Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

29 Locuri de Munca Contabil in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

29 Locuri de Munca Contabil in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 3 ani in domeniulcontabilitate/financiar;Cunostinte bune de legislatie din domeniul financiar - contabil si fiscal.Cunostinte juridice si comerciale de baza (contracte, cereri de oferta/oferte/comenzi, etc.)Cunostintele in domeniul resurselor umane/salarizare ;Calcul si interpretare a indicatorilor economico-financiari;Descrierea jobului Operativitate in indeplinirea atributiilor, persoana bine organizata;Capacitate de lucru in echipă, cât și individual;Abilități bune de comunicare;Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii;
AGROLINEVOL
Candidatul ideal - Cunostinte de operare PC.- Cunostinte in utilizarea unui soft de contabilitate, avantaj cunostinte program contabil WinMentor.- Cunostinte primare de contabilitate.- Studii medii sau superioare in domeniul economic.- Persoana responsabila, organizata, dinamicaDescrierea jobului - Evidenta regristrului de casa.- Emitere bonuri fiscale si facturi.- Tinearea evidentei soldurilor la furnizori /clienti;- Inregistrarea documentelor primare pentru evidenta contabila, financiara si gestiune;
ANGELCRIS
Candidatul ideal Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experienta de lucru pe proiecte cu firme de productieDescrierea jobului Responsabilități: Deplasarea zilnica la punctul de lucru situat in com. Gramesti, jud. Suceava (transport asigurat) Pregătirea închiderilor de an și înregistrarea operațiunilor de închidere (în cazuri complexe în colaborare cu Accounting Manager) Pregătirea rapoartelor periodice Pregătirea rapoartelor statistice sau a rapoartelor pentru Banca Națională și a diverselor instituții Pregătirea declarațiilor lunare obligatorii (în anumite situații, rambursarea de TVA se face în colaborare cu Tax Manager) Comunicarea cu clienții (cu precădere în cazul unor spețe complexe) Acordarea suportului metodic echipei pe care o coordoneziBeneficii: Asiguram transportul sau decontam banii pe km parcursi Tichete de masă B
TUDIA
Candidatul ideal - Studii economice universitare- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare in programul Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Atenție la detalii, initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate- O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)- Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice- Constituie un avantaj detinerea de permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Evidenta clienti, furnizori- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Inventariere stocuri la punctele de lucru- Tinerea relatiei cu banca- Intocmirea de rapoarte solicitate de conducere sau seful ierarhic- Contabilizarea facturilor de intrare, a facturilor emise, respectiv avizare- Locul de munca se afla in loc.Suceava, judetul Suceava
SYMMETRICA
Candidatul ideal • Studii superioare în domeniul economic• Cunoașterea principiilor contabile și a legislației fiscale• Cunoștințe avansate de operare PC• Atenție sporita la detalii, acuratețea datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului • Verificarea corectitudinii documentelor primare înregistrate;• Evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise ( urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante);• Verificarea jurnalelor de cumpărări și vânzări;• Întocmirea declarațiilor fiscale de TVA, impozit profit, impozite reținute la sursa, taxe locale;• Participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil;• Reconcilierea conturilor;• Verificarea si implementarea schimbărilor legislative contabile și fiscale.
TRUTZI
Candidatul ideal - este absolvent de studii superioare in domeniul economic;- cunoaste programul Nexus Erp (reprezinta un avantaj);- este o persoana cu atitudine pozitiva si implicare in tot ce face.Descrierea jobului In cadrul jobului vei avea urmatoarele responsabilitati:-inregistrarea corecta in programul nexus erp a facturilor de cheltuieli si repartizarea acestora pe gestiuni;- inregistrarea operatiunilor derulate prin banca;- verificarea stocurilor in programul de gestiune si semnalarea neconcordantelor;- gestionarea dosarelor de personal, efectuarea comenzilor lunare de tichete de masa.- verificarea fiselor de parteneri si reconcilierea acestora;- lucrari conexe care au legatura cu departamentul financiar-contabil.Te-am convins sa aplici? Trimite-ne cv-ul la [email protected]
MAS DOM KONSTRUKT
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture.CERINTE:- Studii superioare și medii;- Cunoștințe de limba engleză.- Cunostințe economice și fiscale.- Abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR.- Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă.Descrierea jobului ATRIBUTIILE ANGAJATULUI:- Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna.- Evidența casă și bancă;- Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe.- Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe- Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiuniloreconomice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare.- Asigurarea inventarului la perioad
DAILY GROUP
Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte operare PC: MS Office;- Experienta de lucru intr-un program de gestiune;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie distributiva;- Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;- Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;- Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;- Bune abilitati de comunicare si organizare;- Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;- Experienta in programul Charisma.Descrierea jobului - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Atributii de evidenta primara;- Asigura suportul pentru celelalte departamente;-Tine evidenta comenzilor, a avizelor si a facturilor;- Arhivare periodica a documentelor;- Em
MARATHON DISTRIBUTION GROUP
Descrierea jobului Coordoneaza si raspunde de activitatea proiectului si, implicit, a echipei alocate pe proiectEste responsabil de relatia cu clientul de la semnarea contractului comercial pana la finalizarea cu succes a proiectuluiStabileste si mentine o relatia profesionala cu clientii si alte parti implicate in proiectDemareaza proiectul conform lucrurilor stabilite la sedinta de predare a proiectuluiParticipa la toate etapele proiectului, de la debutul pana la finalizarea acestuiaCoordoneaza si integreaza activitatile de pe proiectConduce si gestioneaza resursele materiale, financiare si umane ale proiectuluiSubcontracteaza, atunci cand este cazul, parti ale proiectului, conform procedurilor interneNegociaza cu subcontractantii si furnizorii in cel mai bun interes al companieiRealizeaza mapa comparativa pentru negocieriNegociaza notele de comanda suplimentara si notele de renuntari cu beneficiarii sau reprezentantii acestoraMonitorizeaza activitatile proiectului si resursele, pent
BRISK GROUP CONSULTING & DEVELOPMENT
Primăria Municipiului Fălticeni, Județul Suceava, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilorcontractuale de execuție, vacante, după cum urmează:administrator I din cadrul Compartimentului personal administrativ – Centrul Medical Fălticeni;inspector de specialitate, gradul debutant din cadrul Compartimentului protecția animalelor – Direcția tehnică;casier din cadrul Compartimentului flnanclar- contabilitate – Direcția economică.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile le
Primării
SC Lidana Com SRL angajeaza contabil/contabila (pentru contabilitate primara si resurse umane) Program de lucru de luni pana vineri de la 8:00-17:00. Se acorda tichete de masa. Studiile superioare in domeniu constituie un avantaj. Experienta in domeniu nu este obligatorie. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon - (pentru SMS) si adresa de e-mail strugariu_cristina99 (pentru transmitere CV)
Lidana Com
Societate comerciala cu sediul in Iasi, avand punct de lucru in Suceava, angajeaza contabil pentru evidenta primara. Experienta reprezinta un avantaj.
FIBRACIS GRUP SRL
SC FACOS SA Suceava , producator de preparate din carne si conserve angajeaza contabil. Este necesara experienta in domeniu . Relatii la telefon .
FACOS
Depozit en-gross Savcom , Suceava , angajeaza contabil - contabilitate primara . Experienta constituie un avantaj. Relatii la telefon
SAVCOM
Cerinte - experienta minim 2 ani in domeniul contabilitatii primare; - studii superioare - cunostinte Microsoft Office - orientare catre rezultat; - cooperare si spirit de echipa; - deschidere catre initiativa; - atentie la detalii; - abilitati de prioritizare; - capacitate de analiza si sinteza Beneficii Oferite - salariu motivant; - mediu de lucru profesionist si competitiv - oportunitati de training si dezvoltare profesionala. Responsabilitati: - Verifica corectitudinea datelor din facturile emise catre clienti si primite de la furnizori; - Emiterea facturilor catre clienti si parteneri; - Intocmirea receptiilor in programul ASIS; - Verificare scadente; - Verificarea fiselor partenerilor; - Intocmeste si verifica lunar documentele fiscale emise; - Inregistreaza si prelucreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor de marfa; - Inregistreaza extrase bancare; - Inregistreaza documentele diverse ale firmei; - Intocmirea deconturilor de cheltuieli; - Raspunde de corectitudinea d
AGRI.​SHOP Suceava
Evidenta contabila si relatii de munca part-time sau full time sau la domiciliu, in zona Radauti
Persoana fizica
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 29 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.