Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Vama Veche

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Vama Veche

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Vama Veche si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Vama Veche si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Senior - Expert Contabil


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca indeplinesti urmatoarele criterii:-experienta de minim 5 ani in domeniu financiar-contabilitate- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- conditie obligatorie- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente-responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).- Prezinta avantaj atestatul de Expert contabil.Descrierea jobului Atributiile postului:-inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune si generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei;- intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si declaratiile fisca
MAGNUM GAMES S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal CONTABIL cu experienta in SAGAAngajam persoana cu :studii superioare profil economic;experienta in domeniul financiar contabil;cunostinte la nivel de utilizator avansat ale aplicatiilor SAGA SOFT, Microsoft Officebune abilitati de comunicare, lucru in echipa, capacitate de organizare, planificare si prioritizare;Descrierea jobului Atributii:inregistrare facturi, chitante, extrase;verificarea jurnalelor de cumparari, de vanzari, de TVA,balanta analiticaacordarea de asistenta in probleme contabile diversealte sarcini aferenete dep.financiar contabilBeneficii:Salariul 3500 - 4000 in functie de experienta si expertiza;bonuri de masa;
DS EXPERT CENTER ACCOUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7363 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Onest, perseverent, implicat, atent la detalii, adaptabil, cu abilitati de comunicare, atentie distributiva, capacitate de organizare a timpului, diplomatie.Să aibă o ţinută decenta şi un limbaj adecvat.Cunoştinţe: Program Saga, Office, InternetLimbi străine: Engleză - mediu scris/vorbitCunoasterea aplicatiei Revisal constituie avantaj.Relatii de functionale cu toti angajatii companiei.Descrierea jobului Îndeplineşte sarcinile delegate de superiori.Inregistreaza documentele de contabilitate primara.Emite facturi.Tine evidenta deconturilor de deplasare, a orelor lucrate de catre angajati.Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management.Realizarea corespondentei conform cu activitatea.Arhivează documentele firmei.Actualizeaza baza de date, documente.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 7446 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist/​contabil


Candidatul ideal Cerinte candidat:- Studii superioare economice finalizate (studii universitare de licență și eventual masterat)- Experienta profesionala de minim 3 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului financiar/contabil al unei societati.- Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);- Persoana activa, organizata, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva, cu disponibilitate pentru program prelungit si cu un grad inalt de profesionalism;- Abilitati de comunicare, coordonare, analiza si sinteza, atentie la detalii, pentru o foarte buna gestionare a timpului, avand capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor planificate,- Domiciliul (resedinta) in mun. jobului - ConstantaDescrierea jobului Principalele activităţi şi responsabilităţi:ECONOMIST - DEPARTAMENT FINANCIAR- face parte si isi desfasoara activitatea in cadrul Departamentului Financiar, in Munic
EASY CREDIT 4 ALL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 3549 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist-contabil


Candidatul ideal Nivel de studii : studii superioare economice absolvite cu diploma / expert contabil - avantaj.Cunostinte necesare :cunostinte solide de contabilitate;cunostinte solide de legislatie financiar-contabila;cunostinte de operare PC;Aptitudini si deprinderi necesare :aptitudine generala de invatare;aptitudini de comunicare;aptitudini de calcul;aptitudinea de a lucra cu documente;culegere,clasificare si interpretare a informatiilor;acordare de consultanta si consiliere.Cerinte pentru exercitare:atentie concentrata si distributiva flexibilitate mentala;initiativa;spirit organizatoric;echilibru emotional;capacitate de a lucra cu oamenii;rezistenta mare la stres;punctualitate;usurinta,claritate si coerenta in exprimare.Descrierea jobului Asigura inregistrarea sistematica si cronologica,prelucrarea,publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la situatia patrimoniala si la rezultatele economice ale firmei,atat pentru necesitatile proprii,cat si in relatiile cu ceilalti agent
POPESCU P.​ DANIEL-ALEXANDRU - EXPERT CONTABIL

Media netă estimată pe baza celor 3429 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Centru Comercial - Accountant Commercial Center


