Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

44 Locuri de Munca Contabil in Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

44 Locuri de Munca Contabil in Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Șef


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   5000 RON/Luna
Ai experiență și cunoștințe în domeniul contabilității, legislației fiscale?S-ar putea să fii contabilul pe care îl căutăm! Responsabilități:-verifică și prelucrează zilnic documentele contabile-întocmește și verifică toate înregistrările contabile relevante-verifică corectitudinea și legalitatea documentelor fiscale cu care lucrează-asigură alcătuirea corectă a tututor soldurilor din bilanț-depune la termen formularele specifice în format electronic la organele fiscale-întocmește rapoarte interne către părțile interesate relevante-coordonează și organizează activitatea compartimentului financiar-contabil Cerințe:-studii superioare în economie, contabilitate, finanțe sau un domeniu similar-minim 5 ani experiență în domeniu-spirit de echipă și bună abilități de comunicare-cunoștințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și în legislația relevantă-cunoașterea limbii române și maghiare Beneficii:-de muncă stabil-oportunitate de dezvoltare-o echipă prietenoasă și dinamică-salariu a
WARCON INNOVATION SRL

Contabil


Candidatul ideal • Studii medii/superioare, economice (Contabilitate / Finante banci);• Experienta pe o pozitie similara (minimum 3 ani);• Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;• Abilitati de comunicare• Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;• Peferabil cunostinte si abilitati de comunicare intr-o limba de circulatie internationala ( limba engleza).Descrierea jobului • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;• operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;• asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)• realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;• intocmire not
EURO GAS SYSTEMS

Contabil Sef


Candidatul ideal Cautam o persoana bine pregatita in domeniul financiar contabil, responsabila, atenta la detalii, implicata.Cunoasterea limbii engleze si/sau germane, este mandatorie !Cunoasterea sistemului SAP (FI/CO) reprezinta un avantaj net.Descrierea jobului Raporteaza direct administratorului si este responsabil(a) de urmatoarele activitati:. Intocmire si depunere declarații fiscale lunare (e.g. TVA D300, D390, D394...)· Verificarea salariilor - pregătirea notei contabile; declarația salarială fiscală lunară· Impozit pe calculul profitului - trimestrial și anual· Modul SAP FI/CO financiar și control· Raport lunar, trimestrial și anual către grup: inchidere luna, analiza si urmarire Buget, Raport de investiții, Plan de vânzări.· Verificarea costurilor pentru semifabricate și produse finite în SAP· Statistica lunară către IINS· Raportarea către BNR· Elaborarea procedurilor, deciziilor privind inventarierea, verificarea rezultatelor inventarului· Declarație de conturi pentru clienț
AUNDE C&S AUTOMOTIVE

Economist Departament Financiar-contabil


Candidatul ideal Studii superioare economice Cunoasterea foarte buna a pachetului Microsoft Office, in special in Excel Cunostinte de limba engleza nivel avansat Persoana capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita Organizata si atenta la detaliiConstituie avantaj: Experienta profesionala in domeniul contabilitate Cunostinte de opearare a programului cu baze de date - SAPDescrierea jobului Pregateste datele necesare pentru inchiderile de luna conform procedurii de contabilitate si OMFP nr 1802/2014 astfel incat balanta sa reflecte situatia reala a patrimoniului Se asigura ca sunt emise corect si la timp documentele contabile precum declaratii specifice activitatii societatii conform Codului fiscal Mentine relatiile cu autoritatile fiscale, asigurand o buna comunicare cu acestea Asigura suport pentru auditul financiar, auditul intern si alte solicitari externe de informatii, prin pregatirea documentelor necesare de fiecare data cand este necesar, corect si la timp
KASTAMONU ROMANIA SA

Economist/​contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Cerinte:•Studii superioare de specialitate•Cunostinte solide contabilitate, fiscalitate si salarizare•Cunostinte bune de utilizare a programelor informatice contabile si de gestiune •Cunostinte bune de operare PC (word, excel)• Abilitati de organizare si relationare• Persoana responsabila, serioasa• Experienta in domeniul financiar-contabil minim 5 ani• Foarte bune abilitati dе prioritizare si dе organizare.• Foarte bune abilitati dе colaborare, comunicare si dе interrelationare.Beneficii:-Pachet salarial atractiv-Loc de munca sigur-Mediu de lucru placut si dinamic
SC LANDMANIA S.​R.​L.​

