20 Locuri de Munca Contabil in Jimbolia
20 Locuri de Munca Contabil in Jimbolia
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Jimbolia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Jimbolia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil sef |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 6500 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Aptitudini de calcul matematic,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de 20 Ron/zi Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Participa la inventarierea patrimoniului societatii,- Urmareste incadrarea in bugetele stabilite in planurile de afaceri,- Conciliaza soldurile cu partenerii,- Urmareste si raspunde de incasarea creantelor societatii- Gaseste solutii noi pentru implementare softuri interne in vederea optimizarii activitatii.- Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de afaceri- Realizeaza diverse operatiuni financiar contabile: capitalizari, descarcari de gestiune, plati, pregatire documente
Clarismart Consulting
![]() |
Economist contabilitate primara |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 4500 LEI pe lună
Cerințe:-Experienta in domeniu de 1-2 ani-Seriozitate, implicare, dornica de a invata Responsabilități:- Desfasura activitati specifice de contabilitate primara-Intocmire registru de casa-Intocmire receptii-Stocuri, inventare-Inregistrare documente-Relatia cu partenerii: clienti ,furnizori,colaboratori-Relatia cu bancile si institutiie statului- Desfasoara activitati suport pentru celelalte departamente ale firmei. Beneficii:- Salariu atractiv-Tichete de masa-Mediu de lucru placut SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Opimist,ambitios si onest- Studii economice;- Experienta in activitatea de contabilitate;- Cunostinte legislatia muncii si financiar-fiscala;- Cunostinte operare PC, pachetul MS Office (Word, Excel);- Persoana organizata, serioasa si muncitoare.Descrierea jobului Posibilitatea de a lucra intr-un colectiv tanar cu posibilitate de afirmare.- Proceseaza inregistrarile in contabilitate si arhivare documente justificative;- Tinerea evidenței la zi a tuturor operațiunilor economice care au loc;Salariu motivant;
TIN LAVIR SERV
![]() |
Contabil Economist/expert Contabil |
Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:Contabilitate Cautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si c
GP TAX ACCOUNTING SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice; Cunoasterea programului WinMentor constituie un avantaj ; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte operare pe calculator (Excel, Word); Persoana atenta la detalii ,organizata si care se adapteaza la nou; Atitudine pozitiva, proactiva; Capacitate de invatare rapida si comunicare;Descrierea jobului Asigura inregistrarea corecta si la timp a documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare si cu procedurile interne. Inregistrare documente contabile (facturi, deconturi, bonuri fiscale etc.); Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei; Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti; Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere; Arhivarea documentele financiar-contabile; Furnizeza informatii corecte si la timp pe parcursul desfasurarii proceselor de audit si control; Participa la inventarierea patrimoniului firmei;
S.C. RUS SAVITAR S.A.
![]() |
Expert Contabil |
Candidatul ideal Cautam o persoana :- absolventa de studii superioare- cu o experienta de minim 10 ani in domeniul financiar contabil intr-o firma de transport- care vorbeste bine limba engleza/italiana- care are o buna capacitate de a lucra in echipa- cu spirit de observatie si viteza de reactie- cu capacitate de organizare si atentie la detalii- cu rabdare pentru activitatile de rutina- cu cunostiinte temeinice Pachet OfficeDescrierea jobului Cerintele postului:- competenta de a tine evidenta contabila pana la nivel de bilant.- cunoasterea programului de lucru Fluentis (fostul Ideale)- depunere declaratie Saf-t- depunere statistici BNR- pregatirea documentelor pentru auditul intern si extern
CARBON LOGISTIC
![]() |
Economist - Contabil |
