Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Targu Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Targu Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Targu Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent de studii superioare – economice; Cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate si legislatie specifica; Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Verificarea si introducerea documentelor in sistemul integrat de contabilitate; Efectuarea evidentei lunare de contabilitate generala a fluxului economic, pana la nivel de balanta / bilant; Coordonarea inregistrarii corecte, complete si la timp a fluxului de documente; Intocmirea rapoartelor si analizelor catre conducerea societatii; Efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cate ori directorul general al societatii o cere.
RCS & RDS
Candidatul ideal In cadrul Grupului de firme ROMANEL cautam sa angajam un Contabil Senior care isi va desfasura activitatea in Tarcau / Roznov.Descrierea postului :Titularul postului asigură desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor contabile, verificarea balantei lunare, a contului de profit si pierdere, urmarirea si verificarea corectitudinii inregistrarii mijloacelor fixe la nivel de grup precum si respectarea prevederilor legale din punct de vedere fiscal si contabil.Cerinte: Absolvent de studii universitare in domeniul financiar-contabil; Foarte bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta de lucru in domeniul financiar-contabil minim 3- 5 an; Bun utilizator al pachetului Office, in special Excel; Cunostintele de limba Engleza - scris/vorbit: nivel mediu-avansat ; Persoana organizata, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita; Abilităţi de lucru în echipăPot oferi un avantaj dar nu sunt obligatorii: Membru CECCAR ; Experienta in uti
ROMANEL HOLDING SERVICES
Candidatul ideal Cautam coleg/colega serios/oasa si care are nevoie de un loc de munca stabil.Asteptam cv-ul dvs și la [email protected] Descrierea jobului la interviu
LEMAR INDUSTRIES
Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul economic- Experiență într-un post similar de minim 3 ani- Cunoștințe legislative din Codul Fiscal și cunoștințe dе contabilitate inclusive intocmirea balantelor de verificare- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu- Operare PC, cunoaștere pachet Microsoft Office (Excel avansat constituie avantaj)- Constituie avantaj cunoștințele de operare în Saga, Smartbill, Tigris, WinMentor- Cunostinte de a genera balanta, jurnale de vanzari, declaratii, bilanturi- Foarte bune abilități de organizare și planificare- Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții și colegii- Atenție la detalii, capacitate crescută de concentrare, spirit de observație- Capacitatea de analiză a datelor numerice- Abilitatea de a se încadra în anumite termene limităDescrierea jobului Responsabilități:- Înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor și vânzărilor de produse și servicii- Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de c
C&C FINANCIAL SERVICES
Candidatul ideal - cunostinte avansate operare pachet Office (formule, pivoti, etc - optimizare prin macro este un plus apreciat);- cunostinte SQL, HTML/CSS, CMS - reprezinta un avantaj;- abilitati de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si multitasking;- disponibilitate pentru cautarea si descoperirea de noi solutii pentru activitatea curenta;- constiinciozitate si rigurozitate in realizarea taskurilor sunt de dorit si aprciat, precum si creativitate si simt de initiativa;- atentie deosebita la detalii, organizare;- abilitati de comunicare, spirit de echipa;- domiciliul stabil in Piatra Neamt.Descrierea jobului Responsabilitati:- Operare cu pachet Office, in special Excel in mod avansat;- Gestionarea si actualizarea bazei de produse la site-urile companiei;- Implementarea politicii de marketing si comerciale;- Colectarea de informatii despre produsele pe care compania le promoveaza online;- Asigura suport si colaboreaza in mod strans cu echipa IT si de vanzari.Benef
AUTO DIN
Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Achizitioneaza materialele necesare depozitului; Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pe
CHIS & CHIS
