Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Sebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Sebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice; Experienta de minim 2 ani in tinerea contabilitatii pana la nivel balanta/bilant; Engleza la nivel mediu; Cunostinte medii-avansate de Excel.Descrierea jobului Inregistrarea in contabilitate a documentelor și operațiunilor financiar-contabile; Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic; Verificarea reflectarii corecte si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si a regulilor interne.
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
CRITERII SELECȚIE: Absolvent al învățământului superior economic de specialitateMembru CECCAR – expert contabil – prezintă avantajCalificare ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) - prezintă avantajExperiență relevantă în domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabileCunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabilPrezintă avantaj participarea la cursuri de specialitate în domeniul agricol, la cursuri privind listarea pe bursa de valori, consolidări și fuziuniBuna cunoaștere a pachetului Microsoft OfficeExperiența de lucru în cadrul unui soft ERP prezintă de asemenea avantajCunoștințe de limba engleză (scris și vorbit) – nivel avansatDeschis spre învățarea și aplicarea de noi cerințe în domeniul fiscal, dacă evoluția companiei necesită acest lucru: aplicarea în viitor a Standardelor Internaționale de Contabilitate (IFRS) sau întocmirea de situații financiare consolidateDESCRIEREA POSTULUI: Organizează, c
Smart HR
Candidatul ideal You are passionate about accounting and you are eager to work in an international environment?We have a challenging position as an Accounting Team Leader in our office in Alba Iulia. If you are talented at numbers this can be a great opportunity for you.The following personal characteristics are preferred: Motivation and energy Willingness and humbleness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environmentDescrierea jobului What will you do exactly: The Accounting team leader will be responsible for a team working in accounting for our clients from the Nordic countries as well as other related daily operations. Take a lead role in planning, coordinating and facilitating projects through their completion Deal with more complex customer enquiries and is responsible of problem solving Ensure that general enquiries and both routine and ad-hoc related activities are actioned within the deadline Organize employ
AZETS
Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar bancar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank isi mareste echipa si cauta persoane proactive, dornice de dezvoltare pesonala si profesionala. Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti conduci propria afacere intr-o relatie de parteneriat cu Raiffeisen Bank, te invitam sa iti depui candidatura pentru rolul de Consultant Financiar.Cerințe:• Abilitați excelente dе vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului;• Abilitați excelente dе comunicare si relaționare;• Spirit dе echipă, dinamism, flexibilitate;• Acuratețe și atenție la detalii;• Perseverență în atingerea obiectivelor;• Disponibilitate colaborare în regim SRL / PFA /IIDescrierea jobului Descrierea jobului:• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Promovarea ofertelor
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii.Fiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de Analist de Risc este o persoana cu: Studii superioare finalizate in domeniul economic sau conex; Cunostinte solide de analiza financiara si indicatori financiari; Cunostinte despre identificarea riscurilor, evaluarea si mitigarea acestora; Abilitati excelente de organizare, planificare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza; Comunicare clara, concisa si abilitati de negociere si relationare; Experienta in microcreditare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Rolul Analistului de Risc in cadrul VITAS IFN este de a se ocupa de analiza dosarelor de credit prin urmatoarele activitati: Verificarile de eligibilitate; Verificarea si validarea indicatorilor financiari din aplicatiile de creditare - bilant, cont de profit si pierdere, flux de numerar) Clarificarea aspectelor incomplete din aplicatiile de credit si indrumarea ofiterilor de credite in comunicarea informatiilor catre client. Prezentarea aplicatiilor de credit in Co
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA
Candidatul ideal Te regasesti usor in interactiunea cu oamenii, ai initiativa si vrei sa te dezvolti profesional? Atunci locul tau este alaturi de noi!Suntem o echipa, dinamica, tanara, ne plac interactiunile cu oamenii si intotdeauna suntem in cautare de noi modalitati de a imbunatati activitatea.Daca esti orientat catre experienta clientului, competitiv si motivat sa realizezi ceea ce iti propui te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre.Cerintele postului: disponibilitate pentru deplasari saptamanale atat in judet cat si in tara studii superioare sau studii medii; experienta in activitatea cu numerar; experienta bancara constituie un avantaj; abilitati de comunicare scrisa si verbala.Descrierea jobului suplineste administratorii de cont din unitatile retelei in perioadele de concediu de odihna sau medical, in cazul fluctuatiilor de personal sau varfurilor de activitate, la solicitarea Sefului ierarhic participa la realizarea obiectivelor de vanzari; cunoaste si promoveaza pro
PATRIA BANK
Candidatul ideal Iti face placere sa gasesti solutii si sa ajuti clientii Orange?Daca raspunsul tau este afirmativ, atunci vino sa faci parte din echipa noastra de vanzari!Vei invata totul despre industria telecomunicatiilor si vei fi in pas cu serviciile si produsele oferite. Recunoastem si sustinem rezultatele fiecarui coleg.Candidatul ideal:- abilitati bune de comunicare si relationare;- deschidere si atentie pentru clienti;- motivatie pentru invatare, dezvoltare profesionala si cresterea veniturilor prin vanzari. Descrierea jobului Responsabilitatile tale:- interactiunea politicoasa si prietenoasa;- cunoasterea si intelegerea temeinica a ofertelor, serviciilor si ofertelor Orange;- identificarea rapida a nevoilor clientilor pentru a propune cea mai potrivita oferta;- incheierea vanzarilor.Beneficii:- training din vanzari;- desigur, pe langa salariul, avem si bonusuri lunare in functie de performanta, dar si bonuri de masa.- oportunitati reale de dezvoltare rapida
Confidenţial
Spitalul Orășenesc Cugir, cu sediul în Cugir, strada N. Bălcescu nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea următorului post, conform Ordinului nr. 284/2007, completat cu Ordinul nr. 954/2017, funcție specifică comitetului director.denumirea postului vacant: director financiar-contabil, pe perioadă determinată de maximum 3 ani.Condiții specifice de participare la concurs:nivelul studiilor – învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic;vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 2 ani.Data, ora și locul de desfășurare a concursului:proba scrisă în data de 06.07.2022, ora 10.00, la sediul instituției;proiect de specialitate în data de 08.07.2022 ora 10.00, la sediul instituției;proba interviu în data de 12.07.2022, ora 10.00, la sediul instituției.Data-limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este 27.06.2022, ora 14.00, la sediul instituției,Date contact: jr. V
Locuri de munca la stat
Candidatul ideal Cautam persoane dornice de a performa intr-un colectiv tanar, dinamic si la inceput de drum. Candidatul ideal are cunostiinte aprofundate de limba germana atat scris cat si vorbit.Abilitati bune in comunicare si relationare, cu o atitudine pozitiva orientata catre client, si pentru munca in echipa. Dorinta de a invata si de a se implica este mai importanta decat diplomele din portofoliul candidatului.Descrierea jobului - Colaborare stransa cu clienti externi, presupune si comunicarea cu acestia iar cunostinte de limba germana sunt esentiale.- Efectuarea de apeluri catre clienti, oferirea de asistenta clientilor intr-o maniera placuta si in timp util.- Gestionarea solicitarilor clientilor, evaluarea si inregistrarea reclamatiilor acestora.- Oferire de solutii adecvate si eficiente in functie de nevoile clientilor.- Intocmire de rapoarte. Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata- exista optiunea de telemunca- pachet salarial foarte atractiv- ore suplimenta
MAXBPO
Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale
RIGHT BETTING
Team Leader AccountingYou are passionate about accounting and you are eager to work in an international environment? We have a challenging position as an Accounting Team leader in our office in Alba Iulia. If you are talented at numbers this can be a great opportunity for you. What will you do exactly: The Accounting team leader will be responsible for a team working in accounting for our clients from the Nordic countries as well as other related daily operations. Take a lead role in planning, coordinating, and facilitating projects through their completionDeal with more complex customer enquiries and is responsible for problem-solvingEnsure that general enquiries and both routine and ad-hoc related activities are actioned within the deadlineOrganize employees' daily working time by distributing tasks and monitor the loading of each team member on a weekly/monthly basisPrepare and discuss periodic performance evaluations with team members in accordance with company policyResponsible fo
AZETS
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul idealCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobuluiCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit dive
FLANCO RETAIL
Grădiniţă cu Program Prelungit nr. 11 din Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:administrator financiar – 0,5 normă;îngrijitoare copii – 0,5 normă.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unităț
Instituii locale
Post: economist/contabil Locatie: ALBA IULIA Cerinte: - minim 1 an experienta in domeniu - Cunostinte de operare PC: Windows, Ms Office; - Cunostinte de contabilitate ; - Un plus, cunoasterea programului SAGA - Responsabilitate si acuratete; - Abilitati de comunicare si relationare cu clientii; - Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare. - Cunostinte ale legislatiei si procedurilor financiare romanesti; - Abilitati de organizare si planificare;
WISE ECONOMY
Expert contabil preiau contabilitate firme vechi sau nou înființate.
Persoana fizica
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.