8 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Sebes
8 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Sebes

Candidatul ideal
Studii superioare economice;
Bune abilități de operare PC și a pachetului MS Office;
Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
Atenție la detalii;
Seriozitate și punctualitate;
Bune abilități de comunicare;Descrierea jobului
Înregistrarea corectă și la timp a operațiunilor financiar-contabile repartizate;
Reconcilierea soldurilor conturilor, a înregistrarilor contabile, prelucrarea datelor astfel încât să se asigure livrarea precisă si la timp a acestora;
Intocmirea de raportări recurente precum și ad-hoc;
Oferta noastră
Pachet salarial in conformitate cu niv

Candidatul ideal Tanar(a), dinamic, adaptabil, sociabil, cunostinte de contabilitate primara, dornic de afirmare si care nu precupeteste nici un efort pentru a reusi in cariera. Apreciem tinerii cu sau fara experienta, care doresc sa evolueze si care-si dau interesul si muncesc pentru a progresa.Descrierea jobului Operator calcul in receptia societatii, avand urmatoarele atributii: verificarea si receptionarea marfii, efectuarea de receptii si facturi, consilierea clientului si vanzarea directa catre acesta, verificare mail-uri si raspuns la acestea, programarea lucrarilor si transmiterea aces

Candidatul ideal This open position will be based in one of our production facilities (Dej or Petresti/ Sebes) therefour we look forward to recruit candidates from metropolitan surroundings willing to comute to/ from the facility.
Knowledge, Skills and Abilities required:
Bachelor Degree in a relevant field (Business, Finance, Accounting, Economics);
4 years of relevant work experience;
Familiar with accounting entries, reports and standards;
Familiar with Revenue Management and Production Cost Analysis;
Ability and knowledge to analyze financial data, prepare reports, statement

Candidatul ideal Pe cine cautam:
- un consultant dе vanzari/consultant in afaceri caruia ii place sa vinda, ii place sa ajute si mereu pune suflet in ceea ce face;
- un om caruia ii vine in mod natural sa-i ajute pe ceilalti, cu zambetul pe buze si sa ofere solutii personalizate in acord cu nevoile si afacerea clientului;
- un om care nu renunta niciodata si care reuseste cu usurinta sa-i convinga pe ceilalti;
- un om caruia ii place sa negocieze si reuseste sa obtina ceea ce-si propune;
- un pasionat care intotdeauna este deschis sa invete lucruri noi.Descrierea jobului Ce asteptam dе

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal NN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.
Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.
Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaborat

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris

Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.
Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.
Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:
- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;
- Ambitios, competitiv, consecvent;
- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;
- Disponibilitate pentru lucru in ture;
- Abilitati dе calcul matema
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: