20 Locuri de Munca Contabil in Mangalia
20 Locuri de Munca Contabil in Mangalia
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mangalia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mangalia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Rolul in companie:Asigura intocmirea, verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primite.Cerinte:- studii medii finalizate sau superioare in curs- integritate, orientare catre rezultat, proactivitate in realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor- abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa- orientare catre rezultate si performanta- cunostinte operare MS OfficeDescrierea jobului Principalele responsabilitati:- introduce, valideaza si prelucreaza datele, prin intermediul programului informatic- verifica datele introduse in calculator cu datele din documentele primite sau emise- centralizeaza datele pentru obtinerea de rapoarte- gestiune stocuri- indosariaza si arhiveaza documetele
MEDA PROD 98
![]() |
Casier pariuri sportive SUPERBET - MANGALIA |
Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE
![]() |
Casier pariuri sportive SUPERBET - MANGALIA |
Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE
![]() |
Reprezentant Vanzari |
Candidatul ideal Waterboyz România își mărește echipa de vânzări. Căutam profesioniști în joc și joacă cu abilități de vânzare și negociere.Cum arată o zi de lucru la Waterboyz? Începem cu un salut, o cafea și muzică bună pe fundal Comunicarea este esențială, așa că facem o retrospectivă a sarcinilor pe care le avem notate și ne apucăm de treabă Ne-am setat obiectivele Spiritul de echipă este activat Lucrăm împreună Depistezi probleme și situații care îți dau dureri de cap? Nu luăm pastile, parfumăm biroul cu uleiuri esențiale, inspirăm și expirăm profund, apelăm la spiritul de echipă și găsim soluții.Care este candidatul pe care Waterboyz îl caută? Ești autodidact Este important să ai cunoștințe avansate de vânzări, cu o experiență de minim 5 ani Dar dacă ai sub 5 ani experiență, ar trebui să ai argumente bine pregătite pentru a ne convinge Limba engleză nici nu ar mai trebui să o menționăm, we already know you're medium or advanced level, right? Stăpânești bine arta negocierii Nu
SEASIDE PLAYGROUNDS
![]() |
Receptioner(a) - Hotel Vama Veche - 3500 Lei Net |
Candidatul ideal Persoana responsabile si bine organizata. Persoana sociabila careia ii face placere sa isi faca treaba bine.Capabila sa se adapteze la diferite situatii. Un simt al umorului bine dezvoltat.Oferim cazare pe toata perioada sezonului.Descrierea jobului Jobul consta in a fi persoana responsabile de activitatile principale ale receptiei unui hotel cu capacitate de cazare aprox 50 pax. va trebui sa folosesti sistemul de rezervari, sa preiei rezervari, sa urmarest platile si toate aspectele ce tin de cazari.Sa organizezi contabilitatea aferenta receptiei.Primesti cazare in locatie. Cunosti foarte multa lume bine dispusa , exista si beneficii financiare extra in cadrul jobului.Echipa consta din oameni tineri si prietenosi. E un job foarte fun pentru cineva care il stapaneste bine.
JALEBI MONEY
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Cerinte:- Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Calitatea de contabil autorizat reprezinta un avantajDescrierea jobului Descriere:- Gestionare facturi și solduri clienți- Contabilitate primara- Intocmirea NIR, bonuri de consum, devize de lucrari, facturi- Pregatirea rapoartelor pe clienti - zilnic, saptamanal, lunar- Confirmari de sold clienti (comunicarea cu clientii)- Receptia, arhivarea ,inregistrarea documentelor financiar – contabile ale unei societati, verificarea acestora, intocmirea balantei de verificare, a declaratiilor lunare si trimestriale si a situatiilor financiar– contabile anuale- Experienta operare program contabilitate.Beneficii:- Tichete masa, tichete cadou acordate conform legii; abonament preventie medicala- Posibilitate de dezvoltare pr
AKIM AUDIT & ACCOUNTING
![]() |
Contabil Junior |
Candidatul ideal Candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii superioare finalizate in domeniul economic- financiar; Minim 1 an de experinta in domeniul contabil; Cunostinte minime in realizarea evidentelor contabile si legislatia financiar - contabila; Cunostinte solide de operare a MS Office (in special Excel); Cunostinte ERP - reprezinta avantaj; Limba engleza – nivel mediu; Deschis la nou si schimbare, cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze, astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat inspre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala.Descrierea jobului Daca vrei să te alături departamentului nostru de contabilitate, vei avea urmatoarele responsabilitati: Inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate (monografii contabile privind: furnizorii interni si externi, registrul de banca, de casa, deconturi de che
SEASIDE PLAYGROUNDS
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Capacitatea de a lucra in echipa- Capacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros- Atent la detalii- Persoana activa, energica si puternica, orientata spre munca de documentare si control;- Persoana echilibrata cu grad ridicat de autocontrol a starilor emotionale astfel incat acestea sa nu influenteze performantele si rezistenta la stres;Descrierea jobului - constituie avantaj folosire program SAGA- cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- cunoasterea legislatiei in domeniu- capacitatea de a utiliza eficient tehnica de calcul;- abilitati de lucru cu Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel si de utilizare a Internetului, cunoasterea produselor informatice specifice compartimentului si modul de exploatare a acestora.- Efectueaza inregistrari in contabilitatea societății- Verifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legale, aproba situatiile financiare;
