Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Pantelimon

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Pantelimon

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Vrem să găsim pe cineva care:- are studii superioare finalizate sau experiență relevantă;- are experiență în lucrul cu programe de contabilitate (de preferat CIEL) și știe să folosească aplicațiile Google Drive;- poate folosi suita Microsoft Office la nivel mediu spre avansat - pivot, vlookup, etc.- are minimum 1 an de experiență în lucrul cu sisteme de gestiune;- este foarte atent/ă la detalii și foarte bun/ă prieten/ă cu cifrele.Descrierea jobului - ține situația stocurilor la zi în programul de contabilitate CIEL și actualizează constant datele;- procesează notele de intrare recepție, transferurile, avizele de expediție;- operează ordinele de producție și vânzările zilnice în CIEL;- gestionează facturile primite de la furnizori;- menține legătura cu administratorii de restaurant în vederea evidenței stocurilor;- identifică erorile din programul de gestiune și le corectează;- se ocupă de arhivarea documentelor operate.Beneficii:- pachet salarial: salariu incepand de
DODO PIZZA LUJERULUI
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate- Operare program contabilitate- Cunoasterea reglementarilor in domeniu- Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate, eventual experienta intr-o firma de contabilitate- Permis auto cat. BDescrierea jobului - Emitere facturi lunare clienti- Evidenta plati / incasari- Evidenta cheltuieli- Evidenta contabila( registre , JV, JC, )- Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing,)- Intocmirea lunara a evidentei clientilor, furnizorilor si a stocurilor.- Intocmirea unor rapoarte financiare diverseSediul nostru se afla situat in: Popesti - Leordeni, Sos. Oltenitei, nr. 202D, IlfovSalariu este intre 3000 - 4000 lei/lunar net iar in functie de abilitatile dobandite si evolutia profesionala, acesta va creste
ARTCONDUCT
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Societate de contabilitate si expertiza contabila, recrutam pentru clientul nostru, CRISTALLINI BOUTIQUE, CONTABIL JUNIOR cu urmatoarele cerinte minime:Studii economice superioare finalizate;Experienta in contabilitate si raportare minim 2 ani;Cunoasterea pachetului Microsoft Office;Experienta cu softul dе contabilitate: SagaDe asemenea, avem un post disponibil si in cadrul companiei noastre, societate de contabilitate si expertiza contabila de CONTABIL SENIORCandidatul ideal - Cerinte minime:- Sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile;- Studii superioare finalizate in domeniul contabilitatii sau similar;- Cunoasterea unei limbi straine (reprezinta un avantaj)- Abilitati dе gandire analitica si rezolvare dе probleme- Organizare,capacitate dе lucru in echipa, adaptabilitate- Experienta cu softul dе contabilitate: Saga- cunostinte dе hr si salarizare reprezinta un avantaj- Atentie la detaliiDescrierea jobului CONTABIL JUNIOR - Des
AVB ACCOUNTING & HR
Candidatul ideal Sa ai cunostinte solide de contabilitate primara;Sa ai cunostinte si experienta in utilizarea unui soft de contabilitateSa fii o persoana organizata, responsabila, implicata si cu o buna capacitate de intelegere a tuturor ariilor de activitate ale companiei;Sa ai experienta de contabilitate pentru activitatea de productie, de gestionare a stocurilor, etc.Sa ai cunostinte medii de operare PC: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Powerpoint, e-mail;Sa fii atent si sa ai capacitatea de a respecta termene limita;Sa fii serios si sa ai abilitatea de a lucra in echipa;Descrierea jobului Sa pregatesti toate actele contabile necesare si sa le transmiti catre furnizorul extern de servicii contabile;Sa inregistrezi corect si la zi, toate datele de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc;Sa urmaresti
QUADRA CASA
Candidatul ideal Aptitudini Generale:- Persoana dornica sa profeseze in domeniul contabilitatii financiare;- Absolvent de studii superioare (de preferat contabilitate);- Persoana Proactiva, dinamica, fara prejudecati, receptiv(a), cu abilitati de lucru in echipa;- Persoana de incredere, motivata si responsabila;- Bune abilitati de comunicare;- Engleza - cel putin nivel mediu;- Abilitati organizatorice foarte bune;- Bune cunostiinte ale pachetului Microsoft Office (in special excel, word, outlook) si un soft de contabilitate (de preferat SAGA).Aptitudini Specifice:- Foarte bune cunostinte privind contabilizarea marfurilor si/sau materiilor prime (achizitii, gestiune stocuri, vanzare, verificare fise de magazie);- Cunostinte de contabilitate financiara;- Foarte bune cunostinte de Microsoft Excel (lucru cu volum mare de date); cunostinte de baze de date constituie avantaj;- Bune cunostinte in utilzarea e-mailului (intre 30 si 70 de e-mailuri pe zi).Descrierea jobului Activitatea se va des
BL STUDIO ASSOCIATES
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel);- Bune abilitati de calcul matematic;- Absolvirea unei scoli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoana responsabila, organizata, dinamicaDescrierea jobului -Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei;-Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie;-Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti;- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli ;- Organizeaza documente contabile si le preda la termen firmei de contabilitate;- Verifica incasarile, platile;- Intocmeste diferite rapoarte solicitate ;- Arhiveaza documentele financiar-contabile;
EASI LOGISTIC
Candidatul ideal - Studii economice superioare finalizate- Pachet MS Office-Excel mediu-avansat ( gestionare baze de date, VLOOK, Pivot)- Cunostinte solide contabilitate primara si generala, cunostinte legislatia muncii- Experienta solida in operare cu aplicatii complexe tip ERP-Neomanager/ Borg/ SAP/ Oracle, etc- Avantaj experienta in companii nationale sau internationale de distributie, cu achizitii intracomunitare- Orientat catre rezultate, proactiv.- Open minded, entuziast, caracter flexibil.- Abilitati de comunicare, adaptabilitate, transparenta, onestitate- Gandire strategica, abilitati analitice.- Atitudine profesionala proactiva "get it done"- Etica si conduita profesionala- Rigoare si atentie la detaliiDescrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile primare: facturi, incasari, plati, registru casa, extrase de banca, avansuri spre decontare, deconturi, leasing-uri, mijloace fixe, etcAsigurarea evidentei contabile a stocurilor: inregistrarea pe produse
ECOVITAL KOSMETIK
Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS
Candidatul ideal Studii in domeniul economic/ financiar-contabil (constituie avantaj)Cunoştinţe operare PC – programe specifice domeniului financiar - contabilCunoaşterea programului dе contabilitate Saga (constituie avantaj)Abilitaţi dе comunicare interpersonala, perseverentaPersoana responsabila, meticuloasa, bine organizata, cu buna memorie numerica si abilitati dе calcul matematic.Descrierea jobului Inregistrаrеa pе conturi si in еvidentа contabilа а tuturor documentelor primarе pеntru cliеntii companieiVerificаrea registrului de cаsa si intocmirеа / vеrificаreа deconturilor de deplasareVerifica si urmareste lista de furnizori neachitatiIntocmirea periodica de rapoarte si analize confirm cerintelor Directorului Economic
Confidenţial
Candidatul ideal Studii economice;Cunostinte operare PC (Word, Excel);Cunostinte de baza de limba engleza;Fara cazierexperienta in Retail/Distributie- minim 3 ani experienta contabila, de preferat in retail/distributie- experienta in SAP ar fi un bonus- sa fie dispus sa contribuie la creearea unui sistem de gestiune- fire dinamica- sa fie capabil sa lucreze sub presiuneCapacitate dе analiza si sinteza, spirit dе observatie, atentie, persoana ordonata.Descrierea jobului Ocupantul pozitiei este responsabil cu intocmirea si centralizarea rapoartelor specifice, a registrelor si jurnalelor contabile, cu administrarea si arhivarea documentelor interne aferente activitatii de vanzare.Asigura suportul financiar-contabil necesar procesului de vanzare si distributie realizat de echipa de vanzari, reconciliind zilnic activitatea agentilor de vanzari din punct de vedere al gestiunii marfii, numerarului si documentelor.intocmirea declaratiilor- incheierea situatiilor contabile- introdus extrase ban
EUROMOBILA RETAIL ȘI DISTRIBUȚIE
Candidatul ideal Cerintele postului:- experienta operare in program contabilitate Saga- cunostinte de contabilitate (plan de conturi, balanta de verificare, eventual bilant contabil si declaratii fiscale, etc)- experienta de minim 5 ani in domeniuDescrierea jobului Beneficii:- colectiv prietenos, mediu de lucru placut- salariu atractiv in functie de performanta (se va discuta la interviu)- posibilitatea de a lucra partial de la distanta
RELCRIS CONSULT
Candidatul ideal Experienta minim 5 ani in domeniul financiar-contabil; Absolvent studii economice(de preferinta, sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune); Cunoastere operare PC - MS Office -nivel avansat; Cunoasterea programului de contabilitate SAP constituie un avantaj; Cunoasterea programului de Payroll constituie avantaj; Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; Capacitate de organizari si planificare; Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; Excelente abilitati de comunicare.Descrierea jobului Inregistrarea facturilor primite de la furnizori; Emiterea si inregistrarea facturilor catre clienti; Efectuarea platilor si inregistrarea extraselor bancare; Inregistrarea avansurilor spre decontare; Inregistrarea mijloacelor fixe; Inregistrarea salariilor; Intocmire balanta de verificare si reconcilierea tuturor conturilor; Calcul impozit profit; Intocmirea tuturor declaratiilor fiscale inc
Ringier
Candidatul ideal Firma de contabilitate, lider de piata in domeniul contabilitatii se extinde si este in cautare de colegi noi.Cerințele postului:- Experiență in domeniul financiar contabil- Cunostiinte suita Office (Word, Excel)- Persoana organizată, atentă la detalii, cu capacitate de analiza si multitasking- Gândire analitică și capacitate de identificare si rezolvare a problemelor- Cunostiinte de limba Engleza (citit, vorbit)- Fire sociabila, cu bune abilitati de comunicare si spirit de echipa- Persoana integra, comfortabila cu asumarea responsabilitatii muncii, dedicata si proactiva - Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita- Cunostiinte avansate operare PC, Client Mail (Outlook), folosire motoare de cautare (Google, Internet Explorer etc.)- Cunostiinte de accesare si folosire a site-urilor de administrare fiscala.- Cunostinte legislative in domeniul contabil-fiscal constituie avantaj- Studiile economice constituie un avantaj- Cunostinte dе HR si Salarizare re
NERIMAN CONSTRUCT
Candidatul ideal Studii superioare economice Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara, cunostinte operare SAP sau sisteme contabilitate similare constituie un avantaj, cunostinte avansate de excel Stapanirea normelor si a procedurilor contabile si financiare Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit) Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate dе a invata Respectarea termenelor limita.Descrierea jobului 1. Asigura evidenta contabilа а sociеtatilor alocate аcopеrind toata gаmа dе trаnzаctii (imobilizari, stocuri, contаbilitateа tеrtilor, trеzorеriе, contаbilitаtеа cheltuiеlilor si а veniturilor, calculul rezultаtului financiаr). Raspunde de intocmirea balantei de verificare lunara pentru companiile alocate.2. Rаspundе de: opеrareа zilnica a facturilor de la furnizori si transmiterea acestora la plata, verificarea soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei, incadrarea corecta
AFI EUROPE MANAGEMENT
Candidatul ideal - Studii economice cu licenta;- Cunoștințe de legislație financiar-contabilă;- Cunoasterea programului de contabilitate WINMENTOR si MS Office (excel/word)- Rigurozitate, perseverenta si organizare;- Atentie la detalii;Descrierea jobului Facturare si urmarirea contractelor; Calcularea: chiriilor, verificarea amortizarii mijloacelor fixe, dobanzilor, diferentelor de curs valutar; Procesarea documentelor de evidenta contabila primara si verificari ale conturilor bilantiere; Întocmirea rapoartelor și situațiilor contabile, inregistrarea si verificarea jurnalelor de contabilitate; Întocmire contracte de munca și modificarile acestora: acte adiționale, decizii de suspendare / incetare, adeverinte vechime, note lichidare, pontaje, state de plata; Gestionarea activitatii de contabilitate ce constau in generarea rapoartelor necesare pentru intocmirea si depunerea declaratiilor in conformitate cu cerintele si termenele prevazute de legislatia in vigoare; Întocmire situatii fina
VIMESCU IMOB
Candidatul ideal Studii superioare in domeniu economic Experienta in domeniul economic Cunostiinte MS Office Abilitati de lucru in echipa Atentie la detalii, organizare, rigoare Rapiditate si acuratete in introducerea datelor Engleza nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitati principale:Trezorerie: Introducerea deconturilor in softul de contabilitate Intocmirea si actualizarea zilnica a Registrului de Casa, pregatirea documentelor specifice ( dispozitii plata/incasare) si postarea acestora in contabilitate Actualizarea cursului de schimb valutar Pregatirea fisierelor de plata si efectuarea platilor Postarea zilnica a extraselor bancare in softul de contabilitate si reconcilierea acestora Emiterea biletelor la ordin si postarea acestora in contabilitateFurnizori Postarea facturilor de furnizori; solicitarea informatiilor necesare postarii corecte in contabilitate Pregatirea fisierelor si postarea cheltuielilor in avans (chirii, impozit auto anual, abonamente, alte cheltuieli in av
AUTOTECHNICA FLEET SERVICES
Candidatul ideal CERINTE:•studii superioare in domeniul economic;•minimum 2 ani de experienta pe un post similar;•cunostinte solide de operare PC (MS Office);•usurinta in lucrul cu cifre si cunoasterea unui program de gestiune/contabilitate;•foarte buna organizare, atentie la detalii, receptivitate si initiativa;•abilitati de comunicare, persuasiune si fermitate, lucru in echipa;•cunoasterea limbii engleze constituie avantaj.RESPONSABILITATI:•verifica in programul de gestiune – contabilitate situatia clientilor: facturi neincasate, alocari de discount-uri, retururi, confirmari de sold;•opereaza incasarile prin Banca;•intocmeste situatii cu privire la clienti;•inregistreaza facturile de la furnizori legate de activiatea de marketing si verifica documentatia aferenta;•asigura suport in pregatirea informatiilor catre auditori;•realizeaza situatii si rapoarte periodice.BENEFICII:•oportunitatea de a lucra în compania NR.1 în piata de profil din România;•mediu de lucru competitiv, dar profes
SUNWAVE PHARMA
Candidatul ideal Atentie la detalii;Abilitati de comunicare;Se lucreaza in Ciel si Saga;Abilitati de organizare (documente);Organizarea timpului de lucru. Descrierea jobului Contabilitate financiara si de gestiune;Introducerea documentelor financiare;Transmiterea corenspondentei;Emitere facturi.Salariu pentru incepator 2000 lei net;Tichete de masa.
LECA LIGIA EXPERT CONTABIL/​BIROU DE MEDIATOR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.