Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Targu Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Targu Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Targu Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Targu Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Piatra Neamt,​ Alba,​ Mures,​ Timisoara,​ Sibiu


Candidatul ideal Cine suntem: Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai mare retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51.Ce cautam: Cautam noi colegi care sa se alature retelei noastre de profesionisti.Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile magazinului.Ce oferim: La randul nostru iti vom oferi urmatoarele:1. Salariu competitiv in functie de experienta;2. Tichete de masa in sistem electronic;3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale;4. Asigurare medicala privata;5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei;6. Program de lucru flexibil (in ture);7. Posibilitati reale d
OPTICAL INVESTMENT GROUP

Consultant Turism Rm.​ Valcea; Constanta; Bacau; Pt.​neamt; Targu Jiu.​


Candidatul ideal Travel Agent @Christian TourAvem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Și ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe, şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un agent de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comunicare scrisă și orală, dar ȋnainte
Christian Tour

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Trans Danubiu Srl,Experienta: Experimentat (>7 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Piatra-neamţ
Trans Danubiu Srl

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive /​ Casier


Candidatul ideal Operator pariuri sportive / Casier#winnerDescrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Bonuri de masa in valoare de 30lei/zi- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru fl
DREAM BETTING

Referent De Specialitate Financiar-contabilitate


Ocupatia: Referent De Specialitate Financiar-contabilitate,Angajator: Termoplast Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Roman
Termoplast Srl

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Administrator financiar (contabil șef) IS și mediator școlar M debutant – Posturile vacante în administrația publică din România


Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Neamț Expiră in 8 zile, 23 ore LocatieNeamţ NivelFuncții de conducere,Funcții de execuție,Nespecificat in M.O. Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Neamț organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție/conducere, vacante, de:administrator financiar (contabil șef), treapta profesională I/S:mediator școlar, treapta profesională debutant, studii medii (liceale cu diplomă de bacalaureat), cu activitatea desfășurată la Școala Gimnazială Izvoare-Bahna, Comuna Bahna și Școala Gimnazială „Gheorghe Nicolau” , Comuna Români.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență
Instituii locale

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Asistent Manager


Candidatul ideal Noul nostru coleg/colegă trebuie sa indeplinească urmatoarele cerințe: Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică. Cunoașterea pachetului MS Office; Bune abilitati de comunicare și planificare. Responsabilitate și diplomație; Cunoștințe contabilitate primară; Permis de conducere categoria B; Buna dispoziție și capacitatea de organizare sunt cerințe principaleDescrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi. Distribuire documente interne și transmiterea de documente și colete; Evidență documente intrări/ieșiri (poștă sau curier). Comunicare internă și externă (diverși colaboratori) -telefon, email, direct. Arhivare documente pe suport electronic/fizic.Beneficii: Pachetul salarial este format din salariul de bază Oportunități de creștere în cadrul companiei, în funcție de performanță și gradul de implicare. Nu-ţi oferim doar un loc de muncă,
TECHFARM AGRO

Adjunct Manager Magazin - Penny Sabaoani


Candidatul ideal Te așteptăm în cadrul companiei noastre:- ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj);- ai experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail – acest lucru contituie avantaj;- ai cunostințe de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel;- ești disponibil să lucrezi în ture organizate pe durata întregii săptămâni: dimineața și după-amiaza, iar când tura ta va fi în weekend primești un spor suplimentar;- îți place să ai autonomie și ești îndreptat către găsirea unor soluții potrivite;- ai o minte analitică, iar orientarea către cifre și analize de date te caracterizează;- ești o persoană căreia îi place să pună lucrurile la punct în cele mai mici detalii;- ești o persoană responsabilă și orientată spre rezultate;- ai rezistență la efort și un ritm alert de lucru;- ai cunoștințe de limba engleză nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alături de PENNY.! Căutăm un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care știe să susțină
REWE (ROMANIA)

Sofer Distributie Local - Cluj Si Piatra Neamt


Candidatul ideal - Persoana serioasa, cu simt de responsabilitate fata de autovehicul si sarcinile date de catre conducere.- Aptitudini de a manevra cu casa mobila de marcat precum si colectarea banilor de la clientii firmei.- Calitati foarte bune organizatorice in ce priveste timpul pentru livrarea comenzilor.- Bun profesionist in conducerea autovehicolului dat la dispozitie.Descrierea jobului - Tine in evidenta toate actele necesare pentru livrarea comenzii si le inmaneaza clientilor.- Livreaza mobilier la clienti acasa in judetul alocat si in imprejurimi- Colecteaza banii de la clienti si le vireaza la sfarsitul zilei in banca.- Zilnic face deconturi la contabilitate.- Intretine in stare buna autovehiculul dat la dispozitie pentru efectuarea sarcinii date.- Carnet de conducere categoria B
MOBILA VIDENOV

Gestionar


Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta pe un post similar;- Abilitati excelente de comunicare;- Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;- Rezistenta la stress;- Spirit de echipa;- MS Office (Word, Excel, Outlook)- Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;- postul de pe Bucuresti necesitata disponibilitate pt delegatii in afara tarii;Descrierea jobului - Opereaza in programul de gestiune si contabilitate bonurile de consum aferente materialelor gestionate;- Opereaza bonurile de transfer pentru mijloacele fixe si obiectele de inventar folosite;- Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile;- Raspunde de gestiune in cadrul magaziei;- Intocmeste fise de magazie, tine evidenta reperelor din gestiune;- Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;- Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare;- Este responabil de manipularea reperelor cu care lucreaza atat in interioru
RCS & RDS

Operator Productie Mobilier Serie


Candidatul ideal Ne dorim ca tu: Sa fii o persoana motivata si orientata spre calitate; Sa ai capacitate ridicata de concentrare; Sa fii atent/a la detalii; Sa detii abilitati bune de organizare si comunicare; Sa dai dovada de responsabilitate si implicare; Sa detii experienta in operarea unui utilaj / CNC / linie productie;Descrierea jobului Utilajele automatizate pe care vei putea lucra sunt: Circular de taiat in pachet; Masina de aplicat cant; Linie de aplicat cant, cu incarcare si descarcare automata; CNC; Masina de gaurit cu gaurire multipla;Responsabilitatile tale vor fi: Asigurarea functionarii eficiente a echipamentelor, cu scopul atingerii/depasirii obiectivelor de productie, in conditii de siguranta a muncii; Programarea utilajelor conform retetelor de produs; Receptionarea si manevrarea materialelor si produselor, alimentand si descarcand echipamentele / utilajele; Realizarea de reglaje simple ale echipamentelor și utilajelor; Verificarea din punct de vedere tehnic si vizual
PROD ALCAR IMPEX

Economist In Orasul Roman


Candidatul ideal ★ Economist control financiarUna dintre pozițiile cheie în companie, Economistul din echipa de control financiar este responsabil pentru realizarea activităților de control încredințate, aprobarea și înregistrarea documentelor în sistemul informatic, pregătirea rapoartelor specifice, participarea în comisiile de audit intern ale societății.Cerințe licențiat în domeniul financiar contabil cursuri în audit intern, bugete, control costuri - un plus experiență de +3 ani în control financiar intern, audit, control costuri abilități de lucru cu MS Office (Excel), SAGA, alte sisteme ERP cunoștințe bune de legislație în domeniul financiar contabil abilități de audit și control financiar intern atenție la detalii, viteză de reacție, capacitatea de a sesiza elemente atipice gândire critică și înclinație spre rezolvarea de probleme comunicare și lucru în echipă - criteriu de bazăDescrierea jobului Responsabilități verificarea, aprobarea și introducerea documentelor în sistemul in
TERMOPLAST

Sales Consultant Iqos - Roman


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Cautam noi colegi dornici sa se alature unei echipe dinamice si in plina dezvoltare.Daca te consideri o persoana sociabila, careia ii place sa interactioneze cu clientii si sa promoveze brandul IQOS atunci te asteptam alaturi de noi. Ne-am dori de asemenea sa fii o persoana flexibila, cu bune abilitati de analiza si comunicare, care sa aiba initiativa si sa fie fie orientat catre nevoile clientilor.Cerinte Minime: Diploma de BacalaureatDescrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivuluiPozitiile sunt disponibile in locatiile IQOS din centrele si galeriile comerciale, cu program in ture flexibile, inclusiv weekenduri.Beneficii Pachet salarial motivant, s
Interbrands

Customer Relationship Officer - Ing Piatra Neamt Duraului


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol? Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING Bank
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.