Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare de specialitate;- Experienta de minim 2 ani anterioara intr-un cabinet de contabilitate- Cunoștințe legislative în domeniul financiar-contabil și fiscal- Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel- Cunoasterea soft-ului Senior ERP constituie un avantaj;Descrierea jobului - Contabilitate de la inregistrare la bilant- Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;- Capacitatea de analiza si sinteza;Oferim- pachet salarial atractiv;- tichete de masa;- contract pe perioada nedeterminata;- loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in strada Leordeni 153, Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2479 de salarii introduse în Salario: 4095 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cunostinte de baza ale contabilitatiiCunostinte: Windows, Office, Internet Explorer,Abilitati de gandire analitica si rezolvare de problemeOrganizare,capacitate de lucru in echipa, adaptabilitateExperienta cu softul de contabilitate SagaDescrierea jobului Înregistrarea facturilor externe în programul contabil;Înregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi în programul contabil;Evidența nir-urilor și a bonurilor de consum;Supravegherea și verificarea stocurilor de marfă și descărcarea de gestiune;Confirmări de solduri cu clienții și furnizorii;Menținerea la zi a jurnalelor de vânzări și cumpărări,Întocmirea deconturilor de cheltuieli;Menținerea la zi a registrului de casă;Înregistrarea operațiunilor de trezorerie (registre de casă și extrase bancare);Beneficii:- tichete de masa- zile libere de sarbatori legale- transport asiguratPentru mai multe informatii puteti suna la 0720449944
COMFORTEX TEHNO SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 5501 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil /​ Lucrator Inregistrari Contabile


Candidatul ideal Cerinte:Minimum 2 ani experienta relevanta;Experienta in programul de contabilitate SAGA;Seriozitate, perseverenta, dedicatie si bun simt.abilitati de comunicare ( telefon si e-mail )cunostinte legislatie - reglementari privind activitatea financiar-contabilaabilitati de operare, word, excelabilitati planificare si organizareProgram:Luni- vineri: 9:00 -17:00;Descrierea jobului Responsabilitati:Desfasurarea activitatatii in compartimentul financiar- contabil si acoperirea partial sau total a activitatii acestuia;sa intocmesti evidenta contabila, rapoarte si analize financiar-contabilesa asiguri si sa menti relatia cu clientii si institutiile statuluisa grupezi, clasezi si arhivezi documentele rezultate din activitatea economica pe care o desfasuramPreluarea documentelor primare si inregistrarea lor in sistemul contabil;Verificarea corectitudinii inregistrarilor aplicand legislatia in vigoare;Informarea conducerii in legatura orice neconcordante aparute, documente lipsa
TONNY MAD S.​R.​L.​

Contabil Primar


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Contabil Primar dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, precisă și pasionată de domeniul contabilității, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră.Studii: liceu economic / facultate finante-contabilitate.Experienta in domeniul financiar contabil de minim 3 ani.Experienta cu program de gestiune-contabilitate.Experienta cu programul de gestiune contabilitate NEXT UP constituie avantaj.Descrierea jobului * operare zilnica intrari, iesiri, registru de casa, registru de banca
AYT LIDER GRUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2444 de salarii introduse în Salario: 4035 RON/Luna

Operator Facturare Contabila


Candidatul ideal INTOCMESTE VERIFICA SI EMITE DOCUMENTE DE VAZNZARE (FACTURI PROFORME AVIZE )INTOCMESTE AWB-URI PENTRU PRODUSELE EXPEDIATE PRIN CURIERINTOCMESTE DIVERSE SITUATII SOLICITATEARNIVEAZA DOCUMENTELE PRIMIRE SI EMIVE SI LE INREGISTREAZA IN PROGRAMUL DE CONTABILITATE SAGADescrierea jobului FACTURAREA SE FACE IN PROGRAMUL SMART BILLPROGRAM LUNI- VINER 08:30/18:00Şoseaua Olteniţei 115A, Popești-Leordeni 0771600752486586
PIESE UTILAJE SHOP S.​R.​L.​

Facturist/​ Operator Facturare


Candidatul ideal Capacitatea de analiza si sinteza; Orientare catre rezultate: planificare si prioritizare, orientare spre solutionare; Abilitati de planificare, programare, monitorizare şi evaluare Atentie la detalii Gandire analiticaDescrierea jobului Firma noastra cauta un Facturist/ Operator Facturare dedicat si talentat pentru a se alatura echipei noastre din departamentul financiar. Daca sunteti o persoana organizata, atenta la detalii si cu abilitati excelente de gestionare a documentelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia de Facturist/ Operator Facturare.Responsabilitati: Intocmeste si emite facturile de marfa pe baza fisei de cantar Intocmeste si emite avizele de insotire a marfii; Verifica facturile de marfa sa fe correct intocmite; Inregistreaza facturile de cumparare si bonurile de transfer intre depozite in sistemul de gestiune al stocurilor – WIZ COUNT ; Emite facturi de corectie;Beneficii: Masa de pranz asigurata, Decontare transport, Contract pe perioada
MORAD FOODS S.​R.​L.​

Contabila


Societate comerciala angajeaza contabila cu experienta minim 3 ani, soft NextUp ( contabilitate primara) program 40 ore pe saptamana, salariu 7500 lei brut, Oras Popesti- Leordeni, Jud Ilfov. Rugam seriozitate. CV la adresa
AYT LIDER GRUP

Media netă estimată pe baza celor 2784 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Operator Helpdesk - Popesti-leordeni,​ilfov


Candidatul ideal Cerinte obligatorii:• cunostinte operare MS Office ( Word, Excel, Outlook )• foarte bune aptitudini de orientare catre client si atentie la detalii• asimilarea rapida a informatiilor si viteza buna de reactie• persoana flexibila, rezistenta la stres• persoana energica cu atitudine proactivaReprezinta avantaj:• absolvent de studii superioare sau student• experienta anterioara in call center sau pe un post similar• capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;• capacitate de a respecta termene limita;• responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;• capacitate de concentrare, analiza si sinteza;• atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului • preluarea apelurilor telefonice si email-urilor, rezolvarea sau redirectionarea acestora;• gestionarea prompta a solicitarilor, intr-o maniera satisfacatoare pentru clienti;• introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna
AIM SOLUTION SERV S.​R.​L.​

Operator Introducere/​prelucrare Date


Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului;- cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word);- cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici);- cunostinte limba engleza;- viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online;- claritate in exprimare, vocabular;- atentie sporita la detalii;- experienta in platforma Magento;Descrierea jobului - adaugare produse noi in magazinul online;- prelucrare informatii, texte, imagini;- actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online;- pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online;- participa activ la dezvoltarea magazinului online;Activitatea se va desfasura in Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);Negociere la 6 luni in functie de evolutie si performante.
MARELE PESCAR TRADE SRL

Economist


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate in domeniul economic- Capacitate dе organizare a timpului, sarcinilor si locului dе munca- Capacitatea foarte buna dе comunicare si relationare;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;- Minime cunostinte teoretice / practice dе contabilitate- Cunostinte operare PC (Windows, Outlook, Microsoft Word si Excel, Internet);- Capacitatea dе a stabilii si realiza obiective- Capacitate dе analiza si organizare- Seriozitate, profesionalismDescrierea jobului - Inregistrarea in contabilitаte а operatiunilor de casa si bancа- Inregistrаrеa fаcturilor dе clienti si furnizori- Mеntinerеа relatiilor cu institutiа de stаt- Arhivarеa documentelor financiar-contabile- Mentinerea legaturii cu departamentele din cadrul firmei
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6576 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Magazin Online


Candidatul ideal - Seriozitate, rigurozitate si disciplina;- Atitudine dinamica si proactiva;- Atentie la detalii si responsabilitate;- Abilitati dе lucru in echipa;- Flexibilitate si conditie fizica buna;- Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj.- Cunostinte medii/avansate limba engleza- Cunostinte operare PC, cunoasterea pachetului Microsoft Office nivel mediu/avansat- Cunostinte platforme e-commerce, programe de facturareStudii:- Medii (diploma bacalaureat).Descrierea jobului - Procesare comenzi magazin online: picking, ambalare, facturare, AWB- Comunicarea telefonica cu clientii- Aranjarea produselor pe raft in depozit- Participa la receptia produselor de la depozitele externe- Cunoasterea nomenclatorului de produse comercializate / descriere, detalii tehnice- Verificare stocuri/inventariere lunara- Intocmirea inchiderilor de zi- Colaborarea cu departamentele interne pentru rezolvarea discrepantelor sau a problemelor legate de situatiile aparute- Salariu motivant , d
CAMP SHOP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Productie Popesti-leordeni


Candidatul ideal Ce căutăm:Dorința de a învăța și de a promova în cadrul echipei și companiei.Spirit de echipă, responsabilitate, corectitudine.Disponibilitate pentru activitate în ritm alert, cu respectarea strictă a procedurilor de lucru.Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi și efort fizic.Experiența anterioară în producție reprezinta avantaj.Disponibilitate pentru naveta zilnica la noua fabrica Romcarton din Popesti Leordeni (Sos.Oltenitei nr.249);Descrierea jobului Începe o carieră plină de pasiune alături de ROMCARTON!Romcarton SA, unul dintre principalii producători de ambalaje din carton ondulat din România, angajează Ajutori Mașiniști pentru o nouă linie de producție.Ce vei face:Vei pregăti locul de muncă/mașina în vederea executării comenzilor conform indicaţiilor șefului de schimb în subordinea căruia lucrezi;Vei asigura exploatarea utilajelor în condiții de eficiență și siguranţă;Vei urmări respectarea procedurilor de lucru și încadrarea în obiectivele stabilite (produ
ROMCARTON S.​A.​

Consultant Fonduri - Europene Si Guvernamentale


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana atenta la detalii, ce poseda abilitati foarte bune de organizare şi planificare. De asemenea persoana trebuie sa aiba disponibilitate de a lucra in echipa sau individual si de a lucra organizat.Abilitatile de comunicare trebuie sa fie excelente - atat scris cat si verbal - intrucat se va tine legatura cu fiecare client in parte.Beneficii: Salariu motivant, cu posibilitatea de crestere in functie de performante; Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației; Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe. Biroul este amplasat in zona centrala - Piata UniriiDescrierea jobului Responsabilitati: o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernalemtale; stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste; mentinerea legaturii cu clientul; elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii
MBV TAX EXPERT CONSULTING S.​R.​L.​

Operator Calculator /​ Asistent Productie


Candidatul ideal Studii - de preferinta superioare in domeniul: economic, comunicare ,relatii publice➡ Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori➡ Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze➡ Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Office – Word, Excel, Powerpoint➡ Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor (posibilitate training)➡ Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate➡ Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking➡ Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucruDescrierea jobului Beneficii:- salariu in functie de experienta intre 3000 si 4000 RON NET- prime de sarbatori- masina de serviciu- telefon mobil, laptop, birou dedicat- abonament la World ClassProgram : L-V intre 8 si 17Responsabilitati:Coordonare flux productie si livrariSe documenteaza permanent despre client
PROFI PRINT PRODUCTION SRL

Consultant Asigurari Grand Arena Mall(salariu Fix+ Bonusuri)


Candidatul ideal RCA, asigurare de calatorie, de viata, pentru casa…you name it! Practic, o mie de posibilitati, clienti care vin singuri la tine, zambete si amabilitate. Cam asta contine in mare, job-ul pe care ti-l oferim.Ce zici, suna bine? :)Hai sa-ti explicam pe larg:In primul rand, NU trebuie sa ai multi ani in spate de experienta, ca sa poti avea rezultate grozave pe un astfel de rol - ceea ce e minunat, nu?In al doilea rand, TU NU CAUTI CLIENTI. Deci nu stai sa tocesti telefonul si listele de cold calling. Nope.Cautam asadar, un Consultant de Asigurari plin de viata, foarte client oriented si cu foarte bune abilitati de vanzare, flexibil, care sa se alature echipei noastre din Grand Arena Mall, pentru o colaborare de lunga durata, ofc.Ideal ar fi sa mai fi lucrat pe un rol similar, nu de alta, dar ca sa intri in rapid in paine :) Si, desi primesti un pachet salarial fix + bonus, sa poti creste mult mai rapid venitul tau suplimentar, la care se adauga oricum, si bonuri de masa.*
TCV ASOCIATII SRL

Auditor Intern Junior - Makita Eu Srl


Candidatul ideal Studii superioare economice, cu licenta.Experienta in contabilitate, audit intern / extern, este considerata un avantaj.Buna intelegere a mediului de afaceri a unei intreprinderi.Limba engleza nivel avansat.Foarte bune abilitati de operare a calculatorului, in special Excel.Nivel ridicat de responsabilitate si dedicare.Disponibilitate pentru lucru la sediul fabricii, de luni pana vineri, de la 07:50am la 04:40pm.Descrierea jobului Pregateste testele de audit.Documenteaza rezultatele testarii J SOX.Evalueaza eficacitatea controalelor interne.Asigura livrarea la timp a testelor.Comunicarea constatarilor auditului catre conducerea departamentului de audit in mod corect, obiectiv, clar, concis si in timp util.Gestionarea mai multor proiecte de audit simultan.Beneficii pentru angajatii nostri:Transportul gratuit.O masa calda pe zi gratuita.Bonusuri.Prime de sarbatori, cadouri pentru copii.Stabilitatea locului de munca.Stabilitate financiara pe termen lung.Facilități Cazare
MAKITA EU SRL

Customer Operations Representative With German


Candidatul ideal RequirementsB2+ fluency in German, both verbal and written.B2 fluency in English, both verbal and written.Service mindset, good negotiation skills, empathy, and customer focus.Confident written and verbal communicator.Reasoning skills, analytical abilities, and ability to take decisions.Strong team player, confident and flexible when required.Excellent multi-tasking skills, and ability to work under pressure.Computer literacy.Willingness and ability to work out of regular business hours – afternoons/nights and weekends.Descrierea jobului We are looking for service-oriented individuals to provide best-in-class service in response to our customers’ inbound contacts via multiple channels, such as: phone, chat, and e-mail.You will be working with a top-notch and highly skilled team, you’ll be at the forefront of creating amazing customer experiences in a well-established and leading organization within the online gaming industry.Working 5 days a week, in shifts, from Monda
KEY TALENTS S.​R.​L.​

Consultant Asigurari Grand Arena Mall(salariu Fix+ Bonusuri)


Candidatul ideal RCA, asigurare de calatorie, de viata, pentru casa…you name it! Practic, o mie de posibilitati, clienti care vin singuri la tine, zambete si amabilitate. Cam asta contine in mare, job-ul pe care ti-l oferim.Ce zici, suna bine? :)Hai sa-ti explicam pe larg:In primul rand, NU trebuie sa ai multi ani in spate de experienta, ca sa poti avea rezultate grozave pe un astfel de rol - ceea ce e minunat, nu?In al doilea rand, TU NU CAUTI CLIENTI. Deci nu stai sa tocesti telefonul si listele de cold calling. Nope.Cautam asadar, un Consultant de Asigurari plin de viata, foarte client oriented si cu foarte bune abilitati de vanzare, flexibil, care sa se alature echipei noastre din Grand Arena Mall, pentru o colaborare de lunga durata, ofc.Ideal ar fi sa mai fi lucrat pe un rol similar, nu de alta, dar ca sa intri in rapid in paine :) Si, desi primesti un pachet salarial fix + bonus, sa poti creste mult mai rapid venitul tau suplimentar, la care se adauga oricum, si bonuri de masa.*
TCV ASOCIATII SRL

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.