23 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Suceava
23 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Suceava

Candidatul ideal Cerinte:
- studii superioare de specialitate
- minim 4 ani experienta pe o pozitie similara
- certificarea CECCAR se considera avantaj
- cunostinte operare PC: MS Office, programe de contabilitate
- experienta in lucrul cu gestiuni
- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil
- identificarea problemelor potentiale si implementarea solutiilor
- receptivitate, spirit de echipa, dispus la colaborare;Descrierea jobului Responsabilitati:
-consultanta in organizarea contabilitatii financiare
- evidenta contabila completa

Candidatul ideal
Studii superioare in domeniul economic
Cunostinte in domeniul contabilitatii
Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj
Cunostinte PC- nivel mediu sau avansat Excel, Word, Outlook
Cunostinte de limba engleza
Persoana dinamica, autodidacta
Disponibilitate de a învăța lucruri noi
Seriozitate si atenție la detalii în activitatea zilnică
Descrierea jobului
Verifica documentele de la doua puncte de lucru si modul in care acestea sunt inregistrate: facturi de achizitii, NIR-uri, Registre de casa, deconturi, chitante/bonuri fiscale etc
Veri

Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferinta economice sau tehnice);
• Cunostinte de contabilitate primara;
• Cunoastere avansata a Microsoft Excel;
• Experienta relevanta in lucrul cu cifre – foarte bun/a la matematica;
• Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;
• Orientare catre “lucrul de calitate”, treaba bine facuta;
• Atentie la detalii;
• Responsabilitate si seriozitate;
• Interesat sa invete lucruri noi;Descrierea jobului Asigura inregistrarea si indosarierea specifica a documentelor contabile;
• Emite documente de gestiune comerciala: fa

Contabil șef și administrator patrimoniu
Liceul Tehnologic Ion Nistor, Vicovu de Sus, judeul Suceava
Liceul Tehnologic „Ion Nistor“, cu sediul în Vicovu de Sus, Calea Cernăuţi numărul 342, judeţul Suceava, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale, vacante, după cum urmează:contabil șef (administrator financiar III S);administrator patrimoniu.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română,
Studii superioare finalizate (de preferinta economice sau tehnice);Cunostinte de contabilitate primara;Cunoastere avansata a Microsoft Excel;Experienta relevanta in lucrul cu cifre – foarte bun/a la matematica;Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;Orientare catre “lucrul de calitate”, treaba bine facuta;Atentie la detalii;Responsabilitate si seriozitate;Interesat sa invete lucruri noi;Asigura inregistrarea si indosarierea specifica a documentelor contabile;Emite documente de gestiune comerciala: facturi, chitante, etc. Asigura evidenta facturilor primite de la furnizor

Candidatul ideal Angajam contabil cu experienta pentru biroul nostru din Cornu Luncii, Jud Suceava
Descrierea postului (scop, obiective, atributii, responsabilitati)
Primeşte, verifică şi arhivează facturile primite, contractele şi alte documente de la furnizorii naţionali, internaţionali
Creeaza ordinele de plata a facturilor către furnizori– propune plăţi spre aprobare;
Obţine detalii pentru facturare si intocmeste facturi catre clienti conform instructiunilor primite;
Genereaza lunar si oricand la cerere detalierile de plata corespunzatoatre fiecarui client si/sau dosar al acestuia;

Candidatul ideal Educatie: min. absolvent studii medii, de preferat economice;
Experienta profesionala: min. 1 an pe un post similar;
Utilizare Ms Office;
Cunostiinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu;
Cunostiinte contabilitate primara;
Persoana organizata, spirit de echipa si o buna putere de concentrare;
Atentie la detalii.Descrierea jobului Intocmeste deconturi de cheltuieli;
Intocmeste facturi,bilete de ordin, dispozitii de plata si incasari;
Intocmeste situatia platilor si a incasarilor;
Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic.
Rasp
CAR Bucovina IFN angajeaza contabila / economist in SuceavaCerinte:- studii superioare economice finalizate cu diploma- experienta in domeniu contabil constituie un avantaj- persoana serioasa, descurcareataProgram full time, luni - vineri 8:30 - 17:00.Salariu net 2200 lei.CV-ul se depune pe site, sau la telefon.

Candidatul ideal CAR angajeaza contabila/ economist in Suceava.
Cerinte:
- studii superioare economice finalizate cu diploma
- experienta in domeniu contabil constituie un avantaj
- persoana serioasa, descurcareata, atenta la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati:
- ofera membrilor informatii despre acordarea imprumuturilor
- inregistreaza facturi, face plata acestora
- intocmeste bilantul, raportul lunar
- elibereaza numerarul din casierie
- incaseaza rate si elibereaza chitante.