Candidatul ideal Knowledge of primary accountingAccuracy & strong attention to detailsGood communicating skills - written and verbalAnalytical and planning skills;Ability to work with deadlines;Strong excel/word skillsKnowledge of English and/or French;ProactivePositive attitudeEffective team playerDescrierea jobului Prepare and issue monthly, or whenever neccesary invoices to tenants according to the lease agreements signed;Keep tracking of the invoices issued and collected, being responsible for the collection rate;Recording in accounting software invoices issued to clients/received from suppliers;Receives and checks the invoices received from suppliers, to ensure that amounts invoiced are according to the contracts signed;Maintaining relationships with bank, clients and suppliers;Primary accounting tasks;Organize and register payments to English;Participate for preparing the annual budget of expenses and keep track of the monthly costs to be in line with the budget approved;Prepare
CATINVEST EASTERN EUROPE SRL

Economist Contabil - Constanta


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Te incurajam sa aplici pentru aceasta pozitie daca: - detii 1-3 ani de experienta in contabilitate; - ai absolvit studii superioare in economie sau contabilitate; - ai cunostinte excelente de contabilitate si operare a sistemelor informatice specifice (Pachetul Microsoft Office, SAP); - cunosti limba Engleza la un nivel mediu; Responsabilitati Pe acest post tu vei fi responsabil de a: - inregistra in contabilitate facturile primite de la furnizori; - genera si transmite Trezoreriei p
IHM Total Consult Romania

Contabil


Candidatul ideal - Organizat și atent la detalii;- Absolvent studii medii sau superioare de specialitate în domeniul economic;- Pasiune pentru contabilitate si motivat de a se dezvolta profesional in acest domeniu;- Cunostinte de baza in contabilitate pentru adaptarea usoara pe acest post;- Experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;- Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului - Inregistrari contabile de baza: inregistrare facturi clienti, furnizori;- Extrase de banca;- Sortarea si arhivarea documentelor specifice Departamentului Financiar;- Alte situatii contabile solicitate de managerul direct.
INTERSAT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7446 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil (sef),​ Receptioner/​a


Candidatul ideal - Cautam pentru aceste posturi,persoane cu bune abilitati de comunicare,organizate,capabile sa faca fata unor situatii cat mai diverse care pot aparea in receptia unui hotel.- Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj (PMS Opera);- Cunostinte generale de turism,destinatii/produse;- Cunostinte operare PC si internet ;- Nivel mediu si avansat de cunoastere a limbii engleze;- Experienta in elaborarea de strategii de marketing offline si online;- Experienta in contabilitate si cunostinte de legislatie fiscala;- Experienta in domeniul de resurse umane.Descrierea jobului - Crearea si implementarea strategiilor de promovare ale companiei in relatiile cu tertii si promovarea produselor in fata agentiilor de turism colaboratoare;- Prospectarea pietei de turism din Romania;- Efectuarea rezervarilor si emiterea documentelor necesare;- Procesarea cererilor de rezervare din faza initiala si pana la consumarea serviciilor turistice d
SC MARINASANTIS SRL

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: VILA DUCU SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CONSTANTA
VILA DUCU SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Operator Facturare


Candidatul ideal - capacitate de asumare a responsabilitatilorsi rapiditate in operatiunile cu documente,- promptitudine in rezolvarea sarcinilor,- capacitatea de gestionare a mai multor sarcini simultan.Descrierea jobului - operarea in sistem a documentelor aferente intrarilor/iesirilor de marfuri(facturi, avize) din gestiuni,- gestionarea documentelor,- intocmirea situatiilor periodice necesare departamentelor din cadrul societatii,- ordonarea si arhivarea documentelor gestionate.
FOIOR DISTRIBUIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1054 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Consultant Tehnic Vânzări Showroom - Constanța


Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutăm Consultant Tehnic Vânzări Showroom-ul din Constanța, care să contribuie la promovarea și vânzarea produselor companiei. Vei lucra îndeaproape cu o echipa de colegi implicați în procesul de atragere și fidelizare a clienților, prezentându-le gamele complexe de scule, utilaje, accesorii și unelte pe care le comercializam.Cerințe și abilitați: studii medii/superioare (studiile tehnice constituie un avantaj); abilitați avansate de comunicare scrisă și verbală ; înțelegerea termenilor tehnici; atenție la detalii; limba engleză, nivel mediu - constituie un avantaj; cunoașterea programelor de navigare pe internet și a programului Microsoft Office; spirit de echipă, dar și aptitudini de lucru independent; domiciliul în Constanța sau împrejurimi.Descrierea jobului consilierea clienților cu privire la specificațiile tehnice ale sculelor electrice și accesoriilor; furnizarea de informații detaliate despre funcțion
TRITON SRL

Consultant Tehnic Vanzari Showroom - Constanta


Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutăm Consultant Tehnic Vânzări Showroom-ul din Constanța, care să contribuie la promovarea și vânzarea produselor companiei. Vei lucra îndeaproape cu o echipa de colegi implicați în procesul de atragere și fidelizare a clienților, prezentându-le gamele complexe de scule, utilaje, accesorii și unelte pe care le comercializam.Cerințe și abilitați: studii medii/superioare (studiile tehnice constituie un avantaj); abilitați avansate de comunicare scrisă și verbală ; înțelegerea termenilor tehnici; atenție la detalii; limba engleză, nivel mediu - constituie un avantaj; cunoașterea programelor de navigare pe internet și a programului Microsoft Office; spirit de echipă, dar și aptitudini de lucru independent; domiciliul în Constanța sau împrejurimi.Descrierea jobului consilierea clienților cu privire la specificațiile tehnice ale sculelor electrice și accesoriilor; furnizarea de informații detaliate despre funcțion
TRITON SRL

Operatori Sali De Jocuri Constanta


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamică;• Pachet salarial motivant compus din parte fixa + bonusuri consistente
NOBLEPIAGIO SRL

Consultant Vanzari Ansamblu Rezidential Constanta


Candidatul ideal Skill-urile de care ai nevoie:- Minim 1 an de experiență în vânzări- Capacități excelente de scriere și comunicare- Abilitatea de a-ți organiza și prioritiza munca- Încredere și entuziasmÎmpreună ridicăm standardul serviciilor în imobiliare și creăm experți de top pentru noi proiecte și direcții viitoare de business. The Concept, premiată în 2022 Agenția Anului la gala Imobiliare.ro, este una dintre cele mai bune companii de Vânzări Imobiliare și Consultanță din țară și este alcătuită din oameni talentați ale căror abilități de vânzări le îmbunătățim în mod continuu.Trimite-ne CV-ul tău la [email protected]. Suntem gata să te cunoaștem!Descrierea jobului Îți dorești un mediu de lucru în care să îți atingi potențialul, să obții câștiguri financiare conform așteptărilor tale și să te bucuri de un portofoliu de unități vandabile și calitative? Te așteptăm la The Concept Group!Căutăm Senior Sales Associate pentru un ansambluri rezidențiale din Constanta.Numărul de proiect
CONCEPT REAL ESTATE ADVISER SRL

Consultant Planificare Mobilier Ikea


Candidatul ideal Consultant planificare mobilier IKEAEntuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Alătură-te echipei noastre în calitate de Consultant planificare mobilier, în IKEA Studio pentru planificare, ConstanțaResponsabilitățile tale zilnice:• Planificarea mobilierului in funcție de cerințele si nevoile clienților, utilizând sistemele de planificare specifice IKEA.• Consilierea clienților si menținerea spațiului de prezentare la standardele IKEA, pentru a crea o ex
IKEA ROMANIA S.​A.​

Manager Banca /​ Ifn


Candidatul ideal Manager Banca / IFNStudii superioare finalizate cu diploma de licenta;Experienta intr-un post similar (constituie avantaj);Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj);Cunostinte de operare PC;Bune competente de comunicare si de negociere;Orientare catre rezultate si catre client;Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica;Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Coordonarea activitatii Punctului de lucru;Managementul echipei – recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei;Retentia, integrarea si motivarea angajatilor;Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial;Gestionarea si planificarea procesului de vanzare;Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante;Beneficii:Pachet de remuneratie atractiv;Bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performantaTichete de masa;Abonament servicii medicale Regina Maria;Zile de concediu de odihna s
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA

Staff Front Office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Esti cel pe care noi il cautam daca:Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic;Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare;Cunosti limba engleza si esti un bun utilizator MS Office (Word, Excel);Ai abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala, orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite;Esti onest, ai incredere in fortele proprii, responsabilitate si o atitudine proactiva;Ai abilitatea dе a prioritiza activitatile si dе a performa intr-un mediu caracterizat printr-un inalt nivel dе profesionalism;Descrierea jobului Dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse si servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Benefi
ALPHA BANK ROMANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.