Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

11 Locuri de Munca Contabil in Mioveni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

11 Locuri de Munca Contabil in Mioveni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist Contabil


Estimare   3100 RON/Luna
Candidatul ideal Studii economice superioare.Cel putin 3 ani dе experienta intr-o pozitie similara ;Cunostinte dе contabilitate financiara si dе gestiune;Cunostinte dе operare PC;Atentie la detaliu si acuratete in inregistrarea operatiunilor;Promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor:Capacitatea dе organizare.Descrierea jobului Inrеgistrеzi in contаbilitatе si vеrifici cоrеctitudinеа inregistrаrii:-vеnituri si cheltuiеli , facturi dе cliеnti si furnizori , dеcоntаri dе chеltuieli-plаti si incаsаri prin cаsа in lei;-аlte lucrаri spеcificе sаu la solicitаreа sefului ierаrhic;Vеrifici documentеle justificative carе sе inregistreaza in contabilitate sau in baza carora se se efectueaza inregistrarile conform legislatiei in vigoare.participi impreuna cu ceilalti contabili seniori la intocmirea declaratiilor lunare si anuale.Realizezi reconcilierea lunara a soldurilor contabile cu cele din programele de gestiune.Verifici evidenta operativa in programele de gestiune.
INFO PRO CONTAB

CONTROLOR GESTIUNE,​ Locatie: Bucuresti - Mioveni


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Cerinte ― Studii superioare economice; ― Experienta in domeniul financiar si controlling poate fi un avantaj ― Competente lingvistice: engleza si franceza – nivel mediu - avansat; ― Bune notiuni de MS Office – obligatoriu Excel (formule Vlookup, Sumif, pivot table), Power Point;
SalesConsulting

Specialist salarizare si administrare personal


Estimare   2500 RON/Luna
Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Ce ne dorim:  Experienta dе minim 2-3 ani pe un post similar  Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii si de salarizare in vigoare  Cunostinte avansate de Excel  Nivel crescut de autonomie  Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;  Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie  Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor  Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la de
IHM TOTAL CONSULT

Consultant In Accesarea Fondurilor Europene


Candidatul ideal Candidatul IdealCerinte:- Studiile Superioare sunt obligatorii;- Experienta in domeniul Consultantei/ Bancar (persoane juridice) minim 3 ani experienta;- Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer (persoanele selectate dupa interviu vor sustine o proba practica de Word, Excel si Adobe);- Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii;- Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional;- Sa fie bine organizat/a pentru obtinerea unei bune productivitati;- Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara;- Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje:- Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie;- Cunostinte privind realizare analiza financiara;Descrierea jobului Descrierea jobului:Cateva dintre responsabilitatile job-
FORUM PROIECT INVEST

Personal Calificat/​necalificat Cu Lb Turca


Candidatul ideal O persoană;Care este deschisă spre dezvoltare personalăEste dispuși să-și împingă zona de confort pentru a progresa într-o carieră la o companie internaționalăDinamicaSeriozitateRezistenta la efortPermis categoria B, categoria C este un avantajCunostinte despre anvelope, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Compania noastră se extinde și caută candidați potriviți pentru toate departamentele. Șofer, antrepozitar, birou, vânzător...Întrucât compania are origine Turcă, candidații vorbitori de limba turcă sunt potriviți pentru acest anunt specific.
ATLI ROMANIA

Accounting specialist (F/​M) - Full-Time


Job DescriptionAccounting specialistPostul de Accounting specialist asigura atât înregistrarea in contabilitate a facturilor dar si urmărirea plații obligațiilor către furnizorii de bunuri si servicii (români sau internaționali) ai societăților Grupului Renault din România.Postul oferă posibilitatea de dezvoltare profesionala si ocuparea ulterioara a unor posturi complexe si provocatoare în cadrul companiei. Responsabilități:Înregistrarea facturilor în sistemul de gestiune contabila (SAP ALCOR), respectând procesele si procedurile specifice gestionarii achizițiilor de bunuri (inclusiv de imobilizări) si servicii;Stabilirea datei de plata a facturilor în conformitate cu prevederile din comanda si documentele justificative;Înregistrarea in contabilitate a datoriilor către furnizori pentru facturile de cumpărări de bunuri si servicii pentru activitatea curenta a întreprinderii;Garantarea respectării condițiilor procedurale si legale pentru tratarea solicitărilor de modificare a coordonate
RENAULT

Stagiar_Controlling Investitii (F/​M) - Full-Time


Job DescriptionOptimizare puneri in functiune mijoace fixe si inventariere utilaje la furnizoriResponsabilitati:Pregateste si lanseaza procesul verbal de punerea in functiune a investitiilor realizate in baza PSW-urilorUrmareste actualizarea in SAP, de catre Contabilitate Imobilizari, a datelor pentru activele puse in functiuneUrmareste procesul de realizare a inventarierii activelor la furnizoriRedacteaza rapoarte si sinteze lunare cu informatii referitoare la situatia investitiilor si activelorParticipa la ameliorarea si/sau standardizarea regulilor si procedurilor privind investitiile si se asigura de respectarea lor Colaboreaza indeaproape cu controlorii de gestiuneProfil:Student/Masterand la o facultate cu profil economic / financiar.Motivat, riguros, atent la detalii, cu abilitati de a lucra in activitati cu termene scurte.Capacitate de analiza si sinteza, lucru in transvers, orientare spre client si rezultat;Limba engleza sau limba franceza nivel intermediar.Cunoasterea pachetul
RENAULT

Contrôleur de gestion Perf&Control (F/​M) - Full-Time


Job DescriptionSuntem o echipă în creștere, cu peste300 de persoanerepartizate îndouă locații: București și Mioveni.În rolul de Controlor de Gestiune Senior suntem Business Partner pentru clienți în luarea deciziilor strategice, la nivel de Renault Group.Curioși să ne descoperițidincolo de cuvinte? Vă invităm să urmărițiun mic video(recopiați adresa în browser):Postul poate fi localizat la Mioveni sau Bucuresti.Responsabilitati:Realizeaza reportinguri lunare, anuale, la cerere, pe naturi de cost, centre de cost, filiale, consolidate pe care le analizeaza in raport cu bugete, repreviziuni furnizand echipelor operationale explicatii asupra diferentelor rezultate ;Asigura inchiderile lunare pentru perimetrul de activitate(verificari de coerenta a datelor inregistrate in contabilitate, provizionare, reclasari de bugete dupa caz pe care le valideaza cu operationalii ;Verifica si valideaza cererile de angajare a cheltuielilor asigurand conformitatea privind circuitul de validare si calitatea
RENAULT

Controlor de gestiune investitii (F/​M) - Full-Time


Job DescriptionPostul de Controlor de Gestiune Investitii face parte din Departamentul P&C Inginerie & Capex/ Directia Administrativa si Financiara.ResponsabilitatiUrmareste realizarea investitiilor:analizeaza disponibilitatea bugetelor proiectelor de investitii si controleaza eventualele depasiriasigura imputarea corecta a cheltuielilor pe proiect creeaza imobilizarile in SAP ALCOR si valideaza cererile de cumparare in SAERcontribuie la ameliorarea angajamentului livrabil de investitii pentru anul in curs (urmarire stadiu DA si CA in curs – animare actori in vederea receptionarii bunurilor si echipamentelor in conformitate cu jaloanele proiectelor)Gestioneaza fluxul de intrare si iesire active:aloca numere de inventar pentru investitiile noi si lanseaza procesul verbal de punerea in functiune a investitiilor realizateasigura punerea in functiune a Tichetului de Intrare Inginerie Procesurmareste actualizarea in SAP, de catre Contabilitate Imobilizari, a datelor pentru activele
RENAULT

Internship HR (Admin&Payroll)_Pitesti


Scurta descriere a companiei Cerinte Teilor is looking for an enthusiastic intern who wants to learn more about HR processes. Your role in the HR department: Provide support to colleagues in the area of Personal Administration and Payroll; You will actively participate in all projects carried out in the HR department! If you have good communications skills and a keen eye for details, you are good with numbers, then you are the one we are looking for! Responsabilitati What you must prove: - Currently Student/MA in Finance-Banking, Accounting and Informatics; - Eager to learn new things, proactive person with good ability to prioritize activities; - Great communication and relationship skills; Attentive and responsible, with initiative; - Ability to maintain confidentiality of the information; - Key math skills; good with numbers; - Advanced PC operating knowledge; Microsoft Office package, Good Excel skills; - English - medium; Alte informatii We offer you: - Flexible schedule; Our expe
TEILOR

Depune-ti CV-ul la Renault Group - Angajatori de TOP Business


La aceasta editie a Angajatori de TOP suntem in cautare de colegi pentru roluri precum: Stagiu - Internship asistenta juridica Stagiu - Optimizare proces conceptie adeverinte salariatiÎn România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.Vrei sa faci parte din crearea viitorului mobilității? Alătură-te echipei noastre acum!
Groupe Renault Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 11 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.