6 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Navodari
6 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Navodari

Candidatul ideal Persoana responsabila, dinamica, capabila sa se adapteze usor solicitarilor zilnice, obisnuita cu munca in echipa.Descrierea jobului 1. Inregistreaza in timp real facturile de la furnizori si genereaza NIR pentru Magazinul Avicola.
2. Inregistreaza toate documentele (facturi, aviz de insotire, bon de transfer, etc) pentru incarcarea gestiuniilor de marfa.
3. Intocmeste zilnic factura de livrare pentru marfurile vandute.
4. Inregistreaza operatiunile din registrele de casa in lei si valuta , verifica corectitudinea
documentelor, verifica soldul initial , rulajele si soldul

Candidatul ideal - Cunoasterea prevederilor legale in ceea ce priveste regimul actelor de evidenta a personalului;
- Cunostinte generale de legislatia muncii si cazuistica referitoare la intocmirea si pastrarea documentelor de evidenta a personalului si la salarizare;
- Cunoasterea de programe de calculare a salariilor;
cunoasterea prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor si contributiilor sociale catre autoritati etc.;
- Cunoasterea formularisticii oficiale si a celei agreate de Regulamentul Intern al organizatiei privitoare la intocmirea si pastr

Candidatul ideal - Atentie la detalii,spirit de observatie
- Studii medii de preferinta economice
- Cunostinte de lucru cu ERP, contabilitate primara, operare Excel, mail;
- Amabilitate in relatia cu clientii, punctualitate si dorinta de a lucra in echipaDescrierea jobului Societate comerciala avand ca principal obiect de activitate comertul angajeaza pentru punctul de lucru din com. Mihail Kogalniceanu contabil primar/facturist cu urmatoarele responsabilitati:
-Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi;
-Intocmeste avizele de insotire a marfii;
-Transmite facturi catre client;
-Arhiv

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris

Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.
Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.
Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:
- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;
- Ambitios, competitiv, consecvent;
- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;
- Disponibilitate pentru lucru in ture;
- Abilitati dе calcul matema
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: