Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Reghin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Reghin

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Reghin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Contabil de contabilitate primara*experienta de minim 1 an*cunostinte operare calculator*avantaj experienta in WinMentorDescrierea jobului *Inregistrarea operatiunilor contabile de intrari iesiri*Verificarea stocurilor intre gestiuni.*Tinerea evidentei facturilor de achizitii(marfa ,prestari servicii)*Emiterea facturilor catre clienti*Inregistrarea facturilor de servicii*Tinerea scadentelor
AGRO ROM IMPEX
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Avem nevoie de o persoana care sa detina urmatoarele calitati. Persoana analitica, Proactiv, Responsonbil, Capacitate de rezistenta la stres si termene limita Diponibila la deplasarea in diferite locatii. Dornic de dezvoltare Implicat Sa aibs cunostinte operare PC, Microsoft Office, in special Excel Permis de conducere categoria BConstituie un avanataj: Cunostinte si experienta in sistemul Saga Cunostinte de baza in domeniul legislatiei fiscale in viogoareDescrierea jobului Responsabilitati: Intocmirea cash flow-ului lunar si a bugetului previzionat de incasari si plati Intocmirea de receptii, bonuri de consum, registru de stocuri, rapoarte de gestiune, urmarirea si evidenta analitica a procesului de productie Urmarirea si evidenta soldurilor pe furnizori/client, intocmirea de situatii si rapoarte necesare in vederea evidentierii corecte si la termen a veniturilor si cheltuielilor Depunere dosare la institutii, etc.Beneficii: Tichete de masa Bonus de performanta
RONIS ONIAD
Candidatul ideal CERINTE:* Cunostinte operare PC* Abilitati de comunicare si relationare* Abilitati de rezolvare a problemelor* Persoana serioasa, responsabila,organizata, dinamica* Experienta pe un post similar si cunostintele de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului RESPONSABILITATI:* Preluarea, prelucrarea si verificarea comenzilor* Gestionarea documentelor aferente acestora( facturi, chitantiere, avize de insotire a marfii)BENEFICII:*program flexibil*lucrul intr-un mediu placut*colectiv tanar
Confidenţial
Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă: Ai experiență de minim 1 an în gestionarea unui magazin/unei echipe; Ai excelente abilități interpersonale și de comunicare; Ești atent la detalii; Te caracterizează dorinţa permanentă de autodepăşire şi de a rămâne conectat la noutăţile din domeniu; Ai cunoștințe minime de contabilitate primară; Știi limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului Rolul tau: Ești responsabil de toate aspectele operaționale și rentabilitatea magazinului desemnat; Te asiguri că nivelul serviciilor oferite clienților din magazin este conform standardelor companiei; Asiguri implementarea tuturor campaniilor și activităților de vânzare din magazin potrivit standardelor companiei; Monitorizezi, evaluezi și raportezi către managerul de zonă indicatorii de vânzari; Asiguri și efectuezi evaluarea, instruirea și perfecționarea personalului; Gestionezi operațiunile casei de marcat; Organizezi și participi la inventarierea stocului de marfă;Ce îți oferim: Sesiuni const
STUDIO MODERNA
M&Co HR Services recruteaza pentru o companie nationala specializata in instalatii si echipamente de incalzire din Targu Mures Contabil primar.Responsabilit ți:Verifica actele contabile lunare trimise de catre punctele de lucru si depozit central;Intocmeste si depune declaratia lunara Intrastat;Indosarierea si arhivarea documentelor contabile lunare, dupa inchiderea de luna;Rapoarte extracontabile,lunare sau la solicitare;Transmitere si preluare informatii comune intre departament HR si contabilitate:adeverinte,pontaj,delegatii,concedii medicale,etc.Preluare documente contabile din corespondenta primita.Cerinte:Experienta in contabilitate minim 1 an;Cunostinte de utilizare programe de gestiune si contabilitate;Bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word);Studii in domeniul financiar- contabil ;Abilitati de organizare si planificare;Meticulozitate si acuratete;Spirit analitic;Seriozitate.Beneficii:Mediu de lucru plăcut;Pachet financiar motivant corelat cu aptitudinile și experiența
MCo Hr Services
Candidatul ideal Charter Trans Air Agency cauta coleg pentru postul de Contabil/Economist care sa gestioneze activitatea contabila a societatilor din grup si care sa comunice cu usurinta cu echipa firmei.Cerinte:- Cunostinte operare PC:Saga, Windows , Ms Office , alte programe informatice in functie de reglementarile legale.- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamenteSe doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului ​Atributiile postului sunt :- Introducere facturi primite de la furnizor- Introducere facturi emise catre clienti/deconturi clienti specifice activitatii de turism- Operare extrase banca/carduri- Registru de casa- Verificare conturi parteneri,deconturi asigurari- Analize cont clienti,furnizori-urmarire plati si cash flow- Verificare jurnale vanz/cump.- Completare declaratii fisc
CHARTER TRANS AIR AGENCY
Descrierea jobului Client Description:Alege un LOC DE MUNCĂ SIGUR, intr-un mediu de lucru placut. Adecco Resurse Umane recruteaza Operator Control Calitate în zona TG. MUREȘ.Responsibilities:- asigura aplicarea politicii in domeniul Calitatii, implementarea metodelor si instrumentelor specifice managementului Calitatii; -asigura inspectia calitativa a produselor/ pieselor;- intocmeste documentele de lucru specifice ;- nu avizeaza productia de piese ce nu indeplinesc standardele de calitate cerute;- asigura tratarea neconformitatilor;- supravegheaza procesele din punct de vedere a calitatii si cantitatii, in raport cu obiectivele definite.Candidate Profile:Experience and education requirements.-minim 10 clase absolvite;-experienta in domeniu contituie avantaj;- disponibilitate pentru a lucra in 3 schimburi;- disponibilitate la ore suplimentare;- atentie la detalii;- atentia concentrata si distributiva bine dezvoltate;- flexibilitate.Beneficii:-salariu atractiv- Spor de noapte (+25%), we
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Bune abilități de comunicare;• Cunoștințe minime de contabilitate primară și facturare;• Bune abilități numerice, capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Offic
eMAG
Restaurant angajeaza persoana pe postul de contabil/contabilitate primara. Program de lucru part time, flexibil.
LCRFOOD SRL
Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca ai: Studii superioare finalizate (avantaj) ; Experienta de minim 6 luni intr-un post similar (avantaj) ; Cunostinte in efectuarea operatiunilor de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; operare PC si contabilitate primara; Limba engleza( avantaj);​Esti o persoana: Orientata spre rezultate, eficienta, perseverenta in atingerea obiectivelor; Atenta la nevoile clientului, amabila si ordonata; Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu profesional de lux ?Datorita expansiunii ne marim echipa de vanzari. Vino in cea mai cool echipa si vei beneficia de: Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Discount angajat la achizitia de bijuterii, dupa 6 luni ; Bonusuri in functie de performanta ; Asigurare medicala in reteaua Medicover; Program in ture (locatie mall); Uniforma; Training-uri specializate ( e-learning & on the job, tehnici vanzare ) !Toate acestea te vor sustine sa te dezvolti atat pe plan profesional cat si personal.Desc
TEILOR
Scurta descriere a companieiCerinte Esti candidatul ideal daca ai:Studii superioare finalizate (avantaj) ; Experienta de minim 6 luni intr-un post similar (avantaj) ; Cunostinte in efectuarea operatiunilor de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; operare PC si contabilitate primara; Limba engleza( avantaj);​Esti o persoana:Orientata spre rezultate, eficienta, perseverenta in atingerea obiectivelor; Atenta la nevoile clientului, amabila si ordonata; Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu profesional de lux ?Datorita expansiunii ne marim echipa de vanzari. Vino in cea mai cool echipa si vei beneficia de:Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Discount angajat la achizitia de bijuterii, dupa 6 luni ; Bonusuri in functie de performanta ; Asigurare medicala in reteaua Medicover; Program in ture (locatie mall); Uniforma; Training-uri specializate ( e-learning & on the job, tehnici vanzare ) !Toate acestea te vor sustine sa te dezvolti atat pe plan profesional
TEILOR
Candidatul ideal If you want to work in a great team and you have the following skills:Fluency in spoken and written English or/and French, Italian or Finnish, Spanish, Norwegian, Russian;Strong communication, interpersonal and client relationship management skills;Good negotiating and influencing skills;Accuracy, research skills and attention to detail;Ability to anticipate and solve problems;Team working skills.Then come and see what WebBeds has to offer you!Descrierea jobului This is a full time position, with 40 hours per week. We are looking for candidates interested in dayshifts/nightshift roles.This position requires working in shifts after initial training is complete.We will only consider applications from candidates based in Tg Mures or Cluj Napoca.We are looking for new members to join our Company on a full time in Targu Mures or Cluj Napoca, on a permanent contract where full training will be given to the right individual. The key focus of this role involves:- To effectivel
WEBBEDS SERVICES
Candidatul ideal -experienta in domeniul HoReCa si/sau studii superioare economice;-bune cunostinte de operare PC ( excel );-seriozitate, punctualitate;-persoana dinamica, rezistenta la stres si spirit de echipa;-permis de conducere cat. BDescrierea jobului Responsabilitati:-sarcini de suport pentru activitatea din birou;-managementul documentelor de personal;-întocmirea pontajelor si calculul salariilor;-inventarierea bilunara a locatiilor din domeniul HoReCa.Oferim:-pachet salarial motivant 2500-3000 lei net;-un mediu de lucru interactiv si dinamic;-birou cu sediul central;-masină + telefon de servici
MIRAGE CLUB STREAM
Scurta descriere a companiei1994 a fost un an bogat in evenimente remarcabile. Echipa de fotbal a Romaniei, condusa de capitanul Gheorghe Hagi, a obtinut cea mai buna performanta din istorie la un Campionat Mondial. Compania Sony a lansat consola PlayStation si a schimbat radical industria de gaming. Iar Nelson Mandela a fost ales presedinte al Africii de Sud, dupa 43 ani de apartheid in aceasta tara. Este totodata anul in care Flanco, creatie a antreprenorului Florin Andronescu, a deschis pe Calea Mosilor, in Bucuresti, primul sau magazin. Si momentul din care am inceput sa ne cautam drumul spre inimile romanilor.Am stiut de la bun inceput ca vrem sa aducem cat mai aproape de familiile din Romania cele mai noi si mai moderne tehnologii. Am crescut de la 1 la 50 de magazine doar in primii 5 ani de existenta. De la electronice la electrocasnice si produse IT, pana la produsele telecom si de lifestyle, ne-am construit gama de produse prin prisma misiunii de a face vietile oamenilor mai u
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Consultant vânzări pieseȚi-ai dorit întodeauna să faci parte dintr-o echipă adevărat unită? Te fascinează sunetul mașinilor mari și ești interesat cum e să lucrezi aproape de ele?Atunci avem vești bune: locul tău este printre noi!Fomco Truck Service are o vechime de 11 ani pe piață și lucrează cu tehnologii de ultimă generație, cu oameni profesioniști și este în căutarea unui consultant vânzări piese. Am reușit să ne dezvoltăm atât portofoliul de servicii, cât și dotările proprii. Momentan dispunem de 16 boxe pentru diferite servicii privind camioanele și alte vehicule inclusiv autoturisme, linie de ITP, spălătorie, vulcanizare, etc.Clienții noștri știu cât de important este pentru noi să le oferim soluțiile potrivite și o calitate superioară.Ești o fire comunicativă cu spirit de echipă? Consideri că ai abilități excelente de organizare și de concentrare ? Ești dornic de dezvoltare profesională?Ne dorim să faci parte din echipa noastră!Vei fi responsabil de:Identificar
FOMCO WOOD
Descrierea jobului Client Description:Îți dorești un loc de muncă lipsit de monotonie? Vrei să găsești mixul perfect între munca de teren și interacțiunea cu oamenii?Dacă ești o persoană deschisă și sociabilă, atunci jobul acesta e pentru tine!Adecco Resurse Umane își mărește echipa din Targul Mures cu un Consultant în recutare.Responsibilities: Campanii zilnice de promovare a locurilor de muncă; Relaționare optimă cu clienții, mass media și alte instituții teritoriale; Realizarea interviurilor, selectarea candidaților optimi pentru proiectele în desfășurare. Oferirea feedback-ului tuturor candidatilor implicati, dupa finalizarea procesului de recrutare.Candidate Profile: Disponibilitate la deplasări frecvente în alte localități; Un grad ridicat de comunicare în relațiile cu candidații; Rezistență la condiții de stres și respectarea termenelor limită; Cunoștințe la un nivel mediu al pachetului Microsoft Office; Permis de conducere categoria B.Beneficii: O echipă dinamică și fresh; Medi
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Studii medii/superioare tehnice; Experienta minima 1 an;Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement , lider national recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie care comercializeaza instalații și echipamente de încălzire și deține o gamă completă și variată de produse HVAC un Consultant Ofertare Tehnica ,pentru locatia din Tg Mures.Responsibilities: Mentine legatura cu clientii si furnizorii Realizeaza ofertarile catre clienti, pe baza fie a listelor de cantitati, fie pe baza planurilor de arhitectura sau montaj instalatii Prezinta si sustine in fata clientului solutia tehnica ofertata Intretine si actualizeaza baza de date cu partenerii societatii. Intretine si actualizeaza baza de date cu proiectele in care este implicata - MiniCRM. Intocmeste rapoartele solicitate de Directorul technic al societatii Indeplineste orice alte sarcini trasate trasate de seful direct si conducerea societatii. Respecta intocmai Regulamentul de Organizare si Fu
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehn
eMAG
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.