Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Jimbolia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Jimbolia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Jimbolia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - studii finalizate in domeniul economic;- limba engleza;- cunoasterea MS Office, excel avansat;- responsabil, determinat, organizat, spirit de echipa, abilitati de comunicare;- experienta minim 3 ani.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor din plata cash in sistem contabil;- Intocmirea declaratiilor;- Reconcilieri de solduri;- Reevaluare pentru alte valute;- Inventar;- Mijloace fixe;- Suport pentru auditorii externi;- Intocmirea de rapoarte conform cerintelor managementului.
PLASESS (ROMÂNIA)
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:•    Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;•    Efectuarea incasarilor si platilor bugetate - zilnic;•    Verifica balanta soldurilor avansurilor de trezorerie acordate si nedecontate•    Mentinerea relatiilor cu banca;•    Mentinerea relatiilor cu partenerii interni in vederea decontarii operatiunilor zilnice;•    Efectueaza inregistrarea, confirmarea si decontarea operatiunilor de trezorerie•    Intocmire pontaje, evidenta dosare de personal;•    Sarcini administrative legate de inregistrarea autovehicolelor la primarie in vederea impunerii precum si cu alte institutii ale statului•    Intocmirea si
HRVIZER
Candidatul ideal Pentru clientii nostri, companii de productie (alimentar / constructii / automotive) sau servicii ( transport / IT / SSC) suntem in cautare de 5 economisti contabili cu experienta.Cerinte: absolvent in domeniul financiar-contabil; experienţă în contabilitate de minim 3 ani; cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; cunostinte utilizare suita Microsoft Office in special excel cunostinte utilizare soft contabil sau soft ERP/SAP/SAGA/Oracle/Ciel abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; capacitate ridicata de analiza si sinteza; atentie la detaliiDescrierea jobului Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice; Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati, bonuri de consum, etc. Efectuarea de situatii si
Confidenţial
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs (specializare in domeniul financiar- contabil)Bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel);Simtul raspunderii, seriozitate, maturitate, integritate;Abilitatea de a lucra cu termene limita, stil de lucru organizat;Reprezinta avantaj:- cunoasterea programului SAGA sau a altor softuri de contabiltate- experienta in domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Intocmirea evidentei contabile pe baza documentelor primare in ordine cronologica si sistematica;Inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor, chitantelor, bonurilor fiscale, extraselor de banca si a altor documente specifice.Intocmirea registrului de casa, raportului de gestiue in baza documentelor contabile operate;Indosarierea si arhivarea tuturor documentelor contabile;Alte sarcini conexe domeniului de activitate.
RIG CONTEXPERT
Candidatul ideal experienta in contabilitateDescrierea jobului cunostinte privind programul SAGA , REVISAL : inregistrari contabile , intocmire balanta, bilant , state de plata , declaratii
DUMITRA DUMITRU EXPERT CONTABIL
Candidatul ideal Candidatul nostru ideal, este o persoana care detine urmatoarele abilități: Comunicare puternică și abilități interpersonale; Energica și orientată spre rezultate; Gata să ofere o soluție atunci când este prezentată o problemă; Excelente abilități dе lucru cu colaboratorii; Increzator în propriile capacități; Abilitatea dе a lucra cu o supraveghere minimă și dе a gestiona operațiunile în cadrul punctului de lucru, pe cont propriu; Cunostinte de contabilitate primara; Bune cunostinte utilizare Microsoft Office; Cunoasterea limbii Engleza sau Sarba, constituie un avantaj.Descrierea jobului Ce trebuie sa fаci? Dеsfаsori operatiunilе zilnicе (receptie marfa, intocmire facturi catre clienti, pregatire documentatie pentru curieri) alе depozitului nostru din Timisoara; Ofеri servicii excelente colaboratorilor,; Coordonezi activitățile logistice cu colaboratorii; Initiezi apeluri telefonice in vederea promovarii/vanzarii produselor companiei.Beneficii: Salariu atractiv; Tichet
VAPEKS RO
Candidatul ideal We would like you to : Have at least 2 years of professional experience in the above-mentioned areas(Production and service driven environment, or audit /consultancy is a plus) Know US GAAP at medium level – would be a great plus Have strong analytical skills and a high level of numerical and process understanding Be characterized by a structured way of working and a very good self-organization Have a proactive personality and be a team player Have a high energy level, eager to learn, technically minded, data driven, Have excellent accounting software skills Be fluency in written and spoken English (German and/or Romanian is a plus)Descrierea jobului You will be the one who: Is responsible for the monthly booking while ensuring accuracy in booking of all business transactions and accruals Will support the sales team in pricing and review / ensuring economics of projects in biddingand execution Will support the intercompany reconciliations Will take care about Liquidity
KATHREIN BROADCAST
Candidatul ideal Personalitate deschisa, persoana capabila sa relationeze usor cu persoane straine si dornica sa invete lucruri noi;Capacitate de a-si urmari si atinge obiectivele, spirit de echipa;Descrierea jobului -> Primeste, verifica si inregistreaza in contabilitate documentele contabile in conformitate cu normele contabile;-> Inregistreaza corect si in timp operatiunile financiar-contabile;-> Intocmeste/depune declaratiile fiscale lunare, trimestriale, anuale;-> Intocmeste balanta lunara de verificare pe conturi analitice si sintetice si elaboreaza registrele obligatorii;-> Intocmeste situatiile financiar-contabile semestriale si anuale.
CONTAPLUS
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare de profil economic. Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani. Cunostinte avansate operare PC (MS Office). Persoana responsabil(a), buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor. Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva. Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu. Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Oras de lucru: LugojResponsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna); Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii; Inregistreaza evidenta productiei finali
WERZALIT LEMN TECH SRL
Ești candidatul ideal dacă: Ai făcut contabilitate românească de la A la Z cel puțin 5 ani (tehnic și teoretic);Nu te întrece nimeni când vine vorba de cunoștințe despre Legea Contabilității și Codul Fiscal;Ai experiență în firme cu obiect de activitate producție; Ai studii superioare financiar-contabile;Ești o persoană organizată, responsabilă și știi să comunici eficient;Ești o persoană independentă în activitatea ta. Responsabilități: Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfașurarea activității financiar-contabile a societății;Răspunde de stabilirea corectă a documentelor financiar-contabile care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul societății în conformitate cu procedurile interne;Organizează, participă și răspunde de întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil lunar și anual;Asigură asistență și consultanță în probleme de natură financiar-contabile pentru conducerea societății;Reprezintă departamentul financiar - contabil al societății î
Recrumind
Candidatul ideal Abilitati generale:Computer skills: Microsoft Outlook, Microsoft word si excel. Lucrul intr-un soft de gestiune, preferabil BORGCapacitatea de a analiza si a rezolva probleme, capacitate de asimilare si procesare rapida a informatiilor, rezistenta la stres si la program prelungit, spirit intreprinzator, spirit de echipa, sinceritate, flexibilitate in gandire, abilitati avansate de comunicare si negociereCapacitate de lucru in echipa, capacitate de invatare rapida de lucruri noi,Permis de conducere: nu este necesarDescrierea jobului Cerinte:Lucrul intr-un soft de gestiune, preferabil BORGPаrte a echipei de vanzаri, responsаbil(а) pentru administrarea proceselor de vanzаriEfectueaza inregistrarea comenzilor in sistem receptii pe baza facturilor primiteEfectueaza receptii-facturi pe baza documentelor primiteFurnizeaza date, informatii si rapoarte pentru a ajuta echipa de vanzari
BRAMMER ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic;Experienta minima in domeniul financiar-contabil;Capacitate de sinteza si atentie la detalii;Capacitate de respectare a termenelor limita;Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office (Excel, Word)Descrierea jobului Raspunde de inregistrarea corecta si la termen a documentelor justificative in contabilitate (casa, banca, deconturi cheltuieli, clienti, furnizori).
UNITA TURISM HOLDING TIMIŞOARA SUCURSALA TRAIAN DROBETA-TURNU SEVERIN
Candidatul ideal Experienta in contabilitate minim 3 ani;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, softuri de sistem - ERP; comunicare; Office – Word, Excel;Permis conducere – categoria B;Limba engleza – nivel mediu;Cunoasterea proceselor, procedurilor si legislatiei in domeniul economic;Studii superioare in domeniul economic;Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate;Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking;Capacitate de planificare si organizare a atributiilor si timpului de lucru.Descrierea jobului Raspunde de inregistarea, intocmirea si verificarea tuturor documentelor financiar contabile, de la completarea registrului de casa pana pana la balanta;Inregistreaza in softul intern de contabilitate toate tipurile de documente specifice contabilitatii: facturi interne/externe; chitante; deconturi interne, dec
ART MATCH
Candidatul ideal FM Logistic is looking for a Financial Controller who will join our Controlling Team.Main responsibilities::- Ensure complete, accurate and timely monthly closure for group reporting- Review of month-end accruals, margins and fix costs- Regular review of key financial performance indicators in order to anticipate potential negative deviations, allowing the business unit manager to take the right corrective actions in due time- Proposal for continuous development of controlling instruments to increase transparency and efficiency as well as further development of KPIs- Questioning, analyzing and optimizing business processes- Actively participating in ad-hoc analysis as required, to help business unit manager in decision making, assessing risk and providing recommendations,presenting findings, analyses and recommendations to management- Support Budget and Forecast process, observing strict deadlines and following-up on deliverables with stakeholders; perform reasonabilit
FM ROMANIA
Candidatul ideal Your profile: Completed education(Bachelor's degree in Finance/Accounting/Economics or similar and/or accountant certified exams passed At least 2 years of professional experience as a professional accountant in a multinational German company Advanced English and German communication skills (written and spoken) Ability to interact professionally across borders, cultures, and management levels Excellent Excel and reporting skills Advanced knowledge of other Microsoft tools Advanced knowledge of SAP or other ERP systemsDescrierea jobului Main responsibilities: Ongoing accounting for our Austria & Slovenia (accounts payable, banks, fixed assets, general ledger) Kardex operations Check, account, and post travel expense reports Dunning process activities per specific process Processing of payment transactions Credit management for customers Support with monthly and annual financial statements Cooperation in audits and internal audits Account reconciliations Tax office r
KARDEX SYSTEMS ROMANIA
Candidatul ideal What are your superpowers? You are a fresh graduate or planning to graduate within the next 12 months (from any field); You have excellent analytical skills (including the ability to interpret data and take actions based on data); You are motivated by learning and experience different roles; You are curious and open-minded; You are well-organized, detailed-oriented & thrive while multitasking; You can work independently and within the team; Your communication skills are great, and you are able to build good working relationships; Your English skills are upper-intermediate or advanced. Highly developed organizational and project management skills; Experience in leading projects; Ability to work with spreadsheets and presentation tools.Descrierea jobului A career within External Audit services, will provide you with the opportunity to provide a range of Assurance services and business advice to a variety of clients from small, fast growing clients to large entities. Our
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICII
Candidatul ideal A Bachelor’s Degree in Finance & Accounting or Economics At least 5 years of professional experience in Financial Accounting in a multinational company Solid knowledge of local Hungarian Accounting & Fiscality International Accounting knowledge and exposure to IFRS is needed Enjoys working independently with minimum supervision and can interact professionally across borders, cultures and management levels High ethical standards & integrity Ideally enabler of cross-functional projects as a trusted Finance Business Partner Big 4 / Audit experience is a big plus SAP R/3 or SAP 4/HANA skills are an advantage Professional user of Excel (e.g. Pivot) and other Microsoft tools (Outlook, SharePoint, etc) English and Hungarian – advanced level (both spoken & written).Descrierea jobului Main responsibilities: Responsible for accounts receivable, accounts payable, payroll accounting and asset accounting and preparation of monthly and annual financial statements Prepare the monthly
KARDEX SYSTEMS ROMANIA
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Societate de import/export si servicii ANGAJEAZA:ASISTENT MANAGERCerinte:- studii superioare- cunostinte solide de limba ITALIANA (scris/vorbit)OPERATOR DATE GESTIUNE PRIMARACerinte:- studii superioare in domeniul economic- cunostinte solide de limba ITALIANA (scris/vorbit)- experienta minima in domeniul contabil (receptii, notiune baza contabile: facturi etc) Descrierea jobului Candidatul trebuie in primul rand sa aiba cunostinte solide de limba italiana, scris si vorbit.Postul de asistent presupune interactiunea cu partenerii societatii (furnizori, clienti) cat si cu structura operativa locala.Postul de operator date gestiune primara presupune asistenta oferita expertului fiscal si contabilitatii, in prelucrarea si operarea datelor contabile primare (facturi, receptii, colaborarea cu furnizorii nationali de marfa, deconturi etc).Toti candidatii vor lucra in stransa legatura si sub supervizarea expertului fiscal si a societatii de contabilitate.
GRIGORESCU CRISTINAECATERINA CONSULTANT FISCAL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.