Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Mizil

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Mizil

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mizil si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Daca ai incredere in fortele proprii, vei fi remarcat. Iar daca mai esti si entuziasmat cu privire la job, credibilitatea ta va creste. Pe langa stima de sine ridicata, candidatul ideal are de asemenea o atitudine pozitiva, care indica faptul ca este o persoana productiva si ambitioasa.Calitati de liderCandidatul ideal ar trebui sa poata lua decizii singur si sa isi asume responsabilitati, sa conduca in domeniul sau de activitate. Chiar daca nu au toate cunostintele tehnice necesare, candidatii care au mare incredere in fortele proprii si pot lua initiativa sunt cei care ii impresioneaza pe angajatori.Descrierea jobului Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
STARACAR
Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic;1-5 ani experienta intr-un rol similar;Cunoasterea programelor Saga si Revisal;Foarte bune abilitati de organizare si planificare.Descrierea jobului Verifica facturile de furnizori si clienti, le inregistreaza in contabilitate, intocmeste facturi catre clienti si inregistreaza extrasele de cont in contabilitate;Va intocmi situatiile financiare solicitate pentru companiile atribuite;Va intocmi jurnalele de vanzari-cumparari si balanta de verificare, va intocmi declaratiile fiscale (100,300,390,394) conform legislatiei in vigoare;Verifica acuratetea soldurilor conturilor de bilant si a inregistrarilor in Contul de Profit si Pierdere;Gestioneaza dosarele de personal ale angajatilor.
ONE COMPLETE CONSTRUCT
Candidatul ideal - Membru activ CECCAR;- Bun cunoscător al legislației in vigoare;- Abilități de comunicare și lucru în echipă;- Capacitate buna de lucru in condiții de stres;- Capacitate de planificare si organizarern- Cunostinte juridice solide- persoana ambitioasa,motivata- Cunoştinţe de operare PC; MS OFFICE, SAGA, ZOOMDescrierea jobului -prelucrarea actelor-intocmire balanta de verificare-intocmire expertize contabile extrajudiciare-reprezentarea clientilor in fara organelor de cercetare.
ALEX & RALUCA DEVELOPMENT
Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil, cu sau fara experienta;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competitiv, prime in
WURTH ROMANIA
Candidatul ideal Daca:- esti pasionat/a de cifre si esti absolvent/a in domeniul economic, preferabil Contabilitate si Informatica de Gestiune;- iti place lucrul în echipă şi de asemena poti lucra individual;- te adaptezi uşor în funcţie de situaţie şi esti deschis/a către noi idei şi persoane;- iti place să muncesti şi esti dispus/ă să investesti timp şi efort pentru ati realiza obiectivele;- esti capabil/ă sa identifici o problemă existentă/potenţială şi sa găsesti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte;- ai cunostinte avansate de utilizare PC - pachetul Office, experienta de lucru cu programe ERP;- ai domiciliul in Campina sau in localitatile limitrofe.Atunci firma noastra este locul potrivit pentru tine!Descrierea jobului - intocmeste evidenta contabila la statiile de carburanti si restaurant : inregistrare documente aprovizionare, casa , banca, venituri-cheltuieli, terti, incarcare -descarcare gestiune marfuri,- tine evidenta clientilor si furnizorilor de combustibil s
NEPTUN
Candidatul ideal amabil, binevoitor, agreabilpunctualdispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiiatent la detaliigaseste solutii de rezolvare a diverselor situatii care se pot iviconectat la domeniul Horeca, pasionat de domeniusociabilstudii in domeniu Horeca finalizateDescrierea jobului dispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiibuna comunicarea cu oamenii (clienti, colegi, parteneri) si buna gestionarea a diverselor situatii sunt chestiuni importantepreia si gestioneaza solicitarile turistilor/clientilorgestioneaza gradul de incarcare al locatieipreocupat de respectarea termenelor, a obiectivelor managementului si de obtinerea de rezultate pozitivegestioneaza facturarea serviciilor si a incasarii acestora.cunoasterea programelor IT de tip Horeca, reprezinta un avantajcunoasterea unei limbi straine este un avantajun minim de informatii de contabilitate primara ar fi de ajutor
DI-BAS AUTO
Candidatul ideal Angajez deservent buldoexcavator.Cerinte: Permis categoria C; Experienta similara; Posibilitate program prelungit si periodic lucru in weekend; Fara abateri de circulatie; Seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Exploatare in parametrii optimi ai echipamentului; Pastrarea echipamentului in conditii optime; Avertizare conducere santier cand se ating numarul de ore de functionare in vederea efectuarii lucrarilor de mentenanta; Avertizarea personalului superior cand apar defecte ale utilajului; Efectueaza constant si corect intretinerea zilnica a autovehiculului; Transporta materialele cu grija astfel incat sa nu le deterioreze.Activitatea se desfasoara in santier - Ploiesti.Beneficii: ​Salariul este cuprins intre 5000 - 5500 RON; Se lucreaza si sambata program scurt; Contract de munca.
