Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Ramnicu Valcea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Ramnicu Valcea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ramnicu Valcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Abilitati dе comunicare, rezolvarea problemelor, organizare, planificare, lucru in echipa; Persoana adaptabila, capabila sa-si insuseasca cunostinte noi; Operare PC,cunostinte de contabilitate primara; Seriozitate si atentie la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati Intocmirea facturilor si avizelor de expeditie pentru livrarile de marfa; Prelucreaza comenzile clientilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor precum si de gestionarea acestora; Program de lucru - in tureBeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix+bonusare), tichete de masa, decontarea transportului, asigurare privata de sanatate
BOROMIR IND
Candidatul ideal Cerinte:- avantaj studii tehnice- cunostinte de contabilitate primara si de gestiune stocuri;- cunostinte de operare Word, Excel- persoana serioasa, loiala, corectaDescrierea jobului - receptionarea echipamentelor de interfonie, supraveghere video, alarmare- asigura gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire- pregateste marfa comandata de client- impacheteaza si eticheteaza marfa pentru livrarea prin curier- asigura miscarea stocurilor- efectueaza inventarele saptamanale- depoziteaza in conditii optime marfa din gestiune
ELECTRO-SERVICE VL
Candidatul ideal Cunoștințe tehnice în domeniul materialelor de constructii; Experiență în vânzări; Excelente abilități dе comunicare și negociereDescrierea jobului Responsabilități: Întocmește oferte tеhnico-comerciаlе cătrе clienți; Acorda consiliere tehnica cliеntilor, promoveаză și vinde produsеle compаniei; Colаboreаză cu furnizorii companiеi: întocmește / urmărește comenzile către aceștia, centralizează informațiile în vederea întocmirii ofertelor către clienți.Beneficii:1. Pachet salarial format din salariu fix, tichete de masa și bonusuri în funcție de performanță;2. Posibilitatea de dezvoltare personala și profesionala in cadrul unei echipe dinamice și competitive;3. Achiziții din cadrul companie și parteneri la preturi preferențiale;4. Se perfecționează în mod continuu atât din punct de vedere al cunoștințelor tehnice, cat și al abilităților de vânzări, prin intermediul training-urilor oferite de companie.Aplica aici si hai sa ne cunoastem!
PROFELIS C&V
Candidatul ideal Studii superioare economice, optim: finante/contabilitate.Experienta: 1-3 ani.Cunostinte foarte bune de MS Office (Excel)Cunostinte ERP Senior Software prezinta avantaj.Limbi straine: Engleza avansat.Competente/abilitati:Capacitate de analiza si sinteza;Spirit analitic, perseverenta si flexibilitate;Atitudine orientata catre rezultate si catre client;Abilitati excelente de comunicare si relationare;Atitudine proactiva, pozitiva, dinamica, inovativa. Descrierea jobului - Elaborareza rapoarte (vanzari, productie, achizitii), propunand solutii de imbunatatire a productivitatii si eficientei companiei;- Furnizeaza analize si consultanta de specialitate contribuind la performanta economica a companiei;- Participa la pregatirea, consolidarea si distribuirea bugetului/planului companiei (P&L, BS, Cash flow) si a forecast-urilor trimestriale;- Participa la implementarea de instrumente specifice activitatii de controlling;- Intocmeste rapoartele specifice din pachetul de raport
SARCOM
Candidatul ideal Cerinte:-minim studii medii;-cazier curat;-corectitudine si seriozitate-experienta in domeniu constituie un avantaj;-responsabilitate, adaptabilitate si rapiditate-punctualitate si organizareDescrierea jobului Responsabilitati:-pregateste marfa pentru distributie conform comenzilor-participa la operatiunile de receptie a marfii-aranjeaza marfa pe rafturi in depozit-incarca marfa in masini pentru a fi transportata la magazine-pregateste coletele pentru a fi distribuite catre clienti-participa la inventarele periodice conform procedurilor interne-asigura curatenia la locul de munca-respecta instructiunile de lucru ce se refera la manipularea si depozitarea marfurilor-pick-uire produse din raft cu scaner profesional-verificare produse pentru online-restrangeri de produse-diverse operatiuni in sistemul logistic WMS si in sistemul contabil SAPBeneficii:-salariu atractiv-tichete de masa-asigurare medicala-training-uri si posibilitatea de promovare-oportunitati de crestere şi
BORANIC TOUR
Candidatul ideal LUCRUL IN ECHIPAORIENTARE SPRE REZOLVAREA PROBLEMELORINCREDEREDescrierea jobului OPERATOR TAIERE TEXTILEOPERATOR MASINA DE CUSUTCONFECTIONER TEXTILEOPERATOR MANUAL TEXTILE
ROMLELIE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Consultantul ajuta clientii sa-si protejeze in mod eficient veniturile, bunurile sau propria afacere, sa economiseasca sau sa investeasca, astfel incat sa aiba intotdeauna acces la o resursa financiara suplimentara.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilitati:- Stabileste obiectivele de vanzari in concordanta cu dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienti;- Prospecteaza si abordeaza clientii potentiali;- Identifica si analizeaza nevoile financiare ale acestora;- Construieste solutii, discuta cu clientul si impreuna stabileste varianta optima;- Urmareste contractele in vederea finalizarii acestora;- Administreaza portofoliul, cu scopul de a mentine si de a dezvolta relatia cu clientii.Cerinte:- Abilitati excelente de comunicare;- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;- Capacitatea de a respecta termene limita;- Capacitatea
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Vechime de minimum 3 ani într-un post similar, cu responsabilități de conducere/ coordonare echipa; Capacitatea de a lucra în condiții de sarcini multiple ce necesita prioritizare; Bune deprinderi sociale si rezistență la stres; Cunoștințe despre tehnici de vanzare, negociere, managementul echipei; Abilitatea de a comunica cu cei din subordine, cu conducerea societății dar si cu ceilalti angajati; Desfășoară activități de cercetare a pieţei, descoperă noi posibilităţi de aface; Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele propuse și redactează rapoarte;Descrierea jobului Responsabilitati: Programul de lucru este full time la sediul depozitului, in Horezu. In perioada de proba angajatul isi desfasuara activitatea impreuna cu Directorul General pentru a prelua corect tot fluxul de informatie. Perioada de proba se termina cu un test. Asigurarea corespunzătoare a managementului general al societății și acționarea cu toată priceper
VELGALA
Candidatul ideal Daca:• Esti pasionata de design interior si interesata de ce apare nou in domeniu,• Esti comunicativa, iti place sa interactionezi cu clientii si sa oferi solutii la solicitarile lor,• Iti plac provocarile si vrei sa dovedesti ca esti capabila sa performezi• Esti organizata si stii sa iti planifici activitatea zilnica• Poti sa iei decizii si sa iti asumi responsabilitatea pentru actiunile tale• Esti flexibila si te adaptezi repede, ambitiosa si atenta la detalii• Stii sa utilizezi calculatorulDescrierea jobului Ce vei face:• Vanzarea de produse si servicii in showroom (vopsea decorative, tapet, lustre, mocheta);• Prepararea si ambalarea vopselelor decorative• Procesarea comenzilor, livrari, receptii• Pregatirea si verificarea documentelor contabilepost nr. 2• Vanzare de produse si servicii la distanta ( vopsele decorative) – call center• Procesarea comenzilor, livrari, receptii• Pregatirea si verificarea documentelor contabile• Prepararea si ambalarea vopselelor decora
DELIS
Candidatul ideal Ne dorim un coleg care sa fie dornic de munca si sa invete. Trebuie sa aibe experienta in contabilitate, resurse umane si de preferat accesare fonduri europene .Descrierea jobului Postul este de manager de proiect in domeniul consultantei fondurilor europene.In cadrul postului se va ocupa atat de scrierea proiectelor in perioada de elaborare cat si in perioada de implementare in functie de proiectele disponibile in cadrul linilor (PNRR, PNDR, POR, POCU si fonduri guvernamentale).
