Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Cerințe: absolvent de studii economice medii / superioare, stabilitate ,autodisciplina, rationament matematic, aptitudini numerice, cunoasterea programului Winmentor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: inregistrarea documentelor contabile, verificarea conturilor analitice furnizori/clienti, verificarea evidentei platilor si incasarilor, pastrarea legaturii cu clientii.
SC ADMINISTRATIV BUSINESS SRL
Candidatul ideal • Experienta minim 3 ani in departamentul contabilitate, contabilitatea stocurilor, furnizorilor si clientilor• Cunostinte avansate dе limba Engleza• Buna cunoastere a sistemului contabil din Romania;• Experienta in utilizarea unor aplicatii contabile;• Cunostinte bune dе utilizare Outlook (e-mail), Spype, Microsoft Teams• Cunostinte bune dе operare in EXCEL, WORD si POWER POINT (MICROSOFT OFFICE)• Capacitate dе a lucra independent;• Meticulozitate, acuratete;• Atentie sporita pentru detalii;Descrierea jobului • Intocmirеа notelor de intrаrе receptie, verificarea si introducerea bonurilor de consum, verificare fise de magazie• Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)• Verificarea stocurilor pe fiecare gestiune/catergorie de materiale in parte, identificarea si corectarea inadvertentelor
MO-NE TEHNIC SERVICII
Candidatul ideal Cautam un nou coechipier care sa se alature echipei noastre. Daca esti:- dinamic,- responsabil,- comunicativ- ai initiativa si creativitate- esti dornic de muncaTe asteptam la un interviuDescrierea jobului - operarea facturilor de intrare marfa-verificarea documentelor trimise de la punctele de lucru pe baza de borderou (facturi de intrare, facturi de iesire, registru de casa) si arhivarea lor-verificarea registrului de casa- Distributie si arhivarea lui-verificarea jurnalelor de cumparari si vanzari lunare-intocmirea diverselor note de transfer, bonuri de consum, ocazional facturi de iesire si alte miscari de stoc conform solicitariBeneficii:- mediu de lucru tanar si dinamic- prime de Craciun, Pasti, 8Martie, 1 Iunie- asigurare transport
PRO INVEST
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare în contabilitate, nivel licență sau masterat reprezinta avantaj Experiență în aria de contabilitate de minimum 2 ani; Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor; Cunoștințe de utilizare a unui program de contabilitate.Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement , lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie reprezentativa in domeniul comercializarii semintelor si pesticidelor, un Contabil pentru locatia din Tg Mures.Responsibilities: Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor; Contabilizează facturile emise pentru clienții interni și externi; Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont și întocmeşte Registrul de bancă; Operează zilnic încasările și plățile în numerar și întocmeşte Registrul de Casă, cu respectarea procedurilor și a normelor legale; Înregistrează facturile de prestații pent
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Ai 2 sau mai mulți ani experiență în departamentul financiar - contabil?Știi să completezi declarațiile 112, 300?Îți dorești să lucrezi într-un cabinet de contabilitate?Îți asumi responsabilitatea pentru proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Bonusuri de performanță;Prime de Paște, Sf. Nicolae și Crăciun;Prime de 8 și 9 martie;Telefon și laptop;Cursuri de formare profesională;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Minim 2 ani experiență în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe pentru a completa declarațiile ANAF, 112, 300; Abilitatea de a întocmi o balanță, un bilanț; Un ideal de creștere profesională; Lucrat într-un cabinet de expertiză contabilă; Studii superioare finalizate de profil economic; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsabilitat
PREMIAN SERVICES CONSULT
Candidatul ideal Ne marim echipa! Companie locala cauta coleg nou pentru postul de Economist / ContabilNu aplicati daca nu indepliniti cele de mai jos:Cerinte de baza:- studii superioare economice;- invatarea programului de contabilitate folosit de firma;- cunoasterea programului Softone, partea de contabilitate, reprezinta un avantaj;- experiență specifică privind contabilitatea de gestiune;- bune abilități de comunicare și relaționare;- cunostințe de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.);- cunostinte Asscon si Revisal reprezinta un avantaj;- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții.
Confidenţial
Candidatul ideal - persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate- studii superioare finalizate in domeniul economic;- experienta intr-o pozitie similara de 2 ani;- cunostinte solide privind legislatia în domeniul contabilitatii, fiscalitatii si resurselor umane in Romania;- cunostinte foarte bune de MS Office;- cunoașterea programului WinMentor reprezinta un avantaj;- abilitate de a lucra cu termene limita, sub presiune si in echipa- abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;Descrierea jobului - organizarea si tinerea contabilitatii, conform legislatiei în vigoare;- coordonarea echipei si departamentului financiar contabil- verificarea mondului de operare a documentelor contabile in programele de evidenta contabila;- urmarirea soldurilor contabile- efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare;- verificarea balantei contabile;- calculul si declararea obligatiilor fiscale;- intocmirea situatiilor fina
ASPHAROM
Candidatul ideal Trebuie să:- fie o persoană responsabilă, organizată, cu spirit practic si operativ;- aibă studii superioare economice;- cunoască pachetul MS OFFICE (NEXUS ERP constituie un avantaj)Descrierea jobului Viitorul coleg/ă va:- desfasura activitati specifice biroului financiar, cu respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru;- inregistra documentele financiar-contabile;- transmite periodic confirmari de solduri catre clienti/furnizori;- intocmi diverse situatii contabile si rapoarte zilnice/lunare;- indosaria documentele contabile si corespodenta;- participa la inventarierea lunara si anuala.
PANIFCOM
Candidatul ideal persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii abilități de prioritizare și organizare a sarcinilor capacitate de adaptare la munca în echipăDescrierea jobului Atribuții:- înregistrare și operare zilnică documente primare: facturi, registru de casă, producție- participă la inventar, operează liste de inventariere- verifică corectitudinea stocurilorSe ofera:- salariu fix, tichete de masă- training de pregătire și suport în desfășurarea activității- program de lucru: 08.30-17.00
BRIO GROUP
Candidatul ideal Pentru a reuși ai nevoie de: Studii în domeniu financiar-contabil; Un nivel minim de cunoaștere a limbii franceze (minim A2-B1); Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office; Experiență de minim 1 an în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe; Spirit de echipă, meticulozitate și orientare către cifre.Descrierea jobului Ne dorim un coleg responsabil, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Iasi.În calitate de contabil facturare principalele tale responsabilitati vor fi: Verificarea coordonatelor bancare; Înregistrarea și verificarea documentelor contabile aferente plăților; Actualizarea datelor referitoare la furnizori interni și clienți; Comunicarea cu furnizorii și alte departamente conexe.Beneficii financiare: Salariu avantajos; Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de
DARE TALENT DEVELOPMENT
Candidatul ideal - absolvent specialitzari CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE, ECTS, CONTABILITATE GENERALA- experienta in domeniul financiar, contabilitate si resurse umane;- cunoasterea legislatiei in materie fiscala;- operare documente si completare formulare contabile;- capacitate de analiza, sinteza si interpretare;- persoana organizata, care pune accent pe detalii, responsabila, meticuloasa, punctuala;- fire comunicativa, cu abilitati de lucru in echipa;- rezistenta la stres, rapiditate si atentie distributiva;- rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;- cunostinte operare Pc (Windows, Microsoft Office);- experienta de lucru cu WINMENTOR, WMENTERPRISEDescrierea jobului - conditii de lucru moderne;- colectiv prietenos;- posibilitatea unei colaborari pe termen lung- salariul net oferit este de 2500 ron cu posibilitate de majorare- tichete de masa 400 ron- oferim o masa calda la pranz
COMPLEX HOTELIER UNIREA
Candidatul ideal Absolvent studii economice, de preferința secția contabilitate și informatică de gestiune;Experiența in contabilitatea de gestiune/producțieCunostințe bune de operare Win Mentor, Word, Excel, platforme Cloud, email;Persoană flexibilă, dinamică, comunicativă, pasionată de mediul online, cu atitudine pozitivă, autoditactă;Capacitatea de a lucra atât în echipă, dar si independent;Usurință, claritate si coerență în exprimare;Abilități de utilizare instrumente WEB;Bună capacitate organizatorică.Descrierea jobului Evidența si verificarea stocurilor, a productiei si a rebuturilorUrmărirea rețetarelor in programul de gestiune si verificare a acestoraUrmărirea bonurilor de consum, tranferurilor si a rapoartelor de producțieIntroducerea datelor si prelucrarea operațiunilor de gestiune (verificarea intrărilor, bonurilor de producție, a ieșiri, bonuri de consum, transferuri intre gestiuni)Urmărește trasabilitatea produselor pe circuitul de producțieUrmărirea zilnică, prelucrarea s
CARETTA
Candidatul ideal Căutăm o persoană organizată, riguroasă, pasionată de numere, pentru a se alătura echipei noastre din Iași.Ne-ar plăcea să:Ai cunoștințe de utilizare Excel;Ai capacitate de sinteză și gândire logică;Ai abilități de relaționare, usurință și claritate în comunicare; Descrierea jobului Activități principale:Identificarea și analizarea diferențelor apărute între marfa recepționată, vândută și stocul rămas;Determinarea și soluționarea cauzelor apariției acestor diferențe;Sintetizarea diferențelor de stoc;Respectarea corectitudinii datelor și termenelor;Constituie Avantaj:Limba Engleză/Franceză;Studii superioare finalizate, profil economico-financiar (Contabilitate / Finanțe).Beneficii financiare:Salariu avantajos;Benefit - platforma online pentru beneficii – tichete de masă, asigurări medicale, vouchere, reduceri magazine, activități sportive etc.Beneficii non-financiare:Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;Reale oportunități de dezvoltare a unei c
DARE TALENT DEVELOPMENT
Candidatul ideal Studii superioare finalizate;Cunostinte foarte bune pachet Ms Office: Excel, Word, PPT;Fluenta scrisa si verbala in limbile engleza si romana este esentiala;Persoana comunicativa, energica, bune abilitati interpersonale si de lucru in echipa, autonoma și flexibila;Capacitatea de a efectua analize aprofundate;Capacitatea de a gestiona timpul propriu în mod eficient si de a prioritiza;Capacitatea de adaptare la prioritatile in schimbare;Atitudine orientata spre client, capacitate de adaptare la cerintele clientului;Descrierea jobului Acordarea de suport in desfasurarea activitatilor pentru echipa de marketing;Dezvoltarea, implementarea, modificarea si actualizarea rapoartelor de arketing si vanzari;Asigurarea bunei desfasurari a intalnirilor, sedintelor si gestionarea tuturor activitatilor de protocol;Gestionarea stocului si comenzilor de consumabile de birou, materiale promotionale si alte produse necesare departamentului.Efectuarea rezervarilor pentru vizitatori si pen
ROMPAK
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2000 până la 3000 LEI pe lună
*Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; - Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; - Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; - Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; - Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; - Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).  *Legat de activitatile specifice, raspunde de: - operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; - operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; - verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli.
Wellhidromix SRL
Candidatul ideal Calificări:• Studii superioare economice• Cunoașterea limbii engleze/ avantaj ;• Cunoștințe bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicații informatice specifice desfășurării activității);Competențe:• Abilități de comunicare și de ascultare activă• Spirit de observație și atenție la detalii• Bună capacitate de organizare• Lucrul în echipă• AdaptabilitateDescrierea jobului Provocările tale: • Înregistrarea facturilor fiscale emise de furnizorii de materiale și de servicii• Înregistrarea extraselor bancare• Emiterea facturilor către clienți în baza contractului existent/verificarea documentației care atestă livrarea• Pregătire documentație export/import• Urmărirea situației fișei furnizorilor și clienților• Înregistrarea deconturilor de cheltuieli și deplasări interne/externe• Înregistrarea consumurilor de materiale și producție• Arhivarea documentelor specifice• Analiza contabilă a documentelor primare colectate• Întreținerea și actualizarea bazei de rapoarte ale firm
THAGORA TECHNOLOGY
Candidatul ideal 1. Absolvent studii superioare de specialitate2. Nu este necesara experienta3. Persoana serioasa/responsabila cu atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare, organizata, dinamica, dornica de a invata si a acumula experienta4. Cunostinte PC MSOffice (Word, Excel, etc.)Descrierea jobului 1. Inregistrarea documente contabile in programul WinMentor2. Verificarea, aranjarea si arhivarea documente contabile3. Comunicare cu clientii (corespondenta electronica)
CONTSOFT PREST
Candidatul ideal studii medii/superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta;vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an;cunostințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;cunostințe solide privind legislația în vigoare;capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual;capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică;;acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, atenție distributive, abilități bune de comunicareDescrierea jobului verificarea si inchiderea lucrarilor de contabilitate;intocmirea bilanturilor contabile;documentare lucrari de consultanta fiscala in colaborare cu consultantii fiscali ai societatii,comunicare cu clientii.
ENVIRO CONSTRUCT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.