Candidatul ideal Best Accounting creste. Ne dezvoltam si nu putem face asta fara cel mai important lucru : ECHIPA.Ce ne dorim de la tine: Sa fii absolvent de facultate cu profil economic, preferabil contabilitate Sa ai o experiența de minim 3 ani pe un post similar Sa ai cunoștințe de MS Office, D-Soft, Saga. Să ne putem baza pe tine atunci când avem de respectat un deadline. Sa alegi sa ajuți din proprie inițiativă chiar și atunci cand „nu e treaba ta”, daca vezi este nevoie de tine și sta în puterea ta sa o faci. Sa accepți ca nimeni nu e perfect ( nici noi nu suntem) , sa fii concentrat pe soluții ( probleme vor fi mereu) si sa ai ambiția de a te perfecționa continuu. Sa citești acest anunț, cuvânt cu cuvânt, pana la capăt și (numai) dacă simți ca este despre tine, sa aplici.Descrierea jobului Ce vei face tu: Contabilitate de la A la Z pentru clientii din portofoliu. Vei intocmi declaratiile lunare, situatii interimare si bilanturi. Biroul este in continua dezvoltare. Vei invata sa
BEST ACCOUNTING
![]() |
Operator Baze Contabile Si Logistica |
Candidatul ideal Operator baze contabile si logisticaCandidatul ideal:• Angajam pentru contabilitate primara o persoana cu o minima experienta in domeniu.• Cunostinte de lucru in Office sunt de asemenea necesare.• Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale.• Cunoasterea legislatiei in vigoare;• Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara;• Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca;• Comunicativa – capacitatea de a lucra cu oamenii;• Punctualitate si initiativa;• Placerea de a lucra cu cifre; Descrierea jobului Responsabilitati:• Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei, valuta si deconturile;• Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare;• Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;• Contabilizeaza si inregistreaza facturile furn
TIN LAVIR SERV
![]() |
Contabil/ Economist |
Candidatul ideal Studi superioare de specialitate;Experienta in domeniu minim 6 luni;Cunostinte operare PC(cunoasterea programului SAGA constituie avantaj;Capacitate de sinteza, atentie la detaliu.Descrierea jobului Inregistrarea si verificarea tuturor operatiunilor contabile lunare.
ERSI
![]() |
Contabil |
Scurta descriere a companiei Lifein Job este un partener strategic atât pentru angajați, cât și pentru angajatori. Oferim o gamă largă de servicii: - recrutare și leasing de personal; - consultanță resurse umane; - consilierea carierei; - training. Cerinte Ești în căutarea unui loc de muncă? Angajăm CONTABIL pentru o companie ce își desfășoară activitatea în domeniul cosmeticelor, din Timișoara. - Ești absolvent de studii economice; - Ai experiență în domeniul economic; - Ești organizat, atent la detalii și respecți planificările; - Ai cunoștințe de legislație fiscală, de operare Excel, Word nivel avansat. Responsabilitati - Emitere facturi/ avize magazie proprii; - Emitere bonuri de consum; - Verificare și îndosariere documente emise; - Alte responsabilități. Alte informatii Ce îți oferim? - Pachet salarial avantajos; - Tichete de masă ( 20 lei/zi lucrată); - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni p
LIFEIN JOB
![]() |
Contabil șef – Posturile vacante în administrația publică din România |
Liceul Teoretic Gătaia, județul Timiș Expiră in 8 zile, 1 ore LocatieTimiş NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Liceul Teoretic Gătaia, județul Timiș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de conducere, vacante, de contabil șef.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are capacitate de muncă în conform
Locuri de munca la stat
![]() |
Contabil-sef - Perioada Determinata |
Candidatul ideal studii superioare de specialitate contabilitate-finanţevechime în domeniu minim 7 anicunoașterea și aplicarea legislației în vigoarecunoașterea limbii maghiare și engleze constituie un avantajcunoștințe de operare PC avansatcapacitate de coordonarecapacitate decizionalăcapacitate de adaptare la specificul instituțieicapacitate de comunicarerigurozitate și seriozitate în activitateîncadrarea în termenele stabilitereceptivitate, rezistența la lucru sub presiunea unor termene scurteDescrierea jobului Coordonarea întregii activităţi financiar-contabile a Teatrului Maghiar de Stat Csiky Gergely;Controlează angajarea teatrului în operaţiunile economico-financiare;Executarea controlului financiar preventiv;Întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli;
TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSIKY GERGELY TIMISOARA
![]() |
Director financiar-contabil – Posturile vacante în administrația publică din România |
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Pius Brînzeu” din Timişoara Expiră in 4 zile, 1 ore LocatieTimiş NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții județene CategorieAlte functii Spitalul Clinic Județean de Urgență „Pius Brînzeu” Timișoara cu sediul în localitatea Timișoara, Bld. Liviu Rebreanu, nr. 156, județul Timiș organizează la sediul instituției, în conformitate cu Ordinul 284/2007 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a concursului/examenului pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director din spitalele publice, cu modificările și completările ulterioare, completat cu Ordinul nr. 954/2017, de Ordinul Ministerului Sănătății nr.760/2022 cât și de prevederile OUG 80/16.06.2022, concurs pentru ocuparea funcției unice de Director Financiar-Contabil, după cum urmează:La concurs/examen se pot înscrie candidații care îndeplinesc, cumulativ criteriile generale și specifice:Criteriile generale pentru funcția de Director Financiar-Contabi
Locuri de munca la stat
![]() |
Inspector de specialitate II (activitate financiar – contabilă) (S) – Posturile vacante în administrația publică din România |
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Timiș Expiră in 2 zile, 1 ore LocatieTimiş NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții județene CategorieFuncție contractuală Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Timiș organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de inspector de specialitate II (activitate financiar – contabilă) (S) din cadrul Căminului pentru Persoane Vârstnice Jimbolia.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat part
Locuri de munca la stat
![]() |
Facturist / Contabil Primar Timisoara |
Candidatul ideal Cunostinte medii de operare pe calculator.Cunostinte medii facturare si contabilitate primara.Constituie avantaj cunoasterea programului de Contabilitate/Gestiune - Senior ERP.Descrierea jobului Operator facturare, contabilitate primara si caserie.BENEFICII:- pachet salarial motivant,- mediu de lucru placut, stimulativ,- posibilitati de dezvoltare profesionala prin training-uri de specialitate.
S.C. TECHNOVA INVEST S.R.L.
![]() |
Referent De Specialitate Financiar-contabilitate |
Ocupatia: Referent De Specialitate Financiar-contabilitate,Angajator: Institutul Naţional De Cercetare-dezvoltare În Sudură Şi Încercări De Materiale - Isim Timişoara,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Timişoara
Institutul Naţional De Cercetaredezvoltare În Sudură Şi Încercări De Materiale Isim Timişoara
![]() |
Operator productie |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Cerințe:-studii minim 8 clase Beneficii:-salariu motivant-tichete de masa de 20 lei/zi-transport asigurat pe raza municipiului Lugoj si pe ruta Olosag-Zgribesti-Dragomiresti-Stiuca Responsabilități:-presarea produselor cu ajutorul masinilor unelte automate si semiautomate-operarea masinilor de taiat furnir-sortarea foilor pe categorii de calitate-ambalarea marfii finite pregatita de expediere-taierea foliei-frezarea placilor SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura
Clarismart Consulting
![]() |
Economist |
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiIntroducerea de documente contabile in programul SAGA, verificarea fiselor de furnizori Cerințele postuluiStudii superioare economiceExperienta in domeniul contabilitatii Responsabilitățile postuluiAtentie la detaliiSeriozitate si responsabilitate
DOLINI TM GARDEN SRL
![]() |
Operator productie Timisoara, Uihei, Biled, Sandra, Becicherec, Dudesti |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii persoane pentru postul de Operator productie. Cerinte- seriozitate si responsabilitate Descriere post- realizeaza activitati in sectie .- persoana dornica sa invete. Beneficii- salariu fix- tichete de masa- prima anuala de concediu si prime de sarbatori- bonusuri de performanta- asigurare transport - se lucreaza in 3 schimburi.- transport din Timisoara, Uihei, Biled, Sandra, Becicherec, Dudesti, Sanandrei, Periam, Pesac, Carani, Barateaz, Gelu SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura
Clarismart Consulting
![]() |
Operator call-center cu germana si engleza |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: