Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Mogosoaia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Mogosoaia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mogosoaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii superioare de profil, absolvite;- Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office;- Spirit de organizare a activitatilor proprii;- Persoana ordonata si responsabila, gandire analitica;- Abilitatea de a lucra cu termene limita.Descrierea jobului - Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de la furnizorii de marfa, transport si diversi, pe baza carora se elaboreaza balanta lunara;- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei, conform extrasului de cont;- Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de consumabile, scule, echipamente;- Inregistreaza in programul ERP Navision contractele cu furnizorii si scadentarele;- Realizeaza bonurile de consum aferente consumabilelor;- Intocmeste si inregistreaza dispozitiile de plata si de incasare;- Opereaza mijloacele fixe si obiectele de inventar;- Inregistreaza in programul de contabilitate operatiunile d
VERTICAL DESIGN
Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul activitatii Financiar-Contabil; Absolvent studii economice Cunoasterea programului NAVISION ERP constituie un avantaj; Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; Capacitate de organizare si planificare;Descrierea jobului Evidenta analitica a deconturilor de cheltuieli; inregistrarea acestora in contabilitate. Periodic confirmari de sold cu angajatii care ridica avansuri de trezorerie; Evidenta analitica a clientilor, emitere de facturi conform contractelor de vanzare-cumparare sau prestari servicii cu clientii si verificarea respectarii termenelor si conditiilor prevazute in acestea; Evidenta analitica a furnizorilor, inregistrarea in contabilitate a facturilor primite, conform centrilor de cost alocati. Confirmari de solduri cu furnizorii si punctaje cu acestia; Verificarea lunara a documentelor de vanzare/cumparare in jurnalele de vanzare sau cumparare. Rapoarte specifice activitatii financiar-contabile.
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Vrem să găsim pe cineva care:- are studii superioare finalizate sau experiență relevantă;- are experiență în lucrul cu programe de contabilitate (de preferat CIEL) și știe să folosească aplicațiile Google Drive;- poate folosi suita Microsoft Office la nivel mediu spre avansat - pivot, vlookup, etc.- are minimum 1 an de experiență în lucrul cu sisteme de gestiune;- este foarte atent/ă la detalii și foarte bun/ă prieten/ă cu cifrele.Descrierea jobului - ține situația stocurilor la zi în programul de contabilitate CIEL și actualizează constant datele;- procesează notele de intrare recepție, transferurile, avizele de expediție;- operează ordinele de producție și vânzările zilnice în CIEL;- gestionează facturile primite de la furnizori;- menține legătura cu administratorii de restaurant în vederea evidenței stocurilor;- identifică erorile din programul de gestiune și le corectează;- se ocupă de arhivarea documentelor operate.Beneficii:- pachet salarial: salariu incepand de
DODO PIZZA LUJERULUI
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate- Operare program contabilitate- Cunoasterea reglementarilor in domeniu- Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate, eventual experienta intr-o firma de contabilitate- Permis auto cat. BDescrierea jobului - Emitere facturi lunare clienti- Evidenta plati / incasari- Evidenta cheltuieli- Evidenta contabila( registre , JV, JC, )- Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing,)- Intocmirea lunara a evidentei clientilor, furnizorilor si a stocurilor.- Intocmirea unor rapoarte financiare diverseSediul nostru se afla situat in: Popesti - Leordeni, Sos. Oltenitei, nr. 202D, IlfovSalariu este intre 3000 - 4000 lei/lunar net iar in functie de abilitatile dobandite si evolutia profesionala, acesta va creste
ARTCONDUCT
Candidatul ideal Aptitudini Generale:- Persoana dornica sa profeseze in domeniul contabilitatii financiare;- Absolvent de studii superioare (de preferat contabilitate);- Persoana Proactiva, dinamica, fara prejudecati, receptiv(a), cu abilitati de lucru in echipa;- Persoana de incredere, motivata si responsabila;- Bune abilitati de comunicare;- Engleza - cel putin nivel mediu;- Abilitati organizatorice foarte bune;- Bune cunostiinte ale pachetului Microsoft Office (in special excel, word, outlook) si un soft de contabilitate (de preferat SAGA).Aptitudini Specifice:- Foarte bune cunostinte privind contabilizarea marfurilor si/sau materiilor prime (achizitii, gestiune stocuri, vanzare, verificare fise de magazie);- Cunostinte de contabilitate financiara;- Foarte bune cunostinte de Microsoft Excel (lucru cu volum mare de date); cunostinte de baze de date constituie avantaj;- Bune cunostinte in utilzarea e-mailului (intre 30 si 70 de e-mailuri pe zi).Descrierea jobului Activitatea se va des
BL STUDIO ASSOCIATES
Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS
Candidatul ideal Studii medii / superioare economice - constituie avantaj absolvent Facultate de Contabilitate si informatica de gestiuneCunostinte de operare soft contabilitate - constituie avantaj utilizare soft integrat NavisionCunostinte operare MS Office - (cunostinte avansate utilizare Excel)Experinta in domeniu / departament contabilitate - minimin 1 anAtentie la detalii, ordonatAbilitati de organizare, capacitate de analiza si sinteza, respectarea termenelor limiteBună capacitate de concentrare, atenție distributiva, interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete, disciplina Descrierea jobului Inregistrarea facturilor de vanzare / cumparare in sistemul de contabilitate Verificarea registrelor de casa din punctele de lucru Arhivare documente Gestioneza activitatile contabile de zi cu zi, sub indrumarea coordonatorului, astfel încat termenele limita sa fie indepliniteBeneficii:Salariu avantajos Bonuri de masa de 20 lei/zi lucrata Sediul este in Mogosoaia, jud Ilfov si asiguram t
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION
Candidatul ideal Societate de contabilitate si expertiza contabila, recrutam pentru clientul nostru, CRISTALLINI BOUTIQUE, CONTABIL JUNIOR cu urmatoarele cerinte minime:Studii economice superioare finalizate;Experienta in contabilitate si raportare minim 2 ani;Cunoasterea pachetului Microsoft Office;Experienta cu softul dе contabilitate: SagaDe asemenea, avem un post disponibil si in cadrul companiei noastre, societate de contabilitate si expertiza contabila de CONTABIL SENIORCandidatul ideal - Cerinte minime:- Sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile;- Studii superioare finalizate in domeniul contabilitatii sau similar;- Cunoasterea unei limbi straine (reprezinta un avantaj)- Abilitati dе gandire analitica si rezolvare dе probleme- Organizare,capacitate dе lucru in echipa, adaptabilitate- Experienta cu softul dе contabilitate: Saga- cunostinte dе hr si salarizare reprezinta un avantaj- Atentie la detaliiDescrierea jobului CONTABIL JUNIOR - Des
AVB ACCOUNTING & HR
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel);- Bune abilitati de calcul matematic;- Absolvirea unei scoli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoana responsabila, organizata, dinamica.Descrierea jobului - Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei;- Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie;- Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti;- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli ;- Organizeaza documente contabile si le preda la termen firmei de contabilitate;- Verifica incasarile, platile;- Intocmeste diferite rapoarte solicitate ;- Arhiveaza documentele financiar-contabile.
EURO ZONE RECRUITING
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Sa ai cunostinte solide de contabilitate primara;Sa ai cunostinte si experienta in utilizarea unui soft de contabilitateSa fii o persoana organizata, responsabila, implicata si cu o buna capacitate de intelegere a tuturor ariilor de activitate ale companiei;Sa ai experienta de contabilitate pentru activitatea de productie, de gestionare a stocurilor, etc.Sa ai cunostinte medii de operare PC: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Powerpoint, e-mail;Sa fii atent si sa ai capacitatea de a respecta termene limita;Sa fii serios si sa ai abilitatea de a lucra in echipa;Descrierea jobului Sa pregatesti toate actele contabile necesare si sa le transmiti catre furnizorul extern de servicii contabile;Sa inregistrezi corect si la zi, toate datele de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc;Sa urmaresti
QUADRA CASA
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de CONTABIL SENIOR– Studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate;– Experiență într-o poziție similară: minim 2-3 ani;– Cunoștințe bune de operare PC: Microsoft Office și abilități excelente de operare în programe specifice de contabilitate – avantaj SAGA C, Imati Software;– Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale;– Predispoziție spre organizare și prioritizare a activităților, dar ținând cont de respectarea termenelor limită;Candidatul ideal pentru postul de CONTABIL JUNIOR- cunoastinte elementare in domeniul financiar- contabil- cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC in programul de contabilitate SAGA, Imati Software- persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor- persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionalaPr
D&D AUDIT EXPERT SERVICES
Candidatul ideal Studii superioare - preferabil ASE – FACULTATEA DE CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNECunostinte de baza in informaticaCunostinte Excel – nivel mediu (Sum, Average, Vlookup, Filtre, Sort)Pozitie deschisa si pentru proaspat absolventi cu dorinta de a invata si de a se dezvoltaSe lucreaza de la birou - sediul firmei este in OtopeniDescrierea jobului Asigura emiterea avizelor si a facturilor de vanzare a marfurilor conform planning livrare;Asigura verificarea si raportarea permaneneta a stocurilor de marfuri;Verifica facturile blocate si emite corectii de pret sau cantitate;Asigura procesarea documentelelor de retur marfa;Asigura punctarea soldurilor intarziate (credit control) si le mentine intr-un interval de 30-90 zile, raportandu-le superiorului ierarhic;Persoana de legatura cu IT-ul externalizat;
SERPICO TRADING
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic; Cunoștințe de contabilitate; Bune cunoștințe de operare PC; Cunoștințe medii de limba engleză, (franceză - reprezinta un avantaj); Capacitate de a lucra în echipă. Persoană atentă și meticuloasă; Persoană cu bune abilități de organizare; Abilităţi de analiză şi sinteză; Capacitate de structurare a informațiilor și de prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Verificarea si inregistrarea facturilor furnizori ( interni si externi); Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli; Verificarea jurnalului de cumparare; Arhivarea documentelor contabile; Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc; Întocmirea de rapoarte și situații privind: facturi restante , avansuri furnizori,etc; Întocmirea fiselor de cont solicitate de catre furnizori.Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant
BERGERAT MONNOYEUR
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel);- Bune abilitati de calcul matematic;- Absolvirea unei scoli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoana responsabila, organizata, dinamicaDescrierea jobului -Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei;-Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie;-Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti;- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli ;- Organizeaza documente contabile si le preda la termen firmei de contabilitate;- Verifica incasarile, platile;- Intocmeste diferite rapoarte solicitate ;- Arhiveaza documentele financiar-contabile;
EASI LOGISTIC
Candidatul ideal Studii economice;Cunostinte operare PC (Word, Excel);Cunostinte de baza de limba engleza;Fara cazierexperienta in Retail/Distributie- minim 3 ani experienta contabila, de preferat in retail/distributie- experienta in SAP ar fi un bonus- sa fie dispus sa contribuie la creearea unui sistem de gestiune- fire dinamica- sa fie capabil sa lucreze sub presiuneCapacitate dе analiza si sinteza, spirit dе observatie, atentie, persoana ordonata.Descrierea jobului Ocupantul pozitiei este responsabil cu intocmirea si centralizarea rapoartelor specifice, a registrelor si jurnalelor contabile, cu administrarea si arhivarea documentelor interne aferente activitatii de vanzare.Asigura suportul financiar-contabil necesar procesului de vanzare si distributie realizat de echipa de vanzari, reconciliind zilnic activitatea agentilor de vanzari din punct de vedere al gestiunii marfii, numerarului si documentelor.intocmirea declaratiilor- incheierea situatiilor contabile- introdus extrase ban
EUROMOBILA RETAIL ȘI DISTRIBUȚIE
Candidatul ideal Dorim un coleg care sa detina urmatoarele abilitati :1. Persoana dinamica cu spirit de echipa.2. Persoana ordonata si atenta la detalii.3. Capacitate de analiza , abilitati de comunicare, sa fie o persoana agreabila.Descrierea jobului Responsabilitati :1. Intocmire registrul de casa zilnic.2. intocmire registrul de banca zilnic.3. Operare documente achizitii in program gestiune - zilnic.4. Operare documente vanzari in program contabilitate - zilnic.5. Participare la Inventariere - lunar.6. Culegerea documentelor si predarea lor catre contabilitate.7. Alte sarcini stabilite impreuna cu Dir. Fin.
GKS SPECIAL ADVERTISING
Candidatul ideal - Studii economice superioare finalizate- Pachet MS Office-Excel mediu-avansat ( gestionare baze de date, VLOOK, Pivot)- Cunostinte solide contabilitate primara si generala, cunostinte legislatia muncii- Experienta solida in operare cu aplicatii complexe tip ERP-Neomanager/ Borg/ SAP/ Oracle, etc- Avantaj experienta in companii nationale sau internationale de distributie, cu achizitii intracomunitare- Orientat catre rezultate, proactiv.- Open minded, entuziast, caracter flexibil.- Abilitati de comunicare, adaptabilitate, transparenta, onestitate- Gandire strategica, abilitati analitice.- Atitudine profesionala proactiva "get it done"- Etica si conduita profesionala- Rigoare si atentie la detaliiDescrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile primare: facturi, incasari, plati, registru casa, extrase de banca, avansuri spre decontare, deconturi, leasing-uri, mijloace fixe, etcAsigurarea evidentei contabile a stocurilor: inregistrarea pe produse
ECOVITAL KOSMETIK
Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Bune cunostinte de contabilitate si fiscalitate; Cunostinte PC - Microsoft Office; Experiență pentru departamentul contabilitate si gestiune mărfuri. Necesar pregătire in domeniul de contabilitate, utilizarea programelor de gestiune, cunoștințe in programe de contabilitate.Descrierea jobului Responsabilitati: inregistrarea/ importul in contabilitate a tuturor documentelor contabile (chitante, facturi, extrase, centralizatoare etc); tinerea evidentei veniturilor si cheltuieli in avans sau reconcilierea lunara a altor conturi; intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale; operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia;
RISTORANTE ISOLETTA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.