AMENCO COMPANY
Candidatul ideal Operator masini de ambalatAbsolvent studii medii / școală profesionalăExperiență dovedită într-o poziție similară, în domeniul producțieiCunoștințe despre operarea și întreținerea utilajelorPersoană responsabilă, organizată, serioasăCapacitate de învațare rapidă, atenție la detaliiBune abilități de comunicare și relaționare în echipăOperează, menține în stare de funcționare și monitorizează echipamentele în zona de ambalareCunoaște, respectă și aplică procedurile și instrucțiunile de lucru pentru folosirea mașinilor și echipamentelor care se află în aria de responsabilitate: pornire, închidere, schimbare format, funcționare normală, opriri normale sau forțate, mentenananță autonomăUrmează procedurile și instrucțiunile de igienizare valabile pentru zona in care își desfasoară activitateaDetectează posibile neconformități la echipamentele din zona de ambalare, pregătește utilajul (linia de ambalat) pentru intervenție și împreună cu dep. Mentenanță, participă la intervenț
UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE
Candidatul ideal - Experienta in lucrul cu CNC-uri (strung) Fanuk – minim 3 ani;- Seriozitate si atentie la detalii;- Cunostinte de desen tehnic;- Disponibilitate pentru munca in 2 schimburi;- Experienta in utilizarea de dispozitive de control si masurare.Descrierea jobului - Asigurarea locului de munca cu materiale, semifabricate, SDV-uri, in conformitate cu tehnologia de fabricatie;- Transportul, manipularea si depozitarea materialelor, semifabricatelor si S.D.V-urilor pe tipuri, dupa destinatia tehnologica si in conformitate cu procedurile interne;- Executia pieselor conform planificarii, pe masina de care raspunde;- Interpretarea desenului tehnic si verificarea pieselor executate (autocontrol);- Verificarea si intretinerea sculelor necesare prelucrarii pieselor;- Supravegherea functionarii masinii;- Executarea pieselor conform documentatiei interne;- Efectuarea zilnica si mentinerea curateniei la locul de munca.SE OFERA:- Salariu motivant- Tichete de masa- Transport decontat integr
TOFER EUROPE SOLUTIONS
Candidatul ideal ERPA HR recruteaza Operator Linie pentru clientul sau, lider in logistica si depozitare pentru sectoarele de FMCG si retail.Candidatul ideal:- responsabil, ordonat, capacitate dе organizare la locul dе munca,atent, punctual, implicat;- lucrul in echipa;- abilitati dе comunicare si relationare;- persoаna cu dorintа dе muncaDescrierea jobului Responsabilitati:- Efectueaza activitati de manipulare manuala a bunurilor- Utilizeaza echipamentul conform prescriptiilor tehnice si a instructiunilor primite de la seful direct- Foloseste echipamentul individual de lucru si de protectie furnizat de Beneficiar- Manipuleaza marfurile in cadrul depozitului- Efectueaza operatiuni de sortare, etichetare pentru produsele care necesita aceasta operatieBeneficii:- SALARIU format din : 2700 RON net plus PRIMA LUNARA de 250 RON - Tichete masa de 20 RON / zi- Contract pe perioada nedeterminata- Program de lucru 12/24
ERPA PREMIUM VISION
Candidatul ideal persoana responsabila, dinamica, flexibila la programul de lucru adaptabilitate la normele si procedurile de ordine interioara ale firmei cunostinte PC,operare programe contabilitate, excel , WINMENTOR facturare in program sau excelDescrierea jobului Operator calculator contabilitate primara. Introduce date in sistemul informatic: receptii, facturi, chitante, extrase de cont Asigură întocmirea, operarea şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.Intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.); Operareaza documentele contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/serv
INEDIT TRANS AUTO
Candidatul ideal De preferat student sau economist fara experientaDescrierea jobului Cunoasterea si dezvoltarea produselor din portofoliu Dezvoltarea relatiei cu furnizorii. Participarea la procesul de stabilire a prețurilor produselor.
