Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Vama Veche

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Vama Veche

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Vama Veche si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Vama Veche si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner + Camerista Hotel Vama Veche


Candidatul ideal Experienta similara Persoana dinamica, atenta la detalii Experienta minima in contabilitate primara si facturi Receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine; Capacitate organizatorica si de comunicare Adaptare la un program de lucru flexibil.Cele 2 posturi de receptioner si camerist/ camerista pot fi ocupate de membri unei familii - sot + sotie, parinte + copil sau de 2 persoane diferiteDescrierea jobului Check-in si check-out-ul turistilor Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; intocmirea actelor necesare cazarii clientilor ( urmarirea si incasarea platilor); Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Organizeaza si supervizeaza cameristele. Cazare in hotel pentru cei care nu sunt din zona - intr-un apartament cu 2 camere decomandat, mobilat, utilat si dedicat personalului. Bucatarie echipata care poate fi folosita de personal. Contract de munca din Aprilie pana in Septembrie inclusiv.
VALDOMEDICA TRADING

Receptioner(a) - Hotel Vama Veche - 3500 Lei Net


Candidatul ideal Persoana responsabile si bine organizata. Persoana sociabila careia ii face placere sa isi faca treaba bine.Capabila sa se adapteze la diferite situatii. Un simt al umorului bine dezvoltat.Oferim cazare pe toata perioada sezonului.Descrierea jobului Jobul consta in a fi persoana responsabile de activitatile principale ale receptiei unui hotel cu capacitate de cazare aprox 50 pax. va trebui sa folosesti sistemul de rezervari, sa preiei rezervari, sa urmarest platile si toate aspectele ce tin de cazari.Sa organizezi contabilitatea aferenta receptiei.Primesti cazare in locatie. Cunosti foarte multa lume bine dispusa , exista si beneficii financiare extra in cadrul jobului.Echipa consta din oameni tineri si prietenosi. E un job foarte fun pentru cineva care il stapaneste bine.
JALEBI MONEY

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING
Vezi alte joburi relevante

Contabil


Candidatul ideal Rolul in companie:Asigura intocmirea, verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primite.Cerinte:- studii medii finalizate sau superioare in curs- integritate, orientare catre rezultat, proactivitate in realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor- abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa- orientare catre rezultate si performanta- cunostinte operare MS OfficeDescrierea jobului Principalele responsabilitati:- introduce, valideaza si prelucreaza datele, prin intermediul programului informatic- verifica datele introduse in calculator cu datele din documentele primite sau emise- centralizeaza datele pentru obtinerea de rapoarte- gestiune stocuri- indosariaza si arhiveaza documetele
MEDA PROD 98

Media netă estimată pe baza celor 10813 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cerinte:- Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Calitatea de contabil autorizat reprezinta un avantajDescrierea jobului Descriere:- Gestionare facturi și solduri clienți- Contabilitate primara- Intocmirea NIR, bonuri de consum, devize de lucrari, facturi- Pregatirea rapoartelor pe clienti - zilnic, saptamanal, lunar- Confirmari de sold clienti (comunicarea cu clientii)- Receptia, arhivarea ,inregistrarea documentelor financiar – contabile ale unei societati, verificarea acestora, intocmirea balantei de verificare, a declaratiilor lunare si trimestriale si a situatiilor financiar– contabile anuale- Experienta operare program contabilitate.Beneficii:- Tichete masa, tichete cadou acordate conform legii; abonament preventie medicala- Posibilitate de dezvoltare pr
AKIM AUDIT & ACCOUNTING

Media netă estimată pe baza celor 10541 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil Junior


Candidatul ideal Candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii superioare finalizate in domeniul economic- financiar; Minim 1 an de experinta in domeniul contabil; Cunostinte minime in realizarea evidentelor contabile si legislatia financiar - contabila; Cunostinte solide de operare a MS Office (in special Excel); Cunostinte ERP - reprezinta avantaj; Limba engleza – nivel mediu; Deschis la nou si schimbare, cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze, astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat inspre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala.Descrierea jobului Daca vrei să te alături departamentului nostru de contabilitate, vei avea urmatoarele responsabilitati: Inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate (monografii contabile privind: furnizorii interni si externi, registrul de banca, de casa, deconturi de che
SEASIDE PLAYGROUNDS

Media netă estimată pe baza celor 1031 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal - Capacitatea de a lucra in echipa- Capacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros- Atent la detalii- Persoana activa, energica si puternica, orientata spre munca de documentare si control;- Persoana echilibrata cu grad ridicat de autocontrol a starilor emotionale astfel incat acestea sa nu influenteze performantele si rezistenta la stres;Descrierea jobului - constituie avantaj folosire program SAGA- cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- cunoasterea legislatiei in domeniu- capacitatea de a utiliza eficient tehnica de calcul;- abilitati de lucru cu Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel si de utilizare a Internetului, cunoasterea produselor informatice specifice compartimentului si modul de exploatare a acestora.- Efectueaza inregistrari in contabilitatea societății- Verifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legale, aproba situatiile financiare;
RIN TRANS ACTIV

Media netă estimată pe baza celor 10568 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Contabil


