Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Giurgiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Giurgiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Giurgiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Experienta anterioara minim un an; Studii medii sau superioare profil economic; Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte Operare PC (pachet Office si Outlook avansat). Abilitati de analiza si sintezaDescrierea jobului Opereaza in softul de contabilitate AWB-urile incasate in fiecare „casa”, distinct pe fiecare echipaj de curier. Listeaza registrul de casa si il arhiveaza impreuna cu toate documentele justificative (sumarul de chitante si chitanta de depunere la banca) la finalul fiecarei zile. Inregistreaza si semnaleaza toate diferentele constatate la depunerile curierilor. Colaboreaza cu coordonatorii de curierat pentru clarificarea AWB-urilor. Colaboreaza cu clientii pentru clarificarea soldurilor. Arhiveaza registrul de casa. Intocmeste Registrul de casa. Raporteaza situatia soldului (componenta pe AWB/curier) la fiecare final de luna sau ori de cate ori se solicita.
ALTEX LOGISTIC & DISTRIBUTION
Ofer servicii contabilitate primara de la domiciliu
Persoana fizica
Angajez fata/doamna pentru contabilitate primara. pentru depozitul de lenjerie. Cunostintele excel sau alte programe conta constituie un avantajAsiguram transport Giurgiu oras - Adunatii Copaceni . Salariu motivant in functie de experienta.Masa de pranz este asigurata.
Serena Exim SRL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Candidatul ideal Angajam personal depozit -ZONA LIBERA-OPERATOR CALCULATORDescrierea jobului SALARIU 2800 BRUT+ 20 bonuri de masa (20X20lei)Program de lucru LUNI-VINERI 8 ore.Nu se lucreaza ore suplimentarePosibilitati de promovare.
ROCAST
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal Avem nevoie de forte noi si oameni cu initiativa in echipa noastra de la sala de jocuri din centru- Player.Cum ar trebui sa fie persoana ideala:-Sa stie sa zambeasca;-Sa fie de gasca.-Sa fie dispusa sa invete.-Sa fie organizata;-Sa fie dispusa sa lucreze ture de noapte.Descrierea jobului Ce oferim:-Contract pe perioada nedeterminata;-Bonus lunar;-Concursuri;-Mariri salariale la 1 an, 2 ani samd;-Colegi buni si intelegatori;-Seriozitate;Daca te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi si te potrivesti cu descrierea de mai sus, trimite un CV si te contactam noi.
CELLADA
Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Operator stație sortare, pentru punctul de lucru Balastiera Cornetu - Mihăilești, jud. Ilfov.Cerințele postuluiStudii și experiență: Școală profesională, profil tehnic; Minim 1 an experiență în domeniul industrial;Cunoștințe și abilități necesare: Cunoștințe privind caracteristicile tehnice și funcționale ale echipamentelor și utilajelor; Abilități de comunicare și lucru în echipă; Îndemânare, viteză de reacție și precizie în execuție; Capacitate de concentrare și atenție sporită; Punctualitate, seriozitate și corectitudine.Descrierea jobului Principalele responsabilități: Asigură buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare; Participă în cadrul activităților generale de mentenanță; Execută lucrări de întreținere curentă a tuturor utilajelor și echipamentelor pe care le deservește; Gestionează materialele și piesele de schimb necesare
Carpatcement
Candidatul ideal Noi suntem Seatbelt. O companie înfiinţată în 2011 din dorinţa de a aduce domeniul de protecţia muncii într-o nouă eră.Cu noi, angajaţii sunt protejaţi, iar angajatorii relaxaţi pentru ca suntem Profesionişti, Super inovativi in domeniu SSM-SU, Flexibili organizaţiilor cu care lucrăm si Nebuni de eficienţi.Ne largim echipa de consultanți constant de 10 ani și suntem entuziaști de aceasta, vino alături de noi să facem împreună o lume mai sigură!Dacă ești o persoană comunicativă, cu experiență de teren și relații cu clienții, dornică să invețe lucruri noi permanent, care are permis auto, lucrează bine în echipă și are energia să ducă lucrurile la bun sfârșit, ești candidatul ideal să faci parte din echipa SEATBELT CONSULTING. Noi vom avea grijă să te învățăm o nouă meserie alături de mentori profesioniști.Căutăm și specialiști cu certificare în evaluări de risc (finalizată sau în curs de finalizare), chiar și fără experiență în domeniu. Te invităm să faci parte din echip
SEATBELT CONSULTING
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat-obligatoriu; Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv si care au o exprimare clara si cursiva; Persoane cu si fara experienta in call center, inclusiv studenti dornici sa invete si sa progreseze; Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite;Descrierea jobului Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound);BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 9.00 - 17.30(L-V); Salariu atractiv, ce creste cu fiecare an de vechime in cadrul firmei; Bonus anual in functie de performanta; Mediu placut de munca, echipa tanara, energica; Respect si aprecierea rezultatelor muncii depuse.
MARKET INSIGHT SOLUTIONS
Candidatul ideal Maersk Romania recruteaza persoana care:- are experienta in domeniul logistic de minim 3 - 5 ani pe pozitie de coordonare echipa depozit;- are atitudine si stil de comunicare constructive, clare si proactive in relatia cu echipa, reusind sa motiveze si sa insufle responsabilitate si coeziune;- are capacitatea de a prioritiza activitatile si urmari implementarea planului de lucru zilnic, astfel incat se asigure desfasurarea optima a operatiunilor, furnizand servicii de cea mai buna calitate clientului;- are cunostințe de operare MS Office, in special Excel, Outlook;- cunoaste fluxurile si modul operare intrari / iesiri marfa in WMS;- manifesta flexibilitate, spirit de echipa, responsabilitate, seriozitate, implicare si atitudine proactiva;- are usurinta in a invata un nou sistem de gestiune stocuri;- vorbeste limba engleza, nivel mediu.Descrierea jobului Scopul general al postuluiTrasarea unei conduite clare, de leadership si dezvoltare a echipei operationale, astfel in
MAERSK ROMANIA
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu: - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - salarizare - raportari financiar-contabile
Bajenaru
Dorim sa cunoastem o persoana intre 21 si 45 de ani pentru Casierie sau pentru Contabilitate. Program flexibil si salariu atractiv.Casiera: experienta cu numerarul, facturi si chitante, creearea de firme si predarea banilor.Contabila: sa cunoasca contabilitatea primara.De asemenea:-incasarea contravalorii produselor cash sau card ;-efectuarea nir-urilor ; -preluarea comenzilor ; -Experiența in domeniu reprezintă un avantaj!Oferim salariu atractiv, bonuri de masa
Norocel17
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.