Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Contabil cu experienta Vrei sa lucrezi intr-o companie stabila, cu o experienta de 20 de ani,avand un colectiv tanar si dinamic? Vino in echipa noastra! Studii medii/superioare de contabilitate/economice; Cunoştinte: operare MS Office, legislatie contabila si fiscala Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara; Excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza, de respectare a termenelor si de lucru in echipa; Atentie la detalii si flexibilitate in gandire; Persoana organizata, responsabila, disciplinata, integra; Cunoasterea programului NEXUS ERP reprezinta un avantaj; Descrierea jobului Societatea noastra pune Economist/Contabil, cu urmаtoаrele responsabilitati: Înregistrează operațiunile contabile cronologic și sistematic: facturi furnizori, casa, extrase banca, credite, amortizări, asigurari, etc... Înregistrează bonuri de consum Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Întocmește și transmite raportarea INS Urmăreaște
S.​C.​ AC MOBILE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7258 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Contabil Senior care sa ne ajute in coordonarea echipei contabile al unuia dintre cei mai mari clienti Manpower din judetul Suceava. Esti potrivit daca: Ai minim 3 ani experienta in contabilitate si detii drept de semnatura. Ai mai lucrat in retail sau ai avut contact cu vanzarea cu amanuntul. Ai facut declaratii fiscale, balanta, inchideri de luna, bilant, declaratii ANAF. Ai experienta cu un sistem ERP. Cunosti foarte bine MS Office. Ce oferim: Salariu atractiv Bonuri de masa Decontarea transportului pana la sediu. Acesta se afla in SASCA NOUA. Laptop/ telefon de serviciu. Masina de serviciu daca este nevoie.Descrierea jobului Vei asigura organizarea activitatilor contabile in general Vei fi responsabil/a de intocmirea corecta a situatiilor contabile si declaratiilor necesare pentru inchiderile lunare, trimestriale si anuale, conform legislatiei in vigoare, cu respectarea termenelor de finalizare Vei fi responsabil/a de reconcilierea corecta a
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Software - Cunostinte Contabilitate Primara


Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică și cu dorință de afirmare, care să aibă studii superioare finalizate, cunoștințe de contabilitate și abilități de comunicare bune.Reprezintă avantaje:deținerea de cunoștințe legate de administrația publică;studiile superioare să fie în domeniul economic și deținerea unui permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Printre atribuțiile postului de economist – asistent software se numără:oferirea de consultanță în implementarea și utilizarea softului ERP;menținerea unei relații cât mai bune cu toți clienții;oferirea de soluții pertinente pentru problemele întâlnite în utilizarea programului de către clienți.
SOLUTIONS DEVELOPMENT GROUP SRL

Operator Contabilitate Primara


Candidatul ideal Sediul firmei și postul sunt locate în Marginea, județul SV. Atenție la detalii, gândire logică Abilitate de calcul Cunostințe operare PC (MS Office), internet Seriozitate, responsabilitate, meticulozitate și disponibilitate de a învăța Bune capacități de comunicare și relaționare (angajați, colegi, colaboratori) Adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă Limba engleză - nivel mediu (conversațional + scris/citit)* Reprezintă un avantaj cunoștințele și/sau experiența în lucrul cu programul Saga și/sau eDevize.Descrierea jobului Arhivează facturile și avizele, precum și alte documente ce stau la baza emiterii acestora Solicită, înregistrează și raportează zilnic / săptămânal / lunar consumurile de materiale/combustibil și menține evidența stocurilor Lucrează cu documente casă, bancă Intocmește oferte de pret pentru execuatia de lucrari sau pretarea de servicii Ține evidența plăților la clienți, întocmește situatii de plata Gestionează și menține la zi înregistrările
G.​T.​M.​ EXPRES SRL

Media netă estimată pe baza celor 259 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal Angajam Asistent Manager si contabilitate primaraCautam o persoana energica, cu simtul responsabilitati, cu initiativa, gandire pozitiva, atenta la detalii si intentii de colaborare pe termen lung.Cerinte:- Cunoasterea avansata a pachetului MS Office (in special Excel);- Abilitati in utilizarea calculatorului;- Abilitati de colaborare, organizare;- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;Descrierea jobului Responsabilitati:- Se ocupa de activitatile de contabilitate primara (emite facturi, coordoneaza fluxul de corespondenta etc);- Intocmeste diverse situatii si rapoarte;- Pastreaza evidenta concediilor;- Asigura suport departamentelor din cadrul companiei;- Proceseaza si organizeaza diverse documente;CE OFERIM?* Conditii extraordinare de lucru* Toate instrumentele necesare pentru desfasurarea activitatii de birou (telefon, calculator, birou etc)* Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala* Salariul se stabileste in cadrul interviuluiPROGRAM?* Luni - Vine
EURODAY CARGO S.​R.​L.​

Operator Facturare Service Auto


Candidatul ideal - Noțiuni minime de contabilitate primară referitoare la principalele documente aferente unui proces de vânzare (facturi, chitanțe, avize de expediție, procese verbale etc); - Experiență în lucrul cu numerarul; - Atenție distributivă; - Experiență similară într-un sistem de facturare.Descrierea jobului Printre task-urile tale:- Vei întocmire facturi (la termen, de livrare, curier, retur, avans, etc); - Vei emite bonuri fiscale și chitanțe; - Vei monitoriza comenzi în toate stadiile, până la facturare; - Vei verifica soldurile clienților; - Vei verifica corectitudinea metodelor de plată aferente comenzilor de livrare; - Vei verifica și arhiva facturile emise;
FETCOM S.​R.​L.​

Management Account- Suceava AngajeazĂ Economist- Specialist în Contabilitate


Ești o persoană dornică de progres, cu o atitudine pozitivă și motivată? Sigur locul tău este în echipa Management-Account Suceava Nu ezita să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email:
MANAGEMENT ACCOUNT

Radburg Soft Service Radauti Angajeaza Operator Facturare


Candidatul ideal -Experienta relevanta de lucru intr-un sistem de facturare. -Notiuni de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui process de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc). -Minim studii medii. -Experienta relevanta intr-un sistem de facturare. -Gandire analitica si atentie la detalii. -Spirit de echipa, atitudine pozitiva. -Initiativa si proactivitate. Descrierea jobului: Prime te i prelucrează comenzi; Facturează comenzile primite conform procedurilor interne. Monitorizeaza comenzile in toate stadiile, pana la primirea marfurilor de catre client.
Radburg Soft Service
Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari - Showroom Suceava


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom SuceavaȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consul
EMAG

Operator Calculator


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic;- Notiuni dе contabilitate primara;- Cunostinte Microsoft Office;- Cunoasterea utilizarii programului Charisma constitue un avantaj;- Disponibilitate pentru a invata/opera noi aplicatii;;- Abilitati dе buna comunicare si organizare;- Experienta in domeniu.Descrierea jobului - Emitereа facturilor si аvizеlor cаtre clientii firmеi;- Rеceptia si operarеa facturilor de lа furnizori;- Intocmirea documentеlor in vederеа prеgatirii comеnzilor in depozit;- Altе activitati de contabilitate primara.Beneficii:- Pachet salarial motivant- Mediu de lucru dinamic
SIMBA INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 983 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Mobilier


Candidatul ideal Cerințe obligatorii :- experiența in vânzări- capacitate de învățare- atentie la detalii- rezistenta la stres- disponibilitate de a invata- experienta in utilizarea calculatorului la un nivel mediu (casuta email, pachet office, etc)Descrierea jobului Reprezinta un beneficiu :- experienta in vanzari din domeniul tamplariei respectiv mobilier la comanda- experiența în vânzări sau customer-service, căci te vei întâlni cu diferiți clienți zilnic este cel mai important criteriu de selecție- eficiență în comunicare și gestionarea timpului, precum și rezistența la stres.- experiența în consultanta si proiectarea dе bucătării, atenția la detalii, firea conștiincioasă;
MANAZ MONTAGE S.​R.​L.​

Operator Productie


Candidatul ideal Dorința de a învăța și de a promova în cadrul echipei și companiei. Spirit de echipă, responsabilitate, corectitudine. Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi. Experiența anterioară în producție reprezinta avantaj.Descrierea jobului Asigura exploatarea utilajelor în condiții de eficiență și siguranţă. Respecta procedurile de lucru și se încadreaza în obiectivele stabilite (productivitate, cantitate de deșeu, consumuri specifice). Respecta normele interne de SSM, PSI, mediu și gestiunea deșeurilorOferim: Tichete de masă (30 lei/zi) Bonus de transport Bonus de Crăciun, Paște și Vacanță (însumate - 2 salarii) Bonus de Productivitate (7%-22% din salariul lunar) Bonus de prezenta Zile de concediu suplimentare conform vechimii în muncă/ în companie Abonament servicii medicale private (MedLife) Card cafea
AMBRO SA

Media netă estimată pe baza celor 431 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:398


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Consultant Achizitii


Candidatul ideal Cautam persoana familiarizata cu termenul de achizitii publiuceDescrierea jobului Colega / colegul ideal trebuie sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.);Salariu negociabil
SDG SECURITY SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari-suceava,​iasi,​valcea,​timisoara,​tg Mures


Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai mare retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc.Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului;La randul nostru iti vom oferi urmatoarele:1. Salariu competitiv in functie de experienta in domeniu (optica medicala);2. Tichete de masa in sistem electronic;3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale;4. Asigurare medicala privata;5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei;6. Progr
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Operator Cnc - 6 Luni Proiect


Candidatul ideal Adecco recruteaza Operatori CNC pentru unul dintre clientii sai, o companie multinationala, lider global in industria petroliera, cu sediul in Prahova.-> Noii colegi vor face parte dintr-un proiect de amploare pe o perioada de 6 luni.-> Relocarea este asigurata integral pe toata perioada proiectului de catre angajator.-> Programul de lucru: 12h lucrate (tura de zi) / 24h libere - 12h lucrate (tura de noapte) / 48h libere)Descrierea jobului Ce oferim:Salariul NET – 8000 Ron/lunaBeneficii:- Asigurarea cazarii pe perioada proiectului;- Decont transport cazare-locul de munca;- Tichete de masa;- Prime de Craciun/Paste in valoare de 500 RON NET;- Spor de noapte si spor de weekend;- Sporul pentru lucrul suplimentar;- Abonament servicii medicale;- Asigurare de viata;- 24 de zile de concediu pe an, proporțional cu perioada lucrată;Responsabilitati:- Pregăteşte semifabricatul pentru operaţia de prelucrare prin aşchiere;- Ruleaza programul CNC pe masina cu comanda numerica (CNC),
ADECCO ROMANIA

Operator Tehnic


Candidatul ideal Studii medii tehnice (profil mecanic)Abilitati bune de comunicare si relationareSpirit de observatie dezvoltatCompetenente tehnice mecanice mediiDisponibilitate pentru munca in 3 schimburiIntelegere logica a functionarii echipamentelorCapacitate de analizaIntelegere a procesului tehnologicCunostinte de limba engleza de nivel mediuConstituie un avantaj experienta minima in domeniu (reglaje, mecanica)Descrierea jobului Seteaza si regleaza parametrii si componentele mecanice/electrice ale utilajuluiIntretine zilnic utilajele pe care le deserveste (curatire, gresare, alimentarea utilajelor cu materialele necesare, verificare tehnica generala), si efectueaza reparatii de mica anvergura conform competentelor avuteUrmareste functionarea utilajelor/echipamentelor de productie, identifica si anunta defectele (tehnice, de reglaj) aparute departamentului de mentenantaAnalizeaza daca problema tehnica de la nivelul liniei tine de competenta sa si in cazul care o depaseste solicita
BETTY ICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Turism Bucuresti;craiova;tg.​mures;suceava;timis


Candidatul ideal TUI TravelCenter ȋşi continuă povestea ȋn România!Avem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un consultant de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comunicare scrisă
GERMAN TOURISTIK GROUP S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Business - Vodafone


Descrierea jobului Candidatul IdealCautam un consultant de vanzari B2B pasionat care sa se alature echipei noastre.Daca ai experienta in vanzari/ vanzari Business2Business si iti doresti sa te dezvolti intr-un mediu profesionist acesta este locul potrivit pentru tine.Te asteptam sa ni te alaturi daca: Ai orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra cu obiective specifice; Ai capacitatea de a construi si mentine relatii de incredere cu clientii; Ai abilitati excelente de comunicare si negociere; Esti pasionat de tehnologie si vrei sa lucrezi intr-o companie cu profil “tech retail” Esti o persoana dinamica, persuasiva si dornica sa se dezvolte.Descrierea jobuluiResponsabilitati principale: Gestionarea bazei de date alocata, dezvoltarea si gestionarea relatiilor cu clientii B2B; Identificarea oportunitati de vanzare si negocierea contractelor; Promovarea produselor, ofertelor si serviciilor Vodafone catre potentialii clienti; Indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare; Indeplinire
INSTORE POWER PROVIDER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.