Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal O experienta de minimum 3 ani in servicii de contabilitate financiara Cunostinte in operarea programului Saga MS Office nivel avansat Alte softuri de contabilitate constituie un avantaj Acuratete, calitate si rapiditatea muncii Persoana proactiva, atenta la detalii, harnica, serioasa, punctuala, sociabila Dorinta de perfectionare in domeniul economic Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului Asigurarea serviciilor de contabilitate primara si financiara pentru portofoliul de clienti alocat. Operarea si verificarea documentelor financiar-contabile pentru clientii din portofoliul alocat Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la autoritatile statului Intocmire bilanturi Intocmirea ordinelor de plata si transmiterea catre client. Reconcilierea balantei contabile lunare.Beneficii: Salariu competitiv Mediu linistit si placut Prime si bonusuri Dezvoltare profesionala si trainnguri
HRX TAX

Contabil Gestiune ( Horeca)


Candidatul ideal Cerinte: Studii economice, in domeniul financiar-contabil Experienta min. 3 ani in contabilitatede gestiune restaurant/alimentatie publica Cunoasterea soft-ului de contabilitate Expressoft Cunostinte avansate Microsoft Office (in special Excel) Simt analitic; Atentie sporita la detalii; Capacitate de prioritizare a sarcinilor si respectarea termenelor de predare; Capacitate de adaptare rapida la mediul dinamic; Flexibilitate, adaptabilitate, initiativa, proactivitate; Orientare spre rezultat.Descrierea jobului Activitatea se desfasura la sediul din Popesti Leordeni dar si la sediul restaurantelor din zona Floreasca, Popa Petre, Nerva TraianResponsabilitati: Operarea zilnica a facturilor de la furnizorii restaurantului Verificarea si inregistrarea zilnica a incasarilor/registru de casa Administrarea softului de gestiune specific "Expressoft" (NIR-uri, inventare, retete, costuri, preturi, stocuri) Intocmirea lunara a balantei de verificare Intocmirea situatiilor declarat
SARAFRIENDS S.​R.​L.​

Contabil Sef


Candidatul ideal Angajam contabil cu studii de specialitate si minim 5 ani experienta.Cerinte:- cunostinte solide de contabilitate, in special pentru activitatea de comert (platforme online). Constituie avantaj cunoasterea programului de contabilitate PLATFORMA SQL;- cunostinte solide de operare PC (word, excel);- cunoasterea legislatiei in domeniu;- sociabila, ordonata, organizata, seriosa, meticuloasa, fara vicii.Descrierea jobului Locatia noastra este: Popesti Leordeni, IlfovDaca intrunesti criteriile sus mentionate si vrei sa faci cariera pe termen lung, te asteptam cu drag in colectivul nostru.Avantaj Persoanele care au terminat Studile la Facultatile de Stat .
AGRO HAPPY VEGGIE

Operator Helpdesk - Bucuresti/​popesti Leordeni


Candidatul ideal Cerinte obligatorii:• cunostinte operare MS Office ( Word, Excel, Outlook )• foarte bune aptitudini de orientare catre client si atentie la detalii• asimilarea rapida a informatiilor si viteza buna de reactie• persoana flexibila, rezistenta la stres• persoana energica cu atitudine proactivaReprezinta avantaj:• absolvent de studii superioare sau student• experienta anterioara in call center sau pe un post similar• capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;• capacitate de a respecta termene limita;• responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;• capacitate de concentrare, analiza si sinteza;• atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului • preluarea apelurilor telefonice si email-urilor, rezolvarea sau redirectionarea acestora;• gestionarea prompta a solicitarilor, intr-o maniera satisfacatoare pentru clienti;• introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna
AIM SOLUTION SERV S.​R.​L.​

