Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Sebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Sebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Scurta descriere a companiei1994 a fost un an bogat in evenimente remarcabile. Echipa de fotbal a Romaniei, condusa de capitanul Gheorghe Hagi, a obtinut cea mai buna performanta din istorie la un Campionat Mondial. Compania Sony a lansat consola PlayStation si a schimbat radical industria de gaming. Iar Nelson Mandela a fost ales presedinte al Africii de Sud, dupa 43 ani de apartheid in aceasta tara. Este totodata anul in care Flanco, creatie a antreprenorului Florin Andronescu, a deschis pe Calea Mosilor, in Bucuresti, primul sau magazin. Si momentul din care am inceput sa ne cautam drumul spre inimile romanilor.Am stiut de la bun inceput ca vrem sa aducem cat mai aproape de familiile din Romania cele mai noi si mai moderne tehnologii. Am crescut de la 1 la 50 de magazine doar in primii 5 ani de existenta. De la electronice la electrocasnice si produse IT, pana la produsele telecom si de lifestyle, ne-am construit gama de produse prin prisma misiunii de a face vietile oamenilor mai u
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal • absolvent de studii superioare economice, cu experienta de minim 2 ani in tinerea contabilitatii pana la nivel balanta/bilant;• persoana comunicativa, deschisa, cu entuziasm fata de job-ul ales;• cu gandire analitica, logica, interesata sa-si usureze si sa-si eficientizeze munca;• atitudine proactiva, sa fie dispusa sa invete din dorinta proprie de dezvoltare;• rezistenta la stres, multitasking;• engleza la nivel mediu, cunostinte medii-avansate de Excel.Descrierea jobului • inregistrarea in contabilitate a documentelor și operațiunilor financiar-contabile;• urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si a regulilor interne;• alte responsabilitati prevazute in fisa postului.Oferta noastră Pachet salarial in conformitate cu nivelul de expertiză; Primă de Crăciun; Tichete de masă; Asigurare privată de sănătate; Oportunități de dezvoltare profesional
HS TIMBER PRODUCTIONS
Scurta descriere a companieiCESIRO S.A. Sighisoara este unul dintre cei mai mari producatori din Europa de articole din faiantapentru menaj.Cerinte •absolvent studii superioare economice•experienta de minim 2 ani in contabilitatea firmelor romanesti•cunostinte de fiscalitate romaneasca•putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate•abilitati de comunicare•implicare in munca, in relatiile cu colegii si cu clientii• cunostinte bune de operare PC: Microsoft Office si abilitati excelente de operare in programe specifice de contabilitateResponsabilitati•inregistrarea documentelor financiar contabil•incadrare corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli•verificarea jurnalelor de cumparaturisi vanzari•verificare intocmire balanta de verificare si verificari lunare•intocmire situatii financiare semetriale, anuale•intocmire si depunere declaratii lunare
CESIRO
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba:- experienta in operarea tocatoarelor de material lemnos- cunostinte bune de mecanica- cunostinte tehnice- seriorizitate si responsabilitate- disponibilitate la program prelungit si deplasari- carnet conducere categoria C- experienta in operarea cu macara cu greifer.Descrierea jobului Operatorul trebuie:- sa se deplaseze cu tocatorul in zonele unde este materialul care trebuie tocat.- sa foloseasca tocatorul conform instructiunilor din cartea tehnica a utilajului- sa faca intretinerea zilnica a tocatorului - gresare, verificare , etc conform planului din cartea tehnica- sa faca lucrarile de intretinere necesare lucrului zilnic - schimbat cutite, contracutit, reglaje de cite ori este necesar- sa participe la reviziile tehnice periodiceBeneficii:- pachet salarial motivant- bonusuri semnificative functie de realizari- contract de lucru pe perioada nedeterminata- conditiii de lucru foarte bune - se lucreaza pe utilaj aproape nou de ultima g
IF CONST
Candidatul ideal * Abilitati de calcul matematic* Orientare catre client* Bune abilitati de comunicare si relationare* Persoana dinamica, entuziasta, cu atitudine pozitiva* Responsabilitate, planificare si organizare* Lucru in echipa, dar si individual* Disponibilitate pentru lucru in ture (inclusiv tura de noapte).Descrierea jobului * Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc si la regulile de joc* Supravegherea permanenta a modului de desfasurare a activitatii in sala de joc* Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii* Realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de clienti* Consiliere clienti* Deservirea clientilor
baum bet
Candidatul ideal PROFILUL POTRIVIT: Minim un an de experienta de lucru in activitati de operare date, evidente si raportare; Experienta in inregistrari conexe activitatii de transport constituie un avantaj; Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare; Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii; Bune abilitati de comunicare; Spirit de echipa; Studii medii/superioare; Bune cunostinte operare MsOffice (in special Excel, Word) Experienta in utilizarea programului SAP reprezinta avantaj.Descrierea jobului DESPRE ROL: Operatorul parc auto este responsabil de operarea datelor, de tinerea evidentelor si emiterea rapoartelor ce deriva din inregistrarea activitatii parcului auto. Responsabilitati: - eliberarea foilor de parcurs; - intretinerea bazelor de date referitoare la consumurile de combustibil, activitatea zilnica de transport, activitatile de reparatii si revizii, asigurari etc.; - alte inregistrari specifice pentru parcul auto; - intocmire si arhivare d
ALBALACT
CRITERII SELECȚIE: Absolvent al învățământului superior economic de specialitateMembru CECCAR – expert contabil – prezintă avantajCalificare ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) - prezintă avantajExperiență relevantă în domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabileCunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabilPrezintă avantaj participarea la cursuri de specialitate în domeniul agricol, la cursuri privind listarea pe bursa de valori, consolidări și fuziuniBuna cunoaștere a pachetului Microsoft OfficeExperiența de lucru în cadrul unui soft ERP prezintă de asemenea avantajCunoștințe de limba engleză (scris și vorbit) – nivel avansatDeschis spre învățarea și aplicarea de noi cerințe în domeniul fiscal, dacă evoluția companiei necesită acest lucru: aplicarea în viitor a Standardelor Internaționale de Contabilitate (IFRS) sau întocmirea de situații financiare consolidateDESCRIEREA POSTULUI: Organizează, c
Smart HR
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic Abilitati de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office Abilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune integrate Experienta in contabilitate de gestiune si productie, constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteza și atentie la detaliiDescrierea jobului Verifica zilnic rapoartele de productie si bonurile de consum inregistrate in contabilitate Inregistreaza si verifica intrarile de materie prima/materiale auxiliare Intocmirea calculatiilor pentru stabilirea costurilor de productie Verificarea datelor pentru declarația informativa D406
FLOREA GRUP
Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si interrelationare, capacitate de organizare si planificare, disponibilitate la deplasari, tenacitate si rezistenta la stres. Cunostinte tehnice solide, cunostintele de contabilitate primara constituie avantaj.Descrierea jobului Livrarea comenzilor catre clienti, incasarea facturilor si returnarea documentelor si incasarilor catre firma.Prospectarea pietei si identificarea clientilor.Colectarea de informatii legate de piata.Mentinerea relatiei cu clientii.Promovarea produselor distribuite de companie.Salariu fix plus bonus din vanzari, telefon mobil.
EUROMETRIC
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Îți dorești să dai startul carierei tale sau să îți îmbunătățești aptitudinile și cunoștințele?Fie că ai experiență sau nu în telesales, te așteptăm să faci parte din echipa noastră.CANDIDATUL IDEAL: Abilități excelente dе comunicare, putere dе convingere și negociere Atitudine pozitivă, entuziasm și dorință dе învățare Cunoștințe medii dе operare PC Dorință permanentă dе perfecționare și avansare în carierăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Vei contacta tеlefonic cliеnţi dintr-o bаză dе date аlocаtă de către noi. Trebuie să idеntifici și să înțеlеgi nevoia clienților cu scopul dе а vinde produsеle noаstrе. Trebuie să ai capacitatea de autonomie pe post și de a te adapta rapid la nevoile jobului. Fiecare client este unic, așa că trebuie să iți adaptezi discuția în funcție de fiecare persoanăBENEFICII: Salariu fix + bonus pentru fiecare vânzare, în funcție de targetul atins Bonuri de masă Munca de acasă Program de muncă standard de 5 zile saptămânal (luni-vineri) Tu d
ASITEL AGENT DE ASIGURARE
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Candidatul ideal cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP; cunostinte de baza in instalare/ administrare Linux si alte sisteme de operare; cunostinte legate de functionarea unei retele (nivele OSI, DNS, DHCP, subnetizare etc.); abilitati foarte bune de comunicare; atitudine proactiva si orientata catre gasirea unor solutii; disponibilitate pentru munca in ture.Descrierea jobului configureaza echipamentele de acces utilizate in reteaua RCS&RDS (ONT, switch, echipament de voce, cpe etc.); aloca resurse necesare instalarii clientilor noi; ofera suport tehnic echipelor de teren; verifica parametrii de functionare a echipamentelor de acces RCS&RDS; escaladeaza problemele catre alte departamentele in functie de natura lor.Reprezinta un avantaj: certificari / cursuri (CCNA); certificari / cursuri Linux; certificari / cursuri / notiuni de baza de programare (Ruby, C++, Shell, PHP etc.); notiuni legate de lucrul cu bazele de date, aplicatiile de calcul tabelar s
RCS & RDS
Candidatul ideal Inginer Industria alimentara cu experienta in productia de preparate din carne/vanzari aditivi alimentari.Disponibilitate de deplasare in tara pentru promovare tehnologica.Descrierea jobului Promovare aditivi si condimente pe baza de prezentare comerciala si teste tehnologice efectuate la clienti. Mentinere relatii cu clienti din zona de lucru(pe cateva judete).Posibilitate de castig pe baza de comision.
ECOMAR-TRANS
Candidatul ideal Studii superioare finalizate;Cunostinte pachet Office - nivel mediu;Limba engleza – nivel mediu;Permis de conducere categoria B;Abilitati de comunicare;Disponibilitate pentru deplasari in zonele alocate - 70% din timp;Experienta pe o pozitie similara - minim 1 an - constituie avantaj;Experienta in vanzari/reprezentanta medicala/domeniul farmaceutic - reprezinta avantaj;Domiciliul stabil in Cluj-Napoca, Alba Iulia sau Targu Mures.Descrierea jobului Gestioneaza portofoliul de clienti, farmacii din zona geografica alocata din punct de vedere al participarii in programele inovative Alliance Healthcare (Alba, Cluj, Mures);Urmareste cooptarea in programele inovative Alliance Healthcare a clientilor farmacii din zona desemnata;Monitorizeaza performanta farmaciilor din portofoliu;Ofera consultanta, feedback si suport factorilor de decizie si farmacistilor sefi din farmaciile alocate pentru a-i ajuta pe acestia sa-si conduca mai eficient afacerile;Participa la training speciali
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA
Candidatul ideal Suntem in cautarea unor persoane dinamice si entuziaste, preferabil cu experienta in activitatea dе promovare produse/ servicii financiar-bancare si dorinta dе a se alatura echipei noastre dе profesionisti la nivelul unei unitati Alpha Bank.Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi! Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea dе a dezvolta o cariera! Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea unitatii noastre. Astfel, dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse/ servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Esti cel pe care noi il cautam daca: Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si se
Alpha Bank
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.