Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

50 Locuri de Munca Contabil in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

50 Locuri de Munca Contabil in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Șef


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   5000 RON/Luna
Ai experiență și cunoștințe în domeniul contabilității, legislației fiscale?S-ar putea să fii contabilul pe care îl căutăm! Responsabilități:-verifică și prelucrează zilnic documentele contabile-întocmește și verifică toate înregistrările contabile relevante-verifică corectitudinea și legalitatea documentelor fiscale cu care lucrează-asigură alcătuirea corectă a tututor soldurilor din bilanț-depune la termen formularele specifice în format electronic la organele fiscale-întocmește rapoarte interne către părțile interesate relevante-coordonează și organizează activitatea compartimentului financiar-contabil Cerințe:-studii superioare în economie, contabilitate, finanțe sau un domeniu similar-minim 5 ani experiență în domeniu-spirit de echipă și bună abilități de comunicare-cunoștințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și în legislația relevantă-cunoașterea limbii române și maghiare Beneficii:-de muncă stabil-oportunitate de dezvoltare-o echipă prietenoasă și dinamică-salariu a
WARCON INNOVATION SRL

Contabil


Candidatul ideal • Studii medii/superioare, economice (Contabilitate / Finante banci);• Experienta pe o pozitie similara (minimum 3 ani);• Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;• Abilitati de comunicare• Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;• Peferabil cunostinte si abilitati de comunicare intr-o limba de circulatie internationala ( limba engleza).Descrierea jobului • operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;• operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;• asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)• realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;• intocmire not
EURO GAS SYSTEMS

Contabil Sef


Candidatul ideal Cautam o persoana bine pregatita in domeniul financiar contabil, responsabila, atenta la detalii, implicata.Cunoasterea limbii engleze si/sau germane, este mandatorie !Cunoasterea sistemului SAP (FI/CO) reprezinta un avantaj net.Descrierea jobului Raporteaza direct administratorului si este responsabil(a) de urmatoarele activitati:. Intocmire si depunere declarații fiscale lunare (e.g. TVA D300, D390, D394...)· Verificarea salariilor - pregătirea notei contabile; declarația salarială fiscală lunară· Impozit pe calculul profitului - trimestrial și anual· Modul SAP FI/CO financiar și control· Raport lunar, trimestrial și anual către grup: inchidere luna, analiza si urmarire Buget, Raport de investiții, Plan de vânzări.· Verificarea costurilor pentru semifabricate și produse finite în SAP· Statistica lunară către IINS· Raportarea către BNR· Elaborarea procedurilor, deciziilor privind inventarierea, verificarea rezultatelor inventarului· Declarație de conturi pentru clienț
AUNDE C&S AUTOMOTIVE

Contabil Senior


Candidatul ideal Studii economice finalizate sau in curs; sau fara studii in domeniu dar experienta intr-un birou de contabilitate; Persoana proactiva, dinamica, metodica si organizata,responsabila, interesata de o colaborare pe termen lung; Persoana adaptabila la munca in echipa, cu abilitati de comunicare; Cunostinte de operarare PC; Cunoasterea soft-ului WinMentor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Procesare documente financiar-contabile in programul de contabilitate; Verificarea corectitudinii documentelor primite de la clienti; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Verificarea deconturilor; Transmiterea catre client a unui feedback lunar cu documente lipsa/situatii de clarificat; Pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale si depunerea acestora.Beneficii: Te ajutam sa inveti si iti oferim oportunități de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist; Acumularea intensiva de experienta in d
SCHWESTER & ASSOCIATES INTERNATIONAL ACCOUNTING HOUSE

Contabil,​ Departament Financiar,​ Tg Mures


Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre !Am aprecia ca profilul tau sa corespunda urmatoarelor cerinte : Studii: Superioare Economice Limbi straine : Engleza- nivel conversational; Germana – reprezinta avantaj Experienta in domeniul contabil – cel putin 2 ani Cunostinte bune de operare PC ( Word, Excel, PPT ) Cunostinte SAP – reprezinta avantajCompetente: Abilitati dezvoltate de comunicare Planificare, organizare, analiza Orientare spre rezultate si imbunatatire continua Atentie la detaliiDescrierea jobului Provocarile tale ar consta in : Introduce documentele justificative – facturi, deconturi, ordine de deplasare - in contabilitate conform procedurilor interne; Efectueaza plati catre furnizori; Intretine relatia cu clientii si furnizorii privind soldurile, se asigura de concordanta soldurilor din fisele de cont, identificand si corectand eventualele diferente; Verifica inregistrarile facute in conturi astfel incat acestea sa respecte cerintele leg
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM

Economist Departament Financiar-contabil


Candidatul ideal Studii superioare economice Cunoasterea foarte buna a pachetului Microsoft Office, in special in Excel Cunostinte de limba engleza nivel avansat Persoana capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita Organizata si atenta la detaliiConstituie avantaj: Experienta profesionala in domeniul contabilitate Cunostinte de opearare a programului cu baze de date - SAPDescrierea jobului Pregateste datele necesare pentru inchiderile de luna conform procedurii de contabilitate si OMFP nr 1802/2014 astfel incat balanta sa reflecte situatia reala a patrimoniului Se asigura ca sunt emise corect si la timp documentele contabile precum declaratii specifice activitatii societatii conform Codului fiscal Mentine relatiile cu autoritatile fiscale, asigurand o buna comunicare cu acestea Asigura suport pentru auditul financiar, auditul intern si alte solicitari externe de informatii, prin pregatirea documentelor necesare de fiecare data cand este necesar, corect si la timp
KASTAMONU ROMANIA

Economist/​contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Cerinte:•Studii superioare de specialitate•Cunostinte solide contabilitate, fiscalitate si salarizare•Cunostinte bune de utilizare a programelor informatice contabile si de gestiune •Cunostinte bune de operare PC (word, excel)• Abilitati de organizare si relationare• Persoana responsabila, serioasa• Experienta in domeniul financiar-contabil minim 5 ani• Foarte bune abilitati dе prioritizare si dе organizare.• Foarte bune abilitati dе colaborare, comunicare si dе interrelationare.Beneficii:-Pachet salarial atractiv-Loc de munca sigur-Mediu de lucru placut si dinamic
SC LANDMANIA S.​R.​L.​

Sef contabil


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Cerinte - Absolvent de studii superioare - Experiență de minim 2-3 ani în contabilitatea companiilor de producție - Cunoștințe de Microsoft Office - nivel avansat - Abilități de comunicare, organizare, sistematizare și prioritizare Responsabilitati - Reconcilierea rapoartelor fin
SALES CONSULTING

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Edolin Com-impex Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Targu Secuiesc
Edolin Comimpex Srl

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Noblex Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu Teoretic,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Targu Jiu
Noblex Srl

Consultant De Vanzari In Librarie Targu Mures


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti

Asistent(a) Personal(a)


Candidatul ideal CUNOȘTINȚE NECESARE:- cunostinte de limba maghiara, romana si engleza- Cunostinte intermediare Microsoft Office- Cunoștințe intermediare Google Calendar, Microsoft Calendar- Cunoștințe intermediare Adobe CC reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie- Permisul de conducere categoria B este un avantaj, dar nu este obligatoriuDescrierea jobului iSeeYou si Vertex Pavilions cauta asistenta personalaAmbele firme prezintă o creștere încurăjătoare, așa că este necesară extinderea echipei cu cineva care se ocupă de sarcinile administrative de zi cu zi. Este important să mențineți contactul cu administratorii și contabilii celor două firme, să pregătiți și să organizați contracte și alte documente, urmărirea și efectuarea plăților. Organizarea meetingurilor este foarte importantă, ceea ce necesită precizie și experiență cu calendarele digitale.Munca este independentă de locație, deci se poate face în mare parte de acasă, cu excepția întâlnirilor sau sarcinilor care necesită
VERTEX PAVILIONS

Specialist Taxe Si Impozite


Candidatul ideal Studii superioare de lungă durată finalizate cu diploma de licență în domeniul economic;Vechimea în muncă de minim 5 ani și experiența de minim 5 ani în domeniul financiar contabilitate;Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, Power Point) – nivel avansat;Cunoștințe solide privind legislația financiar-contabilă;Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;Cunostințe SAP constituie un avantaj;Aptitudini:-gândire analitică si capacitate de sinteză; atentie la detalii-aptitudini de planificare si organiare a activitatilor zilnice-capacitate de identificare și rezolvare a problemelor-aptitudini de comunicare si relationare in echipa, receptivitate la solicitările profesionale.Descrierea jobului Punctează și se asigură de acuratețea fișei fiscale pe plătitor; răspunde de componența soldurilor și rulajelor conturilor de care se ocupă.Înregistrează TVA-ul aferent achizițiilor intracomunitare de bunuri și servicii.Oferă suport pentru înregistrare facturi servicii externe terț
AZOMURES SA

Operator Program De Gestiune


Candidatul ideal Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (utilizare MS Office-Word, Excel);Atentie si rapiditate in operarea documentelor;Abilitati excelente de comunicare, organizatorice si atentie la detalii;Corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Foarte bune cunostinte de operare a bazelor de date interne.Descrierea jobului Verificarea, corectarea, finalizarea, operarea, dupa caz, in softul de gestiune materiale (Socrate) a documentelor de miscari (intrari si iesiri) ale materialelor si echipamentelor;Pastrarea legaturii permanente cu responsabilii comerciali si personalul tehnic pentru verificarea tuturor documentelor si materialelor cu care lucreaza;Pastrarea legaturii cu operatorii din celelalte puncte de lucru si cu gestionarii pentru verificari si operari corecte si rapide;Indosarierea si arhivarea (fizic si electronic, dupa caz) a documentelor prelucrate;Operarea comenzilor furnizorilor in ceea ce priveste lucrarile cu tertii si a
RCS & RDS

Economist Mijloace Fixe


Candidatul ideal Studii superioare profil economic.Experiență relevantă în funcția de contabil.Cunostințe solide de operare în MS Office.Cunostințe limba engleză – nivel mediu.Cunostințe operare SAP- constituie avantaj.Aptitudini:-gândire analitică și capacitate de sinteză; capacitate de învățare.-spirit de ordine si disciplină; aptitudini de planificare și organizare a activităților zilnice.-aptitudini de comunicare și relaționare în echipă, receptivitate la solicitările profesionale.Descrierea jobului Responsabil cu evidența contabilă a mijloacelor fixe: intrări (achiziții și puneri în funcțiune, măriri de valoare, încadrarea achizițiilor noi de mijloace fixe pe clase de mijloace fixe, urmărirea investițiilor în curs de execuție), ieșiri (vânzări, casări), ajustări de valoare (amortizare, reevaluare, provizioane de ajustare)– efectuate în conformitate cu reglementările legale în vigoare.Responsabil cu întocmirea și actualizarea registrului bunurilor de capital.Verifică, ca documentel
AZOMURES SA

Agent De Turism


Candidatul ideal Angajam agent de turism extern, cu minim un an de experienta pe un post similar, care sa aiba dorinta de a invata lucruri noi si de a se perfectiona continuu. Candidatul ideal trebuie sa aiba cunostinte de operare PC, sa fie sociabil, comunicativ si sa-i placa sa lucreze cu publicul.Descrierea jobului Agentul de turism are urmatoarele responsabilitati:- sa caute in sistemele de rezervari oferte conforme cu cererea turistilor- sa compare ofertele primite de la turoperatori si sa aleaga cel mai bun raport calitate pret- sa emita bon de comanda, contract si factura pentru pachetele turistice vandute- sa consilieze turistii in legatura cu specificul destinatiilor prezentate- sa incheie asigurari medicale de calatorie si storno la cererea turistilor- sa intocmeasca deconturi conform cu pachete vandute si sa le trimita departamentului de contabilitateAgentii de turism beneficiaza de un mediu de lucru placut si elegant.Un beneficiu important este participarea gratuita la info
CHARTER TRANS AIR AGENCY SRL

Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic;Experiență de min. 2 an în departamentul financiar-contabil;Cunoștințe din legislația aplicabilă în domeniul financiar-contabil;Capacitate de analiză și previzionare;Atitudine proactivă;Persoană ordonată și disciplinată;Corectitudine;Rapiditate în executarea activităților;Atenție sporită la detalii;Spirit de echipă;Cunoștințe avansate a pachetului MS Office (Excel, Word);Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Contribuie la organizarea și ținerea contabilității societății conform legislației în vigoare;Verifică și înregistrează documentele contabile în programul de evidență contabilă;Verifică conturile de clienți și furnizori;Se ocupă de verificarea stocurilor;Înregistrează documentele justificative (facturi, chitanțe, extrase cont, etc);Întocmește și verifică registrul de casă;Contribuie la efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;La cerere, întocmește rapoarte și situații specifice activității
EKYSAM SRL

Responsabil Logistica


Candidatul ideal - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica- Cunostinte administrative- Studii superioare- Bune abilitati de comunicare, organizare si de coordonare a oamenilor din subordineDescrierea jobului - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO).- Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE.- Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății.- Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare/ aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport.- Verifică, confirmă și/sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție.- Lansează comenzile de transport către parteneri ș
AUNDE C&S AUTOMOTIVE

Director Resurse Umane


Candidatul ideal Competentele urmărite:- cunoaste si respecta prevederile din Manualul de Asigurarea Calitatii- cunoaste prevederile Contractului Colectiv de Munca- cunoaste si respecta prevederile Regulamentului de Ordine Interioara- poseda experienta si capacitate profesionalza corespunzatoare postului- cunoaste activitatea si legislatia in vigoare specifica compartimentului- trebuie sa posede cunostinte de psihologie organizationala si diagnoza- cunoaste un editor de text pe calculator- trebuie sa stie sa opereze cu o baza de date (Excel, FOX, Access)- trebuie sa stie sa utilizeze programul Power Point- preferabil sa cunoasca un program statistic de prelucrare a datelor (SPSS, Statistica, Statview)- cunoaste legislatia de personal in vigoare- poseda cunostinte si deprinderi de editare texte, operare cu o baza de date, statistica- poseda aptitudini de interelationare, capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si de a motiva oamenii- poseda aptitudini de planificare,
AUNDE C&S AUTOMOTIVE

Job Sef contabil la Sales Consulting


CerinteAbsolvent de studii superioareExperiență de minim 2–3 ani în contabilitatea companiilor de producțieCunoștințe de Microsoft Office — nivel avansatAbilități de comunicare, organizare, sistematizare și prioritizareResponsabilitatiReconcilierea rapoartelor financiare periodiceVerificare și întocmirea Bilanțului Contabil, Contul de Profit și PierdereCoordonarea procesului de închidere de lună, bilanț, balanță
Sales Consulting
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 50 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.