Contabil


Persoana dinamica, capacitate de organizare si planificare; Cunostinte in contabilitate primara si gestiune; Cunostinte de utilizare Excel/Word; Cunostinte in operarea programului de contabilitate SAGA; Atitudine pozitiva si proactiva; Studii medii sau superioare finalizate.Caracteristici Domeniu activitate: Constructii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masa Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Contabil,​


Estimare   3000 RON/Luna
inregistrarea documentelor contabile: facturi, chitante, bonuri, registre de casa, evidenta stocuri, bonuri de consum, verificari si inchideri lunare pana la nivel de balanta, Evidenta clienti si verificarea permanenta a incasarilor, reconcilierea soldurilor cu partenerii, inregistrarea extraselor bancare, introducere facturi furnizori (facturi interne si externe). Cerinte: experienta in domeniul financiar contabil minim 2 ani;Caracteristici Domeniu activitate: Constructii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Beneficii: asigurare / decont transport, tichete de masa

Operator Calculator /​ Facturare /​ Achizitii


Candidatul ideal Cerinte:- Capacitate buna de organizare- Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii- Orientare carte rezolvarea problemelor- Capacitate de analiza si sinteza- Cunostinte operare calculator (Office, Internet Explorer, program gestiune si contabilitate).- Excelente abilitati de comunicare, negociere, organizare, analiza si previziune;- Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple;- Limba engleza obligatoriuDescrierea jobului Atributii:-Mentinerea bunei relatii cu clientii si furnizorii interni si externi;-Mentinerea evidentei stocurilor,actualizarea preturilor si ofertelor-Organizarea documentelor administrative si a spatiului de lucru-Planifică, îndrumă şi controlează activitatea de aprovizionare, transport si recepţie, a produselor comercializate, necesare societăţii, urmărind legalitatea documentelor întocmite
PROFLEX AUTOMOTIVE

Operator Linie Productie - Popesti Leordeni


Candidatul ideal Operator Linie Productie - Popesti LerodeniCerintele noastre sunt: Studii medii; Deschidere catre invatare; Implicare; Responsabilitate; Acuratete in realizarea sarcinilor. Disponibilitate de lucru in 3 schimburi( 06:00 - 14:00; 14:00 - 22:00; 22:00 - 06:00), incluzand si ture in weekend;Descrierea jobului Cine suntem:Cand spunem PepsiCo, ne gandim la mărci emblematice, care sunt în fruntea industriei de bauturi racoritoare. Cu pasiune pentru inovație și angajament puternic, punem zambete pe fetele consumatorilor cu un portofoliu captivant care include marci precum Pepsi, Mirinda, Lipton, 7Up, Doritos, Lays si Gama Star.Promovam o cultura incluziva si etica, de aceea PepsiCo este recunoscut încă din 2013 ca angajator de top, ridicand standardele in intreaga industrie prin incurajarea talentului si a diversitatii, avand ca obiectiv proiecte de sustenabilitate, pentru protejarea mediului.... și suntem dornici să te cunoaștem!Ce vei face ca Operator: Mentinerea functionar
QUADRANT AMROQ BEVERAGES

Operator Vanzare Magazin Online


Candidatul ideal Abilitati:Persoană atenta la detalii;Viteza dе lucru si eficienta ridicata;Cunostinte operare PC (word, excel);Abilitati dе comunicare si claritate in exprimare (atat verbal cat si in scris);Abilitati dе organizare (organizarea sarcinilor dе pe lista to-do list);Abilitati dе orientare virtuala (sa stie sa caute rapid informatiile in mediul online).Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online.Descrierea jobului Aptitudini de comunicare excelente;Experienta in vanzari online;Cunostinte de operare PC ((word excel);Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor;Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;Responsabilitati:Preluarea comenzilor plasate de clienti pe site, telefonic sau chat;Consultanta si suport clientilor;Solutionarea solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile;Adauga produse noi si actuali
IDEAL HOMS

Consultant Vânzări - Vodafone România - Sector 3


Descrierea jobului Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can ! Te invităm să t
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Vânzări - Vodafone România - București


Descrierea jobului Candidatul idealVodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can ! Te invităm să te
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Facturare


Candidatul ideal Cautam un coleg/colega pentru departamentul nostru de Financiar.Acesta/aceasta ar trebui sa detina urmatoarele aptitudini: Experienta excel: functii ca Vlookup, Pivot, Concatenate, Sum, Subtotal; Atentie la cifre si operare cu cifre; Folosirea Outlook-ului, accesare platforme conturi online Comunicare distributiva atat la telefon cat si in program pentru oferirea detaliilor privind situatiile contabile. Experienta SAP constituie un avantaj, insa nu este obligatorie.Descrierea jobului Viitorul nostru coleg/colega ar trebui sa indeplineasca urmatoarele sarcini: Ofera suport clientilor persoane juridice din baza de date pentru creare cont pe platforma online B2B; Validare incasari in programul de gestiune SAP, precum si inchiderea facturilor pe baza chitantelor; Inregistrarea incasarilor a Ordinelor de Plata zilnice in programul de gestiune SAP; Centralizarea zilnica a termenului de scandenta depasit de catre clienti si contactarea acestora pentru recuperarea datoriilor;
GINZA INVEST

Operator Facturare


Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta in domeniu: 3 ani;- Cunostinte operare PC (Office – Word si Excel);- Cunostinte operare program de contabilitate – WinMentor – reprezinta un avantaj;- Atentie la detalii, capacitate de analiza;- Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Ce vei face:- Vei emite facturi clienti conform comenzilor primite;- Vei emite avize si chitante;- Vei face activitate de arhivare a documentelor contabile;- Activitatea se desfasoara la punctul de lucru din Jilava.Ce iti oferim noi:- Pachet salarial atractiv: salariu motivant, bonuri de masa;- Abonament - pachet servicii medicale intr-o retea privata de sanatate;- Posibilitatea de dezvoltare si promovare.
TCHIBO COFFEE SERVICE

Sef Tura Productie Bere/​operator Productie Bere


Candidatul ideal Cunoştinţe : tipuri dе operaţii dе receptie, transport, ambalare livrare; tipuri dе operatii dе curăţire, tipuri dе suprafeţe dе curăţat, spaţii dе curăţat şi scule şi utilaje, modalităţi dе îndepărtare a murdăriei, materiale şi produse pentru curăţat.Deprinderi : îndemânare, precizie, rigurozitate, deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă. Alte cerinţe : responsabilitate, disciplină, echilibru şi stăpânire dе sine, corectitudineAbilitati dе comunicare, capabil dе lucru eficient cu altii.Descrierea jobului Atributii spеcificе:1. OPERATOR PRODUCTIE BEREPreia materiile primе si mаtеriаlele, intocmеstе documentаtia necesаra si informеazа imediat seful ierarhic.Bеrаrul vеrifica aceste aspecte.Transporta materiile prime si materialele in spatiile special amenjateAsigura curatenia in spatiile de productie, depozitare, in curte precum si in spatiile publice sau private din exteriorul proprietatiiAsigura curatarea echipamentelor de pro
FABRICA GRIVIŢA

Agent Servicii Client


Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta in domeniu: 3 ani;- Cunostinte operare PC (Office – Word si Excel);- Cunostinte operare program de contabilitate – WinMentor – reprezinta un avantaj;- Atentie la detalii, capacitate de analiza;- Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului - definește clienti și locații noi în WME și realizează operațiunile de validare în SFA;- definește locatii noi IKA in WME si Edinet;- efectuează operațiunile de acceptare comenzi EDINET;- importă facturi în platforma EdiNet;- întocmește și emite avize și facturi IKA;- definește și întocmește ofertele către clienti;- actualizează liste de pret cu articolele noi și verifică rapoartele automate;- efectuează operațiunile specifice de modificare agenti, în momentul în care se schimbă un agent sau se fac realocări;- verifică erori SFA (verificare coduri interne, coduri de parteneri);- calculează KPI pentru departamentul vanzari;- calculează bonusuri pentru agenti și hunteri;- re
TCHIBO COFFEE SERVICE

Consultant Vanzari


Candidatul ideal CONSULTANT VANZARINe dorim un om cu atitudinea potrivită, deschis, inteligent și dornic să învețe.Restul îl putem construi, cu răbdare, împreună.... în mai multe cuvinte, viitorul nostru coleg de la Vânzari: vrea să facă doar vânzari și nimic altceva; este orientat către rezultat și îi place să fie unul dintre "cei care rezolvă problemele"; comunică bine însă nu este foarte vorbăreț; este onest, optimist, energic și are simțul umorului; este tehnic, cu sau fără studii de specialitate; consideră clientul un partener pe termen lung; întelege diferența dintre vânzările B2B și cele B2C.Descrierea jobului CONSULTANT VANZARIRESPONSABILITATI Împreună, vrem ca fiecare client care ne acordă încrederea, să primească cele mai bune sfaturi și utilajele și sculele potrivite, care să-l ajute in dezvoltarea afacerii.... în foarte puține cuvinte, ar trebui: să contactezi, telefonic si față-in-față, producătorii de mobilă pentru a le cunoaște nevoile, a-i ajuta să se dezvolte și a iden
FELDER GRUPPE ECHIPAMENTE

Adjunct Manager Magazin - Penny Popesti Leordeni


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE (ROMANIA)

Consultant De Turism /​ Agent Vanzari Turism - Bucuresti


Candidatul ideal Ce ne dorim noi?- Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 1 an in domeniu sau de minim 2 ani in vanzari;- Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere;- Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala;- Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office;- Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Reprezinta un avantaj:- Diploma in Turism, student in an terminal facultate de Turism- Cunostinte bune PC/ MAC OS;- Experienta in Vanzari;- Brevet turism.Descrierea jobului - Identificarea potentialilor clienti;- Gestionarea portofoliului de clienti actual- Stabilirea contactului cu clientii, preluarea cererilor si consilierea acestora in alegerea pachetului turistic. Va prelua si prelucra prompt ofertele si va contacta rapid clientii.- Crearea, promovarea si vanzarea pachetelor turistice si FIT/grupuri;- Efectuarea de rezervari hoteliere interne si externe- Emiterea documentelor de calatorie;
TRAVELINSURANCE LGT SRL

Asistent Medical Generalist - Bucuresti,​ Otopeni,​ Popesti Leordeni,​ Alexandria


Candidatul ideal Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Cunostinte minime de contabilitate primarăProfilul psihologic al canditatului: Integru, etic, loial Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, pozitivă, profesionala și proactivă Atenție, disciplina, imparțialitate Lucrul în echipă Simț de răspundere Comunicare și relaționare pozitivă Dezvoltare continuă Concentrat asupra solutiilor Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate Rezistenta la schimbare si dezvoltare a competentelorCerințele de bază ale postului: Nivelul de studii: studii de specialitate, autorizatie libera practica si asigurare malpraxis- documente valabile Calificarea necesara: cunostinte PC Experienta in domeniul medical-recoltari analize medicale si permis de conducere, repr
Clinica Sante

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Aplica sa devii noul nostru coleg in Magazinul din Bucuresti - zona Mall Vitan. Cerinte:- Studii medii finalizate / superioare in curs sau finalizate- Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client- Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionalaBeneficii:- Training si oportunitate dezvoltare profesionala- Echipa de succes- Program de lucru in ture- Salariu fix + bonus motivantDescrierea jobului Atributii:- Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita- Va avea in vedere fidelizarea clientilor- Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului- Gestioneaza incasarile si comenzile clientilor
MATEIAN IDEAL GROUP
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.