Scurta descriere a companieiMoving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.Cerinte - Studii în domeniu economic și cunoștințe relevante de contabilitate si in ințelegerea situațiilor financiare;- Experienta 2 ani in firme de contabilitate;- Cunostinte de fiscalitate (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor etc.);- Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (obligatoriu), programe specifice de conta

Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică și cu dorință de afirmare, care să aibă studii superioare finalizate, cunoștințe de contabilitate și abilități de comunicare bune. Reprezintă avantaje: deținerea de cunoștințe legate de administrația publică; studiile superioare să fie în domeniul economic și deținerea unui permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului Printre atribuțiile postului de economist – asistent software se numără: oferirea de consultanță în implementarea și utilizarea softului ERP; menținerea unei relații cât mai bune cu toți clienții; oferirea de soluții pertinente
Angajam asistent manager /dispecerConditii: engleza niver foarte bunConostinte medii a doua limba straina (engleza sau franceza)Cunostinte de contabilitate primara.Abilitate de relationare si comunucare.

Candidatul ideal Titularul postului are rolul de a : cercetare, producţie, comercial, financiar-contabil, resurse umane.
Atenție la detalii, organizat;
Aptitudini foarte bune de comunicare;
Gândire analitică;
Capacitate de administrare SC;
Orientat spre rezultat, proactiv.
Descrierea jobului
Optimizarea costurilor;
Este capabil să abordeze orice problemă și să găsească resurse adecvate pentru cea mai bună soluție;
Evaluarea ofertelor;
Responsabil pentru identificarea și implimentarea de proiecte de reducere a costurilor;
Dezvoltă planuri pentru implementarea celor mai b

Universitatea „Ştefan cel Mare” din Suceava organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante, de șef serviciu – Serviciul Financiar-Contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și do

Candidatul ideal Căutăm o persoană tânără, dinamică și cu dorință de afirmare, care să aibă bune abilități de comunicare.
Reprezintă avantaje:
-studii superioare finalizate,
-experiență în domeniul vânzărilor,
-deținerea unui permis de conducere categoria B și cunoașterea infrastructurii rutiere a județuluiDescrierea jobului Printre atribuțiile postului de agent vânzări teren se numără:
-întocmirea de oferte către clienți/comenzi clienți/comenzi furnizori;
-înregistrarea facturilor de intrare/ieșire în contabilitate (contabilitate primară);
-recepția și livrarea de produse către benefic
Scurta descriere a companieiWith over 20 years of experience, the IULIUS Company is the most important developer and operator of mixed-use projects in Romania. IULIUS developed 260,000 sqm of retail premises and 120,000 sqm of class A office spaces. The company projects include the PALAS IAȘI mixed-use urban ensemble, the IULIUS MALL national network and the UNITED BUSINESS CENTER office building network, which became urban and economic landmarks for the cities where they were developed. Cerinte ANGAJĂM ECONOMISTVino să îţi construieşti o carieră de succes în domeniul financiar alături de ce
Nivelul cariereiMiddle (2-5 ani)Tip jobFull timeLimbi vorbiteEngleză - AvansatAdresaRădăuțiSalariu net pe luna-se discuta la interviuCerinte-studii superioare Economice- atestat Inspector resurse umane constituie avantaj-experienta intr-o pozitie similara minim 2 ani-experienta relevanta in calcul salarial,rapoarte salariale,studii diverse-gandire analitica,orientata spre rezultatesi spre clientul intern-abilitatea de aprioritiza cat mai eficient activitatile zilnice-cunostinte f bune in legislatia muncii-cunostinte avansate de operare PC-MS Excel si a unui program de contabilitateResponsabili

Candidatul ideal • Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări
• Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj
• Cunoștințe de bază a principiilor contabile
• Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, SAP - poate fi considerat un avantaj)
• Cunoștințe avansate de limba engleză/germană
• Atenție la detalii, acuratețe a datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului • Verificarea facturilor primite în conformitate cu cerințele legale
• Înregistrarea plăților speciale (cecuri, cambie, etc.)
• Procesarea facturilor pentru plata și înregistrarea propune

Candidatul ideal Studii medii;
Cunostinte operare PC-nivel mediu;
Cunostinte contabilitate primara;
Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc;
Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti;
Prezenta agreabila, sociabila si activa;
Atentie la detalii;
Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere;
Gestionarea incasarilor si a platilor;
Intocmirea documentelor de contabilitate primara;
Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.
BENEFICII:
Tichete de masa;
Bonusuri in functie de performanta si implicare;

Candidatul ideal Daca vrei sa inveti si sa te dezvolti alaturi de noi, atunci Studio Moderna este locul potrivit pentru tine.
Cerinte:
Abilitati de comunicare si relationare;
Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti;
Capacitate de invatare rapida si adaptare;
Responsabilitate si seriozitate;
Pasiunea si placerea de a lucra intr-un mediu dinamic;
Tinuta ingrijita;
Abilitati in lucrul cu calculatorul si cu echipamente specifice: casa de marcat, imprimanta, POS;
Rezistenta la stres;
Posibilitatea de a lucra in ture (inclusiv in weekenduri);
Preferabil, dar n
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: