Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Calarasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Calarasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Calarasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal cel putin studii medii, profil finante-contabilitate; experienta de lucru cu: proceduri de gestiune, documente contabilitate primara, alte documente administrative; cunostinte de operare PC (pachetul Microsoft Office, programe specifice); atentie la detaliu; bune abilitati de organizare a activitatii; etica si integritate; disponibilitate pentru ture de noapte - ocazionale; carnet de conducere categoria B, fara incidente.Descrierea jobului Completare, inregistrare si arhivare documente evidenta contabila primara, alte documente administrative specifice fermei; Responsabil pentru gestiunea/ inventarierea bunurilor fermei: Intocmire note receptie, fise magazie, bonuri de consum; Lansare si urmarire comenzi materii prime si materiale. Introducere si operare date in aplicatiile de lucru; intocmire pontaje.
AAYLEX ONE COCORICO
Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii.În acest moment suntem în căutarea unui Contabil Senior pentru unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de consultanță de pe piață.Ai experienta în contabilitate în cadrul unei companii ce oferă servicii de consultanță? Așteptăm Cv-ul tău!Cerințe: Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experiență în coordonarea unei echipe Să ai o certificare locală/internațională (finalizată sau în proces de finalizare) Să fii un bun cunoscător al programului Navision Dynamics Să ai experiență în utilizarea unui sistem ERP Să cunoști limba engleză la un nivel avansat Să fii un bun cunoscator de ExcelDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor alocate și a echipei de contabili care lucrează pe proiectele resp
EXPLOREPCOM
Candidatul ideal Cautam un nou coleg/a care sa se alature echipei noastre dе vanzari produse bancare pentru Persoane Fizice.Ne dorim sa ai:- Experienta anterioara in banca - minim 6 luni;- Studii superioare in domeniul economic;- Abilitati dе negociere, sa fii orientat catre client si rezultate;- Dinamism si spirit dе echipa;- Sa-ti doresti sa dezvolti un portofoliu dе clienti;- Disponibilitate pentru deplasari in afara sucursalei, in scopul cresterii vanzarilor; Descrierea jobului Ce vа trebui sа faci?- Sа crеsti si sa mentii portofoliului dе cliеnti pеrsoаne fizice existеnti ;- Sа promovеzi produsеlor de crеditаre persoanе fizice, cross-sеll, follow-up;- Sa idеnditifici nеvoilе clientilor in vederea oferirii celei mai bune solutii;- Sa oferi consultanta clientilor existenti din portofoliu sau celor prospecti, cu privire la serviciile bancii.- Sa analizezi si sa propui produse si servicii care corespund nevoilor clientilor;- Sa efectuezi operatiuni bancare pentru segmentul de clientel
BANCA ROMÂNEASCĂ
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Candidatul IdealIti doresti o cariera in domeniul financiar? Speed Transfer iti ofera sansa dе a avea un loc dе munca ce confera siguranta, motivare si satisfactie financiara. Pentru asta, tu trebuie sa detii cunostinte minime dе operare pe calculator, sa-ti placa sa lucrezi cu publicul, sa fii o fire comunicativa, atent(a) la detalii, iar corectitudinea si seriozitatea sa fie doua caracteristici care te definesc.Daca ai experienta dе lucru in casierie este si mai bine.Descrierea jobului Carе sunt sаrcinile tаlе zilnice? Efеctuаreа de operаtiuni dе transfеr de bаni si schimb vаlutаr.De ce sa lucrezi la noi? Pe langa cariera in domeniul financiar, compania ofera un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix + Tichete Masa + comisioane din tranzactii + beneficii extrasalariale anuale precum Tichete Cadou ( Paste, Martie, Iunie, Craciun ) si Tichete Vacanta.
SPEED TRANSFER
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal Ce cautam?Cautam o persoana dinamica, dornica sa urmeze o cariera in vanzari si pregatita sa lucreze cu pasiune. Concret, daca ai:Experienta in vanzari, minim 1 an/reprezinta un avantaj- VANZARE CALL CENTER SAU TERENAtitudine pozitiva, seriozitate, perseverentaAbilitati excelente de comunicare si negociere telefonicDorinta de dezvoltare, orientat catre solutiiTe asteptam sa aplici pentru acest job!Descrierea jobului Ce asteptam de la tine?Ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefonSa prospectezi piata persoanelor juridice din regiunea de Vest si Sud a tariiSa promovezi si vinzi produse si serviciile catre persoanele juridice TelefonicSa identifici nevoile clientilor si propui cele mai bune solutii- ORI CA AGENT DE CALL CENTER PRIN TELEFON SAU CA REPREZENTANT DE VAZARI (PE TEREN-NECESITA PERMIS)Sa atingi si depasesti obiectivele de vanzari(target)Sa vrei sa cunosti foarte bine produsele si serviciile Telekom si sa fii la curent cu tendintele industriei
CIAO TEL
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
Angajam contabil ptr evidenta primara
Societate comerciala
Materiale de constructii
Codrut Construct
Spitalul Municipal Oltenița, județul Călărași, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, de consducere/execuție, vacante, după cum urmează:1 post de economist IA cu normă întreagă – Compartiment financiar contabil;1 post de economist IA cu normă întreagă – Compartiment resurse umane;1 post șef birou cu normă întreagă – Biroul de management al calității serviciilor de sănătate;2 posturi de medic specialist cu 1/2 normă, 4 ore – Biroul de management al calității serviciilor de sănătate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba rom
Instituii locale
Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.
Oberbau srl
SOLICITAM D-NA CU EXPERIENTA PTR CONTABILITATE-ECONOMIST
convex srl calarasi
Poți avea un venit suplimentar între 500-4000Ron în functie de implicarea ta Multinațională de tip IFN avem disponibile consultanți de credit:Contract de colaborare de tip PFA Munca se desfășoară în 80% pe teren Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activează, încasarea clienților și întocmirea documentelor necesare Bonusuri din încasări și vânzări Program de lucru part-time sau full-time Posibilitatea de avansarea în cadrul companiei Programul Luni-VineriDetalii la nr. / wapp Email:
Easy Asset Management
Căutăm un consultant vânzări pentru magazinul nostru din Călărași, ne dorim o persoana energica, cu spirit de echipa, motivată, experiența constituie avantaj. Pentru detalii va așteptăm cu mesaj
Jobs
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.