RIN TRANS ACTIV
![]() |
Contabil |
Scurta descriere a companiei Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat. Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice). In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei. Cerinte - Studii superioare de lunga durata in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta; - Experienta in domeniul financiar contabil. - Cunostinte si experienta in utilizarea de sisteme financiar contabile complexe. - Cunostinte de operare PC (Word, PowerPoint), Excel – nivel avansat; Responsabilitati Atributii principale: - Efectueaza lucrari de intocmire, actualizare si completare a setului de raportari specifice catre BNR si de raportare financiara IFRS pentru situatiile financiare individuale; - Colaboreaza cu cele
EASY CREDIT 4 ALL IFN
![]() |
Economist Contabil Sef - Cabinet Expert Contabil |
Candidatul ideal Cerințe: studii superioare în economie, contabilitate, financiar; minim 5 ani experiență în domeniu; experiență în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipa și bune abilități de comunicare; (dacă este relevant) deține calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal; cunoștințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; operare software contabilitate: SAGA, WinMentor, Neomanager, Borg; cunoștințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilități: coordonează și organizează activitatea departamentul financiar-contabil; întocmește și verifică registrele contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidență fiscală); verifica corectitudinea și legalitatea întocmirii documentelor fiscale cu care lucrează; verifică lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din bal
POPESCU P. DANIELALEXANDRU EXPERT CONTABIL
![]() |
Referent Financiar Contabil |
Candidatul ideal - Experienta minim 5 ani ;- Cunoasterea pachetului MS Office, Excel;- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- Spirit de observatie foarte dezvoltat;- Capacitatea de a lucra in mod metodic si de a acorda atentie la detalii;- Capacitati morale si umane;- Auto - disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Locul desfasurarii acestei activitati este pe santier, la punctul de lucru.- Asigura gestiunea fizica a stocului de materii prime, materiale, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;- Opereaza in fisele de magazie miscarile privind stocurile;- Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;- Efectueaza lunar inventarul stocului de materii prime , materiale si a obiectelor de inventar;- Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;- Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei;- Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;- Confirma documentele de primire / expedi
WIEBE ROMANIA
![]() |
Operations Coordinator |
Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare (preferabil studii economice) Minimum 2-3 ani experienta in activitatile de operatiuni Minimum 2- 3 experienta in sectorul bancar Bune abilitati de utilizare Microsoft Offie Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilorAlte competențe necesare: Creativitate si initiativa Abilitatea de a prioritiza, de a lua decizii sub presiunea timpului Abilitati de a relationa, abilitati de vanzare si de persuasiune, organizareDescrierea jobului Principalele responsabilități: Supervizeaza si organizeaza activitatea angajatilor din zona de Operatiuni, asigurand acuratatea documentelor solicitate de la clienti, cat si procesarea la timp a documentelor, respectand normele si procedurile interne ale bancii, ale BNR si legislatiei in vigoare Asigura pregatire profesionala pentru angajatii din subordine (nou angajati sau existenti), initierea acestora in structurile ba
UNICREDIT BANK
![]() |
Economist - Departament Financiar-contabil |
Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta intre 3-5 ani; Cunostiinte/experienta operare program SAP; Bune abilitati de operare PC- MS Office (Excel, Word, Outlook); Personalitate dinamică, comunicativa, analitica, punctuala; Capacitate de analiză și sinteză, de organizare si prioritizare pentru a respecta termenele limită; Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar-contabil.Descrierea jobului inregistrarea cronologica, zilnica si corecta in programul SAP a informatiilor de contabilitate primara: facturi furnizori, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare. urmarirea primirii la timp a extraselor de cont, verificarea acestora si a documentelor insotitoare si efectuarea inregistrarilor prin orice instrumente de incasare/plata urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, etc. relationare cu institutii financiar - bancare;Beneficii: Mediu de lucru profesionist; Salariu motivant; Asigurare medicala privata de sanatate; Bonuri de ma
VARD ENGINEERING CONSTANȚA
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Onest, perseverent, implicat, atent la detalii, adaptabil, cu abilitati de comunicare, atentie distributiva, capacitate de organizare a timpului, diplomatie.Să aibă o ţinută decenta şi un limbaj adecvat.Cunoştinţe: Program Saga, Office, InternetLimbi străine: Engleză - mediu scris/vorbitCunoasterea aplicatiei Revisal constituie avantaj.Relatii de functionale cu toti angajatii companiei.Descrierea jobului Îndeplineşte sarcinile delegate de superiori.Inregistreaza documentele de contabilitate primara.Emite facturi.Tine evidenta deconturilor de deplasare, a orelor lucrate de catre angajati.Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management.Realizarea corespondentei conform cu activitatea.Arhivează documentele firmei.Actualizeaza baza de date, documente.
Confidenţial
![]() |
Contabil Sef / Chief Accountant / Finance Manager |
Candidatul ideal Contabil Sef / Chief Accountant / Finance ManagerSKILLS, QUALIFICATION AND EXPERIENCE REQUIRED: ESSENTIAL: Qualified accountant, ACA, ACCA, ICAS, CIMA or relevant experience in a similar role Knowledge of local taxation and regulatory requirements, and International Accounting Standards (IFRS) Advanced computer skills in MS Office programs, particularly Excel. Experience of leading, managing and motivating teams, local and remote Ability to see the value in the information you provide and to inspire others to make use of it. Used to working in a rapidly changing environment and who is comfortable proposing, justifying, initiating and implementing changeDESIRABLE: Previous experience in the marine Industry and Audit Firms Hyperion (HFM) and Dynamics 365Other skills: Fluent in English High Ethical standards Relationship building Presentational skills NegotiationDescrierea jobului OVERALL PURPOSE OF THE ROLE Provide accurate analysis and translation of key financial data
V.SHIPS MANPOWER
![]() |
Contabil Senior Si Junior |
Candidatul ideal -Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel-Experienta de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil-Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj-Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului-Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Gestioneaza firmele grupuluiMentine legatura cu clientiiRealizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatieiSolicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabileIntocmeste declaratiile fiscale, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitateIntocmeste balanta de verificareAsigura suport si consiliere financiara
FAIR PLAY GAMES
![]() |
Consultant Vanzari - Business - Vodafone |
Candidatul ideal minimum studii liceale (studiile universitare finalizate reprezintă un avantaj); cunoștințe specifice despre industria telecom; foarte bune abilități de ascultare și comunicare; orientare către client și către identificarea soluțiilor; limba engleză nivel mediu; foarte bune abilități de lucru cu calculatorul (MS Office).Descrierea jobului La Vodafone vei găsi echipa, informațiile și resursele care te vor stimula să-ți pui în valoare cunoștințele și talentul.Astfel, vei găși în Vodafone o echipa unită care are drept scop oferirea unei experiențe pozitive clienților în funcție de nevoile fiecăruia.Responsabilitățile tale: interacțiunea cu clienții business, identificarea nevoilor, consilierea și comunicarea cu aceștia; dezvoltarea relațiilor cu clienții business, gestionarea bazelor existente și identificarea de noi clienți; atragerea clienților noi în portofoliu prin activități specifice: hunting, recomandări, etc.; urmărirea evoluției fiecărui cont în sensul de a propu
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Recrutam Consultanti -generali Romania |
Candidatul ideal Candidatul ideal-Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;-Cunostinte medii de utilizare PC;-Buna abilitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat;-Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni;-Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati-Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;-Promovarea, prezentarea si vanzarea corecta a produselor companiei;-Identificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;-Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii- Finantare pentru primele 24 de luni;-Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;-Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;-Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa.
NEGREA OANAROBERTA
![]() |
Reprezentant Vanzari / Operator Pc / Casier Pariuri Sportive |
Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE:- Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi responsabilitatea pentru succesul agenției tale.Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE:- Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale în funcție de
WESTGATE ROMANIA
![]() |
Contabil şef – Posturile vacante în administrația publică din România |
LICEUL TEHNOLOGIC GHEORGHE DUCA CONSTANŢA Expiră in 2023-06-06 LocatieConstanţa NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt Contabil şef (administrator financiar I studii S), 1 post, perioadă nedeterminată CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE: – studii superioare de lungă durată finalizate cu diplomă de licenţă în specialitatea finanţe- contabilitate; – vechime minimă în domeniul financiar-contabil: 6 ani și 6 luni; – vechime minimă într-o instituție bugetară: 3 ani; – funcție de conducere în domeniu: 3 ani – competențe IT: operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare internet), programe de contabilitate, EDUSAL, SIIIR, operare FOREXE BUG. – atestat SEC.ETAPELE CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTULUI VACANT DE CONTABIL ȘEF (ADMINISTRATOR FINANCIAR I S) 14.06.2023 DEPUNERE DOSARE CONCURS: 19.05.2023 – 06.06.2023 SELECȚIE DOSARE CONCURS: 07.06.2023 REZULTATE SELECȚIE DOSARE CONCURS: 07.06.2023 CONCURS OCUPARE POSTURI VACANT
Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: