Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

49 Locuri de Munca Contabil in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

49 Locuri de Munca Contabil in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil - Suceava


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de distribuție și montaj tâmplărie PVC și Aluminiu, rulouri exterioare, uși garaj și automatizări, din Suceava - un Contabil! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare economice*să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să respecți procedurile de lucru financiar contabile și legislația în vigoare*să ai cunoștințe de operare pe calculator și în programe de gestiune financiară (ERP) Experiența anterioară într-o firmă de contabilitate sau într-un departament financiar-contabil intern, minim 3 ani, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. întocmești evidențele contabile pentru toate domeniile de activitate ale companiei/grupului de firme (comerț, rent auto, imobiliare) conform stand
HR Design Consulting

Contabil


Candidatul ideal - Cunostinte in domeniul contabil. Experienta minim 1 an.- Studii superioare absolvite;- Cunostinte operare PC(Office);- Capacitate de organizare si planificare;- Abilitati de comunicare;- Rezistenta la stres;- Capacitate de respectare a termenelor limita;- Cunoasterea programului BORG constituie un avantaj.Descrierea jobului - Activitati de secretariat;- Inregistrarea documentelor financiar-contabile;- Intocmirea diferitelor rapoarte la solicitarea managementului societatii;- Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia;- ​Verificarea registrelor de casa de pe punctele de lucru;- Emitere de facturi catre clienti;- Arhivare documente specifice;- Verificarea corectitudinii datelor inregistrate in evidenta contabila;Beneficii- Salariu motivant;- Tichete de masa;- Mediu de lucru placut.
altFEL

Media netă estimată pe baza celor 11395 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal - studii economice;- experienta pe un post similar 1-2 ani;- cunostinte operare pachet Microsoft Office (Excel, Word, Outlook),- persoana cu bune capacitati organizatorice, atenta la detalii, punctuala si serioasa.Descrierea jobului - evidenta si inregistrarea contabila a documentelor primare;- intocmirea documentelor gestiune, evidenta financiara (banca si casa);- intocmirea situatiilor si rapoartelor specifice domeniului financiar-contabil;- Intocmeste si depune declaratiile fiscale conform reglementarilor legale in vigoare;- Calcul impozit pe profit/micro si TVA;- Bilant/balanta.Resurs connect recruteaza pentru un client din domeniul lemnului ce importa si exporta marfa.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 11190 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Contabilitate Primara


Candidatul ideal Absolvent studii economice (de preferință, specializarea Contabilitate);Experiență minim 1 an în domeniul activității financiar-contabil;Cunoaștere operare PC - MS Office - nivel avansat;Cunoașterea programului de contabilitate Nexus ERP;Deschis să învețe permanent;Atent la detalii;Punctual;Responsabil;Comunicativ;Descrierea jobului Ce vei face? Înregistrarea zilnică în evidența contabilă a achizițiilor(facturilor) de materii prime, materiale, utilități, investiții, mijloace fixe, obiecte de inventar;Înregistrarea consumurilor de materii prime, materiale și obiecte inventar;Verificarea corectitudinii documentelor înregistrate și clarificarea eventualelor neconcordanțe;Verificarea soldurilor la clienți și furnizori și confirmarea acestora;Verificarea tranzacțiilor înregistrate pe stoc;Îndosarierea și arhivarea documentelor contabile;Ce oferim?Training inițial pentru a înțelege care este modul nostru de lucru;Sprijin din partea colegilor;Salariu atractiv;Oportunități de
FREDY PASTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 493 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Introducere Date /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post, trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:- Responsabilitate- Ambitie- Simt de organizare- Atentie distributiva- Capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii- Capacitate de adaptare la specificul unei situatiiDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum- Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime si a altor materiale din unitate- Evidenta stocurilor- Introducerea si verificarea Registrului de casa- Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii:- Conditii de formare profesionala- Posibilitate de promovare- Salariu motivant
TINERVIS GROUP

Contabil Junior


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj C unoștințe dе bază a principiilor contabile Cunoștințe dе operare PC (MS Office, cunoștințele dе SAP pot constitui un avantaj) Atenție la detalii în activitatea zilnică Cunoștințe dе limba engleză, franceză sau germană Disponibilitate de a învăța lucruri noi Atenție la detalii în activitatea zilnică Descrierea jobului Evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de furnizori Verificаrea fаcturilor în conformitаtе cu cеrințelе lеgalе Înrеgistrаrеа plăților în sistеmul contabil SAP Colaborаre frеcvеntă cu аlți colеgi din departamеntеle EGGER Vеrificаrea periodică a conturilor de furnizori Pregătirea diverselor fișierele Oferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesională
EGGER ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1108 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Contabil Sef /​ Director Financiar


Candidatul ideal Viitorul nostru coleg: are studii economice superioare; are experiență relevantă în contabilitatea firmelor; este organizat și atent la detalii; este analitic și strategic; îi place să lucreze cu cifrele.Descrierea jobului Responsabilități: Formularea împreună cu departamentul de vânzări a direcțiilor viitoare ale companiei și sprijinirea inițiativelor tactice; Elaborarea strategiilor financiare; Construirea și monitorizarea sistemelor de control; Elaborarea unor măsuri de performanță care susțin direcția strategică a companiei; Participarea la luarea deciziilor-cheie în calitate de membru al echipei de management executiv; Efectuarea de analize financiare amanunțite; Reducerea costurilor si conservarea numerarului; Reprezentarea companiei în relațiile cu bancheri și investitorii; Supravegherea și negocierea achizițiilor; Crearea/implementarea/perfecționarea continuă a sistemului de raportare a bugetului de venituri și cheltuieli, general, specific, pe centre de profit
Confidenţial

Asistent Software - Cunostinte Contabilitate Primara


Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică și cu dorință de afirmare, care să aibă studii superioare finalizate, cunoștințe de contabilitate și abilități de comunicare bune.Reprezintă avantaje:deținerea de cunoștințe legate de administrația publică;studiile superioare să fie în domeniul economic și deținerea unui permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Printre atribuțiile postului de economist – asistent software se numără:oferirea de consultanță în implementarea și utilizarea softului ERP;menținerea unei relații cât mai bune cu toți clienții;oferirea de soluții pertinente pentru problemele întâlnite în utilizarea programului de către clienți.
SOLUTIONS DEVELOPMENT GROUP

Contabil Senior


Candidatul ideal - Minim 1 an de experienta in contabilitatea financiara (inchideri);- Abilitati de comunicare;- Orientare spre rezultate;- Orientare catre client;- Perseverenta;- Cunostinte minime de Excel;- Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale;- Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa;- Implicare și spirit de inițiativă;Descrierea jobului Responsabilitati:- operarea documentelor in contabilitatea clientilor- verificarea si inchiderea firmelor (balanta, declaratii, bilant)- transmiterea sumelor de plata catre clienti- transmiterea raportarilor din balanta catre clientiBeneficii:- Atmosfera de lucru relaxanta si echipa prietenoasa;- Oportunitati de evolutie in cariera si promovare;- Program flexibil;- Cafea si apa din partea casei;- Job stabil;- Bonusuri in functie de performanta.
FACILITY ACCOUNT

Media netă estimată pe baza celor 796 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Sales Support /​ Operator Facturare


Candidatul ideal - experienta in utilizarea programelor de contabilitate de preferinta WinMentor ;- cunostiinte medii - avansate Microsoft Excel (formule, pivoti etc);- cunostiinte minime de hardware;- experienta pe un post similar, reprezinta un avantaj;- capacitate de adaptare la un ritm de lucru alert;- viteza operare calculator, respectand acuratetea datelor;- abilitati de comunicare si adaptabilitate la program de lucru prelungit;- un candidat motivat, energic, cu abilitati dе lucru intr-un mediu aflat in continua dezvoltare;Descrierea jobului - responsabil pentru procesele centrale de facturare, planificare, și raportare- elaborarea rapoartelor de vanzari zilnice, saptamanale si lunare atat in WinMentor cat si in Excel;- analiza stocului pentru dimensionare corecta, produse fara miscare;- inregistrarea in programul WinMentor a documentelor primare privind intrarea-iesirea marfurilor/banilor (NIR-uri, facturi fiscale, avize, extrase, chitante etc);- gestionarea stocului scriptic a
ANKO IMPEX

Consilier Receptie Service


Candidatul ideal - Absolvent/Absolventa de studii superioare;- Experienta similara – constituie un avantaj;- Limba engleza: nivel peste mediu;- Cunostinte in utilziarea programelor de contabilitate constituie un avantaj (exemplu Win Mentor);- Aptitudini sociale si de lucru in echipa;- Abilitati de comunicare excelente in limba romana;- Dorinta de afirmare.Descrierea jobului Responsabilitati principale:- preluare si consiliere clienti;- deschidere comenzi service inclusiv facturare;- utilizarea sistemul Mentor pentru realizarea sarcinilor de serviciu;- realizarea de programari service;- realizarea de rapoarte specifice activitatii;- beneficii salariale si extrasalariale (bonuri de masa, vouchere de vacanta, tichete cadou etc.) net intre 4000 si 7000 lei cu posibilitate de crestere la care se adauga taxele platite integral.
EUROSPEED

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3450 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare de specialitate sau studii liceale de specialitate- Experienta anterioara intr-un cabinet de contabilitate- constituie avantaj- Bune cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- Cunoasterea soft SAGA C si Saga PS- constituie un avantaj;- Cunostinte PC - Microsoft Office;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, integritate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului - înregistrează documente în programul de contabilitate- intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale după caz;- intocmeste balanta de verificare- intocmeste acte pentru Resurse Umane
MIHDANY CONTA & H.R

Media netă estimată pe baza celor 12123 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Insieme Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Suceava
Insieme Srl

Media netă estimată pe baza celor 11362 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Arabesque Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Suceava
Arabesque Srl

Media netă estimată pe baza celor 11403 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Studii universitare cu diplomă in domeniul economic; Bune abilități comunicare ,lucru in echipă; Capacități de organizare și de prioritizare;Descrierea jobului Responsabilități: Participarea la inventarele trimestriale sau anuale; Verificarea și înregistrarea datelor necesare întocmirii balanței contabile; Verificarea contractelor cu furnizorii și clienții companiei; Întocmirea de rapoarte și situații solicitate de către echipa de management;
EURO TEHNIC IFN

Media netă estimată pe baza celor 12122 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoocenter


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Card de tichete de masa si bonusuri lunare de performanta.
VABRO RETAIL

Operator Comenzi Magazin Online Accesorii Auto


Candidatul ideal Cautam un coleg pentru postul de operator comenzi online in Suceava la depozit de accesorii auto.Cerinte:• Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, Internet)• Persoana atenta la detalii, prompta in rezolvarea problemelor• Abilitati de comunicare cu clientii prin telefonSe considera avantaje:• Experienta de lucru cu platforma de comert electronic WordPress• Cunoastere in domeniul auto/accesorii auto• Experienta pe un post similar (gestiune, facturare, receptie marfa, ambalare marfa)• Cunostinte de contabilitate primaraDescrierea jobului Atributiile postului:• Verificarea si prelucrarea comenzilor primite pe platforma online si telefonic;• Generarea facturilor si a AWB-urilor;• Receptia marfii• Gestionarea stocurilor• Listarea produselor noi pe websiteBeneficii:• Mediu propice de invatare pentru pasionatii de ecommerce/ digital marketing• Bonuri de masa• Bonus de sarbatoriProgramul de lucru este luni - vineri intre orele 08:00-17:00, cu 1 ora pauza de masa
AUTO TIME

Casier


Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart

Media netă estimată pe baza celor 1679 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal - persoana organizata si serioasa- fire prietenoasa si comunicativa- aspect ingrijit, limbaj civilizat, rabdare si bun simt- capacitatea de a invata permanent lucruri noi- sa initiati cu usurinta interactiuni cu persoane noi- sa fiti orientat catre rezultate, cu capacitatea de a lucra autonom, dar si in cadrul unei echipeDescrierea jobului - vanzarea produselor companiei parcurgand toti pasii de vanzare, de la identificarea nevoilor clientului si consilierea in alegerea produsului potrivit pana la incasarea contravalorii produselor achizitionate si operarea acestora in sistemul de contabilitate- mentinerea relatiei cu clientii existenti si furnizarea catre acestia a suportului post vanzare- atragerea de noi clienti
NEW GRANDE PLAYER

Media netă estimată pe baza celor 1907 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Descrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele Bigotti;Sansa de a lucra alaturi de oameni cu experienta;Teambuild
GRAFTEX PRODCOM

Media netă estimată pe baza celor 1961 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 49 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.