Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Comanesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Comanesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post, trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:- Responsabilitate- Ambitie- Simt de organizare- Atentie distributiva- Capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii- Capacitate de adaptare la specificul unei situatiiDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum- Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime si a altor materiale din unitate- Evidenta stocurilor- Introducerea si verificarea Registrului de casa- Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii:- Conditii de formare profesionala- Posibilitate de promovare- Salariu motivant
TINERVIS GROUP
Candidatul ideal - Studii finalizate (contabil/economist);- Cunoasterea programului de contabilitate “Winmentor” - constituie avantaj;- Minim 1 an experienta in domeniu ;- Cunostinte de operare PS: MS Office – Excel, Word, Outlook;- Cunostiinte in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate;- Persoana organizata, atenta la detalii, comunicativa.Descrierea jobului - Operare documente primare in programul de contabilitate (gestiune, productie, etc)- Intocmire facturi, avize, CMR, chitante, registru de casa;- Intocmire diverse situatii contabile .
METALBAC & FARBE
Candidatul ideal Studii de specialitate, cunoștințe în domeniul financiar - contabil, experienţă în domeniu - minim un an;Seriozitate, responsabilitate, atenţie la detalii şi comunicativitate;Salariu motivant.
CROCO
Candidatul ideal ABSOLVENT STUDII ECONOMICE;MINIM 3 ANI EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL;CUNOSTINTE PROGRAM WINMENTOR;OPERARE PC-MS OFFICE NIVEL AVANSAT;CUNOSTINTE IN DOMENIUL LEGISLATIEI SI A DOCUMENTELOR FINANCIAR-CONTABILE;CAPACITATE DE ORGANIZARE SI PLANIFICARE;ATENTIE LA DETALII;Descrierea jobului CONTABILITATE PRIMARA;INTOCMIRE DECLARATII INTRASTAT;VERIFICARE JURNALE;INTOCMIRE DECLARATIE MEDIU;VERIFICARE SOLDURI PARTENERI
VIMERCATI EAST EUROPE
Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Contabil/ Economist pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate de gestiune*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunostinte de salarizare*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Înregistrarea facturi*Contabilitate primară*Contabilitate de gestiune*Activități administrative*Suport oferit pe partea de salarizare/plățiBeneficii:*Mediu dinamic*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
DescriereCe ne dorim de la noul coleg/a: sa aiba minim 1 an experienta in contabilitate/ post similar sa aiba capacitate de analiza si sinteza, vireza de reactie sa aiba cunostinte operare PC sa aiba cunostinte legate de facturareResponsabilitati: utilizarea calculatorului tinerea evidentei avizelor de insotiere a marfurilor introcmirea de niruri facturare inventareConditii de munca: un loc de munca full-time pe perioada nedeterminata prezenta fizica la birou program de lucru de luni pana vineri de la 08:00 - 16:30 salariu motivant cu posdibilitate de avansare Daca ti-am starnit interesul asteptam un cv aici sau ne poti apela la numarul de telefon.ID: *****Vizualizări: 569
Sc gebo Impex srl
Candidatul ideal: Cunostinte operare PC: Word, Excel Utilizator program de contabilitate WinMentor Inregistrare operatiuni financiar-contabile,analiza periodica a conturilor;Operare si analiza incasarilor si platilor prin registrul de casa,banca;Inregistrare in evidenta contabila mijloace fixe,achizitie directa sau leasing;Inregistrare in evidenta contabila a facturilor primite de la furnizori,punctaje ;Inregistrare deconturi de cheltuieli;Intocmire,verificare si reconciliere rapoarte si situatii la termenele stabilite;Verificare periodica a corectitudinii alocarii cheluielilor pe conturi contabile si incadrarea acestora in categoriile prestabilite de gestiunea interna a societatii;
Romanian Self Service
Asociatia noastra pentru protectia cateilor si pisicilor are nevoie de o persoana iubitoare de animalute pentru contabilitate primara. Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu (cel putin) este conditie obligatorie.Serviciul este de luni pana vineri, 8 ore pe zi. Necesita deplasare in Prajesti, jud Bacau (transportul este asigurat de Asociatia noastra). Salarizare: fiecare care vrea sa aplice sa ne trimita si cat si-ar dori sa castige pentru cele 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana. Noi oferim pentru inceput 6000 lei brut, adica 3510 lei in mana.Asteptam cu drag sa depuneti CV-urile.Pentru orice alte detalii aveti nevoie, va rugam sa ne scrieti.
Asociatia No limit pest
Candidatul ideal - absolvent/a studii medii/superioare- experienta in activitatea de secretariat- cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)- capacitate de coordonare , analiza si sinteza- persoana bine organizata, dinamica , serioasa, punctuala , responsabila , atenta la detalii- capabil/a sa lucreze individual dar si in echipa- permis autoDescrierea jobului - Activitati de secretariat- Indosarierea si arhivarea documentelor- Intocmirea zilnica a listei cu anunturile de interes extrase de pe platforma SEAP- Copierea , scanarea si imprimarea documentelor- Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii- Raspunde de relatia cu bancile- Primirea si gestionarea documentelor zilnice ; transmiterea corespondentei prin curierart rapid- Pastrarea relatiei cu furnizorii, clientii si colaboratorii- Suport pregatire documente pentru departamentul achizitii- Experieta de lucru in domeniul achizitiilor publice - constituie avantaj
Confidenţial
Candidatul ideal Ne dorim alături de noi, un coleg sau o colegă capabilă să țină sub control agenda managerială, o persoană cu inițiativă și organizare perfectă, obișnuită cu situații în care eficiența, diplomația și cunoașterea unei limbi străine face diferența.- Ai cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);- Studii superioare;- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;- Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului;- Atenție distributivă, viteză de reacție;Cerințe: Foarte bune cunoştinţe de operare PC (Windows, MS Office Word, Excell, Powerpoint) Cunoaşterea limbii engleze la nivel intermediar Excelente abilităţi de comunicare verbală şi scrisă Foarte bune abilități de planificare și organizare Proactivitate, inițiativă Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor şi a problemelor Eficienţă atât în m
INTERTRADE GROUP LTD
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Absolvent al unei facultati dе stiinte economice, sectia contabilitate si informatica dе gestiune sau finante-banciExperienta in contabilitatea generala dе minim 2 aniExperienta in utilizarea unui program informatic dе evidenta contabila (de preferinta WinMentor)Capacitate crescuta dе analiza si sintezaO persoana comunicativa, rezistenta la stres, bine organizataOnesta, cu initiativa si simt dezvoltat al responsabilitatiiExperienta in operarea MS Office ( Excel, Word )Descrierea jobului Realizеazа lucrаri de contаbilitаtе gеnerаlа prin utilizarea unui program informаtic dе еvidenta contabilaAsigurа lеgаturа cu orgаnelе fiscale cеntrale si locale, alte organe ale administratiei publice, banci, furnizori si clientiIntocmeste analize solicitate de managementul companiei.
SALOFARM
Candidatul ideal Studii superioare economice,Experiență 5 ani în domeniul bancar;Cunostinte despre produse legate de activitatea de creditare;Cunoștințe de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);Abilitate de a lucra cu termene limită;Persoană capabilă să învețe rapid și dornică să se dezvolte profesional în cadrul companiei noastre;Atitudine proactiva, capacitate de a identifica solutii de eficientizare a activitatii;Abilitati de comunicare interpersonala si de prezentare.Descrierea jobului Răspunde de identificarea măsurarea, monitorizarea şi raportarea riscurilor semnificative la nivelul băncii cooperatiste şi al sediilor secundare, respectiv a riscului de credit, riscului de piaţă, riscului de lichiditate, riscului operaţional şi riscului reputaţional şi, la nivelul băncii cooperatiste, a riscului strategic, în vederea calculului şi evaluării continue a necesităţilor de capital internCoordonează activitatea salariaţilor din cadrul compartimentelor pe care le are în subordin
BANCA COOPERATISTĂ ECONOMCOOP BACĂU
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Descrierea jobului Societatea cu profil de contabilitate cauta colega/colegAtributiile postului sunt:prelucrarea si inregistrarea in contabilitate a documentelorIntocmirea notelor de receptie si a altor documenteTehnoredactare documenteCunostinte necesare: o buna stapanire a programelor din pachetul microsoft office, cunostinte in domeniul contabilitatii.Daca esti in cautarea unui job in domeniul contabilitatii asteptam CV-ul tau. Aplica
TRANDAFIR F.​ IOANA CABINET INDIVIDUAL EXPERT CONTABIL
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine. Consultant Vanzari - Showroom Bacau Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea de
eMAG
Candidatul ideal - Studii medii;- Cunostinte in domeniul mecanic, electric si pneumatic ( nu necesita experienta);- Indemanare tehnica, dexteritate.Descrierea jobului - Schimbarea matritelor;- Intretinerea utilajelor;- Setare parametri utilaj;- Supravegherea procesului de productie.
ECO TRADING
Descrierea jobului Candidatul Ideal Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul opticii si optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta relevanta in domeniul opticii medicale Cunostinte oprerare PC Abilitati bune de organizare, de comunicare Entuziasm, determinare, initiativa Atitudine pozitiva, spontaneitate si dinamism Orientare catre client, responsabilitateResponsabilitati: consilierea si asistenta clientilor in alegerea produselor potrivite plasarea comenzilor in platforma companiei incasarea sumelor datorate de catre clienti aprovizionarea la raft cu produse & asigurarea curateniei produselor expuse (stergerea de praf a acestora) pregatirea comenzilor online cu ridicare din showroomBeneficii: Mediu de lucru placut, garantat :) Pachet salarial motivant, in functie de cunostinte si abilitati. Bonusuri Sist
TENSA ART DESIGN
Candidatul ideal Ne dorim colegi noi, va asteptam sa va integrati in echipa noastra. Nu ezitati sa aplicati daca: Aveti studii superioare economice finalizate( avantaj daca sunteti Expert Contabil si experinta in contabilitatea constructiilor - Senior Level); Aveti cunostinte avansate in contabilizarea salariilor- avantaj ; Experienta in domeniul financiar/contabilitate – minim 3 ani ( economist Mid-Level); Experienta in domeniul financiar/contabilitate – minim 5 ani (economist Senior-Level); Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului Operare PC - Microsoft Office – nivel avansat, operare rapida in excel; Organizare si prioritizare; Seriozitate si confidentialitate Atitudine proactiva, atenție distributivă, viteză de reacție;Descrierea jobului Contabilitate de la A la Z: Verifica si inregistrareaza in aplicaţia de contabilitate pe centrele de cost bugetate: docu
INTERTRADE GROUP LTD
Candidatul ideal - absolvent studii medii tehnice; - cunostinte desen tehnic;- cunostiinte operare pe masini de frezat CNC;- persoana ordonata, organizata, cu abilitati de comunicare;- experienta in domeniu constituie un avantaj;Descrierea jobului sarcini si responsabilitati :- executa piese individuale conform documentatiei pe masini conform graficului de productie aprobat.- executa set-up la reperele care s-au mai fabricat.- controleaza dimensiunile impuse de documentatie pentru piesele in lucru si completeaza inregistrarile calitatii prevazute de proceduri (raport de autocontrol, fisa tehnologica).- raspunde de pregatirea masinii pentru inceperea lucrului, si executia pieselor (scule, dispozitive aferente, etc)
ELMET INTERNATIONAL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.