Contabil,​ Departament Financiar,​ Tg Mures


Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre !Am aprecia ca profilul tau sa corespunda urmatoarelor cerinte : Studii: Superioare Economice Limbi straine : Engleza- nivel conversational; Germana – reprezinta avantaj Experienta in domeniul contabil – cel putin 2 ani Cunostinte bune de operare PC ( Word, Excel, PPT ) Cunostinte SAP – reprezinta avantajCompetente: Abilitati dezvoltate de comunicare Planificare, organizare, analiza Orientare spre rezultate si imbunatatire continua Atentie la detaliiDescrierea jobului Provocarile tale ar consta in : Introduce documentele justificative – facturi, deconturi, ordine de deplasare - in contabilitate conform procedurilor interne; Efectueaza plati catre furnizori; Intretine relatia cu clientii si furnizorii privind soldurile, se asigura de concordanta soldurilor din fisele de cont, identificand si corectand eventualele diferente; Verifica inregistrarile facute in conturi astfel incat acestea sa respecte cerintele leg
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM

Sef contabil


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Cerinte - Absolvent de studii superioare - Experiență de minim 2-3 ani în contabilitatea companiilor de producție - Cunoștințe de Microsoft Office - nivel avansat - Abilități de comunicare, organizare, sistematizare și prioritizare Responsabilitati - Reconcilierea rapoartelor fin
SALES CONSULTING

Consultant De Vanzari In Librarie Targu Mures


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti

Responsabil Logistica


Candidatul ideal - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica- Cunostinte administrative- Studii superioare- Bune abilitati de comunicare, organizare si de coordonare a oamenilor din subordineDescrierea jobului - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO).- Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE.- Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății.- Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare/ aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport.- Verifică, confirmă și/sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție.- Lansează comenzile de transport către parteneri ș
AUNDE C&S AUTOMOTIVE

Coordonator Colectare Creante (213101)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare Experienţă practică necesară: Minim 2-3 ani în domeniul gestiunii creanțelor Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea Contabilităţii nr. 82/24.12.1991, republicată; Legea nr. 277/2009, privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 173/2008 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei şi pentru modificarea lit. c) a art. 6 din Legea nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru Legea 571/2003 referitoare la Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare; HG nr. 1861/2006 referitoare la Metodologia de aplicare a Codului Fiscal; Reglementarea contabilă conformă cu Directiva a IV-a a Comunităţilor Economice Europene, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 3.055/2009;Legislaţia primară și secundară privind furnizarea de energie electrică şi gaze naturale. Cunoştinţe IT: SAP IS-U, MS OfficeDescrierea jobului Coordonezi echipa și organizezi activitatea
E.ON ROMÂNIA

Director Resurse Umane


Candidatul ideal Competentele urmărite:- cunoaste si respecta prevederile din Manualul de Asigurarea Calitatii- cunoaste prevederile Contractului Colectiv de Munca- cunoaste si respecta prevederile Regulamentului de Ordine Interioara- poseda experienta si capacitate profesionalza corespunzatoare postului- cunoaste activitatea si legislatia in vigoare specifica compartimentului- trebuie sa posede cunostinte de psihologie organizationala si diagnoza- cunoaste un editor de text pe calculator- trebuie sa stie sa opereze cu o baza de date (Excel, FOX, Access)- trebuie sa stie sa utilizeze programul Power Point- preferabil sa cunoasca un program statistic de prelucrare a datelor (SPSS, Statistica, Statview)- cunoaste legislatia de personal in vigoare- poseda cunostinte si deprinderi de editare texte, operare cu o baza de date, statistica- poseda aptitudini de interelationare, capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si de a motiva oamenii- poseda aptitudini de planificare,
AUNDE C&S AUTOMOTIVE

Operator Program De Gestiune


Candidatul ideal Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (utilizare MS Office-Word, Excel);Atentie si rapiditate in operarea documentelor;Abilitati excelente de comunicare, organizatorice si atentie la detalii;Corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Foarte bune cunostinte de operare a bazelor de date interne.Descrierea jobului Verificarea, corectarea, finalizarea, operarea, dupa caz, in softul de gestiune materiale (Socrate) a documentelor de miscari (intrari si iesiri) ale materialelor si echipamentelor;Pastrarea legaturii permanente cu responsabilii comerciali si personalul tehnic pentru verificarea tuturor documentelor si materialelor cu care lucreaza;Pastrarea legaturii cu operatorii din celelalte puncte de lucru si cu gestionarii pentru verificari si operari corecte si rapide;Indosarierea si arhivarea (fizic si electronic, dupa caz) a documentelor prelucrate;Operarea comenzilor furnizorilor in ceea ce priveste lucrarile cu tertii si a
RCS & RDS

Asistent(a) Personal(a)


Candidatul ideal CUNOȘTINȚE NECESARE:- cunostinte de limba maghiara, romana si engleza- Cunostinte intermediare Microsoft Office- Cunoștințe intermediare Google Calendar, Microsoft Calendar- Cunoștințe intermediare Adobe CC reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie- Permisul de conducere categoria B este un avantaj, dar nu este obligatoriuDescrierea jobului iSeeYou si Vertex Pavilions cauta asistenta personalaAmbele firme prezintă o creștere încurăjătoare, așa că este necesară extinderea echipei cu cineva care se ocupă de sarcinile administrative de zi cu zi. Este important să mențineți contactul cu administratorii și contabilii celor două firme, să pregătiți și să organizați contracte și alte documente, urmărirea și efectuarea plăților. Organizarea meetingurilor este foarte importantă, ceea ce necesită precizie și experiență cu calendarele digitale.Munca este independentă de locație, deci se poate face în mare parte de acasă, cu excepția întâlnirilor sau sarcinilor care necesită
VERTEX PAVILIONS

Adjunct Manager Magazin - Penny Ocna Mures


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE (ROMANIA)

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:- Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)- Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;- Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);- Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;- Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;- Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:- Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;- Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);- Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:- Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzari- Investim in oameni si oferim programe de training;- Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;- Reduceri de pana la 50% pentru articolele ve
GRAFTEX PRODCOM

Agent Vanzari Bistrita Nasaud,​ Cluj Napoca,​ Mures


Candidatul ideal Persoana cu excelente abilitati de comunicare si negociere, sociabila, carismatica, adaptabila, flexibila, capabila sa dezamorseze rapid situatii tensionate, spirit de echipa, pasionat de IT/electrica/electronica si trend-urile domeniului.Persoana capabila sa sustina traininguri tehnice de produs si sa explice prin aplicatii practice utilizarea produselor din portofoliu.Persoana orientata catre rezultate, cu spirit antreprenorial.Dispus la deplasari pe aria acoperita - delegatii periodice.Bun conducator auto.Cunoasterea pietei de electronice/electrice/IT reprezinta avantaj.Descrierea jobului Vizitare clienti conform ruta, promovare produse comercializate, ofertare, negociere, vanzare, incasare, mercantizare, aftersales service, realizare campanii distributie, raportare periodica, traininguri tehnice de produs.Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.Atingerea si depasirea targetelor lunare sau a celorlalte obiective fixate de catre companie.Interactioneaza cu
ROMPROFIX

Asistent Relatii Clienti Si Administratie


Candidatul ideal Te invităm să aplici la poziția de Asistent Relații Clienți și Administrație, dacă:- ești o persoană sociabilă, comunicativă și empatică;- iți place să interacționezi cu oamenii, poți întelege ușor nevoile clientilor și îți dorești să le indeplinești;- esti ambițions, atent la detalii și organizat;- ai studii medii sau superioare în domenii economice sau conexe;- stăpânești limba engleză sau/și o altă limbă de circulație internațională;- stii să folosești programele Microsoft Office (word, excel), și să utilizezi internetul pentru activități practice;- ai permis de conducere categoria B.Cunoașterea limbii maghiare reprezintă avantaj.Descrierea jobului În calitate de Asistent Relații Clienți și Administrație vei fi responsabil de:- comunicarea într-o manieră profesionistă și pozitivă cu clienții, oferirea celor mai bune solutii fiecărui client;- gestionarea procesului de livrare a comenzile: facturare, organizare transport, primire retururi;- gestionarea site-ului villa
CASTEL VINUM

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Bibliotecar I – Posturile vacante în administrația publică din România


Primăria Orașului Ungheni, județul Mureș Expiră in 8 zile, 0 ore LocatieMureş NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorPrimării CategorieFuncție contractuală Primăria Orașului Ungheni, județul Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale, de execuție, vacante, de bibliotecar gradul I, la Compartiment Cultură.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are c
Locuri de munca la stat

Asistent medical generalist și infirmier (2 posturi) – Posturile vacante în administrația publică din România


Spitalul Sovata Niraj, Sovata, județul Mureș Expiră in 3 zile, 1 ore LocatieMureş NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorPrimării CategorieFuncție contractuală Spitalul Sovata Niraj, Sovata, județul Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiilor contractuale de execuţie, vacante, de:asistent medical generalist – Medicină Internă/Pneumologie;infirmier – Medicină Internă Secția Exterioară Miercurea Nirajului.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE)
Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 44 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.