Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Ramnicu Sarat

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Ramnicu Sarat

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ramnicu Sarat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Licenţă studii economice Experienta minima de 4 ani in domeniul contabil. Experienta pe un post similar constituie avantaj. Cunoșterea programului de contabilitate SAGA. Cunoştinţe MS Office. Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate. Capacitate de lucru în echipă. ​Persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Servicii financiar-contabile pentru companii micii si medii.Programul de lucru este zilnic, luni -vineri, între orele 8:00 - 17:00, cu pauză de masă.
STANDARD CONT
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Companie verificată
Aplica rapid
Cerinte:Studii economice superioare economico - financiare; Minim 5 ani experienta pe o pozitie similara (legislatie financiar-contabila; contabilitate financiara si dе gestiune);Cunoasterea standardelor dе contabilitate romaneasca, a legii contabilitatii, a Codului Fiscal, a normelor dе aplicare a acestuia, a reglementarilor contabile privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare, a reglementarilor privind intocmirea inregistrarea si organizarea documentelor si registrelor contabile; Competente excelente dе utilizare a programelor dе contabilitate si dе operare PC (Windows, Word, Excel, Power Point); Limba engleza – Nivel mediu. Descrierea jobului:Organizеаzа, verificа si asigura desfasurаreа activitаtii financiаr - contаbilе; Cunoаstе si aplicа in mod continuu legislаtia finаnciаr-contаbila si fiscаlа spеcifica domеniului de аctivitatе al compаniei; Urmareste inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a tuturor operatiilor patrimoniale
FURNICA ZILIERA
Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale
RIGHT BETTING
Candidatul ideal Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabil, expert in analiza financiara, preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu;Experiență: obligatoriu min 5 ani în activități de contabilitate şi economico–financiare într-o companie de Construcții;Atestat de expert contabil membru CECCAR - constituie avantaj;Descrierea jobului Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității generale financiar-contabile a societății /al punctului de lucru;Asigura organizarea fluxului facturi/contracte in/din punct de vedere financiar-contabil si fiscal;​Analizeaza lunar si in evolutie balanta si conturile de profit si pierderi,propunand solutii pentru rezolvarea abaterilor şi îmbunătăţirea rezultatului;Verificarea, avizarea si raportarea situatiilor financiareEficientizeaza procesele din interiorul departamentului;Se informeaza si informeaza conducerea societatii desp
TRANSNIC SUD CONSTRUCTII
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.Minim 2 years of experience in accounting.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Operation of bank entrances / exits.Issuing sales / purchase journal.Completion and management of specialized registers.Following the due dates and managing the relationship with the financial departments of both clients and suppliers.Assist in period-end closing activities (intercompany bookings, follow-up for approval, post manual journal entries).Perform periodic vendor statement reconciliation.
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare- Experienta intr-o pozitie similara, minim 3 ani- Minime cunostinte tehnice din domeniile mecanica, echipamente actionate electric si pneumatic- Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj- Cunostinte avansate operare PC( MS Office, aplicatii de contabilitate si gestiune)- Perseverenta, comunicare, abilitatea de a lucra in echipa- Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor- Culegere, clasificare si interpretare a informatiilorDescrierea jobului - Raspunde de aprovizionarea cu bunuri /echipamente / piese / servicii, conform necesarului intern- Identifica furnizorii cu preturi competitive si produse calitativ mai bune- Gestioneaza contractele la nivel de fisa de analiza si baza de date; negociaza clauzele contractuale cu furnizorii( preturi, modalitati de plata, termene, conditii de livrare)- Lanseaza comenzile catre furnizorii interni si extern- Opereaza aplicatia de contabilitate si gestiune folosita de c
GREENWEEE INTERNAŢIONAL
Candidatul ideal Ce abilitati si competente ar trebui sa ai, pentru a te alatura echipei noastre:- Minim studii medii;- Excelente abilitati dе comunicare si prezentare, atentie distributiva;- Persoana implicata, perseverenta, entuziasta, orientata catre rezultate;- Temperament echilibrat, atentie la detalii, putere de concentrare;- Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word) ;- Cunoasterea aplicatiei SAP sau experienta in activitatile dе call center/casierie/facturare constituie avantaje.Descrierea jobului Angajatii de pe acest post, vor derula atat activitati de call center (in prima parte a zilei) cat si activitate de facturare, iar activitatea de casierie, in situatia cand vor inlocui un casier.Activitati dе call centеr- Asigurаrе intеrfatа dе cоmunicarе intre оrgаnizаtiе si clienti/pоtеntiali cliеnti;- Prеluare аpеluri telefonicе si inregistrare cerinte clienti ;- Operare si centralizare comenzi (produse finite, materiale necesare, transfer) in sistemul informatic- Promovarea produ
VELROM
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiUmplerea cu GPL a rezervoarelor auto omologate din instalaţiile de alimentare.Exploatarea şi întreţinerea instalaţiilor de alimentare cu GPL la autovehicule şi a elementelor de securitate ale acestora în condiţii de siguranţă.Aplicarea corectă şi cu responsabilitate a măsurilor de sănătate şi securitate în muncă, a reglementărilor privind protecţia mediului a normelor PSI şi a prescripţiilor tehnice specifice, colecţia ISCIR, în scopul prevenirii accidentelor la efectuarea operaţiilor specifice.Responsabilitate în supravegherea operaţiilor de alimentare a rezervoarelor auto omologate. Cerințele postului Studii Medii.Capacitate de autoorganizare și punctualitate.Discernământ și capacitatea de a rezolva problemele.Putere de decizie și asumarea responsabilităților.Abilități de comunicare, pentru lucru în echipă.Rezistență la efort și stres.
PRO SPERANTA 2002 SRL
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.minim 5 years of experience in accounting.CECCAR member – a great advantage.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Coordinating, controlling and supervising financial-accounting function of the business making sure that all operations in responsibility of finance department are conducted and concluded in best manner, by respecting company’s local and group procedure as well as legal provisions in force;Responsible with monthly accounts reconciliation and coordinates monthly accounts closing process as per the accounting closing procedure to ensure accuracy of GL accounts, general expenses, company’s income and other financial information;Responsible with accounting records for salaries and related taxes and contributions and verifies the correctness
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal University degree in business administration or an apprenticeship with relevant professional experience.Ability to interact with diverse environments (cultures, internal stakeholders, business drivers).Capacity to absorb a vast and diverse amount of information.Up-to-date with automation possibilities, ability to use IT for most efficient digitalization methods - it's a plus.Business experience in project controlling (forecasting, cost to come, etc) - it's a plus.Advanced English skills, written and spoken.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Involved in controlling and reporting activities, in the cost centers, in Business Unit.Involved in compilation of cost calculation, analysis of deviations months over months and assessment of adequacy of budgets, together with the team.Being part of continuous improvement a
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal amabil, binevoitor, agreabilpunctualdispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiiatent la detaliigaseste solutii de rezolvare a diverselor situatii care se pot iviconectat la domeniul Horeca, pasionat de domeniusociabilstudii in domeniu Horeca finalizateDescrierea jobului dispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiibuna comunicarea cu oamenii (clienti, colegi, parteneri) si buna gestionarea a diverselor situatii sunt chestiuni importantepreia si gestioneaza solicitarile turistilor/clientilorgestioneaza gradul de incarcare al locatieipreocupat de respectarea termenelor, a obiectivelor managementului si de obtinerea de rezultate pozitivegestioneaza facturarea serviciilor si a incasarii acestora.cunoasterea programelor IT de tip Horeca, reprezinta un avantajcunoasterea unei limbi straine este un avantajun minim de informatii de contabilitate primara ar fi de ajutor
DI-BAS AUTO
Candidatul ideal Higher education.Relevant working experience in HR payroll & administration.Competence to build and effectively manage interpersonal relationships at all levels of the company.Excellent planning and organizing skills.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Descrierea jobului Coordinates, plans and monitors the activities carried out by the labor relations team to ensure the achievement of objectives in a timely manner;Monitors and manages the personal administration processes, in order to meet internal clients’ needs in a timely manner and in accordance with the legal requirements in force;Ensures the continuous improvement of the HR system used in personnel administration activity;Coordinates the communication of the labor relations team with other structures within HR and proposes solutions, so that the processes regarding the conclusion, execution, modification and termination of the employment relations are carried out in compliance with
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Ești stivuitorist cu calificare și experiență?Ai venit la locul potrivit!Avem o mulțime de oferte cu locuri de muncă atractive de la angajatori de top în Olanda.Căutăm atât operatori pentru stivuitor frontal, cât și operatori pentru stivuitor lateral.Cerințele noastre:• Bune abilități de limbă engleză• Certificat de stivuitor• Experiența de stivuitor (minim 1 an) Descrierea jobului Printre responsabilitățile principale enumerăm: Dеscаrcаrеа, recеptiа si аrаnjаrеа mărfurilor Ambalare, încărcare mărfuri, ș.aCe oferim: Tarif orar atractiv – oferte de la 13,5 €/h Extra sporuri foarte avantajoase (pentru munca în weekend, indemnizație de vacanță, ore suplimentare, etc.) – ce îți oferă posibilitatea de a câștiga și mai mult! Salarii oferite întotdeauna la timp cu plăți săptămânale Cazare de înaltă calitate Participarea la programul de fidelitate OTTO Reward, în care primești puncte de schimbat pentru recompense grozave Ore garantate de lucru – noi, în calitate de lider de pi
OTTO WORK FORCE ROM
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal BMN PROTECH s.r.l. din Buzau, firma specializata in productia de componente mecanice de precizie, angajeaza 2 absolventi scoala profesionala/liceu tehnic pentru formare ca operatori masini-unelte automate (CN).Descrierea jobului Responsabilitati: Operare masini-unelte CN (strung/freza).Beneficii: Salariul este competitiv; Se ofera training, candidatul poate fi absolvent, va fi ajutat sa invete tot ceea ce este necesar; Mediul de lucru este unul placut.
BMN PROTECH
Unitatea Militară 01838 Boboc, comuna Cochirleanca, județul Buzău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, de:șef birou gr. II, biroul salarizare;magaziner, depozit materiale tehnice de aviație;expert gr. III, catedra de reglementări aeronautice.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale el
Unităi militare
Pentru un proiect în zona 47929 Grefrath din Germania, MeisterJob recrutează OPERATORI MAȘINI INDUSTRIALE vorbitori de limba germană (nivel conversațional) și cu minim 3 ani experiență, cu angajare la firma germanăCondiții de salarizare și alte beneficii:• salarizare: 2250 EUR net/168 ore lucrate• cazare asigurată de firmă, plătită de angajat• contract de muncă legal încheiat în Germania• contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă• suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob• consiliere de carieră Cerințele postului:• nivel conversațional al limbii germane• experiență pe același post sau un post similar Aplică cu CV la următoarea adresă de E-mail: [email protected] sau sună, de luni până vineri, între 09 și 17 la numărul de telefon: 0040 771 454 060 sau 0040 770 993 142
MEISTERJOB.RO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.