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP; cunostinte de baza in instalare/ administrare Linux si alte sisteme de operare; cunostinte legate de functionarea unei retele (nivele OSI, DNS, DHCP, subnetizare etc.); abilitati foarte bune de comunicare; atitudine proactiva si orientata catre gasirea unor solutii; disponibilitate pentru munca in ture.Descrierea jobului configureaza echipamentele de acces utilizate in reteaua RCS&RDS (ONT, switch, echipament de voce, cpe etc.); aloca resurse necesare instalarii clientilor noi; ofera suport tehnic echipelor de teren; verifica parametrii de functionare a echipamentelor de acces RCS&RDS; escaladeaza problemele catre alte departamentele in functie de natura lor.Reprezinta un avantaj: certificari / cursuri (CCNA); certificari / cursuri Linux; certificari / cursuri / notiuni de baza de programare (Ruby, C++, Shell, PHP etc.); notiuni legate de lucrul cu bazele de date, aplicatiile de calcul tabelar s
RCS & RDS
Suntem in continua dezvoltare si ne marim echipa . Angajăm. Ce oferim ? mediu de lucru intr-o companie de succes, pachet salarial motivant. echipă tânără și in crestere. alte beneficii salariale motivationale. posibilitatea de a evolua profesional in cadrul companiei.Daca esti o persoana creativa, ai si experienta si ti-ar placea sa iti dezvolti abilitatile in cadrul echipei CROSTA , ne-am bucura sa te cunoastem. COFETARI si PATISERI BRUTARI RESPONSABIL MENTENANTA ECHIPAMENTE LUCRATOR COMERCIAL, VANZATOARE CONTABILITATE PRIMARACare sunt cerintele noastre ? să ai indemanare, precizie și simț estetic. să ai o atitudine pozitivă și entuziastă. să fii o persoana responsabila, să ai bune abilități de comunicare si lucru în echipă. experiența relevantă de lucru pe un post similar celui pentru care candidezi, constituie avantaj.Hai să ne cunoaștem și să afli mai multe despre această oportunitate.Trimite-ne CV-ul tău pe adresa Telefon: .
CROSTA SRL
Candidatul ideal Consultant vanzari- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Training-uri specializate (vei invata despre vanzarea consultativa a produselor premium) care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal;-Recompensare a vechimii in companie;-Salariu competitiv, bonus de per
IRINIK
Candidatul ideal Recrutăm în echipa departamentului financiar din Termoplast★ Economist responsabil pentru controlul costurilor de producție și a serviciilor prestate, precum și de monitorizare a respectării bugetelor alocate în cadrul societățiiUna dintre pozițiile cheie în companie, rolul economistului responsabil de controlul costurilor și a bugetelor este de a asigura prin acțiunile sale menținerea unui model de business competitiv pe piața de profil, în cele mai bune condiții de profitabilitate.Cerințe studii superioare economice experiență de lucru în activități de bugetare și monitorizare a rezultatului, de urmărire a indicatorilor de profitabilitate și control a costurilor, raportare abilități foarte bune de lucru cu Excel și cu programe de contabilitate cunoștinte de legislație financiar-contabilă capacitate de analiză, organizare, integritate, comunicare și spirit de echipă atenție la detalii și flexibilitate în gândire gândire critică și înclinație spre rezolvarea de problem
TERMOPLAST
Candidatul ideal SC din Piatra-Neamt angajeazaOperator calculator/ Referent OfertareCerinte job: Absolvent de studii medii-superioare (preferabil profil tehnic); Cunoștințe bune de utilizare a programelor MS Office, în special Excel; Cunostinte de limba engleza nivel mediu; Abilitati de organizare si atentie la detalii.Descrierea jobului Descrierea jobului: • Asigurarea suportului administrativ; • Centralizarea datelor si documentelor intocmite, contactarea furnizorilor; • Identificarea celor mai bune oferte; • Pregatirea ofertelor catre clienti; • Indeplinirea sarcinilor cu acuratete.
ICON AUTOMATIONS
Candidatul ideal Cerinte:- Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului Responsabilitati:- Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea
BORANIC TOUR
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal - este utila experienta in domeniul tehnic minim 2 ani- studii medii- implicat, performant, eficient- orientare catre client, orientare catre rezultat- deschidere catre initiativa- abilitati dе comunicare si relationare umana- abilitati dе prioritizare- permis dе conducere categoria BDescrierea jobului - operаreа аutomatelor dе tip vending in zona аlocata in baza unor rutе zilnice prestabilite- aprovizionаrea/igiеnizarea/mеntеnаnta аutomatelor de cafea- instalarea/mutarea automatelor- verificarea periodica a gramajelor produselor aferente prepararii bauturilor calde- mediu de lucru performant si competitiv
Dallmayr Vending
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.