16 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Târgoviște
16 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Târgoviște

Candidatul ideal Pe cine căutăm?
Contabil înseamnă că te vei asigura de bunul mers al departamentului financiar - contabil. Vei coordona activitatea contabilă și vei identifica modalități de simplificare a muncii. Este important să ai deschidere în transmiterea cunoștințelor dobândite.
Trebuie să ai studii superioare în domeniul economic sau contabilitate și să ai minimum 3 ani experiență în sectorul financiar. Pe lângă limba română, cunoașterea limbii engleze reprezintă un mare plus. Miconstruct are în prezent 40 de angajați, așa că ar fi ideal dacă ai lucrat în companii similare.
Or

Candidatul ideal Pe cine căutăm?
Contabil înseamnă că te vei asigura de bunul mers al departamentului financiar - contabil. Vei coordona activitatea contabilă și vei identifica modalități de simplificare a muncii. Este important să ai deschidere în transmiterea cunoștințelor dobândite.
Trebuie să ai studii superioare în domeniul economic sau contabilitate și să ai minimum 3 ani experiență în sectorul financiar. Pe lângă limba română, cunoașterea limbii engleze reprezintă un mare plus. Miconstruct are în prezent 40 de angajați, așa că ar fi ideal dacă ai lucrat în companii similare.
Or
Candidatul ideal CERINTE:
Experienta minim 5 ani pe un post similar;
Cunostinte contabilitate nivel avansat;
Cunostinte Office (Excel, Word, outlook) nivel avansat;
Absolvent studii superioare economice.
COMPETENTELE POSTULUI:
Abilitati de comunicare si negociere;
Capacítate de analiza si sinteza;
Capacítate de autoorganizare si punctualitate;
Discernamant si capacítate de a dezvolta solutii;
Preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala ;
Cunoasterea la nivel profesionist a legislatiei in domeniul financiar-contabil.
Descrierea jobului RESPONSABILITATI:
Asig

Candidatul ideal Esti o persoana cu spirit analitic, atenta la detalii, responsabila si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu in care excelenta primeaza? Alatura-te echipei Vio TransGrup SRL.
Pentru reusita este nevoie de:
- Excelente capacitati de organizare si de respectare a termenelor;
- Abilitati de analiza si lucru cu cifre;
- Abilitati de organizare si planificare;
- Capacitate de invatare rapida;
- Usurinta si flexibilitate atât in lucrul individual cât si in echipa;
- Capacitate de a fi eficient si de a oferi rezultate de calitate;
- Capacitatea de a respecta termenele;
- Ad

Candidatul ideal Studii superioare finalizate
Bune cunostinte de Contabilitate Primara
Capacitate de asimilare utilizare soft
Cunostinte Office, Word, Excell
Capacitate de a lucra individual si in echipa
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor la locul de munca
Capacitate multitasking
Capacitatea de a respecta termenele limita
Atentie la detaliiDescrierea jobului Evidenta documentelor cu regim special
Evidenta registrului de casa
Evidenta deconturi
Activitati de corespondenta
Inregistrarea corecta si la zi in soft-ul utilizat a tuturor datelor de Contabilitate primara(factu

Candidatul ideal Jurist / Consilier juridic:
- studii superioare juridice
- experienta constituie un avantaj
- excelente abilitati de organizare si planificare
- foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa
- cunostinte bune de operare MS Office / e-mail / navigare Web
Descrierea jobului Experienta sau intelegerea dovedita a aspectelor specifice sectorului de transporturi / logistica
Posturile sunt pentru orasul Targoviste - asiguram transportul angajatilor din judetul Dambovita.

Candidatul ideal - Experiența - nivel avansat/senior;
- Studii suprerioare și experiența într-un post similar de 1-2 ani în activitatea de contabiliate;
- Cunoștințe temeinice în domeniul fin-ctb, legislatie;
- Bune cunoștințe de utilizare PC(MS Word, EXCEL, PowerPoint);
- Persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficiența a timpului și a prioritatilor, echilibrata, responsabila; serioasa și cu bune abilitati de comunicare și lucrul în echipa.Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor financiar-contabile în soft-ul de contabilitate;
- Colaborarea la intocmirea situ
Candidatul ideal - Disponibilitate de a efectua activitati de teren (80% din timpul alocat activitatii);
- Experienta in activitati pe teren constituie un avantaj;
- Abilitati foarte bune de negociere, comunicare si rezolvare de probleme;
- Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate;
- Masina proprie - obligatoriu.
- Formele de colaborare - PFA, II, IF (conditie obligatorie)Descrierea jobului - Efectueaza proceduri de colectare pe cale amiabila interactionand personal cu debitorii la domiciliul acestora;
- Identifica cele mai bune solutii de plata si negociaza termenii de p

Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.
Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.
Ce ne dorim noi?
Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 1 an in domeniu;
Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala;
Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office;
Experienta de lucru in sistemele speci

Candidatul ideal Dacă îți dorești să faci parte din echipa celor care promovează un stil de viată sănătos, să ai parte de un loc de muncă stabil, curat și să ai alături o echipă de profesioniști, așteptăm candidatura ta!
Candidatul ideal:
Ne dorim să fii o persoană comunicativă, empatică, organizată și serioasă. Pacienții noștri stabilesc relații bazate pe încredere, iar noi ne dorim să le oferim acest confort emoțional.Descrierea jobului Cerințe pentru: Asistent de nutritie
Persoana dinamică și comunicativă, sociabilă și amabilă, responsabilă și loială, cu abilități de vanzare
Studii

Candidatul ideal Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie dе oameni asa faini ca tine!
Iti place sportul, insa nu ai prea multe cunostinte legate dе acest fenomen, dar totusi vrei sa faci parte din echipa noastra?
Noi te primim cu bratele deschise si suntem dispusi sa te “crestem”
Noi dam totul, iar din partea ta ne dorim sa stii sa te descurci cu calculatorul, sa ai studii medii, sa fii o persoana dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii.
Daca simti ca aici iti este locul, hai sa iti spun

Candidatul ideal Iti doresti o cariera in domeniul financiar? Speed Transfer iti ofera sansa dе a avea un loc dе munca ce confera siguranta, motivare si satisfactie financiara. Pentru asta, tu trebuie sa detii cunostinte minime dе operare pe calculator, sa-ti placa sa lucrezi cu publicul, sa fii o fire comunicativa, atent(a) la detalii, iar corectitudinea si seriozitatea sa fie doua caracteristici care te definesc.
Daca ai experienta dе lucru in casierie este si mai bine.Descrierea jobului Carе sunt sаrcinile tаlе zilnice? Efеctuаreа de operаtiuni dе transfеr de bаni si schimb vаlutаr.

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal NN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.
Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.
Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaborat

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris

Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.
Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.
Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:
- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;
- Ambitios, competitiv, consecvent;
- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;
- Disponibilitate pentru lucru in ture;
- Abilitati dе calcul matema
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: