Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

29 Locuri de Munca Contabil in Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

29 Locuri de Munca Contabil in Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate- studii superioare finalizate in domeniul economic;- experienta intr-o pozitie similara de 2 ani;- cunostinte solide privind legislatia în domeniul contabilitatii, fiscalitatii si resurselor umane in Romania;- cunostinte foarte bune de MS Office;- cunoașterea programului WinMentor reprezinta un avantaj;- abilitate de a lucra cu termene limita, sub presiune si in echipa- abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;Descrierea jobului - organizarea si tinerea contabilitatii, conform legislatiei în vigoare;- coordonarea echipei si departamentului financiar contabil- verificarea mondului de operare a documentelor contabile in programele de evidenta contabila;- urmarirea soldurilor contabile- efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare;- verificarea balantei contabile;- calculul si declararea obligatiilor fiscale;- intocmirea situatiilor fina
ASPHAROM
Candidatul ideal Cerințe: absolvent de studii economice medii / superioare, stabilitate ,autodisciplina, rationament matematic, aptitudini numerice, cunoasterea programului Winmentor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: inregistrarea documentelor contabile, verificarea conturilor analitice furnizori/clienti, verificarea evidentei platilor si incasarilor, pastrarea legaturii cu clientii.
SC ADMINISTRATIV BUSINESS SRL
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare în contabilitate, nivel licență sau masterat reprezinta avantaj Experiență în aria de contabilitate de minimum 2 ani; Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor; Cunoștințe de utilizare a unui program de contabilitate.Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement , lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie reprezentativa in domeniul comercializarii semintelor si pesticidelor, un Contabil pentru locatia din Tg Mures.Responsibilities: Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor; Contabilizează facturile emise pentru clienții interni și externi; Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont și întocmeşte Registrul de bancă; Operează zilnic încasările și plățile în numerar și întocmeşte Registrul de Casă, cu respectarea procedurilor și a normelor legale; Înregistrează facturile de prestații pent
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
M&Co Hr Services recruteaza CONTABIL(A) pentru o organizație dedicată protecției naturii. Cerinţe: studii absolvite cu diplomă de licență în învățământul superior;experiență profesională de 1-3 ani;cunoștințe de operare PC – nivel de utilizator (Word, Excel), programe de contabilitate Saga;
- o atitudine responsabilă;caracter dinamic, capacitate de coordonare;cunoașterea legislației în vigoare și urmărirea-aplicarea schimbărilor;abilități bune de comunicare și de rezolvare a problemelor;Responsabilități: îndeplinirea sarcinilor contabile: prelucrarea datelor, întocmirea și depunerea declarațiilor fiscalecontabilizarea si urmarirea diverselor proiecte, cereri si intocmirea conturilor (intocmirea, verificarea, depunerea si urmarirea pachetelor contabile ce urmeaza a fi depuse la finantatori, tinand cont de termenele limita, suport pentru audit intern, participare activa la acesta)Ce se oferă: salariul competitiv;oportunități de formare și dezvoltare continuă;bonusuri de performanta;p
MCO Training
Candidatul ideal Cautam o persoana cu experienta, sociabila, serioasa, responsabila, organizata, cunostinte solide in legislatia fiscala ,care sa isi doreasca sa lucreze alaturi de o echipa mica, dar bine sudata.Descrierea jobului - resurse umane ( angajari, incetari , adeverinte , state de plata)- intocmire de declaratii lunare,trimestriale- verificare balanta contabila
CABINET INDIVIDUAL EXPERT CONTABIL CARPACI ROZALIAJULIANNA
Unitatea Militară 01752 Sighișoara, județul Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de contabil debutant în Compartimentul contabilitate la contabil-șef din Unitatea Militară 01752 Sighișoara.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau d
Unităi militare
Candidatul ideal 💯Ce căutăm: claritate ȋn exprimare şi atitudine pozitivă; abilităţi de comunicare şi de lucru ȋn echipă; capacitatea de a respecta termenele limită; capacitate de analiză, de organizare şi de planificare; atenţie distributivă, viteză de reacţie şi flexibilitate ȋn a ȋnvăţa lucruri noi; capacitate de organizare / gestionare a fluxurilor de informații și a documentelor; cunoştinţe medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel); să dețină studii superioare; limba engleză - nivel avansat (scris+vorbit); să aibă cunoștințe minime despre editarea foto/video (să îți placă să pozezi produsele noastre, precum și manichiurile tehnicienilor la cerere);😁 să scrie corect gramatical în lb. română și lb. engleză;😉Vrem ca noua noastră colegă: să fie o persoană organizată şi eficientă; să aibă abilități de comunicare bine dezvoltate, să fie capabilă să inițieze și să mențină relații interpersonale; să fie orientată către rezultate; să fie sociabilă, atentă la detalii, responsabil
NAIL ART STUDIO
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cel putin 1 an experienta in domeniul financiar - bancar Cunostinte privind functionarea cardurilor bancare; Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activităţii de carduri Cunostinte asupra regulamentelor organizatiilor internationale de carduri (VISA, MC) Cunostinte limba englezaDescrierea jobului Realizeaza transmiterea emiterilor de carduri, prin canalele stabilite, catre Procesatorul de carduri, precum si managementul cardurilor ulterior emiterii acestora; Urmareste, conform procedurilor convenite cu furnizorul de servicii de personalizare carduri, distribuirea cardurilor si „PIN mailer-elor” la detinatorii de carduri; Realizeaza procesarea si evidentierea in sistemul informatic a operatiunilor efectuate prin intermediul cardurilor; Efectueaza activitatea de actualizare a bazelor de date de la Bancă şi furnizorii de servicii de procesare si personalizare carduri; Urmareste compensarea finala a platilor prin c
PATRIA BANK
Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate juridice/ economiceExperienţă practică: Minim 2 ani în domeniul energeticCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei şi a gazelor nr.123/2012 cu modificările şi completările ulterioare Metodologia de tarifare, Ordinul ANRE nr. 42/2013, cu modificările şi completările ulterioare Reglementări ANRE, Reglementări EuropeneCunoştinţe limbi străine: Limba englezăAlte tehnologii: Utilizator avansat MS Office (în special Power Point)Descrierea jobului Realizezi activităţi de analiză de specialitate, implementezi soluții din aria de reglementare, consiliezi managementul DEGR și Directorul de departament în vederea stabilirii strategiei de reglementare în corelare cu reglementările și tendințele naționale și europeme incidente distribuției de gaze naturale și electricitate Analizezi informaţiile şi documentele necesare corelării reglementărilor gaz-electricitate cu legislația aplicabilă distribuției de gaze și e
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Ești o persoană activă, îți plac deplasările și te poți reloca, ești pasionat de construcții și îți dorești să ai responsabilități pe procesul economic al unui proiect?Geiger România te caută!Vei putea face parte dintr-un proiect mare de construcții la cheie sau a unui lot de autostradă cu posibilitatea de a te dezvolta într-o echipă frumoasă și dinamică.Profil: Studii superioare, de preferat studii economice în domeniul industrial; Experiență similară 2-3 ani; Cunoaștere pachet Microsoft Office la nivel avansat; Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea/modificarea/ aprobarea a contractelor pentru proiectele alocate; Verificare și urmărire respectare condiții contractuale; Verificare și aprobare din punct de vedere economic a facturilor primite pentru proiecte; Delimitare valorică lunară a prestațiilor/materialelor pentru care nu s-au primit facturi, împreună cu managerii de proiect; Elaborare rapoartelor de controlling pe proiecte; A
GEIGER TRANSILVANIA
Spitalul Sovata Niraj, Sovata, județul Mureș, în conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările șl completările ulterioare, și ale O.M.S. nr. 284/2007 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director din spitalele publice, modificat de art. 1 din O.M.S. nr. 954/2017, organizează concurs/examen pentru ocuparea unei funcții specifice comitetului director al unității, după cum urmează:1 post de director financiar-contabil.La concurs/examen se pot înscrie candidații care îndeplinesc, cumulativ, criteriile generale și specifice.Criteriile generale sunt următoarele:au domiciliul stabil în Românianu au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau
Primării
Candidatul ideal Education / Training: High School or University Degree . (Economic studies represent an advantage)Professional Experience: Basic knowledge of accounting principles and regulations applicable to the various processes we have: Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, Banking & Payments, Fixed Asets Technical skills, such as: SAP awarness, good proficiency in ExcelLanguages: English and German (at least intermediate level)Basic personal skills: Team player Energetic, innovative, technology prone Customer orientedDescrierea jobului We offer a wide range of opportunities in accounting, covering all relevant processes: Accounts Payable, to Accounts Receivable, General Ledger, Banking & Payments, Fixed Assets. We are looking for future colleagues who are proactive, self-driven and ready to ensure an excellent services for the finance & accounting function of E.ON Group. We aim at offering timely and accurate performance for all accounting activities in accordanc
E.​ON
Candidatul ideal • Studii si experienta in domeniul administraţiei, HR si eventual si in domeniul contabilitate-salarii;• Cunoștințe de MS-Office• Gândire întreprinzătoare și rațională în privința costurilor;• Mod de lucru orientat către scop• Capacitate de lucru în echipă;• Capacitate de comunicare în limba engleză este necesara ( iar cunoștințele de limba germană reprezintă un avantaj)• Permis de conducere categoria B;• Mod de lucru independent si organizat;• Spirit de echipa;• Flexibilitate;• Cunosterea unui sistem de planificare a resurselor întreprinderii constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati• Pregatirea si inregistrarea datelor pentru contabilitate (intocmirea facturilor, a registrului de casa, gestionarea tichetelor de masa, mentinerea relatiilor cu autoritatile, plata salariilor, etc);• Contribuie la procesul de recrutare din cadrul firmei (organizeaza interviuri, redacteaza contractele de munca/acte aditionale, sustine diverse instruiri);• Efectueaza atributiun
NICOLAY ROMANIA
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Serviciul Public Ecologie, Peisagistică și Salubrizare Urbană Târgu Mureș, județul Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, vacante, de:șef serviciu la Serviciul financiar-contabil, resurse umane și administrativ;șef serviciu la Serviciul salubrizare și deszăpezire;inspector de specialitate la Formația I spații verzi.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare po
Locuri de munca la stat
Revista „Vatra”, Târgu Mureș, județul Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de consilier economic.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime
Instituii locale
Oficiul de Studii Pedologice și Agrochimice Mureș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, vacante, de economist.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiți
Primării
Candidatul Ideal Minim 2 an experiență în domeniu; Seriozitate/ responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă; Calități: spirit de observație, răbdare Atentie la detalii Fără antecedente penale; Descrierea jobului Verificarea corectitudinii documentelor primite; Arhivarea documentelor; Activități de contabilitate primară; Contabilizarea facturilor de intrare interne si externe (atat intracomunitare cat si importuri), achizitii de bunuri sau servicii; Contabilizarea casieriei (bonuri,chitante, plati catre furnizori si incasari de la clienti) Evidenta a partenerilor furnizori si clienti astfel incat soldurile acestora sa coicida; Colaborare cu echipa departamentului la ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile Verificare jurnale de cumparari-vanzari Calcul salarii
Atlas Sport SRL
Cerinte: -Studii superioare economice -Cunoasterea foarte buna a pachetului Microsoft Office, in special Excel -Cunostinte de limba engleza nivel avansat -Persoana capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita -Organizata si atenta la detalii Constituie avantaj: - Experienta profesionala in domeniul contabilitate - Cunostinte de opearare a programului cu baze de date- SAP Responsabilitati: -Pregateste datele necesare pentru inchiderile de luna conform procedurii de contabilitate si OMFP nrastfel incat balanta sa reflecte situatia reala a patrimoniului - Se asigura ca sunt emise corect si la timp documentele contabile precum declaratii specifice activitatii societatii conform Codului fiscal - Mentine relatiile cu autoritatile fiscale, asigurand o buna comunicare cu acestea -Asigura suport pentru auditul financiar, auditul intern si alte solicitari externe de informatii, prin pregatirea documentelor necesare de fiecare data cand este necesar, corect si la timp -Ofera
Kastamonu Romania SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 29 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.