Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Tulcea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Tulcea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Tulcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal ​Studii superioare/medii în economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; Minim 2 ani experiență în domeniu; Experiența în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipă și bune abilități de comunicare (constituie avantaj); Calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal (constituie avantaj); Cunostințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; Operare software contabilitate: SAGA, Expert Account; Cunostințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Pe postul de economist/contabil vei fi responsabil să: înregistrezi facturi, chitanțe, extrase pregătești și întocmești declarațiile și situațiile financiare oferi suport și consiliere clienților alocați pregătești rapoartele cerute de clienți și să oferi asistență în interpretarea lor oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților ajuți la dezvoltarea colegilor mai puțin ex
ZLATE & NETEDU
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Rezistenta la stres si activitati repetitive; Bune abilitati de organizare si invatare; Spirit de observatie si atentie acordata detaliilor; Cunostinte limba engleza – nivel mediu Bune cunostinte in ceea ce priveste fluxul de instalare al serviciilor de telecomunicatii, reprezinta avantaj; Capacitate dе analiza, sinteza si oferirea dе solutii optime; Excelente abilitati dе comunicare (verbal si scris); Cunostinte tehnice minime din domeniul telecomunicatiilor; Bune cunostinte de operare PC / MS Office (Word, Excel, Power Point);Descrierea jobului Contactarea clientilor Digi | Rcs-Rds in vederea programarii instalarii serviciului achizitionat; Mentinerea legaturii cu echipele de instalari si comunicarea programarilor efectuate; Rezolvarea solicitarilor venite in atentia departamentului; Operarea modificarilor in bazele de date interne.
RCS & RDS
Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare (preferabil studii economice) Minimum 2-3 ani experienta in activitatile de operatiuni Minimum 2- 3 experienta in sectorul bancar Bune abilitati de utilizare Microsoft Offie Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilorAlte competențe necesare: Creativitate si initiativa Abilitatea de a prioritiza, de a lua decizii sub presiunea timpului Abilitati de a relationa, abilitati de vanzare si de persuasiune, organizareDescrierea jobului Principalele responsabilități: Supervizeaza si organizeaza activitatea angajatilor din zona de Operatiuni, asigurand acuratatea documentelor solicitate de la clienti, cat si procesarea la timp a documentelor, respectand normele si procedurile interne ale bancii, ale BNR si legislatiei in vigoare Asigura pregatire profesionala pentru angajatii din subordine (nou angajati sau existenti), initierea acestora in structurile ba
UNICREDIT BANK
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Serviciul de Ambulanță Tulcea, județul Tulcea, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:1 (un) post de economist specialist IA, pentru Compartimentul financiar-contabilitate, la sediul Serviciului de Ambulanță Tulcea;1 (un) post de economist specialist IA, pentru Biroul U.N.O.S., la sediul Serviciului de Ambulanță Tulcea;1 (un) post de asistent medical PL la sediul Serviciului de Ambulanță Tulcea;2 (două) posturi de asistent medical debutant PL la Substația Babadag;1 (un) post de asistent medical principal la Substația Măcin.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apa
Instituii locale
Școala Gimnazială Stejaru, județul Tulcea, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție vacante, de administrator financiar (0,25 normă pentru școală).Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de st
Instituii locale
Şcoala Gimnazială „Constantin Brâncoveanu” Babadag, județul Tulcea, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcției contractuale, temporar vacante, de administrator financiar I S – 0,50 normă.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condiț
Instituii locale
CAUTAM CONTABIL CU EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL
MARITIME INDUSTRY ELECTRIC SERVICE
Angajam OPERATOR FACTURARE Responsabilitati: -Intocmeste notele de intrare-iesire a marfurilor, -Emite documente de iesire a marfurilor -Utilzeaza conf. legislatiei in vigoare documentele cu regim special (avize, facturi, chitante) Candidatul ideal: - Aptitudini de comunicare orala si scrisa; - Planificare si organizare Beneficii: - tichete de masa; - program de lucru de 8 ore/zi, in ture saptamanale; - contract de munca pe perioada nedeterminata; Persoanele interesate sunt rugate sa isi depuna CV-ul la sediul nostru din Tulcea, Str. Forestierului, nr. 34.
Fraher
Angajam casiera schimb valutar si amanet in orasul Babadag. Mai multe detalii la numarul
Magic Amanet S.​R.​L.​
Angajam casiera schimb valutar si amanet, in Macin! Se ofera 3 contracte de munca. Mai multe detalii la nr
Magic Exchange
Banca Cooperatista Deltacoop Tulcea,angajeaza operator ghiseu bancar pentru punctul de lucru Sarichioi,jud,Tulcea
Banca Coopertatista Deltacoop Tulcea
Căutăm consultant financiar in asigurari si pensii pentru echipa din Constanța si Tulcea. Noi te ajută să transformi asta într-o carieră. Vei avea libertatea să-ți stabilești programul după cum îți e mai bine și să fii recompensat/ă pe măsura eforturilor tale. Ce asteptam de la tine? - comunici usor si iti face placere sa cunosti oameni noi - stii ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - vrei sa castigi pe masura efortului tau - stii ca, in vanzari, cheia succesului este sa pui clientul pe primul plan Ce vei face la noi? - identifici potentiali clienti - le evaluezi nevoile financiare si gasesti cele mai bune solutii pentru ei - promovezi serviciile si produsele financiare ale companiei. - iti informezi permanent clientii despre toate noutatile financiare care i-ar putea interesa - dezvolti permanent relatia cu clientii tai. CV-ul tău trimite-l la adresa de e-mail:
NN
Generali Romania isi mareste echipa dinTulcea.Daca intrunesti urmatoarele cerinte,te asteptam la un interviu : -bune abilitati de comunicare ,negociere si planificare; -spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -personalitate deschisa; -relationare usoara cu clientii; -diploma de bacalaureat. Suntem nerabdatori sa te cunoastem ! Te asteptam la Generali!
Generali Romania Agentia Tulcea
Angajam operator excavator cu experienta, in jud Tulcea, avand prioritate persoanele din urmatoarele localitati :Babadag, Isaccea, Măcin, Sulina, municipiul Tulcea, în județul Tulcea: Baia, Beștepe, C.A. Rosetti, Ceamurlia de Jos, Ceatalchioi, Chilia Veche, Crișan, Frecăței, Greci, Grindu, I.C. Brătianu, Jijila, Jurilovca, Luncavița, Mihail Kogălniceanu, Mahmudia, Maliuc, Mihai Bravu, Murighiol, Niculițel, Nufăru, Pardina, Sarichioi, Sfântu Gheorghe, Slava Cercheză, Smârdan, Somova, Văcăreni, Valea Nucarilor sau în județul Constanța: Corbu, Istria, Mihai Viteazu. Persoanele interesate pot trimite intentia de angajare, in scris, la urmatoarea adressa de email: sau ne pot contacta telefonic la numarul
SC LIVI CONSULTANTA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.