20 Locuri de Munca Contabil in Valenii de Munte
20 Locuri de Munca Contabil in Valenii de Munte
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Valenii de Munte si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Valenii de Munte si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Camerista, Aj Bucatar, Ospatar, Contabil |
Candidatul ideal Cerinte:- experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar nu este conditie eliminatorie;- receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine;- persoana dinamica, atenta la detalii;Descrierea jobului Conditii:- contract de munca pe o perioada nedeterminata;- program de lucru full-time- pachet salarial competitiv, in functie de experienta si calificare;Beneficii:Acordam prime si bonuri in functie de volumul activitati prestate
IPSAR
![]() |
Consultant Fonduri Nerambursabile |
Candidatul ideal Cunostinte in in elaborarea si/sau implementarea de proiecte cu finantare guvernamentala sau europeana.Candidatul ideal va gestiona proiecte, relatia cu beneficiarul si cu entitatile implicate in procesul de obtinere a finantarii.Abilitati necesare:- cunostinte pachet Microsoft Office;- abilitatea de integrare intr-o echipa competitiva, abilitatea de a oferi si primi feedback, de a cere si a oferi sprijin: spirit de echipa;- abilitati de manager de proiect, gestiunea relatiei cu beneficiarii;- leadership, curaj, dezinvoltura;- proactivitate, dinamism, inteligenta;- eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati;- atentie sporita la detalii.Descrierea jobului - o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernamentale;- stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste;- mentinerea legaturii cu clientul;- elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, m
ALPHA VIC CONSULTING
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Contabil Junior |
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Activitatea aferenta postului se desfasoara in cadrul departamentului Financiar-Contabil si acopera sarcinile specifice in conformitate cu cerintele legale si ale societatii si raporteaza direct Contabilului Sef.Progamul este de L-V de la 9:00 la 17:30 la sediul societatii Cerințele postului- Experienta profesionala de minim 1 an- Studii de specialitate, absolvent al unei scoli postliceale economice sau absolvent al unei facultati cu profil economic- Abilitati si experienta in folosirea programelor contabile ERP- Persoana responsabila, organizata si atenta la detalii- Cautam o persoana careia ii place sa puna lucrurile in ordine si sa organizeze activitatea Responsabilitățile postului- Inregistra
Pamas Trading SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru întregirea echipei departamentului Financiar-Contabil din sediul central Bucureşti (Victoria Park, Șos. București- Ploiești, nr. 73-81, sector 1) căutăm:Contabil……………………………………………………………………………………………………………Profil: Studii superioare de profil economic; Experiența profesională în domeniu, minim 3 ani; Cunoștințe avansate de limbă engleză; Cunoștințe SAP, modul FI/CO; Cunoștințe avansate operare PC (MS Office); Responsabil(ă) pe acțiunile întreprinse; Bună capacitate de organizare și stabilire a priorităților; Atitudine pozitivă, fire comunicativă și pro-activă; Limba germană reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități: Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în SAP, în funcție de aria de responsabilitate; Efectuează activități specifice de închidere de luna si de an financiar-contabil, dar fără a se limita la acestea, în funcție de termenele stabilite de grup precum si de cerințele legale. Întocmește propunerile de plăti si plă
DEICHMANN
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare – contabilitate Experienta in contabilitate primara minim 3 ani; Cunostinte avansate operare PC: MS Office (obligatoriu cunostinte de Excel ), sisteme de contabilitate, Outlook; Abilitate de comunicare in limba engleza la nivel mediu; Bune cunostinte de contabilitate Capacitate dе analiza, sinteza si organizare eficienta a muncii; Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationare;Descrierea jobului Responsabilitatile postului: Verifica si inregistreaza corect, complet si la timp documentele, in sistemul contabil (facturi de achizitie bunuri si servicii, facturi de vanzare bunuri si servicii, bonuri, verificarea lunara a jurnalelor de cumparari si vanzari etc); Cunoaste si respecta prevederile legislative aplicabile domeniului sau de activitate; Proceseaza date operationale si intocmeste diverse rapoarte si analize financiare.Beneficii: Pachet salarial motivant Laptop si telefon Contract de munca pe perioada nedeterminata Aplica
NESS PROIECT EUROPE
![]() |
Contabil / Contabila |
Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate;- Cunostiinte limba engleza – nivel conversational;- Experiență anterioară pe un post similar;- Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Cunoștințe medii de MS Office- Excel;- Orientare spre obiective și respectarea termenelor;- Capacitatea de a îndeplini responsabilități repetitive;- Atenție la detaliu și spirit analitic.Descrierea jobului - Intocmire declaratii in vederea transmiterii acestora catre autoritatile competente;- Indosarierea cronologică și arhivarea documentelor primare, a contractelor, a confirmărilor de sold, a corespondenței și a altor documente financiar-contabile;- Efectuarea componentelor de sold lunare pentru conturile contabile din balanță lunară și verificarea lunară;- Inregistrarea estimărilor și a provizioanelor;- Evidență lunară a privizioanelor/estimărilor pe fiecare furnizor;- Efectuarea periodică a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți,
AMEROPA LOGISTICS
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Passion for finance and administration? We’re looking for you!You have a bachelor’s degree, preferably in Accounting and a couple of years of relevant experience.Office 365 has no secrets for you.You speak, write and understand English very well.You take ownership in what you do and are able to work under pressure.Working in a team? Yes please! Friends describe you as a real team player.You are an adventurer with an analytical mind and who’s willing to travel.Descrierea jobului After a couple of months of onboarding in our HQ in Belgium, you will come back to our office from Romania & your focus will be on supporting the Finance department in Belgium. Next to that, you will also offer administrative and HR related support to the local Office Manager.Your tasks will be:*being responsible for the sales invoices of Contec Romania and Poland:- customer management for Contec Romania and Poland- creation and follow up of invoice proposals to customers for Romanian and Polish
CONTEC AUTOMATION
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Cunostinte de contabilitate financiara;- Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;- Experienta de minim 2 ani in domeniu;- Studii medii de specialitate in domeniul financiar contabil;- Bune cunostinte utilizare program SAGA, PC, utilizare Pachet Office, Excel;- Persoana dinamica, organizata.Descrierea jobului - Verificarea documentelor pentru toate inregistrarile contabile efectuate;- Verificarea respectarii procedurilor contabile;- Intocmirea balantelor de verificare, pe baza componentelor de conturi intocmite;- Intocmirea contributiilor salariale;- Intocmirea declaratiilor fiscale si a declaratiei intrastat;- Intocmirea bilanturilor si a situatiilor financiare;- Cunostinte REVISALSALARIU intre 1000-2000 euro
GENIAL TRANSACTIONS CARS
![]() |
Contabil Salarizare |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare;Experienta in departamentul salarizare;Cunostinte principii calcul salarial;Cunostinte juridice/legislatia muncii -salarizare;Operare PC (MS Office, Excel) nivel avansat. Descrierea jobului Asigura calculul drepturilor salariale si a contributiilor unitatii.Efectueaza in permanenta modificarile legislative in cadrul programului de salarizare.Opereaza in timp calculele salariale privind avansul si lichidarea conform procedurii.Centralizeaza si verifica certificatele medicale.Intocmeste si depune declaratiile lunare catre institutiile de stat.Asigura completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii.
DUCATI ENERGIA ROMANIA
![]() |
Contabil - Economist |
Candidatul ideal - Absolvent de facultate cu profil economic;- Experienta minim 2 ani in contabilitate;- Cunostinte solide contabilitate si fiscalitate;- Cunoscator limba engleza;- Cunostinte operare PC;- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Verificarea intocmirii corecte a documentelor primare;- Operarea documentelor contabile in softuri specializate de contabilitate;- Intocmire declaratii fiscale;- Intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori;- Alte activitati specifice.Beneficii:- Pachet salarial motivant;- Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale.
ANGHEL, POPESCU CONSULTING
![]() |
Referent Contabilitate- Ploiesti |
Candidatul ideal ACTIVITATEA SE VA DESFASURA IN PLOIESTI- absolvent studii medii sau superioare economice/ informatica;- cunostinte de Excel avansat si utilizarea aplicatiilor (se va lucra cu baze de date)- capacitate de insuşire rapidă a informaţiilor;- viteza mare de tehnoredactare- atenţie sporită la detalii;- capacitate de gestionare a situatiilor dificile şi prioritizarea activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- integritate morală;- corecta utilizare a limbii romane (scris şi vorbit);- abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor;- dorinta de a lucra in echipa pe termen lung.Descrierea jobului - gestionează portofoliul de dosare alocat de către executorul judecătoresc;- monitorizează încasările din dosarele gestionate, plăţile efectuate de către debitori şi respectarea angajamentelor de plată, identifică noi soluţii pentru recuperarea rapidă şi integrală a creanţelor urmărite.- gestioneaza baza de date existenta.
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DRAGO IULIAN TĂNASE
![]() |
Contabil - junior |
Scurta descriere a companiei Cerinte Candidatul Ideal: - experienta de 1-3 ani in contabilitatea constituie avantaj ; - gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza; - corectitudine, seriozitate, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa; - bune calitati de comunicare in scris si oral; - bune cunostinte operare PC; word, excel; Responsabilitati - Inregistrare documete in system informatic, reconciliere solduri - Emitere facturi din sistem informatic - Participa la inchiderea de luna – pregatire rapoarte specifice - Participa la audit - pregatire rapoarte specifice - Analiza lunara conturi, urmarire solduri terti etc - Urmarire avansuri si inregistrare deconturi - Indosariere si scanare documente Alte informatii Beneficii: - salariu motivant - tichete de masa - prima Paste si Craciun - decont transport - 300 RON / luna - posibilitate de dezvoltare cariera si avansare pe alte posturi Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale(ex: Paste, Craciun, 8 ma
ERPA HR
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate;- Cunostiinte limba engleza – nivel conversational;- Experiență anterioară pe un post similar;- Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Cunoștințe medii de MS Office- Excel;- Orientare spre obiective și respectarea termenelor;- Capacitatea de a îndeplini responsabilități repetitive;- Atenție la detaliu și spirit analitic.Descrierea jobului - Intocmire declaratii in vederea transmiterii acestora catre autoritatile competente;- Indosarierea cronologică și arhivarea documentelor primare, a contractelor, a confirmărilor de sold, a corespondenței și a altor documente financiar-contabile;- Efectuarea componentelor de sold lunare pentru conturile contabile din balanță lunară și verificarea lunară;- Inregistrarea estimărilor și a provizioanelor;- Evidență lunară a privizioanelor/estimărilor pe fiecare furnizor;- Efectuarea periodică a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți,
AMEROPA LOGISTICS
![]() |
Operator Cnc Strungar |
Candidatul ideal Cautam OPERATORI CNC cu experienta in strunjire pentru echipamentele noastre dе ultima generatie HONOR SEIKI / HAASCerintele postului: Interpretarea corecta a desenelor tehnice Determinarea si asigurarea pozitionarii piesei Determinarea si stabilirea punctului de zero al piesei Determinarea, montarea si reglarea sculelor necesare prelucrarii Controlul pieselor realizate, efectuarea auto-controlului Masurarea primei piese obligatoriu Folosirea sistemului de scanare a operatiilor in sistemul ERP Raportarea trasabilitatii materialului pe piesa prelucrata Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sunt necеsarе cunostintе privind: Funcţionareа mаşinilor uneltе cu comandă numerică, а echipаmеntеlor sаlе, а SDV-urilor; pаrаmеtrii tehnici şi tehnologici dе funcţionаre а utilajelor şi еchipamentelor din dotare; Cunostinte minime de metrologie; Cunoaşterea şi înţelegerea programului şi a influenţei lui asupra preciziei de prelucrare; Comanda numerica ti
OIL SERVICES LIMITED EASTERN EUROPE
![]() |
Operator Rsvti |
Candidatul ideal Cautam un coleg care sa ne ajute in mentinerea colaborarii cu clientii nostri pentru serviciile de RSVTI (Resposabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor)Responsabilitatile operatorului RSVTI vor fi cele din legislatia in vigoare si anume din Ordinul 130/2011 si Legea 64/2008.Candidatul trebuie sa aiba: cunostinte de operare PC, Word, Excel, mail Outlook permis de conducere categoria B cunostinte de limba engleza minime studii superioare, preferabil tehnice abilitati organizatorice foarte bune abilitati de comunicare foarte buneDescrierea jobului Jobul presupune: mentinerea evidentei tuturor echipamentelor de ridicat sau sub presiune din portofoliul clientilor nostri vizite lunare la toti clientii pentru vizarea registrului de supraveghere instruire personal mentinere evidenta personal instruit participarea impreuna cu inspectorii ISCIR sau CNCIR la lucrarile necesare intocmirea tuturor documentelor necesare in activitatea RSVTIBeneficii: telefon mas
DIOGHENIS INTERNATIONAL
![]() |
Operator Date/contabilitate Primara |
Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare finalizate;- cunostinte de contabilitate primara;- abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa;- cunostinte operare baze de date si MS Office;- minimum 1 an experienta intr-un post similar.Descrierea jobului Responsabilități:- introduce, valideaza si prelucreaza datele, contabile, prin intermediul programului informatic;- verifica datele introduse in calculator cu datele din documentele primite sau emise;- centralizeaza datele pentru obtinerea de rapoarte;- inregistreaza facturile si incasarile;- lucreza cu documente specifice: facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase, dispozitii de plata, ordine de deplasare si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare;- indosarieaza si arhiveaza documetele;Beneficii:- salariu atractiv si bonuri de masa;- posibiliatea unei cariere pe termen lung;- alte beneficii în funcții de evoluție si rezultate.Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu ca
LEDMAX ELECTRONICS
![]() |
Operator Calculator Facturare (contabilitate Primara ) |
Candidatul ideal - studii medii sau superioare ;- experienta in domeniu constituie un avantaj;- bune cunostinte de operare PC;- Avantaj - cunostinte program facturare;Descrierea jobului - preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, respectiv clientii firmei, in baza procedurilor interne;- intocmeste facturi, avize, bonuri fiscale si alte documente specifice de iesire din depozit;- tine evidenta formularelor cu regim special;- executa lucrari de registratura;- indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului;
SERVICE TOP AGRO
![]() |
Operator Comercial |
Candidatul ideal rigurozitate in realizarea sarcinilor; amabilitate; abilitati verbale/numerice/spatiale la nivel mediu; foarte buna organizareDescrierea jobului Responsabilitati: Asigura suport sefului de punct de lucru in coordonarea activitatii biroului postal; Verifica rapoartele referitoare la trimiterile postale cu confirmare de primire si se asigura ca acestea ajung la destinatar in zona alocata; Asigura gestionarea eficienta a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar din dotarea biroului postal; Asigura back-up pentru seful de punct de lucru (indeplineste sarcinile acestuia in urmatoarele situatii: concediu/ absenta/ activitate de teren); Verifica rapoartele de livrare.
ILRA PINK POST OPERATIONS
![]() |
Contabil |
Ocupatia: CONTABIL,Angajator: PERLA BUCEGI S.R.L.,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATE,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: SINAIA
PERLA BUCEGI S.R.L.
![]() |
Contabil |
Ocupatia: CONTABIL,Angajator: HOTEL NEW MONTANA S.R.L.,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIOR,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: SINAIA
HOTEL NEW MONTANA S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: