Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Caransebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Caransebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Caransebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Scurta descriere a companieiGenerali este una dintre cele mai de renume companii de asigurari la nivel international, care ofera clientilor si partenerilor sai asigurari generale, de viata si servicii de asistenta. Povestea noastra a inceput in urma cu aproape doua secole, in 1831, pe pamant italienesc, la Trieste. In toata aceasta indelungata perioada, Generali s-a extins dand nastere unuia dintre cele mai puternice Grupuri financiare la nivel mondial. Cerinte Diploma de bacalaureatResponsabilitati- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;rn- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.rnAlte informatiiBENEFICII:rn- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);rn- Grile de comisioane progresive;rn- Traininguri gratuite;rn- Trepte de carierarnrn
GENERALI Romania
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare de profil economic. Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani. Cunostinte avansate operare PC (MS Office). Persoana responsabil(a), buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor. Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva. Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu. Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna); Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii; Inregistreaza evidenta productiei finalizate si a celei in c
WERZALIT LEMN TECH SRL
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal - Studii medii- Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office)- Bune abilitati de comunicare si relationare- Experiența anterioara in call center va fi considerată un avantajDescrierea jobului Operatorul call center trebuie sa indeplineasca urmatoarele atributii:- Initierea apelurilor telefonice catre clientii care au achizitionat un serviciu/produs pentru a le oferi informatii despre alte servicii/produse;- Vinde servicii aditionale, promovand serviciile companiei;- Identifica nevoile clientului;- Mentine baza date call center, introducand informatii.Oferim:- Mediu de lucru dinamic si placut intr-o companie ce se extinde- Pachet salarial atractiv peste media pietei, format din salariu fix + comision (in functie de performanta)- Contract de munca pe durata nedeterminata- Training si dezvoltare personala- Oportunitate de dezvoltare a carierei
IQBox
Scurta descriere a companieiGenerali este una dintre cele mai de renume companii de asigurari la nivel international, care ofera clientilor si partenerilor sai asigurari generale, de viata si servicii de asistenta. Povestea noastra a inceput in urma cu aproape doua secole, in 1831, pe pamant italienesc, la Trieste. In toata aceasta indelungata perioada, Generali s-a extins dand nastere unuia dintre cele mai puternice Grupuri financiare la nivel mondial. Cerinte Diploma de bacalaureatResponsabilitati- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;rn- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.rnAlte informatiiBENEFICII:rn- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);rn- Grile de comisioane progresive;rn- Traininguri gratuite;rn- Trepte de carierarnrn
GENERALI Romania
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Angajăm casieră( rugăm seriozitate)
SC.​AlexTavi
ANGAJAM URGENT CASIER PENTRU CASA SCHIMB VALUTAR
ALEX TAVI
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
Primăria Comunei Fârliug, Județul Caraș-Severin, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de inspector de specialitate, gradul II, la Compartimentul contabilitate, buget, finanțe, patrimoniu, impozite și taxe din cadrul aparatului de specialitate al primarului.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe ba
Locuri de munca la stat
Angajez optometrist/ lucrator comercial la Optică Medicală. Program de lucru 6 ore/zi, salariu atractiv.Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara,Permis categoria B.Cei interesati pot trimite CV pe adresa de email
Optică Medicală
SC JUMBO COM SRL din Bocsa , angajeaza personal pentru fabricarea produselor din carne .Mai multe detalii se pot obtine la telefon sau la sediul firmei din orasul Bocsa,str.Timisorii,nr.3A .NU RASPUNDEM LA MESAJE !!!
SC JUMBO COM SRL
Manpower angajeaza OPERATORI DEPOZIT pentru o companie multinationala de renume din Timisoara, zona FreidorfOferim:-salariu de incadrare:- 3596 brut ( Operatori depozit fara autorizatie ISCIR)- 3883 brut ( Operatori depozit cu autorizatie ISCIR)- tichete 20 lei/zi lucratoare;- spor ture noapte 25%;- bonus performanta;- ore suplimentare platite dublu;- al 13-lea salariu;- bonus de recomandare;- bonus de sarbatori;- program de lucru in 4 schimburi- transport gratuit din TIMIȘOARA și pe rutele:o BOCȘA-BERZOVIA-GHERTENIȘ-MĂURENI-GĂTAIA-BIRDAo CIACOVA-CEBZA-GIULVAZ-IVANDA-PECIU-PARTAo CRUCENI-FOENI-IONEL-PUSTINIȘ-OTELEC-RĂUȚI-UIVAR-CENEI-BOBDA-SÂNMIHAIUL GERMAN-UTVINo GHERMAN-MORAVITA-DENTA-DETA-VOITEG-JEBEL-ȘAGo SÂNMARTINUL SÎRBESC-PECIU NOU-DINIAȘ-SÎNMIHAIULPentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon din anunt sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter)
Manpower
Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) Atat procesul de vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.CANDIDATUL IDEAL:- Studii medii/ studiile superioare - Cunostinte medii de utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate;- Grile de comisioane progresive;- Traininguri gratuite;- Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata.RESPONSABILITATI:- Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii;- Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei;- Efectuarea analizei de risc pentru client, construir
Generali România Sucursala Resita
Cautam coleg sau colega!Esti organizat, muncitor, sociabil, punctual si iti place lucrul cu oamenii? Te asteptam in echipa noastra! NU ESTE NEVOIE DE CUNOSTINTE in domeniu deoarece vei beneficia de training si suport in forma continua. Ce cerem: Cunostinte de operare calculator Persoana capabila de a asimila lucruri noi Persoana calma, rabdatoare cu atitudine pozitiva si proactiva Persoana ordonata, atenta la detalii, cu simt organizatoric.Descrierea jobului: - Vanzarea produselor catre clientii firmei - Aranjarea marfii pe rafturi - Crearea comenzilor de aprovizionareaCe iti oferim: - Iti vei desfasura activitatea intr-un spatiu placut, adaptat unui colectiv tanar - Program full time - Venit lunar sigur, pachet salarial atractiv + bonusuri in functie de target - Libere legale intotdeauna libere - Concediu de odihna 21 zile pe an, conform legii. - Programul nostru de lucru este 8h/zi
piese
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.