Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Mioveni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Mioveni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist Contabil


Candidatul ideal - cu experiență profesională de minim 2 ani în domeniul contabil;- dinamică, metodică și organizată- cu inițiativă și interesată de o colaborare pe termen lung- cu cunoștințe foarte bune de Excel, Word- cu experiență în utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP (preferabil SAGA, EVIS-ERP)- cu abilități foarte bune de comunicare și interacțiuneDescrierea jobului centralizarea tuturor documentelor și datelor economico-financiare ale firmelor care îi sunt distribuite verificarea și operarea documentelor contabile în programul de contabilitate întocmirea tuturor declarațiilor/raportărilor periodice ce țin de activitatea firmelor alocate efectuarea tuturor operațiunilor necesare pentru închiderea lunară din punct de vedere contabil a firmelor din portofoliu, inclusiv calcularea taxelor și impozitelor verificarea și reglarea fișei pe platitor ANAF, precum și a fișelor pentru parteneri comerciali întocmirea de diverse documente și/sau rapoarte necesare în activita
REAL BUSINESS SOLUTION

Media netă estimată pe baza celor 5054 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Economist Contabil


Candidatul ideal - Experienta in domeniul Finaciar Contabil minim 3 ani in cadrul departamentului financiar-contabil- Cunostinte contabile la nivel de intocmire Balanta contabila-Cunostinte bune de operare PC -Windows, Excel, alte programe informatice in functie de reglementarile legale- Capacitatea de a stabili, prioritiza si organiza responsabilitati pentru indeplinirea sarcinilor intr un mod eficient- Implicarea activa si profunda in toate actiunile sustenabile ale companiei ( revizuirea proceselor, gestionarea buna a timpului, asigurarea acuratetei datelor)- O buna relatie profesionala atat in cadrul companiei, cat si in afara acesteia, bazata pe incredere si respect- Atentie concentrata si distributiva, seriozitate.- Spirit organizatoric, rezistent la munca de rutina- Persoana punctuala, serioasa, responsabila- Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativaDescrierea jobului - Importul extraselor de cont de la banci, in lei si valuta- Verificarea reparti
INFO PROBLEME CONTABILITATE

Media netă estimată pe baza celor 5054 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Economist Pitesti


Candidatul ideal Cerinte de calificare:Studii superioare economice;Experienta in gestionarea conturilor de furnizori;Utilizator SAP/ SAGA constituie avantaj;Foarte bune cunostinte PC-MS Office;Cunostinte minime juridice privind contractele comerciale.Descrierea jobului Responsabilitati principale:Gestionarea, emiterea si listarea in masa/ individuala a facturilor pentru serviciul deadministrarea datelor de baza aferente furnizorilor si a conturilor de furnizori;Procesarea facturilor de furnizori in sistemul informatic, concordanta cu comenzi, nota de intrare receptie si alte documente;Retinerea garantiilor de buna executie conform termenilor contractuali, virarea lor in conturile de garantii ale furnizorilor, analizarea cererilor si restituirea garantiilor la scadenta;Organizarea si pregatirea documentelor legate de furnizori pentru declaratiile anuale financiare si auditarea financiara anuala;Sprijin oferit pentru realizarea obiectivelor definite si a indatoririlor pentru echipele de
CEZ ROMANIA

Contrôleur De Gestion Perf&control (f/​m)


Candidatul ideal Profil cautat:Cunostinte de limba Franceză și engleză;Studii superioare economice;Experiență în domeniul financiar;Experiență în controlling poate fi un avantaj;Rigurozitate, autonomie, capacitate de comunicare cu interlocutori din management-ul organizației;Preocupare în a găsi soluții și a aduce îmbunătățiri de proces, forță de propunere;Cunoștințe MS Office – obligatoriu Excel (formule Vlookup, Sumif, pivot table), Power Point;Cunoașterea instrumentelor de gestiune financiara poate fi un avantaj.Daca iți dorești sa fii parte din echipă și te inspiră activitatea noastră, hai să ne cunoaștem!Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.Descrierea jobului Suntem o echipă în creștere, cu peste 300 de persoane repartizate în două locații: București și Mioveni.În rolul de Controlor de Gestiune Senior suntem Business Partner pentr
Renault Group

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Clasic Market Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu Teoretic,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Mioveni
Clasic Market Srl

Media netă estimată pe baza celor 11444 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sef Magazin Materiale De Constructii - Poiana Lacului


Candidatul ideal -experienta in domeniul vanzarilor/conducerea unei echipe- studii superioare,-operarea pe calculator , experienta pe casa de marcat,-cunostintele in contabilitate considerante un avantaj.- persoana comunicativa, responsabila, implicata si deschisa la noi provocari,-ordonat, organizat, eficient in rezolvarea problemelor,-mare putere de concentrare, punctual, de incredere,-capabil sa urmeze proceduri specifice,-capabil sa coordoneze subordonatii in mod eficient.Descrierea jobului -Coordoneaza activitatea de gestionare in magazin;-Conduce si coordoneaza activitatea personalului din subordine;-Asigura si raspunde de acuratetea stocului;- Asigura respectarea procedurilor;-Efectueaza comenzi catre furnizorii companiei;- Organizeaza spaţiul de vanzare si depozit;- Monitorizeaza respectarea regulilor si conditiilor de depozitare si manipulare a marfurilor, in concordanta cu procedurile companiei;-Propune masuri pentru imbunatatirea activitatii punctului de lucru si de motivare
CIPCOS MAR COMPLEX

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Consultanti Fonduri Si Colaboratori-vanzari


Candidatul ideal COLABORATORI:buni comunicatori care deja vand produse/servicii catre fabrici, hoteluri,clinici medicale etc prin prisma jobului actualJUNIOR:smart, bun comunicator, hardworkingSENIOR:persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului COLABORATORI:vanzatori foarte buni care deja vand catre fabrici, hoteluri, clinici; beneficiile sunt stipulate in contracte de colaborare, minim 500-1000 euro/lunaJobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medi
REI FINANCE ADVISORS

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING GAMING SA

Economist Contabil


Firma de contabilitate isi mareste echipa si cauta o persoana cu studii economice superioare sau medii si cunoasterea softului Saga . Gestioneaza un portofoliu de firme cu diferite activități.
INFO PRO CONTAB

Media netă estimată pe baza celor 5034 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Specialist Salarizare


Scurta descriere a companiei leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training. Cerinte ● Studii superioare in domeniul economic/socio-uman; ● Cunostinte Legislatia Muncii; ● Cunoasterea MS Office la nivel avansat; ● Limba engleza/franceza nivel mediu/avansat; ● Experiența in domeniu 3-5 ani (salarizare); ● Dorința de a învața lucruri noi. Responsabilitati ● Gestioneaza softul de salarizare; ● Realizeaza statele de salarii lunare si declaratiile aferente; ● Calculeaza bonusurile lunare acordate angajatilor tinand cont de regulile companiei; ● Inregistreaza, calculeaza si depune concediile medicale; ● Tine evidenta documentatiei necesare ariei sale de activitate; ● Asigura relatia cu organele statului: ITM/ AJOFM/ CNAS/ CAS; ● Genereaza adeverinte pentru salariatii s
LEOHR

Media netă estimată pe baza celor 676 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Consultant /​ Proiectant In Accesarea Fondurilor Europene


Candidatul ideal Cerinte: Studiile Superioare sunt obligatorii; Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer; Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii; Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional; Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara; Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje: Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie; Experinta in domeniul Consultantei/ Bancar/Juridic;Descrierea jobului Cateva dintre responsabilitatile job-ului sunt: Sa scrie/depuna/raspunda la clarificari/implementeze proiectele care i-au fost atribuite, conform procedurilor companiei; Verifica/analizeaza eligibilitatea potentialilor clienti; Mentine contactul cu clientii de la faza de idee pana finalizarea proiectului;Ce iti oferim: Un
FORUM PROIECT INVEST

Consultant Vanzari Intr-o Companie Financiara Internationala


Candidatul ideal Începe-ți cariera în București, intr-o companie financiara internationala.Aceasta pozitie presupune mutarea in Bucuresti.Dacă pentru tine sunt importante următoarele: A avea un loc de muncă fiabil – stabil, care să plătească bine și la timp; Fericirea la locul de muncă – Premiul de „cel mai bun angajator al Europei” este votat, acordat și validat de tine și de colegii din Echipa Tavex; Antrenamentul introductiv individual complet; Aprecierea clienților și a colegilor pentru statutul de Profesionist Bine Instruit; Să faci parte dintr-o echipă de Persoane Super Cool.Suntem în căutarea unui Reprezentant al Serviciului Clienți pentru biroul nostru care:… este bun cu numere. Înmulțește 17 * 18 cu inima;… este „logic”. Dacă nu îi poți explica ceva bunicii tale, înseamnă că nu ai înțeles suficient de bine acel ceva;… este gata mereu să ajute orice coleg sau client;… este o persoană responsabilă care își ține promisiunile;… vrea să fie constant mai bun și se trezește în fiecar
TAVEX GOLD

Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Chargé Facturation Recours Fournisseurs (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil tehnice sau economice Experienta in producție și/sau tehnica și/sau calitate în domeniul automotive Experienta intr un post similar ar fi un avantaj. Franceza - nivel avansat si Engleza -nivel mediu; Capacitate buna de lucru si pilotaj transversal Competente digitale Excel (Excel; Bussines Object; SAP ALCOR), Power point; Persoana determinata , implicata , flexibila, cu un bun spirit de comunicare si relationare cu clientii si colaboratorii, metodic, riguros, flexibilDescrierea jobului Pregatire reportinguri lunare, reportinguri facturi furnizori in SAP ALCOR Pregatire dosare cu justificativele OTS si Garantie. Pregatire dosare cu justificativele pentru facturarea vehiculelor electrice Creare cont client in SAP ALCOR, alocare in RRF Gestionare certificate asigurare a furnizorilor Renault Asigurare suport furnizorilor la adresa de mail [email protected] Verificare si validare cereri SPS si MDF, asigurarea accesului furnizoril
Renault Group

Cost Control Brands Apo (f/​m)


Candidatul ideal PROFIL CAUTAT:Studii superioare profil economic cu experienta anterioaraSpirit de analiza, sinteza, capacitatea de adaptare rapida la nou si atentie la detaliiFoarte bune cunostinte MS Office (in special Excel si Power Point)Limba Engleza si Franceza nivel mediuExcelente abilitati de comunicare, planificare, anticipare, orientare catre client si flexibilitate.Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Analiza performanței financiare pentru procesele cheie de urmărire din perimetrul Achiziții prin asigurarea :Gestionarea datelorProducția de raportareRealizarea Analizelor necesare pentru a alimenta animatia axei Brand in cadrul echipei Perf & Control APO, pe Ciclurile Actual, Prognoze lunare, buget si MTP.Contribuie la definirea și specificarea procesului în domeniul controlului de gestiune
Renault Group

Admin And Reporting Specialist (f/​m)


Candidatul ideal PROFIL CAUTAT:Studii superioare economice sau tehnice;Limba engleza si limba franceza (nivel mediu/avansat);Experienta in controlling sau activitati de raportare reprezinta un avantaj;Cunoasterea Data visualisation (Spotfire si Alteryx) reprezinta un avantajCunoasterea pachetului MS Office (Excel, VBA, PowerPoint)Excelente abilitati de comunicare si relationare. Spirit de echipa. Lucrul in transversal.Motivat, responsabil, riguros, orientare spre client si rezultat, capacitate de analiza si sinteza. Autonomie, initiativa, planificare si anticipare, abilitati de a lucra in activitati cu termene scurte;Cultura business si capacitate de a lucra intr-un mediu international si multicultural.La noi vei gasi:Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performantaPosibilitati de dezvoltare profesionala si planificare a cariereiAsigurare privata de sanatateParticipari la evenimente corporate si cele specifice industrieiUn program de beneficii si compensatii atragatorExpune
Renault Group

Administrateur Rapports Argos (f/​m)


Candidatul ideal PROFIL CAUTAT:Studii superioareLimba franceza- nivel avansat, limba Engleza - nivel mediuExperienta de lucru cu volum mare de dateCapacitate de analiza de procese functionale cat si de sintetizare si formalizare a proceselor de businessAutonomie, rigoare, respect de termene, proactivitate/reactivitateCompetente de comunicare si relationare cu echipa, gandire analitica, anticipareCapacitate da a lucra in transvers, animare in transversal.Aport la solutii digitale pentru optimizarea/automatizarea proceselor Descrierea jobului Postul Administrateur rapports ARGOS (F/M) are ca misiuni principale: crearea de rapoarte in ARGOS (utilizand aplicatia Business Objects (BO)) cu indicatorii specifici controlui de gestiune, pe mai multe axe de analiza in functie de nevoile utilizatorilor, de la nivel de Group pana la nivel de tara si vehicul.Postul poate fi localizat la Mioveni sau Bucuresti. ARGOS este un sistem de informatii (SI) in care sunt stocati indicatori specifici controlu
Renault Group
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.