MIVAL GROUP SRL
Candidatul ideal Echipa STIZO INDUSTRIAL SERVICES se mărește !Ne dorim alături de noi o persoană cu foarte bune abilități de comunicare, cu studii economice, cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate, Excel și limba engleza pentru postul de ECONOMIST.Sunt necesari minim 4 ani în departamentul de contabilitate și experiența de lucru cu ERP.Descrierea jobului Capacitatea de sinteză, analiză și abilități privind lucrul în echipă și individual sunt dorite pentru a : Asigura contabilitatea furnizorilor de bunuri și servicii Asigura contabilitatea clienților din serviciile prestate Asigura contabilitatea operațiunilor bancare Efectua punctaje periodice cu furnizorii și clienții Verifica alocare pe centre de cost a înregistrărilor contabile Întocmi jurnalele de TVA Se asigura de primirea, operarea în contabilitate și arhivarea tuturor documentelor Întocmi diverse rapoarte contabile Asigura suport contabilului șef la întocmirea situațiilor financiare Asigura suport Directorului financi
STIZO INDUSTRIAL SERVICES
Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai: • Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora; • Abilitati excelente dе comunicare si relationare; • Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta; • Acuratete si atentie la detalii; • Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei
CREDIT CARD BROKER
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare finalizate;Cunostinte temeinice de Operare PC. Nivel avansat Excel 2019;Dexteritate si Viteza de Operare PC;Experienta in lucrul cu baze de date;Constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane/financiar - contabil;Abilitati de comunicare, organizare, coordonare, atentie distributiva, gandire practica;Abilitati de organizare si prioritizare in vederea respectarii termenelor limita;Rezistenta la stres;Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate, responsabilitate si corectitudine;Disponibilitate de a invata continuu;Domiciliu stabil in Ploiesti. Descrierea jobului Oferta:Conditii superioare de lucru: dotari tehnice adecvate derularii activitatii, mediu de lucru tanar si dinamic;Pachet salarial atractiv include tichete de masa si asigurare de sănătate.Toti candidatii care se potrivesc cu cerintele de mai sus sunt invitati sa aplice on-line.Vom contacta doar candidatii potriviti pentru aceasta pozitie.Persoanele selectat
MAXYGO BROKER DE ASIGURARE
Candidatul ideal - studii medii sau superioare;- cunoștințe bune de operare pe calculator și a pachetului Microsoft Office (Excel, Word);- spirit de echipa, perseverență, proactivitate și atenție la detalii;- abilități bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice;- orice experiență în domeniul secretariat/contabilitate primară sau altele conexe constituie un avantaj.Descrierea jobului - introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor;- verificarea corectitudinii intruducerii datelor;- întocmirea și transmiterea rapoartelor;
LEDMAX ELECTRONICS
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal CERINTE:- persoana serioasa, responsabila,muncitoare, cu cunostinte tehnice, ideal in domeniul prelucrarii maselor plastice;- studii tehnice sau experienta in productie;- experienta in domeniul reciclarii si cunoasterea diferitelor tipuri de plastice constituie un avantaj.Descrierea jobului - operatorul asigura functionarea liniei de reciclare si raspunde de calitatea materiei prime obtinute;- alimentarea extruderului, verificarea parametrilor tehnici ai liniei de reciclare.Beneficii:- spor de noapte 50% si ore suplimentare platite 100%;- tichete de masa;- program luni- vineri (nu se lucreaza in weekend);- decont transport.
ECO MITADIA INTERMED
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.