Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Pucioasa

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Pucioasa

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Pucioasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Descrierea jobului 6560 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 6560 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 6560 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm vei înțelege și tu în curând motivele! Suntem în căutarea unui Specialist Contabilitate.CE VEI FACE Transmiterea corectă și promptă a tuturor operatiunilor contabile.
H ESSERS
Candidatul ideal Prezentare generală a roluluiContabilul este implicat in activități contabile servicii administrative și asistență a echipei de conta din cadrul companiei. Lucrând sub supravegherea contabililor seniori, noul nostru coleg trebuie să fie implicat în fiecare sarcină astfel încât să cunoască activitatea contabilă a companiei în cel mai bun mod posibil.Elemente pentru succesul tău profesional Interacționezi eficient cu ceilalți, comunicând clar și înțelegând și satisfăcând nevoile echipei. Abilități excelente de organizare, planificare și motivație. Gândire critică judecată și capacitate de luare a deciziilor. Trebuie să aibă o etică de muncă puternică și să fie orientat spre detalii, cu abilități excelente de multitasking. Abilitatea de a acorda prioritate muncii, de a respecta termenele limită și de a lucra bine sub presiune. Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale. Abilitatea de a lucra atât in echipa cat si independent fără a fi tot timpul coordonat. Cunoștin
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Candidatul ideal Liceu in domeniu sau curs de calificare – operator CNC,Domiciliu în Tîrgoviște sau in Jud. Dîmbovița, maxim 50 km de Tîrgoviște,Cunoștințe in utilizarea programului AutoCAD constituie un avantaj,Minim 3 ani experiență în poziții similareBune abilități de comunicare și de gestionare a relațiilor inter-umane,Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),Capacitatea de a respecta planificarea activităților așa cum au fost primite de la șeful direct;Punctualitate, corectitudine, obiectivitate, onestitate, rigurozitate, discernământ critic;Atitudine Pro-activă,Permis de conducere –categoria B,Descrierea jobului Efectuează operațiuni de conversie a documentației din DWG in DXF si apoi in TAG / DFF,Desenează piesele simple in soft ul mașinii,Execută programarea mașinii de debitare,Execută operațiuni de debitare -prelucrare piese metaliceSchemă de salarizare competitivă,Sistem de bonificare corelat cu performațele obținute,Suport pentru
MASS SOLUTIONS
Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate; Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunostinte medicale (cerinta obligatorie); Bune abilitati de comunicare si usurinta in exprimare; Bune cunostinte de limba engleza; Bune cunostinte de operare calculator (MS Office); Capacitate de invatare si adaptare la situatii imprevizibile; Abilitatea de a deveni un “consultant de incredere” pentru clienti, demonstrand o atitudine pozitiva, implicare, seriozitate si bune abilitati de ascultare si empatizare cu nevoile acestora.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Informeaza clientii cu privire la serviciile medicale oferite,clinicile partenere din retea si programul acestora; Identifica nevoile pacientilor si solutionarea acestora; Programeaza/reprogrameaza clientii la consultatie; Asigura consultanta telefonica de specialitate in limita competentelor sale la solicitarea clientilor, pentru clarificarea prevederilor mentionate in contractul de asigurare.OFERTA NOASTRAN
CLAIM EXPERT SERVICES
Candidatul ideal Ce abilitati si competente ar trebui sa ai, pentru a te alatura echipei noastre:- Minim studii medii;- Excelente abilitati dе comunicare si prezentare, atentie distributiva;- Persoana implicata, perseverenta, entuziasta, orientata catre rezultate;- Temperament echilibrat, atentie la detalii, putere de concentrare;- Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word) ;- Cunoasterea aplicatiei SAP sau experienta in activitatile dе call center/casierie/facturare constituie avantaje.Descrierea jobului Angajatii de pe acest post, vor derula atat activitati de call center (in prima parte a zilei) cat si activitate de facturare, iar activitatea de casierie, in situatia cand vor inlocui un casier.Activitati dе call centеr- Asigurаrе intеrfatа dе cоmunicarе intre оrgаnizаtiе si clienti/pоtеntiali cliеnti;- Prеluare аpеluri telefonicе si inregistrare cerinte clienti ;- Operare si centralizare comenzi (produse finite, materiale necesare, transfer) in sistemul informatic- Promovarea produ
VELROM
Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Operator stații unghi, pentru punctul de lucru Fabrica de ciment Fieni, jud. Dâmbovița.Cerințele postuluiStudii și experiență:- Absolvent studii medii;- Diplomă calificare lăcătuș mecanic și/sau electrician;- Minim 1 an experiență în mediul industrial;Cunoștințe și abilități necesare:- Îndemânare, viteză de reacție și precizie în execuție;- Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;- Capacitate de concentrare și atenție;- Abilități de organizare și gestionare a timpului;- Flexibilitate și adaptabilitate;- Punctualitate, seriozitate și corectitudine.Descrierea jobului Principalele responsabilități:- Asigură funcționarea optimă a echipamentelor din stațiile de unghi și a transportoarelor cu bandă;- Verifică dacă utilajele sunt prevăzute cu dispozitive de protecție, verifică funcționarea corectă a acestora și a aparaturii de monitorizare și măsurare;
Carpatcement
Candidatul ideal Cautam colegi isteti si ambitiosi, care tintesc cat mai sus pentru o cariera in vanzari in Oney Bank, al doilea cel mai mare grup bancar din Franta.Daca iti place: Sa interactionezi cu clientii Sa castigi un bonus lunar generos si garantat Sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasaTe asteptam in echipa Oney!Iti oferim: Oportunitatea de a-ti dezvolta un plan de cariera. Contract de munca pe perioada nedeterminata Tichete de masa si asigurare medicala Premium Training specializat ​Program de lucru flexibil
ONEY FINANCES
Candidatul ideal - Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi sau in ture de 12 ore ;- Minim studii medii;- Experienta de lucru in Productie;Descrierea jobului - Pregateste piesele/ componentele/ dispozitivele necesare montarii, respectand documentatia tehnica si procedurile de lucru;- Pregateste piesele/componentele in vederea asamblarii conform tehnologiei de executie si succesiunii operatiilor;- Inspecteaza vizual piesele/componentele in vederea depistarii defectelor de conformitate inainte de montarea pe subansamble;- Monteaza piesele pe subansamble conform procesului tehnologic, folosind scule/ dispozitive specifice operatiilor prevazute in fisa tehnologica si respectand cerintele de calitate impuse.Beneficii :- Contract perioada nedeterminata ;- Salariu atractiv ;- Tichete de masa ;- Bonusuri de performanta ;- Transport asigurat / decontat ;
ROQUET EASTERN EUROPE
Candidatul ideal absolvent liceu/ scoala profesionala (profil tehnic); lucru in schimburi (flux continuu de productie); cunostinte minime PC; initiativa, lucru in echipa, responsabilitate, seriozitate si abilitate de comunicare; disponibilitate lucru peste program, atunci cand este necesar; adaptabilitate/flexibilitate; experienta in domeniu si autorizatia de macaragiu pot constitui avantaje.Descrierea jobului I. Operator Productie - Prelucrator prin aschiere (Rectificator/Strungar)Principalele sarcini si responsabilitati: Rectifica cilindrii uzati scosi din laminor, fiind responsabil de calitatea suprafetei si cea dimensionala a acestora; Rectifica cutite/distantiere, folosite la utilajele de fasiere si de rectificat; Introduce in SAP date despre materialele rectificate; Supravegheaza starea tehnica a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor din dotarea masinii la care isi desfasoara activitatea; Pastreaza si intretine corespunzator piesele, subansamblele si toate materialele necesar
OTELINOX
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane, recruteaza 15 Operatori Productie, pentru clientul sau , lider pe piata in domeniul sau de activitate.Responsibilities:-Urmareste fuctionarea utilajelor in fabrica-Pregatirea materiei prime in vederea procesului de productie-Urmarirea procesului de productie si verificarea produsului finit-Insusirea procedurilor aplicabile locului de munca-Pregatirea si ambalarea produsului finit pentru preluarea in depozitCerinte:- Studii minime ( 8 clase)- Seriozitate , responsabilitate - Disponibilitate la program în 3 schimburi- Experienta in productie, reprezinta un avantajBeneficii :--Salariu motivant-Tichete de masa 20 lei-Program in 3 schimburi de L-V-Decont transport -Prime de sarbatori
ADECCO RESURSE UMANE
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii.Fiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN
Candidatul ideal Angajez deservent buldoexcavator.Cerinte: Permis categoria C; Experienta similara; Posibilitate program prelungit si periodic lucru in weekend; Fara abateri de circulatie; Seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Exploatare in parametrii optimi ai echipamentului; Pastrarea echipamentului in conditii optime; Avertizare conducere santier cand se ating numarul de ore de functionare in vederea efectuarii lucrarilor de mentenanta; Avertizarea personalului superior cand apar defecte ale utilajului; Efectueaza constant si corect intretinerea zilnica a autovehiculului; Transporta materialele cu grija astfel incat sa nu le deterioreze.Activitatea se desfasoara in santier - Ploiesti.Beneficii: ​Salariul este cuprins intre 5000 - 5500 RON; Se lucreaza si sambata program scurt; Contract de munca.
AMENCO COMPANY
Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai extinsa retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc. Este in regula daca nu ai experienta, pentru ca, in magazin te asteapta o echipa de specialisti gata sa impartaseasca cu tine din experienta si informatiile lor. De asemenea, vei beneficia si de training, dar si de suport pentru momentul cand esti pregatit pentru urmatorul nivel - OPTOMETRIA.Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile magazinului.Ce oferim: La rand
OPTICAL INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal - Studii medii cu profil tehnic- Abilitați de organizare si prioritizare a sarcinilor; lucrul in echipa;- Experienta anterioara pe o pozitie similara prezinta un avantaj- Cunoasterea pachetului MS Office la nivel mediu;Descrierea jobului -Verificarea funcționala a aparatelor in cadrul Laboratorul de audit;-Realizarea de programe pentru verificarea funcționala in cadrul testelor de scurta durata;- Imbunatatirea continua a activitatilor de control pe flux si la finalul liniilor de fabricatie in concordanta cu noile echipamente de inspectie si incercare;-Coordoneaza activitatea de inspectie si incercare pe fluxul de fabricatie si la finalul liniilor de fabricatie, la livrarea produselor finite.
ARCTIC
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Serviciul de Ambulanță Dâmbovița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist IA (S), în cadrul Biroului financiar-contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de stu
Instituii judeene
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.