Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Zarnesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Zarnesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Zarnesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Responsabil, sociabil, diplomat cu clientii, prietenos cu colegii de muncaDescrierea jobului Contabil financiar care se va ocupa de un portofoliu de clienti de tipul intreprinderi mici si microintreprinderi din diverse domenii de activitate pentru contabilitate financiara in programul Saga, depunere declaratii, informare clienti.
TOP BERATUNG
Candidatul ideal Studii in domeniul financiar/contabil;Cunostințe de legislație în domeniul contabilității și fiscalității;Experienta in domeniul contabil de 1-3 ani (domeniul restaurante reprezinta un avantaj)Cunostinte de operare PC (inclusiv Ms Office); Experienta anterioara in sisteme de tip ERP (reprezinta un avantaj WinMentor)Spirit de initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si munca in echipa, capacitate de organizare.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, a documentelor aferente registrului de casa, a extraselor de banca, etc- Intocmirea facturilor catre clienti, in WinMentor.- Import date: preluare date din sistemul caselor de marcat a monetarelor si facturilor; preluare date din sistemul de gestiune a achizitiilor, notelor de transfer; bonurilor de consum- Verificari: fise de cont si/sau alte situatii privind furnizori, avansuri furnizori, clienti, etc; corelatii intre sistemul de marcat si contab
ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant. Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicati
nVent Hoffman
Candidatul ideal Emtech este o firma de productie serie mica si unicate, specializata in prelucrari mecanice si asamblari, focusata pe dezvoltarea bussinessului si, totodata, a oamenilor care o compun. Mediul de lucru si colegii, integrarea noilor colegi si perfectionarea sunt cateva din atuurile noastre ca firma. Pentru departamentul financiar cautam coleg(a) pasiont(a) de contabilitate pentru o perioada de 2 ani, inlocuire colega insarcinata, care se va ocupa de inregistrari facturi furnizori, procesare plati si extrase bancare, relatia cu clientii. Persoana va lucra sub coordonarea managerului financiar.Aplica la acest job daca:- ai studii de specialitate in domeniul financiar-contabil- ai cel putin 1-2 ani experienta in domeniul contabilitatii- ai dorinta de a invata si de a te perfectiona- ai cunostinte cel putin medii de limba enlgeza-ai cunostinte operare calculator, in special Excel, si programe contabilitate- nu te deranjeaza naveta la/de la CodleaDescrierea jobului Responsabi
EMTECH
Candidatul ideal •Studii superioare de specialitate•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala•Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile ( SAGA )•Abilitati de organizare si relationare•Persoana responsabila, serioasa•Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj•Cunostinte limba engleza nivel mediuDescrierea jobului •Evidenta contabila completa•Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA•Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara•Diverse rapoarte, la cerere•Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )•Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii•Declaratii, gestiuni, salarizare, relatii cu institutiile abilitate
CRUCERU CONTAB
Candidatul ideal Ce ne dorim să găsim la tine: Atenție la detalii, răbdare, eficienţă Atitudine pozitivă Abilități de comunicare și interpersonale Gestionarea timpului într-un mod eficient Sã fii o persoană onestã, amabilă și politicoasă Abilitatea de a rămâne calm sub presiune Matematică de bază (operații rapide de scădere și adunare in minte) Cunoștințe de operare PC: Excel, WordCe ar face diferenţa: Cunoașterea regulilor privind operaţiunile de incasãri și plãți în numerar Cunoașterea plafoanelor de acordare a diurnelor interne Cunoașterea caracteristicilor biletelor la ordin şi CEC-urilor Cunoașterea sistemului SAP Increderea ȋncrederea în forțele proprii și implicarea în activitatea firmei Dorinta de a contribui la realizarea sarcinilor in echipa, sprijinul acordat colegilorDescrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea operațiunilor de ȋncasãri şi plãți ȋn evidența contabilã ȋn registrul de casã a documentelor în conformitate cu prevederile legale in vigoare Inregistrarea si
Bilka
Candidatul ideal Cautam un(o) coleg(a) cu experienta in tinerea contabilitatii, organizat(a), capabil(a) sa tina evidenta mai multor societati comerciale. Experienta in lucrat la firma de contabilitate, cunoasterea limbii engleze si cunostiinte de Excel - constituie un avantaj. Programul de contabilitate in care lucram este SAGA.Descrierea jobului Tinerea contabilitatii, verificat lucrari contabilitate + inchideri. Intocmire bilanturi contabile, documentat lucrari consultanta fiscala in colaborare cu consultati fiscali, comunicare cu clientii.
CONTANA
Companie verificată
Aplica rapid
Suntem in cautarea de noi colegi care sa se alature echipei noastre din Brasov.Post: Contabil Junior cu limba GermanaCerințe:absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate;experienta profesionala minim 1 an;cunostinte de contabilitate primara;limba Engleza nivel mediu (scris si vorbit);limba Germana nivel mediu;cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate)acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor;spirit analitic, atentie distributiva;flexibilitate, atentie la detalii;capacitate de organizare. Responsabilități:inregistrarea zilnica a facturilor contabile in soft-ul de contabilitate;verificarea corectitudinii facturilor.Ce iti oferim:mediu de lucru placut, profesionist si motivant favorabil dezvoltarii profesionale;lucru intr-o echipa tanara si entuziasta, unde te vei integra usor si te vei simti bine;un job pe termen lung si seriozitate din partea angajatorului. Daca acest post este in conformitate cu experienta si cunostint
nVent Hoffman
Candidatul ideal Cerinte :- seriozitate, buna organizare;- spirit de echipa;- atentie la detalii; punctualitate;- bune cunostinte de operare PC (Excel, Word);- respectarea ordini interioare;- studiile superioare pot reprezenta un avantaj;- domiciliul stabil in Brasov;Descrierea jobului Responsabilitati:- preluarea si facturarea comenzilor in sistemul Neomanager-Hermes;- introducerea notei de intrare receptie;- incasarea numerarului si operarea registrului de casa;- operarea registrului de banca , conturi, facturi si cheltuieli diverse;- control credit clienti;- arhivarea si tinerea evidentei documentelor operate;- diverse raportari.Oferta :- oportunitati pentru dezvoltare continua;- salariu corespunzator cu munca prestata;- mediu de lucru tanar si placut.
KAPPA CONSULTING
Companie verificată
Aplica rapid
This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to develop a career in the accounting and finance fields.As Accounts Payable Analyst you will be mainly responsible for:the AP accounting activities nVent European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures.Job requirements:Accurate With an eye for detail, you achieve thoroughness and accuracy in your activitiesAmbitious - You have the potential to grow and the desire to realize your potential.Analytical Having the ability to interpret complex data, you can also translate this into meaningful, useful information that informs decision-making.Collaborative - You ask and you listen, you take ideas on board and work with your team, taking everyone in the same direction.Qualifications and experience:Understanding of the accounts payables processGood communication skills, mandatory EnglishAbility to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards, and w
nVent Hoffman
Candidatul ideal Studii superioare (finanțe/economice/contabilitate); Experiență 3-5 ani pe un post similar; Cunoștințe legate de legislația din domeniul financiar-contabil; Cunoștințe operare program contabil SAP; Cunoștințe operare a Pachetului Microsoft Office (Excel); Limba engleză - nivel mediu; Capacitate de organizare, analiză și sinteză, stabilire priorități; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipă;Descrierea jobului Responsabilități principale: Răspunde solicitărilor auditorilor financiari; Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății; Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale; Constituie și înregistrează provizioane aferente salariilor, stocurilor și creanțelor; Întocmește calcul pe im
ELECTROPRECIZIA
Candidatul ideal Cerințe: Absolvent studii medii; Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi; Activitatea presupune munca în picioare; Dexteritate și implicare în atingerea rezultatelor stabilite; Responsabilitate și spirit de echipă; Experiența nu este necesară, însă poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Responsabil de volumul și calitatea producției de componente conform planificării producției și obiectivelor echipei; Asamblarea, testarea, verificarea componentelor în concordanță cu specificațiile și instrucțiunile de lucru, precum și manevrarea echipamentelor de test și a mașinilor automate; Respectarea și urmărirea proceselor de lucru.Beneficii:Pe lângă venitul salarial lunar veți beneficia de o serie de facilități cu impact financiar, precum: Tichete de masă în valoare de 20 lei / zi lucrată. Bonusuri de Paște, vacanță și de Crăciun; Transport asigurat din Brașov și împrejurimi; Asigurare medicală și de viață; O masă caldă subvenționată parțial de către
VITESCO TECHNOLOGIES ROMANIA
Candidatul ideal Calificare necesară:Experienta constituie avantaj, se ofera scolarizare la locul de munca;Cunoștinte de desen tehnic, toleranțe și control dimensional;Descrierea jobului Atribuții: Pregătirea și utilizarea utilajelor CNC conform instructiunilor de lucru; Verificarea calitatii pieselor executate ;Beneficii: Salarizare atractivă; Asigurare medicală privată; Tichete de masa; Transport asigurat;
SEINRO
Candidatul ideal Eficient și integru, harnic, cu capacitate de analiză, sinteza și stabilire a priorităților; cu atitudine proactivă, responsabil, cu abilități excelente de organizare, sistematizare și cu atenție la detaliu; energic, punctual, disciplinat, rezistent la stres, orientat către rezultate și către îmbunătățire continuă, cu capacitatea de a lucra independent, pasionat de meserie, calitate și disciplină, cu capacitate de a rezolva problemele.Descrierea jobului Cerințe:– experiență minim 1 an în producție;– disponibilitate pentru program de lucru în ture;– carnet sofer minim categoria B și experiență pe utilaj de tip Schaffer constituie un avantaj;Locaţia: Baza Căiuți , jud.Bacău Grup Șerban HoldingOferim:• pachet salarial atractiv corelat cu experienţă și realizari profesionale;• posibilitatea de a participa la diverse programe de instruire;• contract pe perioadă nedeterminată;• oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă.Asteptam cv-ul dumneavoastra la
INTERAGROALIMENT
Candidatul ideal Compania Prohuman APT angajeaza pentru o fabrica din Brasov muncitori care sa faca asamblarea anumitor componente auto. Cerinte: studii medii disponibilitate de lucru in schimburiDescrierea jobului Beneficii salariale: Salariu negociabil in functie de experienta Venit minim garamtat lunar incepand de la 2500 lei NET (bani in mana) Tichete de masa de 20 lei/zi Transport asigurat Gratuit Subventie la cantina fabricii Al 13-lea salariu dispofite sporuri si bonusuri acordate lunarPentru informatii suplimentare ne puteti contacta la 0732550872 - Anda sau la sediul Prohuman APT str. Dimitrie Cantemir 2-4 zona Onix.
APT Resources
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa, viteza dе lucru si bune abilitati dе comunicare.Descrierea jobului Cerintе: Abilitаti de utilizаrе PC, Microsoft Office, Intеrnet Nivеl studii: cеl puţin nivel liceаl, prеfеrаbil studii universitаrе finalizаtе Cunostintе dе fаcturarеRеsponsabilitаti : Emitеrеa аvizеlor si fаcturilor conform comenzilor Urmarirеa intoаrcerii facturilor si avizelor Arhivarea facturilor si avizelor, precum si a altor documente ce stau la baza emiterii acestoraBeneficii: Pachet salarial motivant Bonuri de masa Posibilitate de dezvoltare profesionala
Bilka
Candidatul ideal Abilități specifice postului: cunoaște modul de programare şi funcţionare a utilajelor cu comandă numerică CNC, strungurilor, echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate. experienta pe masini de: frezare, strunjire, debitare, presare, sertizare ,filetare,diferite operatii de asamblari de componente. cunoștințe tehnice solide, proceduri specifice de lucru și ordinea de execuție a acestora, tipuri și parametri funcționali ai utilajelor și SDV-urilor, documentația tehnică a acestora. notiuni generale de desen tehnic.Descrierea jobului 1 post operator CNC strung -experienta pe strungurile Okuma ,sistem de operare ISO.Descriere job: se lucrează în secția de producție, utilizând sculele și dispozitivele specifice domeniului precum dispozitive de prindere, scule tăietoare, freze de diverse profile, cuțite de strung, scule cu plăcuțe sau fără plăcuțe, electrozi, șublere, micrometre, calibre și alte instrumente de măsură.Responsabilitati: -aproviziona
TERWA CONSTRUCTION SYSTEMS
Candidatul ideal Preferabil studii medii finalizate.Experienta in functii echivalente constituie un avantaj.Atitudine proactiva, meticulozitate, atentie, capacitate de a invata, capacitate de prioritizare, abilitati de planificare a activitatii, abilitati de comunicare, flexibilitate, capacitate de a lucra independent si in echipa.Cunostinte de operare PC (office, programe de facturare/gestiune informatica)Descrierea jobului Locul de munca este situat in localitatea Bod, jud. Brasov.Descriere:Desfasoara activitatea preluare comenzi prin canalele de transmitere de la clienti si intocmeste facturi si alte documente privind livrarea pentru comenzile preluate.Responsabilitati:Preia comenzile de produse finite prin canalele de transmitere specifice companiei;Introduce comenzile in sistemul de gestiune informatica, tinand cont de promotiile aflate in vigoare;Transmite comenzile catre depozit pentru a fi ambalate si le verifica dupa intoarcerea lor de la depozit in vederea facturarii;Genereaz
DACIA PLANT
Candidatul ideal Studii superioare economice de lunga durata, finalizate -LICENTA-Experienta evidenta financiar contabila minim 2 ani.Cunoasterea program contabilitate SAGABune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)Meticulozitate si acurateteSpirit analitic,SeriozitateDescrierea jobului Inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;Inregistrarea corecta si la zi in program a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila, facturi de furnizori interni/externi, clienti.Urmarirea permanenta a soldului avansurilor catre personalUrmarirea permanenta a soldului furnizorilor si clientilor companiei, punctaj periodic.Verificarea corectitudinii introducerii datelor,Cunoasterea procedurilor privind achizitiile intracomunitare, importuri, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferenteIntocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale/anuale, obligatorii pentru bugetul statului;Mentine relatia cu administratia financiaraInregistreaza e
BEST ACHIZIŢII
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.