Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Slatina

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Slatina

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Slatina si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Competente de baza:Absolventa studii mediiCunostinte de contabilitate primara si/sau gestiune stocuriCunostinte medii de limba englezaCunostinte de operare PCRezistenta crescuta la stresBune abilitati de comunicare si relationareUsurinta in manipularea si ordonarea obiectelorDescrierea jobului Responsabilitati:Primeste marfa de la furnizori si o depoziteaza corespunzatorAnunta comisiile de receptie pentru participarea la receptia marfurilor si semnarea documentelor de receptieElibereaza materiale din magazie la solicitarea angajatilorIntocmeste documentele de intrare / iesire a produselorRaspunde de acuratetea stocurilor din magaziile Vimetco Extrusion
VIMETCO EXTRUSION
Companie verificată
Aplica rapid
Recrutam personal pentru postul de Muncitor necalificat/Operator producție pentru companie multinațională de pe platforma industrială a Municipiului Slatinei, Olt. Cerințe:studii medii (școală profesională sau liceu)disponibilitate pentru program de lucru în ture (3 schimburi) Se ofera:pachet salarial fixtichete de masa în valoare de 20 lei/zi lucratăprime pentru Sărbătorile legale (Paște, Crăciun)subvenție transport de 75% diverse sporuri acordate conform legislației (spor de noapte, de weekend, de tura continua)bonus de performanta (acordat după 6 luni vechime in companie)spor de vechime în muncavoucher de vacanta 
Randstad Romania
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte studii medii (școală profesională sau liceu)disponibilitate pentru program de lucru în ture (3 schimburi)Responsa
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Esti orientat(a) catre clienti?Iti place sa gasesti solutii rapide si optime?Iti place sa inveti lucruri noi si sa lucrezi in echipa?Ai abilitati ridicate de comunicare verbala si scrisa, si iti place sa fii persuasiv(a)?Esti o persoana integra?…Aplică online!*Doar aplicanții selectați vor fi contactați.Descrierea jobului - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural din judetele alocat;- Activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii la clientii existenti in baza de date pe baza de resemnare/prelungire a contractului, dar si clienti noi prin prospectarea activa a pietei;- Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia;- Semnarea contractelor de energie electrica/gaz si introducerea lor in aplicatia informatica Enel Easy;- Respectarea unui target zilnic/lunar.POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP.Posturi disponibile in judetele Timis, Arad, Hunedoara, M
ABIS REENNERGY GROUP
Candidatul ideal Suntem in cautarea unor persoane dinamice si entuziaste, preferabil cu experienta in activitatea dе promovare produse/ servicii financiar-bancare si dorinta dе a se alatura echipei noastre dе profesionisti la nivelul unei unitati Alpha Bank.Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi! Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea dе a dezvolta o cariera! Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea unitatii noastre. Astfel, dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse/ servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Esti cel pe care noi il cautam daca: Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si se
Alpha Bank
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal We are searching a Solutions Consultant that will be providing support and training to the client to ensure their requirements are met. The role involves daily client interaction as well as internal contact with product managers, project managers, development, QA and IT teams.Descrierea jobului What is the job about? Involvement in client business review/discovery to gain understanding of the business requirements Understand the existing and new client business processes Provide workshops and demonstrations of Operative products Provide best practice recommendations Help client prepare for change management for new processes Responsible for configuring system and configuration documentation Collaborate with client and internal QA on testing scripts Field client feedback and issues Work with Product and Engineering as needed Responsible for training planning and preparing training materials Conduct and evaluate client training Create and develop client user guides and w
Operative
Candidatul ideal -Studii superioare în domeniul economic ;-Experiență de min. 3 ani într-o funcție de specialitate în departamentul financiar contabil;-Cunoașterea legislației în domeniul financiar – contabil și fiscale- Atentie concentrata si distributiva;- Gandire analitica si sintetica;- Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stresDescrierea jobului -Analizarea documentele primare colectatea ale firmei;- Completarea registrelor contabile;-Transmiterea documentelor specifice clienților;- operarea și analiza încasarilor și plăților prin bancă sau casă, urmărirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unității;- Operarea și analiza documentelor de intrare-iesire în/din societate;- Asigurarea desfasurării ritmice și în bune condiții a unor operațiuni specifice activității financiar-contabile (decontare cu furnizorii și beneficiarii, înregistrare facturi, reglare balanțe de stocuri, analiza lunară a conturilor etc.)-Intocmire note contabile, regist
MINERALPORT
Candidatul ideal - Minim studii medii- Experienta pe o pozitie similara – minim 1 an (constituie avantaj)- Cunoasterea programului SAP constituie un avantaj.- Cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);- Capacitate de analiză şi sinteză;- Capacitate de adaptare;- Spirit de echipă;- Atentie deosebita la detalii, responsabilitate, seriozitateDescrierea jobului - Analiza si interpretarea datelor de vanzari- Construirea de rapoarte personalizate pentru echipa proprie si furnizori si actualizarea lor- Analiza gestionarii bugetelor de catre echipele de vanzariBeneficii:- Pachet salarial atractiv (salariu fix + tichete masa + bonusuri performanta)- Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii cu renume
DRIM DANIEL DISTRIBUŢIE FMCG
Candidatul ideal Atat procesul dе vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati dе comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a lucra in echipa.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtatireа relatiеi cu clientii;- Promovareа, prеzentarеa si vanzаrеa produsеlor companiеi;- Efеctuаrеa anаlizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate;- Grile de comisioane progresive;- Traininguri gratuite;- Posibilitatea de a promova pr
DANBIRA AGENT DE ASIGURARE
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal Candidatul IdealIti doresti o cariera in domeniul financiar? Speed Transfer iti ofera sansa dе a avea un loc dе munca ce confera siguranta, motivare si satisfactie financiara. Pentru asta, tu trebuie sa detii cunostinte minime dе operare pe calculator, sa-ti placa sa lucrezi cu publicul, sa fii o fire comunicativa, atent(a) la detalii, iar corectitudinea si seriozitatea sa fie doua caracteristici care te definesc.Daca ai experienta dе lucru in casierie este si mai bine.Descrierea jobului Carе sunt sаrcinile tаlе zilnice? Efеctuаreа de operаtiuni dе transfеr de bаni si schimb vаlutаr.De ce sa lucrezi la noi? Pe langa cariera in domeniul financiar, compania ofera un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix + Tichete Masa + comisioane din tranzactii + beneficii extrasalariale anuale precum Tichete Cadou ( Paste, Martie, Iunie, Craciun ) si Tichete Vacanta.
SPEED TRANSFER
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Societate comerciala angajeaza economist/contabil cu experienta in efectuarea inregistrarilor contabile, intocmire si certificare situatii contabilitate, bilanturi, documentatii, samd..,
ACETI
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.