Scurta descriere a companiei Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat. Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice). In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei. Cerinte - Studii superioare de lunga durata in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta; - Experienta in domeniul financiar contabil. - Cunostinte si experienta in utilizarea de sisteme financiar contabile complexe. - Cunostinte de operare PC (Word, PowerPoint), Excel – nivel avansat; Responsabilitati Atributii principale: - Efectueaza lucrari de intocmire, actualizare si completare a setului de raportari specifice catre BNR si de raportare financiara IFRS pentru situatiile financiare individuale; - Colaboreaza cu cele
EASY CREDIT 4 ALL IFN

Media netă estimată pe baza celor 10618 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist Contabil Sef - Cabinet Expert Contabil


Candidatul ideal Cerințe: studii superioare în economie, contabilitate, financiar; minim 5 ani experiență în domeniu; experiență în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipa și bune abilități de comunicare; (dacă este relevant) deține calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal; cunoștințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; operare software contabilitate: SAGA, WinMentor, Neomanager, Borg; cunoștințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilități: coordonează și organizează activitatea departamentul financiar-contabil; întocmește și verifică registrele contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidență fiscală); verifica corectitudinea și legalitatea întocmirii documentelor fiscale cu care lucrează; verifică lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din bal
POPESCU P.​ DANIELALEXANDRU EXPERT CONTABIL

Referent Financiar Contabil


Candidatul ideal - Experienta minim 5 ani ;- Cunoasterea pachetului MS Office, Excel;- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- Spirit de observatie foarte dezvoltat;- Capacitatea de a lucra in mod metodic si de a acorda atentie la detalii;- Capacitati morale si umane;- Auto - disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Locul desfasurarii acestei activitati este pe santier, la punctul de lucru.- Asigura gestiunea fizica a stocului de materii prime, materiale, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;- Opereaza in fisele de magazie miscarile privind stocurile;- Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;- Efectueaza lunar inventarul stocului de materii prime , materiale si a obiectelor de inventar;- Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;- Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei;- Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;- Confirma documentele de primire / expedi
WIEBE ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 4893 de salarii introduse în Salario: 3960 RON/Luna

Economist - Departament Financiar-contabil


Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta intre 3-5 ani; Cunostiinte/experienta operare program SAP; Bune abilitati de operare PC- MS Office (Excel, Word, Outlook); Personalitate dinamică, comunicativa, analitica, punctuala; Capacitate de analiză și sinteză, de organizare si prioritizare pentru a respecta termenele limită; Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar-contabil.Descrierea jobului inregistrarea cronologica, zilnica si corecta in programul SAP a informatiilor de contabilitate primara: facturi furnizori, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare. urmarirea primirii la timp a extraselor de cont, verificarea acestora si a documentelor insotitoare si efectuarea inregistrarilor prin orice instrumente de incasare/plata urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, etc. relationare cu institutii financiar - bancare;Beneficii: Mediu de lucru profesionist; Salariu motivant; Asigurare medicala privata de sanatate; Bonuri de ma
VARD ENGINEERING CONSTANȚA

Contabil


Candidatul ideal Onest, perseverent, implicat, atent la detalii, adaptabil, cu abilitati de comunicare, atentie distributiva, capacitate de organizare a timpului, diplomatie.Să aibă o ţinută decenta şi un limbaj adecvat.Cunoştinţe: Program Saga, Office, InternetLimbi străine: Engleză - mediu scris/vorbitCunoasterea aplicatiei Revisal constituie avantaj.Relatii de functionale cu toti angajatii companiei.Descrierea jobului Îndeplineşte sarcinile delegate de superiori.Inregistreaza documentele de contabilitate primara.Emite facturi.Tine evidenta deconturilor de deplasare, a orelor lucrate de catre angajati.Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management.Realizarea corespondentei conform cu activitatea.Arhivează documentele firmei.Actualizeaza baza de date, documente.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 10767 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Sales Consultant Iqos - Summer Project


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Cautam noi colegi dornici sa se alature unei echipe dinamice si in plina dezvoltare.Daca te consideri o persoana sociabila, careia ii place sa interactioneze cu clientii si sa promoveze brandul IQOS atunci te asteptam alaturi de noi. Ne-am dori de asemenea sa fii o persoana flexibila, cu bune abilitati de analiza si comunicare, care sa aiba initiativa si sa fie fie orientat catre nevoile clientilor. Descrierea jobului Sales Consultant IQOS - Summer ProjectCautam colegi pentru Proiectul de Summer 2023, in locatiile din Olimp, Costinesti si Vama Veche.Cum se va desfasura? Angajare in luna iunie si training-ul se va desfasura in orasul de resedinta Relocare pe locatia Summer in lunile IULIE si AUGUST***Angajarea se realizeaza pe o perioada determinata de 3 luni.
Interbrands

Contabil Sef /​ Chief Accountant /​ Finance Manager


Candidatul ideal Contabil Sef / Chief Accountant / Finance ManagerSKILLS, QUALIFICATION AND EXPERIENCE REQUIRED: ESSENTIAL: Qualified accountant, ACA, ACCA, ICAS, CIMA or relevant experience in a similar role Knowledge of local taxation and regulatory requirements, and International Accounting Standards (IFRS) Advanced computer skills in MS Office programs, particularly Excel. Experience of leading, managing and motivating teams, local and remote Ability to see the value in the information you provide and to inspire others to make use of it. Used to working in a rapidly changing environment and who is comfortable proposing, justifying, initiating and implementing changeDESIRABLE: Previous experience in the marine Industry and Audit Firms Hyperion (HFM) and Dynamics 365Other skills: Fluent in English High Ethical standards Relationship building Presentational skills NegotiationDescrierea jobului OVERALL PURPOSE OF THE ROLE Provide accurate analysis and translation of key financial data
V.SHIPS MANPOWER

Contabil Senior Si Junior


Candidatul ideal -Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel-Experienta de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil-Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj-Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului-Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Gestioneaza firmele grupuluiMentine legatura cu clientiiRealizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatieiSolicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabileIntocmeste declaratiile fiscale, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitateIntocmeste balanta de verificareAsigura suport si consiliere financiara
FAIR PLAY GAMES

Contabil şef – Posturile vacante în administrația publică din România


LICEUL TEHNOLOGIC GHEORGHE DUCA CONSTANŢA Expiră in 2023-06-06 LocatieConstanţa NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt Contabil şef (administrator financiar I studii S), 1 post, perioadă nedeterminată CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE: – studii superioare de lungă durată finalizate cu diplomă de licenţă în specialitatea finanţe- contabilitate; – vechime minimă în domeniul financiar-contabil: 6 ani și 6 luni; – vechime minimă într-o instituție bugetară: 3 ani; – funcție de conducere în domeniu: 3 ani – competențe IT: operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare internet), programe de contabilitate, EDUSAL, SIIIR, operare FOREXE BUG. – atestat SEC.ETAPELE CONCURSULUI DE OCUPARE A POSTULUI VACANT DE CONTABIL ȘEF (ADMINISTRATOR FINANCIAR I S) 14.06.2023 DEPUNERE DOSARE CONCURS: 19.05.2023 – 06.06.2023  SELECȚIE DOSARE CONCURS: 07.06.2023  REZULTATE SELECȚIE DOSARE CONCURS: 07.06.2023  CONCURS OCUPARE POSTURI VACANT
Locuri de munca la stat

Director Financiar-Contabil – Posturile vacante în administrația publică din România


Spitalul Orășenesc Cernavodă, județul Constanța Expiră in 2023-05-30 LocatieConstanţa NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt În conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare şi ale O.M.S. nr. 284/2007, privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor /examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director din spitalele publice, modificat de art. 1 din O.M.S. nr. 954/2017, Spitalul Orășenesc Cernavodă, cu sediul în Cernavodă, str. Gheorghe Doja, nr. 1A, județul Constanța, organizează concurs /examen pentru ocuparea funcţiei specifice comitetului director al unităţii, după cum urmează: DENUMIREA POSTULUI: Director Financiar-ContabilNUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacantNIVELUL POSTULUI: funcție de conducereCOMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Compartimentul Financiar ContabilDURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40
Locuri de munca la stat

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Operator Sala Jocuri De Noroc


Candidatul ideal -experienta in domeniu si aspectul placut reprezinta un avantajDescrierea jobului - Supravegherea masinilor de joc si a modului de desfasurare a activitatii in sala.- Desеrvire bаuturi conform indicatiilor primite.- Pаstrаrеa igienеi si a curatеniеi la locul dе munca.- Plata premiilor catre clienti.- Explicarea regulilor de joc clientilor.- Verificarea fondului de premiere si predarea turei (incasarile zilnice) fara greseli.- Raportarea in fata sefului ierarhic a neregulilor aparute in sala de jocuri .- Verificarea aparatelor electronice si raportarea a eventualelor defectiuni constatate.- Relationarea cu clientii si informarea acestora asupra procedurilor de joc, a jocurilor sau a promotiilor existente.- Salariu motivant 4500-6500 + bonusuri- Asiguram cazare- Program de lucru flexibil in ture ..
FUN PLAY ENTERTAINMENT

Operator PC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam operator PC pentru centru copiere/foto si vanzare papetarie, full time sau part time. Cerințele postului:- Studenti- Absolventi de studii medii / superioare - Orientat spre calitate și detalii; - Orientare către client, preocupare pentru satisfacerea nevoilor acestora; - Persoană activă, cu inițiativă, creativă, rezistentă la lucrul în condiții de stres, capabilă să respecte termenele de finalizare a unui proiect -Cunostinte minime PC Word; Corel Draw sau Photoshop prezinta un avantaj precum si cea in procesele de printare, scanare reprezinta un AVANTAJ. Postul presupune activități de printare, copiere și finisare documente, pregătire de machete, personalizarea diverselor obiecte. Activitatea este una mixtă, presupune atât muncă la calculator cât și lucrul cu diverse echipamente și aparate (scanere, printere, prese termice, mașini de îndosariat, copiatoare, cutter-plotter, etc)  Responsabilități: - Operare Calculator - Operarea utilajelor
Felina Media
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.