Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Jimbolia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Jimbolia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Jimbolia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Opimist,ambitios si onestDescrierea jobului Posibilitatea de a lucra intr-un colectiv tanar cu posibilitate de afirmare.
TIN LAVIR SERV

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Lifein Job este un partener strategic atât pentru angajați, cât și pentru angajatori. Oferim o gamă largă de servicii: - recrutare și leasing de personal; - consultanță resurse umane; - consilierea carierei; - training. Cerinte Ești candidatul ideal dacă ai: - Ai studii superioare de profil economic; - Experiență profesională în domeniu ( minim 2 ani); - Cunoștințe avansate operare PC; - Cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate; - Limba engleză și/sau germană - nivel mediu ( constituie un avantaj). Responsabilitati - Întocmirea evidențelor contabile; - Întocmirea și verificarea balanței lunare, bilanțului semestrial și anual; - Efectuează notele contabile; - Cunoaște la zi legislația fiscală; - Întocmește diverse rapoarte financiare. Alte informatii Ce îți oferim? - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa; - Transport asigurat. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni până Vineri, în intervalul orar: 10:00 -18:00 la numerele d
LIFEIN JOB

Contabil Senior /​ Economist /​ Expert Contabil


Candidatul ideal Contabil senior / Economist / Expert contabilCandidatul ideal Studii economice superioare; Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office, în special Excel; Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR/CCF constituie un avantaj Abilități de comunicare, relaționare, planificare și management al timpului; Cunoștințe de limba engleza nivel mediu Fire dinamică, flexibilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă; Beneficii Grilă salarială motivantă Tichete de masă Oportunitate de dezvoltare Birouri primitoare, colegi prietenoși și cafea bună Responsabilități Gestionează un portofoliu de firme, menține legătura cu clienții; Realizează totalitatea activităților contabile conform legislației; Solicită, sortează și arhivează documentelor contabile; Întocmește declarațile fiscale, închiderile lunare, bilanțul și diverse rapoarte solicitate de către client; întocmește balanța de verificare; Asigură s
GP-TAX & ACCOUNTING

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Ce ne dorim:  Absolvent studii superioare (profil economic)  Experienta relevanta in domeniul contabilitatii (minim 1 an)  Cunostinte de operare si softuri contabile (cunoasterea softului CIEL/Nextup constituie un avantaj)  Cunostinte de Excel  Nivel crescut de autonomie  Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;  Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor  Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organiza
IHM TOTAL CONSULT

Contabil Primar


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal - studii superioare finalizate;- experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara;- atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut;- perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace;- loialitate si confidentialitate;- atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking;- cunoscator în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express)Descrierea jobului - Asisura coordonarea si supravegherea activitatii economice- Inregistreze in contabilitate documentele financiar-contabile- Urmareste operatiunile si inregistrarile financiar- contabile pe centre de cost- Intocmeste si semneaza situatiile financiare si executa lucrari cu caracter fiscal, respectiv calculul de impozite, taxe, contributii- Mentine sistemul de raportare si analiza financiara
EASY ROUTE

Operator Baze Contabile Si Logistica


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Operator baze contabile si logisticaCandidatul ideal:• Angajam pentru contabilitate primara o persoana cu o minima experienta in domeniu.• Cunostinte de lucru in Office sunt de asemenea necesare.• Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale.• Cunoasterea legislatiei in vigoare;• Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara;• Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca;• Comunicativa – capacitatea de a lucra cu oamenii;• Punctualitate si initiativa;• Placerea de a lucra cu cifre; Descrierea jobului ​Responsabilitati:• Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei, valuta si deconturile;• Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare;• Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;• Contabilizeaza si inregistreaza facturile furn
TIN LAVIR SERV

Evidenta Contabila Primara


Estimare   1600 RON/Luna
Candidatul ideal Studii in domeniul contabil, economic Cunostinte in domeniul contabilitatii primare Cunostinte de utilizare Exel/Word Persoana organizata, punctuala, meticuloasa, atenta la detalii , dinamica Capacitatea de organizare pentru indeplinirea sarcinilor care-i revin si simultan Atitudinea pozitiva , cu spirit de echipa Deschidere pentru a invata lucruri noi.CONSTITUIE AVANTAJ: Experienta minima de 1 an in domeniul contabil primar Cunoasterea progranului contabil SAGADescrierea jobului Inregistrarea documentelor de receptie marfa si achizitii Sa intocmeasca facturi si chitante, avize de expeditie, alte documente Intocmirea si tinerea registrelor de casa Intocmirea diferitelor situatii financiare primare Intocmirea evidentei zilnice de prezenta(pontaj) Iregistrarea si urmarirea in sistemul informatic a documentelor receptionate conform reglementarilor in vigoare Raportari prmare obligatorii Arhivarea documentelor Intocmirea corecta a documentelor intre gestiuni si urmarirea l
ALFA STAR IMPEX

Asistent Financiar - Contabil


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Ne dorim in echipa noastra o persoana motivata, interesata sa profeseze in domeniul Business Travel, pregatita sa preia sarcinile departamentului financiar - contabilitate si care este disponibila sa invete si ii invete si pe ceilalti.Pozitiile sunt disponibile pentru profesionisti cu experienta, dar si pentru absolventii energici aflati la inceputul carierei care doresc sa invețe rapid.Ca atare, daca ai experienta in domeniul financiar sau al contabilitatii, stii sa folosesti un computer (Word, Excel, Internet), comunici si relationezi cu usurinta atat cu clientii, cat si cu colegii si esti o persoana organizata, dinamica, orientata catre rezultate, aplica pentru acest job iar noi te sustinem intru totul pe tot parcursul procesului de integrare si crestere profesionala!Condidatul ideal:Cunostinte in domeniul operatiunilor bancare si valutare;Cunostinte in verificare fise partener si reconciliere solduri;Cunostinte de intocmire declaratii fiscale, rapo
Confidenţial

Responsabil Departament Contabilitate Financiară


Candidatul ideal Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, certificatul CECCAR constituie un avantaj Experiență în domeniul contabilității financiare Cunoștințe în domeniul fiscal Experiență de lucru în SAP constituie un avantaj Competențe de comunicare, sociale și interculturale Gândire analitică și un nivel ridicat de competență profesională Inițiativă și abordare orientată către client Buna cunoaștere a limbii germane constituie un avantaj Disponibilitate de a călători (permis de conducere categoria B)Descrierea jobului Responsabilități Organizarea și coordonarea activității departamentului de contabilitate financiară Întocmirea situațiilor financiare anuale în conformitate cu legislația în vigoare Consilierea managementului cu privire la aspecte fiscale și contabile Participarea la raportarea internă și către grup Managementul personalului și al proiectelor Implementarea și optimizarea proceselor de afaceri Participarea activă la proiectele și activitățile internațio
DM

Economist - Societate De Contabilitate


Candidatul ideal Candidatul excelent:- Studii economice,- Abilitati de utilizare a soft-urilor dedicate (ex: Saga, Mentor),- Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office,- Experienta in realizarea contabilitatii primare, inchidere luna si raportari.Descrierea jobului Beneficii:- Program fexibil,- Volumetrie medie de lucru,- Grila salariala motivanta,- Ambient de lucru prietenos.Responsabilitati:- Realizarea activitatilor economice conform actelor normative aferente,- Realizarea inregistrarilor contabile primare si a inchiderilor de luna,- Depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare.
AATNT AUDIT S.​R.​L.​

Economist /​ Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal studii medii/ superioare in domeniul financiar-contabil cunostinte temeinice in domeniul contabilitatiiDescrierea jobului Atributii: sa efectueze inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie sa intocmeasca si sa completeze documentele primare ale firmei sa sorteze documentele pentru arhivare ale firmei sa analizeze contabil documentele primare colectate ale firmei sa conceapa articole contabile sa stabileasca formula de calcul potrivita sa efectueze calcule specifice sa completeze registrele contabile ale firmei sa intocmeasca balanta de verificareAptitudini si competente personale: atentie; concentrare; punctualitate; aptitudini tehnice; cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)
MAV MEDIA LOGISTIC S.​R.​L.​

Contabil şef – Posturile vacante în administrația publică din România


Liceul Teoretic „Alexandru Moiconi” Ciacova, județul Timiș Expiră in 2 zile, 1 ore LocatieTimiş NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Liceul Teoretic „Alexandru Moiconi” Ciacova, județul Timiș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de conducere, vacante, de contabil şef, Ştiinţe economice (Contabilitate şi informatică de gestiune) – Compartimentul Financiar-Contabil.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul
Locuri de munca la stat

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Ocupatia: Contabil,Angajator: Novmusic Production Srl,Experienta: Experimentat (>7 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 4,Adresa Locului De Munca: Giroc
Novmusic Production Srl

Referent De Specialitate Financiar-contabilitate


Estimare   2800 RON/Luna
Ocupatia: Referent De Specialitate Financiar-contabilitate,Angajator: Institutul Naţional De Cercetare-dezvoltare În Sudură Şi Încercări De Materiale - Isim Timişoara,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Timişoara
Institutul Naţional De Cercetaredezvoltare În Sudură Şi Încercări De Materiale Isim Timişoara

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Consultant vanzari | Flanco Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință.Îți place să fii de folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite.Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară. Cerințele postuluiCe vei avea de făcut?Vei interecționa cu clienții și potențialii clienți care trec pragul magazinului Flanco.Te vei aplica plin de interes asupra nevoilor și dorințelor acestora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor de cumpărare de la Flanco. Si îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea de îndeplinit div
Flanco Retail SA

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iti oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNA VERSIUNE A TA!Esti o persoana care are: Studii medii; Cunostinte de operare PC - nivel mediu;Si Iti place sa relationezi si sa comunici deschis cu clientii; Esti echilibrata, responsabila si constiincioasa; Dar si loiala, corecta si serioasa.Descrierea jobului Alaturi de noi: Intampini clientii cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interactionezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Incasezi banii in casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepti și validezi tichetele de pariere; Intocmesti documentele de contabilitate primara.Beneficiile pentru o cariera in avantajul tau: Program de lucru flexibil, cu pauza de masa Salariu competitiv + tichete de masa electronice Plata orelor suplimentare/ sarbatori legale cu 175%-200% sau zile libere platite Oportunitati reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.