Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Zarnesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Zarnesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Zarnesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Zarnesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Atenție la detalii, pasionat/ă de cifre, proactiv/ă, capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților,cu orientare spre realizarea obiectivelorDescrierea jobului Inregistrare facturi de achizitie de bunuri si serviciiVerificarea inregistrarilor contabile, fiselor de cont, balantei lunare si jurnalelor contabile;Pregatirea situatiilor solicitate in perioada de control ANAF;Analiza balanţei analitice a clienţilor şi furnizorilor, efectuarea de punctaje cu colaboratorii;Verificarea lunară a tranzactiilor din perspectiva TVA.Suport pentru celelalte departamente privind solicitari financiar-contabile;Verificarea corectitudinii documentelor primare;Alte activităţi specifice postului.
AVICOD

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Studii de specialitate: Economist-Contabil (Studii superioare)- Cunoști programul de contabilitate Neomanager- Ai experiență în altă firmă de contabilitate- Ești o persoană organizată, comunicativă, dinamică, metodică- Ai cunoștințe dе operare PC (Excel, Word etc)Descrierea jobului - Introducerea documentelor contabile în programul de contabilitate Neomanager- Întocmirea diverselor înregistrări contabile- Alte activități legate de contabilitatea primară
ERATA IMPEX

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar/contabil;Cunostințe solide de legislație în domeniul contabilității și fiscalității;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientate spre client;Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi;Punctualitate;Minim 5 ani experienta in domeniul fiscal-contabil;Cunostinte de limba engleza mediu/avansatExpert contabil atestat CECCAR (constituie avantaj)Descrierea jobului Prelucrarea documentelor contabile, in conformitate cu legislatia in vigoare si politica companiei;Intocmeste situatiile financiare inclusiv bilant;Ofera consultanta in domeniul fiscal si financiar contabil;Salariu : incepand de la 4000 lei net
Confidenţial

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Experienta pe un post similar-minim 5 ani;Cunoasterea foarte bine a programului de contabilitate SAGA;Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel);Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Studii superioare in contabilitate;Atentie la detalii;Spirit de echipa.Descrierea jobului Introducerea tuturor documentelor contabile ( contabilitate primara ) in programul de contabilitate SAGA;Arhivarea documentelor financiar-contabile;Alte activitati legate de contabilitatea primara;Se ofera un mediu de lucru linistit;Salariu atractiv.
T.P.H. COMERCIAL

Contabil/​economist


Candidatul ideal Cautam contabil/economist!Daca iti place domeniul constructiilor, iti place implicarea si in mod deosebit, contabilitatea, astfel incat sa putem realiza proiecte de succes impreuna.Hai in echipa noastra!Suntem in cautarea unui coleg/colege bine organizat/a, serios/a, muncitor/are, dornic/a de a invata lucruri noi si de a se dezvolta.Hai sa ne cunoastem! Studii in domeniul economic (in curs de finalizare/finalizate) Capacitate de analiza si sinteza Cunosterea pachetului Ms Office (word, excel, aoutlook, etc) Abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa Abilitate de actionare si orientare spre rezultateDescrierea jobului Inregistrare documente contabile (deconturi, facturi, etc) Inregistrare operatiuni casa/banca Inregistrare mijloace fixe Operare extrase Solicitarea documente lipsa
ICCO FACILITY MANAGEMENT

Economist /​ Contabil Sef


Candidatul ideal -absolvent al invatamantului superior economic de specialitate-vechime: cel putin 7 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil-sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizateDescrierea jobului - efectueaza inregistrari contabile specifice- raspunde de buna desfasurare a activitatii departamentului financiar-contabil-raspunde de intocmirea/ verificarea salariilor si viramentelor- intocmeste Rapoartele contabile (Balanta, Profit si pierdere, Bilant) conform legislatiei in vigoare- efectueaza inchiderile contabile lunare si toate lucrarile ce deriva din acestea- este responsabil de relatia cu autoritatile fiscale- urmareste contractele incheiate in vederea indeplinirii obligatiilor financiare ce rezulta din acestea- sta
THECOFOR

Contabil Senior La Bgipartners


Candidatul ideal Ne va face plăcere să ne vedem la un ceai dacă:- ai cunoștințe bune de contabilitate și fiscalitate- ai experiență în altă firmă de contabilitate- ești expert contabil/consultant fiscal- știi să lucrezi în Saga, dar îți place să înveți și lucruri noi- vorbești limba engleză sau germană- ai abilitatea de a livra în termenele prevăzute- îți place lucrul în echipă- consideri că ești o persoană resposabilă, organizată, comunicativă, dinamică, metodică.Descrierea jobului Cred că știu ce așteptări ai de la noul job, hai să-ți spun cum e la noi:- Salariul îl croim pe tine ca să-ți stea lejer. Peste media pieței în firmele de profil și completat cu bonuri de masă, prime de concediu ori de sărbători, bonusuri de performanță.- Ne dorim să nu stăm peste program, deseori ne și iese. Începem la 09.00-9.30, închidem la 17.00-17.30.- Ai vreme să-ți faci cele 12-14 firme încet și cu grijă, să mai și citești un articol de specialitate la o cafea.- Weekendul e al tău. Punct.- Vei crește
SMART BIZ FINANCIALS

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal CĂUTĂM CONTABILFirma Alser Forest SRL din Brașov, unul dintre cei mai importanti furnizori de utilaje forestiere din țară, își extinde departamentul Economic-Financiar, datorită creșterii și dezvoltării continue din ultimii zece ani de activitate.Căutăm persoane care au cunoștințe și experiență în contabilitate și care doresc să facă parte dintr-o echipă dinamică și în continuă dezvoltare.Candidatul pentru acest post trebuie să aibă o atitudine pozitivă, să fie dornic să învețe lucruri noi si să aibă un spirit bun de lucru in echipa.Cerințe:Studii de specialitate: Economist-Contabil (Liceu contabil sau studii superioare)Experiența: cel puțin 1 an de zile in contabilitateCunoașterea limbii Engleze este un avantajCapacitate de organizare și planificare a activităților curentePersonalitate dinamică, comunicativă, organizată, analiticăLoialitate și confidențialitate Descrierea jobului Descrierea postului:Perfecționare profesională continuă în domeniul contabilității si act
ALSER FOREST

Controller Financiar - Jr.​


Candidatul ideal Colega / colegul nostru trebuie să centralizeze toate datele de intrare in vederea pregătirii şi obţinerii rapoartelor financiare,trebuie să ştie să analizeze şi să urmărească bugete şi să facă raportări privind venitul / costul realizat versus bugetat la nivel de centre de cost, departamente sau proiecte;Propune măsuri corective, propune eventual revizuirea bugetului pe parcursul anului financiar.Verifică toate fluxurile operaţionale, sesizează eventualele disfuncţionalităţi şi propune soluţii pentru înlăturarea acestora.Descrierea jobului -intocmeste rapoartele lunare in conformitate cu solicitarile directorului general / administratorului si managerului financiar;- executa verificarea corelatiilor existente prin urmarirea sistematica a unor rapoarte de depistare a eventualelor erori;- asigura dialogul cu echipa de economisti / contabili din companie;- face propuneri de imbunatatire a activitatii contabile;- urmareste deviatiile lunare ale bugetului de venituri si ch
TEKFOR BRASOV

Consultant Imobiliar - Re/​max Evolution


Candidatul ideal 🔥 Te-ai plictisit sa faci acelasi lucru in fiecare zi?🥳 DESCOPERA AVENTURA DE 24/7!Dacă dorința de afirmare, independența financiară și profesională sunt ceea ce cauți, atunci RE/MAX Evolution este pentru tine.🤩👉🏽 Vrei să te alături și tu echipei?Suntem în căutarea unor persoane ambițioase, foarte bine organizate, orientate către îndeplinirea cu succes a unor obiective pe termen lung.Printre caracteristicile candidatului ideal ar trebui să fie regăsite următoarele:- Atenția sporită la detalii;- Profesionalism în desfășurarea activităților propuse, pentru atingerea unor obiective clar stabilite;- Excelente abilități de prezentare, socializare și comunicare;- Capacitatea de a înțelege perfect nevoile și dorințele celorlalți;- Capacitatea de a lucra într-un mediu tânăr, sociabil și dinamic;- Capacitatea de a acumula în mod rapid cunoștințe despre piața din domeniul luxury real estate, despre proprietățile de pe piață, și nu în ultimul rând despre politici comerciale
LUCKYAND S.G.A

Economist /​ Contabil | Hotel Orizont Predeal


Candidatul ideal Cerințe pentru postul de Economist / Contabil:- Experiență de minim 1 an în domeniul contabilității, gestiunii, inventarierii- Studii medii sau superioare, profil economic-administrativ- Cunoștințe operare PC, programe de contabilitate și a prevederilor legale în domeniul financiar-contabil;- Abilități de comunicare și relationare, sociabilitate- Flexibilitate și lucru în echipă- Responsabilitate, implicare și seriozitateDescrierea jobului Condiții:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Bonuri de masă la valoarea maximă de 30 lei/zi lucrată- Zile de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă (între 21 și 24 zile)- Salariu în funcție de experiență, aptitudini și cunoștințe- Posibilitate de dezvoltare profesională- Locație: Hotel Orizont din Predeal
FEPER BUCURESTI SUCURSALA PREDEAL

Operator facturare/​ contabilitate


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client. Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil. Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate. Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare. Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Qualit
TEAMLAND

Consultant Recrutare/​ Hr Assistant (limba Germana/​engleza)


Candidatul ideal MEISTERJOB este o companie tânără, parte dintr-un grup international de administrare a resurselor umane.Oferim candidaților nostri servicii de recrutare și consultanță în carieră.Colaborăm cu angajatori renumiți din Germania, Austria, Islanda, Norvegia, Belgia, Finlanda și Olanda.Pentru extinderea echipelor noastre căutăm candidați potriviți pentru postulConsultant Recrutare / HR Assistant.Acest post presupune cunoașterea limbii germane sau engleze la un nivel minim A2.Consultantul va fi responsabil pentru: preluarea apelurilor telefonice selecția și plasarea candidaților la angajatorii în străinătate menținerea unei relații profesionale cu candidatii si cu partenerii din străinătate gestionarea proiectelor de recrutare întocmirea actelor necesare angajării administrarea candidaților și a proiectelor de recrutare cu ajutorul CRM-ului propriuDescrierea jobului Căutăm o persoană care: vorbește limba germană la nivel minim A2 sau vorbește limba engleză la nivel minim A2 a
MEISTERJOB.RO

Operator Date


Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba cunostiinte operare PC, Microsoft Office - cunostinte temeinice in Excell si WordSeriozitate, capacitate de concentrare si rezistenta la activitate dinamica, organizare si orientare spre planificare. Descrierea jobului Mentinеreа relаtiilor еxistente cu colаborаtorii si crеаrеa dе noi clienti.Intocmire, organizare, verificare si indosariere documente.Inregistrare informatii in baza de date utilizand programe specifice.Intocmire rapoarte utilizand programe specifice.Anаliza satisfаctiei clientuluiRaport activitateStabilirea si urmarirea tintelor fixate.Salariu negociat + bonusare din rezultatele obtinute, bonuri de masa.
RIAN CONSULT

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Preh Romania Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Ghimbav
Preh Romania Srl

Stagii de Practica - Contabilitate - Brasov


Ești student sau masterand în ultimul an de studiu la o universitate din România? Te invitam să te înscrii la stagiile de practică organizate de Pentalog în cadrul programului “PregătIT pentru mâine”. Poți fii unul dintre cei 350 de tineri care au șansa să exploreze oportunitățile și perspectivele de carieră în domeniul IT, să cunoască instituțiile la care pot studia și companiile din industrie la care, ulterior, se pot angaja. Pe lângă stagiul orientat pe o anumită tehnologie, vei avea parte si de servicii de consiliere și orientare pentru o carieră de success în domeniul IT. Avantaje: - Echivalare practică de specialitate - Mediu de lucru Agile - Echipa de mentori cu experiența - Recomandare de angajare în funcție de rezultate - Program flexibil care să se potivească cu cursurile de la facultate - Premii în bani pentru rezultate exceptionale (80.000 de euro) - Suportarea de catre companie a cheltuielilor de transport și cazare daca studenții vor dori (și starea de pandemie actuala va
Pentalog

Administrator financiar II S (contabilitate) – Posturile vacante în administrația publică din România


Universitatea „Transilvania” din Braşov Expiră in 9 zile, 1 ore LocatieBraşov NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Universitatea „Transilvania” din Braşov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de administrator financiar II cu studii superioare economice, la Direcția Financiară și Contabilitate, Serviciul Contabilitate.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau
Locuri de munca la stat

Referent De Specialitate Financiar-contabilitate


Ocupatia: Referent De Specialitate Financiar-contabilitate,Angajator: Freudenberg Performance Materials Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Braşov
Freudenberg Performance Materials Srl

Operator CNC strung


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Workforce angajează operator CNC strung pentru o companie din Codlea, Brasov specializată în prelucrări mecanice de înaltă precizie Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerințe: Minim 2 ani de experienta pe un post Lucrul cu serii mici si unicate reprezinta avantajCunostinte de citire si interpretare desen tehnicDorinta de dezvoltare continuaSimț de responsabilitate Persoana va îndeplini următoarele sarcini: Prelucratea pieselor conform documentatiei tehniceIncarcarea programului si efectuarea de corectii minimeIncarcarea si verificarea sculelor așchietoareVerificarea calitativa a pieselor cu subler, calibru si micromentruCompletarea decumentatiei de productie Beneficii: Salariul competitvSpor de noapteBonus comportament depinde de grila;Bonus standard;Bonus activitate;Tichete de masă: 20 lei zi/lucrată;Bonus conform CCM 1750 lei/an (Paște, Crăciun, Vacanță);Abonament medical Regina Maria;Abonament sportiv 7Card:Decontare combustibil relati
G & C TEMP SRL

Operator CNC-ABKANT


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1250 până la 2000 EURO pe lună
Angajatii nostrii beneficiaza de: Salariu real cu contract de munca conform legiiUn program de 8 ore pe zi cu pauza de masa (07:00-15:30)Al 13-lea salariuTichete de masa de 30 de lei/ zi lucrata (600 lei pe luna)300 lei prima de sarbatori (de doua ori pe an)Prime de recomandare Transport asigurat sau decontMediu de munca placut si curat sprijin pentru probleme intampinate in munca efectuataBonusuri ocazionale in functie de munca efectuata si performantle realizate Ore suplimentare paltite dublu Zille libere conform legislatieiZile de concediu in plus, in functie de vechimea in firma Pentru programari la interviu va rugam sa sunati sau scrieti un mesaj pe whatsapp la numerele de telefon afisat.
Dewulf
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.