Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Coordonator in Campulung Moldovenesc

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Coordonator in Campulung Moldovenesc

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Campulung Moldovenesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Campulung Moldovenesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Sef De Santier/​manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul construcțiilor sau domenii tehnice conexe;Experienta min. 2 ani intr-un rol similar in domeniul constructiilor.Intelegerea proiectelor tehnice de constructii si instalatii.Utilizator de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), MS Project.Atitudine proactivă și orientare spre rezultate.Descrierea jobului Descrierea jobului:Elaboreaza graficele de executie pentru proiectele viitoare si actuale;Se asigura de respectarea termenelor contractuale și a bugetului alocat;Colaborarea cu echipa de proiect, arhitecți, ingineri și subcontractori;Monitorizarea progresului lucrărilor și identificarea soluțiilor la problemele neprevăzute;Preia șantierul (participă la predarea -primirea amplasamentului, verifică situația în teren, realizează măsurători preliminare, evidențiază eventualele probleme tehnice);Organizează și programează lucrările în șantier urmărind respectarea termenelor de execuție asumate prin graficul de execuție aprobat de beneficiar;Gestionează
ALCAD STRUCT S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESCExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-MASTERTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CAMPULUNG MOLDOVENESC
SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Cautam Parteneri Manageri,​ Bucătari Cu Experienta


Se oferă inclusiv parteneriat, cazare, salarii în funcție de experienta pentru a deschide un restaurant cu 48 locuri si posibilitate maxima pt 60 de locuri pt organizare de evenimente -Parcare 20 locuri Pt detalii sunati la nr de tel.
Tudcom srl.​
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Coordonator Departament Service Electrocasnice


Candidatul ideal -Studii superioare tehnice (inginer / subinginer)-Experiență în coordonarea echipei-Bune cunoștințe de operare PC-Orientat către rezultate și către client-Proactiv, responsabil, organizat-Cunoștințele de limba engleză constituie avantajDescrierea jobului -Organizează, coordonează și monitorizează activitatea departamentului de service-Verifică, analizează și întocmește necesarul de materiale și piese de schimb-Verifică rapoartele/facturile subcontractorilor-Negociază și administrează contractele cu furnizorii-Colaborează cu service-urile de la reprezentanțe pentru rezolvarea problemelor specifice-Întocmește rapoarte periodice cu privire la eficiența departamentului din subordine.
Confidenţial

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 352 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Area Sales Manager (asm )


Candidatul ideal - Persoana motivata cu experienta in vanzarea materialelor dе constructii- Comunicativ, serios, politicos- Persoana pro-activa orientata catre client si rezultate- Cunoscator a pietii locale si a companiilor din domeniu- Prezinta potentialilor clienti solutiile /produsele din portofoliul companiei ( argumente dе vanzare)- Spirit dе initiativa si o buna conlucrare in echipaDescrierea jobului - Mеntinеrea si dezvoltareа portofoliului de clienti in zona аrondatа- Promovаrеa si vanzarea mаterialеlor de constructii, implеmеntarеа politicii dе vаnzare a companiei in zona- Preluarea comenzilor si urmarirea incasarilor- Verificarea si coordonarea livrarilor impreuna cu departamentul logistic- Explica si consiliaza utilizarea materialelor promovate
LIDER SERVICII SRL

Adjunct Manager Magazin Viseu De Sus (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Business Developer - Suceava


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Administrator Magazin Online


Candidatul ideal Ai sansa sa faci parte din Echipa ANNA CORI, aplica ACUM !Vei fi colegul nostru, deci te vrem:- Creativ, cu gandire strategica si viteza de reactie- Organizat, responsabil si cu spirit de initiativa- Cu o personalitate puternica si cu atitidine pozitiva- Bun cunoscator al limbilor romana si engleza, atat scris cat si vorbit- Cu experienta in domeniuDescrierea jobului Cerintele postului pe care ti-l oferim sunt:- Experienta in content writing si editare materiale foto si social media- Cunoasterea programelor de editare grafica (ex. Corel Draw, Corel Paint, Photo Shop)- Cunoasterea platformelor CMS si CMR- Cunostinte instrumente de analiza a site-urilor (Google Analytics)- Cunostinte SEOCe vei face:- Vei participa la dezvoltarea si implementarea proiectelor de marketing ce presupun promovarea si consolidarea brand-urilor DENIS si ANNA CORI- Vei lucra la conceperea materialelor de promovare a produselor si imaginii site-ului si companiei, prin propunerea si asistarea la r
DENIS SRL

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Area Casino Manager Suceava


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste! Ne cautam un coleg pentru zona Suceava.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a i
NOBLEPIAGIO SRL

Adjunct Manager Magazin Suceava (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Sarcinile tale
KAUFLAND ROMANIA SCS

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Secretariat /​operator Date


Candidatul ideal 🌟 Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! 🌟Ești tu?✨ Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid.🧭 Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea.💻 Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii.🚶♀️ Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi.🔄 Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata.🌱 În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța.👂 Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța.🏆 Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite.🚗 Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând.⏰ Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare.📁 Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten.Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! 🌟Descrierea jobului Fișa Postului:Departament: Administrativ / OperativScopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosar
LUCICOSM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.