Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Targoviste

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Targoviste

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal • absolvent al invatamantului superior economic de specialitate• cunostinte solide pentru legislatia si sistemul organizatoric si financiar-contabil;• conducerea contabilitatii computerizate• capacitate de analiza, sinteza, organizare si conducere, gandire logica• persoana corecta, serioasa, obiectiva.* detinerea unui curs de resurse umane constituie un plusDescrierea jobului • Respecta toate reglementările contabile-financiare• Efectueaza operatiunile de inchidere contabilitate lunara / trimestriala / anual• Intocmeste bilanţuri, situaţii de profit-pierdere, bugete, prognoze financiare etc.• Efectueaza audituri si calculeaza taxe* Revisal, salarii
GELOR TRADING COM

Customer Relationship Officer - Ing Office Mircea Cel Batran


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol? Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING BANK ROMANIA

CONTABIL SEF - Full-Time


Candidatul ideal: Studii superioare economice; Experienta intr-un rol similar ( contabil sef si coordonare echipa); minim 5 ani Cunoasterea legislatiei contabile si fiscal Bune abilități de leadership, precum și de comunicare și interpersonale Certificarea CECCAR se consideră avantaj Capacitatea de a lucra in echipa Capacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros Atentie la detalii si calitate a lucrarilor Persoana activa, energica si orientata spre rezultate; Descrierea jobului Coordoneaza si conduce activitatea departamentului contabilitate si se asigura ca toate standardele sunt urmate corect Verifica balanta contabila inainte de inchiderea lunara Verifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legale Organizeaza, conduce si controleaza inventarierea generala anuale a patrimoniului; Participa la realizarea auditului anual si a altor misiuni similare, prin contributia la pregatir
REGATA

Consultant Vanzari Piese Auto


Candidatul ideal - Motivat sa lucreze in domeniile auto, agricol si industrial- Persoana dinamica - orientare catre client si spre nevoile acestuia- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara (experienta in vanzari/ofertare piese auto) constituie un avantajDescrierea jobului - Identifica nevoile clientului si ofera varianta optima în conformitate cu cerintele acestuia- Aprovizioneaza marfa la raft- Solicita preturi de achizitie si termene de livrare la furnizorii companiei pentru piesele identificate- Genereaza oferte personalizate pentru clientii companiei- Aprovizioneaza marfuri de la furnizori interni- Periodic efectueaza vizite la clientiBeneficii:- Salariu fix + bonuri de masa + bonus din vanzari- Discount la produsele achizitionate in interes personal prin compania noastra- Team building-uri si iesiri informale- Oportunitati de crestere- Flexibilitate, intelegere- Mediu de lucru placut
AUTO CRIS COM

Operator Facturare - Divizia Usi


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Operator FacturareNe dorim sa cunoastem persoane: absolvente a unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic) sau liceu cu profil real; cu experienta de minim un an in facturare; cu bune abilitati organizatorice si de rezolvare a problemelor cu rapiditate; cu abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; meticuloase si atente la detalii; responsabile, integre, orientate catre atingerea obiectivelor, cu cunostinte privind softurile de gestiune (Softone -constituie avantaj); cu cunostiinte PC – Excel mediu.Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: facturarea produselor catre clienti; introducerea in gestiune a facturilor de marfa de la furnizori; operarea si intocmirea N.I.R. - urilor / receptiilor de la furnizori interni / externi; asigurarea unui suport informational ce tine de gestionarea stocurilor si a documentelor de marfa; urmarirea comenzilor s
AX PERPETUUM IMPEX

Economist Senior


Candidatul ideal - absolvent studii superioare profil economic- experienta in domeniul financiar-contabil min. 3 ani- cunostinte temeinice de legislatie in domeniul financiar-contabil- cunostinte avansate ale pachetului Office- capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii- persoana responsabila, organizata, orientata catre rezultat, spirit de echipa- experienta in companii care beneficiaza de facilitati fiscale in constructii constituie un avantajDescrierea jobului - contabilitate pana la nivel de balanta si bilant inclusiv;- inregistrarea corecta, completa si la timp a tuturor documentelor contabile, conform legislatiei in vigoare, inclusiv alocarea pe centre de cost corespunzatoare a cheltuielilor inregistrate- verificarea corectitudinii documentelor primare-participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a exercitiului financiar-contabil;- intocmirea declaratiilor fiscale lunare- verifica/ inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi; se asigu
EXE GREEN HOLDING

Achizitor - Senior Buyer


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe un post similarAbsolvent de studii superioare (studiile economice constituie avantaj)Buna stapanire a tehnicilor de negociere, spirit analitic dezvoltatFamiliarizat cu termeni contractuali comerciali si vamaliAptitudini de planificare, organizare si control, abilitati de comunicareOrientare catre respectarea regulilor si a procedurilorAtentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza si decizie rapidaCunostinte utilizare MS Ofice (Word, Excel)Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului Gestionarea grupelor de marfuri / furnizori alocati (selectare gama produse, negiociere termeni contractuali, contractare)Urmareste executia contractului (introduce / trimite comenzile catre furnizori / urmareste intreg procesul pana la receptia marfii in depozit / urmarire/confirmare plati furnizori)Analiza si anticipare trenduri/directii de dezvoltare piataIntocmire rapoarte si urmarire coeficienti de performantaManagementul stoculuiAsigu
REGATA SRL

Import Export Operations Specialist


Candidatul ideal ▪ Bachelor | Master’s Degree in Economics / Engineering,▪ Knows, understands, demonstrates focus on daily tasks,▪ Demonstrates and maintains a high level of professionalism in language and behaviors in allinteractions,▪ Demonstrates the ability to adapt well to change and be a positive influence on others,▪ Strong interpersonal skills, with the ability to work in/with a multicultural environment,▪ Excel - advanced, Word, Power Point, SAP independent user is a plus▪ Ability to learn and understand the assembled parts from technical point of view,▪ Knowledge of supply chain and distribution management,▪ Time management and planning.Descrierea jobului ▪ Manage the operational deliveries all around the region,▪ Keeps close communications with external customers/clients for invoices and deliveries,▪ Issue Excel reports and performs customer performance analysis,▪ Develops improvements plan regarding flow and process,▪ Manage specific documentation (customs, invoices, delive
ARCTIC

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:- Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)- Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;- Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);- Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;- Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;- Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:- Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;- Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);- Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:- Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzari- Investim in oameni si oferim programe de training;- Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;- Reduceri de pana la 50% pentru articolele ve
GRAFTEX PRODCOM

Consultant In Informatica


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal 1. Absolvent/a de studii superioare (profil tehic/economic);2. Abilitati de comunicare, dinamism, creativitate si lucru in echipa.Descrierea jobului 1. Implementarea la client, a unui sistem informatic;2. Instruirea utilizatorilor;3. Asigurarea suportului catre beneficiar, in vederea corectarii neconcordantelor rezultate din utilizarea incorecta a sistemului informatic.
GENIUS IT SOLUTIONS

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:351


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Vanzari Piese Camioane - Ph,​ Db,​ Is,​ Bc,​ Mm,​ Bh


Candidatul ideal La departamentul Call Center Vanzari avem in recrutare postul de Consultant Tehnic in Ploiesti, Targoviste, Iasi, Bacau, Baia Mare si Oradea.Cerinte:-daca ai cunostinte de programe de identificare , MB , Iveco , Scania ,DAF ,MAN , Renault ,Volvo , BPW ,SAF etc-studii medii/superioare de specialitate;-cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office,Internet,E-mail);-bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;-adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator;-capacitatea de a acumula cunostinte noi;-cunostinte piese de schimb camioane;-promptitudine in luarea deciziilor;-responsabilitate, fidelitate si stabilitate;-experienta in domeniul auto;Descrierea jobului Responsabilitati:- ofera consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate;- tine legatura cu clientii companiei,respectiv preia cererile si apoi intocmeste devizele/ofertele catre client;- Deschide comenzile de lucru informand clientul asupra costurilor,
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Centru


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi.Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături ec
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Calculator Stanleybet


Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE:- Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE:- Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale î
RIGHT BETTING

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.