de lucru 6 h/zi
MDV ACCOUNTING S.​R.​L.​
Candidatul ideal • Absolvent studii superioare economist licentiat• Experiență în contabilitate și finanțe, de preferat în companii de productie - minim 3 ani;• Experiență în lucrul cu aplicații de tip ERP;• Cunostinte solide de operare PC: MC Office (Excel si Word)• Cunoaștinte limba engleza nivel mediu• Orientat spre rezultate, cu accent pe finalizarea completă și în termen a activităților;• Persoană serioasa, motivată, cu abilități bune de comunicare si lucru in echipa.• Cunostinte solide pentru legislatia financiar-contabil;Descrierea jobului • Inregistrare facturi furnizori(interni, intracomunitari si importuri)• Facturare,expediere facturi, experienta cu vanzari in regim de consignatie reprezinta avantaj;• Incarcare plati in sistemul bancar• Operare extrase de banca, registrul de casa si deconturi.• Intocmire declaratia intrastat• Verificare documentatie pt. scutire TVA la LIC, CMR-uri + descarcare receptii portaluri clienti• Arhivare documente procesate• Alte rapoarte sau sarcin
ACS INDUSTRIES EUROPE
Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Candidat responsabil, cu experienta de minim 1 an pe o pozitie similara.Cunostinte de legislatie in domeniuAcuratete, rapiditate, abilitati de comunicareCompetente in Ms Office, Saga la nivel mediuDescrierea jobului -Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara: facturi furnizori, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare.-Analizarea fiselor clienti/furnizori-Intocmirea bonurilor de consum-Plati furnizori interni-Gestionarea programului Revisal (inregistrarea si transmiterea contractelor individuale de munca, modificarilor, etc.)-Gestionarea parcului auto (intocmirea fiselor de activitate zilnica, etc.)-Gestionarea formularelor cu regim special-Gestionarea licitatiilor in programul SEAP-alte sarcini ocazionate de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului
MEDICA M3 COMEXIM
Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX
Candidatul ideal minim 3 ani experienta in domenii contabile; familiarizat cu raportarea IFRS - un plus; studii economice; cunoștințe SAP - un plus;Descrierea jobului gestionează și ține evidența plăților bancare; întocmește facturi, extrase de cont, rapoarte și alte documente; ține evidența cheltuielilor în avans și le înregistrează lunar în contabilitate; ține evidența mijloacelor fixe și asigură înregistrarea corectă în contabilitate; monitorizeaza intocmirea lunara a rapoartelor de reconciliere si a confirmarilor de sold cu furnizorii grupului de catre departamentul de vanzari; întocmește și depune situații lunare, trimestriale și anuale (situații financiare, D100, D101, D300, D390, D394 etc.) și alte rapoarte solicitate de autoritățile locale; întocmește și depune extrasul lunar Intrastat; intocmirea lunara a rapoartelor de grup in conformitate cu formatul agreat de departamentul de consolidare; sprijinirea auditului intern conform procedurilor interne ale grupului; efectuarea si
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA
Candidatul ideal Descriere rol:Atribuțiile tale includ introducerea în contabilitate a extraselor de cont, emiterea facturilor conform termenelor limită stabilite și efectuarea la timp a compensărilor. Totodată, te vei ocupa de efectuarea plăților salariale către angajații noștri și te vei asigura că toate contribuțiile către stat sunt achitate în timp util.În plus, rolul de Contabil Senior presupune efectuarea de plăți zilnice către furnizori, transmiterea declarațiilor Intrastat și verificarea corectitudinii documentelor înregistrate intragrup.Este important să ai studii superioare în domeniul financiar sau contabilitate. Trebuie să ai peste 3 ani de experiență în contabilitate sau ca economist. Este obligatoriu să cunoști limba română. Căutăm o persoană care să fie statornică și loială, disciplinată și prietenoasă, în același timp.Rolul de Contabil Senior implică să fii o persoană răbdătoare, cu un bun control emoțional. Trebuie să ai o fire diplomată și conștiincioasă, să te adapte
UTILBEN
Candidatul ideal Postul de Referent de specialitate financiar-contabilitate va face parte integrantă din cadrul departamentului de contabilitate. Rolul sau esențial este de a acorda suport prin taskurile si activitatile specifice desfasurate in cadrul departamentului.Locul de muncă este în Apahida, jud Cluj;Poziția este direct subordonată managerului financiar;ABILITATI PERSONALE SI PROFESIONALE: Abilitati de comunicare, prezentare, relationare interpersonala; Abilitati numerice si de organizare; Capacitatea de a lucra independent; Gandire analitica, foarte organizat, capabil sa lucreze cu termene stranse; Seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva Studii superioare contabilitate, cunostinte de baza SAP – avantaj, Limba engleza, Cunostinte operare PC, Microsoft office( word ,excel)Descrierea jobului Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont; Înregistrează facturi de prestații furnizori interni si exter
RELATS EAST EUROPE
Candidatul ideal Cautam o persoana cu bune abilitati de comunicare, organizata, cu atitudine pozitiva, orientata catre rezultate si nu in ultimul rand cu spirit de echipa.Abilitati necesare: Absolvent cu studii medii/superioare Experienta in domeniu constituie avantaj Cunostinte de operare Windows si MS Office; Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa; Capabil sa respecte termene limita; Persoana analitica, calma cu abilitati de organizare si planificare; Cunoasterea programului de gestiune WinMentor (avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati: Verifica si inregistreaza zilnic toate documentele (facturi vanzare,deconturi de cheltuieli, avize,chitante etc) in programul de contabilitate WinMentor si le arhiveaza in bune conditii; Asigura suport agentilor de vanzari pentru transmiterea corecta si la timp a documentelor; Participa la inventarierea lunara a marfurilor conform prevederilor legale; Participa la inventarierea anuala a patrimoniului societatii;Oferta:- Salariu a
EUROBEST EXIM
Candidatul ideal Persoana organizata, atenta la detalii, ordonata, eficienta, pro-activa, cu simt de responsabilitate si focusata pe solutionarea problemelor. Bune cunostinte de operare a programului de contabilitate WinMentor constituie un avantaj.Competențe de operare PC si de utilizare a pachetului Microsoft Office;Bune abilitați de comunicare;Experiența de munca în programul de contabilitate WinMentor ca si avantaj.Descrierea jobului - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni si externi -Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa- Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor- Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni- Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR)- Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans- Operarea zilnica a facturilor de la fur
BS RECYCLING
Candidatul ideal Industria construcțiilor a întâmpinat mari dificultăți în a face față complexității tot mai crescute a proiectelor, iar unul dintre blocaje este domeniul financiar.Tocmai de asta căutăm un contabil șef.Pe scurt despre munca ta: Vei organiza și conduce contabilitatea financiară și cea de gestiune a unei companii din grupul Biobuilds, care are ca obiect de activitate automatizările industriale.De ce să muncești pentru noi? Pentru că schimbăm lumea! Ai ocazia să devii un pionier al sustenabilitățiiDescrierea jobului Decrierea job-ului: Organizarea și conducerea contabilității financiare și a celei de gestiune Îndrumarea și răspunderea pentru desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare Verificarea cronologică și sistematică a tuturor operațiunilor patrimoniale, reconcilierea diferentelor identificate Executarea și verificarea inchiderilor de luna, întocmirea și depunerea corectă și la timp a
BIOBUILDS
Candidatul ideal - Cunostinte bune de operare PC Office - Cunostinte minime de contabilitate primara- Bune abilitati de relationare si dezvoltare a conexiunilor- Coordonare si logica in munca de echipa- Cunostinte limba engleza nivel mediu- Reprezinta un avantaj- Experienta pe un post cu atributii similare - Reprezinta un avantaj- Dinamic, serios, atent la detalii - Seriozitate, integritate, responsabilitateCONSTITUIE AVANTAJ:- Cunoastinte de transport - Vechime intr-un post similar- Cunostinte de lucru cu programe specifice de gestiuneDescrierea jobului - Verificarea corectitudinii documentelor contabile primite de la furnizori, clienti, colaboratori;- Organizeaza circuitul documentelor si inregistrarea acestora in mod cronologic in evidenta contabila;- Emiterea facturilor pe baza comenzilor, in conformitate cu legislatia in vigoare;- Inregistrarea facturilor de furnizori interni / intracomunitari;- Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate;
PACO LOGISTICS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.