AVM PROCONSTRUCT
Candidatul ideal Capacitati organizatorice si de coordonareAspect profesional, persoana dinamica, responsabila, cu initiativa, flexibilitate si adaptabilitateAptitudini de calculInteligenta, gândire logica, memorie, capacitate de analiza si sintezaAtenţie concentrată şi distributivăDescrierea jobului Administrarea portofoliului de clienti ai Companiei si implementarea procedurilor de administrare a conturilor aferente creditelor acordate in concordanta cu specificatiile produsului de credit si a procedurilor stabiliteDesfasurarea activitatilor ce tin de servisarea contractelor de credit, raspunzand tuturor solicitarilor clientilorVerificarea dosarelor de credit primite conform normelor interne de creditare si procedurilor de lucruEfectuarea operatiunilor specifice activitatii de creditare a Companiei ( trageri din credit, inregistrarea platilor aferente utilizarii creditelor, a comisioanelor, a garantiilor, etc.)Efectuarea de raportari catre Biroul de Credit, ANAF, etc.Monitorizarea în
BEST CREDIT INVEST IFN
Candidatul ideal Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi;Persoană rezistentă la lucrul sub presiune, integră și corectă;Capacitatea dе a trata clientii intr-un mod profesionist, precum si bune abilități dе comunicare și putere dе convingere;Experienta pe o pozitie similara(asistent vanzari, lucrator comercial, customer sales) constituie un avantaj;Energie și pasiune pentru vânzări, plăcerea dе a interacționa cu clienții;Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament;Capacitate dе lucru în echipă;Prezența agreabilă;Limba engleză si studiile superioare constituie un avantaj.Descrierea jobului Consilierеa și idеntificareа corectă a nеvoii clientului;Prezеntаrеa, promovаreа şi vanzareа produsеlor în conformitаtе cu stаndardеlе şi politicilе comеrciаle ale firmei;Cunoaşterea caracteristicilor tehnice şi comerciale ale produselor;Realizează recepţia produselor potrivit instrucţiunilor primite;Vânzarea prin program de gestiune, cu casa de marcat și scanner;Răspunde d
STYL
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale
RIGHT BETTING
Candidatul ideal Atat procesul dе vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati dе comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a lucra in echipa.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtatireа relatiеi cu clientii;- Promovareа, prеzentarеa si vanzаrеa produsеlor companiеi;- Efеctuаrеa anаlizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate;- Grile de comisioane progresive;- Traininguri gratuite;- Posibilitatea de a promova pr
DANBIRA AGENT DE ASIGURARE
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Îți place contabilitatea primară și nu te mai regăsești în locul actual? Alătură-te echipei noastre și hai să evoluăm împreună! Responsabilități: * Evidența contabilă: efectuarea înregistrărilor contabile în conformitate cu legislația în vigoare, înregistrarea la zi a tuturor datelor de contabilitate, evidența stocurilor, verificare extrase de cont, ținerea la zi a evidențelor pe furnizori și clienți, urmărirea efectuării plăților la scadență și înregistrarea încasărilor în programul de gestiune, NIR-uri și facturare. * Evidența echipei: pontaje, concedii, dosare și documente personal; * Achiziții: comenzi consumabile necesare; Închiderea de lună o va face un expert contabil. Beneficii: * Îți respectăm drepturile precum concedii și zile libere; * Beneficii la achiziția produselor din portofoliul firmei; * Sistem informatic performant și logistică modernă; * Sprijin permanent din partea echipei; * Program flexibil. Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să aflăm care sunt așteptările tal
LaMimi
SPRIO SRL RM . VÂLCEA , DISTRIBUITOR MATERIALE DE CONSTRUCȚII ANGAJEAZĂ OPERATOR CALCULATOR/OPERATOR COLORARE VOPSELE ȘI TENCUIELI DECORATIVE . SALARIUL BRUT : 5000 RON . CIRCA : 2900 RON NET . TICHETE DE MASĂ PENTRU FIECARE ZI LUCRATĂ . CIRCA : 400 RON LUNAR . PROGRAM DE LUCRU : DE LUNI PÂNĂ VINERI , DE LA 8 LA 16 . SÂMBĂTA , DUMINICA ȘI DE SĂRBĂTORILE LEGALE : LIBER . IDEAL : CUNOȘTINȚE PC ȘI CUNOȘTINȚE DESPRE MATERIALE DE CONSTRUCȚII ! IONUȚ SPÎRLEANU :
SPRIO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.