Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Coordonator in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Coordonator in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Coordonator Depozit Materiale De Constructii


Candidatul ideal SC MAX BAU MATERIALE SRL angajeaza gestionar - coordonator depozit, pentru depozitele de materiale de constructii din Bucuresti ( Chiajna ) si Cluj-Napoca ( Floresti )Cerinte minime :- principala cerinta, eliminatorie, este experienta in coordonarea tuturor activitatilor care se desfasoara intr un depozit de materiale de constructii; activitati de receptie marfa, constatare diferente, descarcare, depozitare optima la raft si in depozit, etichetare, pregatire comenzi de livrare si incarcare a materialelor de constructii de uz general- experienta relevanta in organizarea modului in care sunt depozitate produsele, in organizarea fluxurilor de descarcare, depozitare, pregatire marfa conform comenzilor si rutelor de transport, de capacitare optima a camioanelor incarcate- experienta in coordonarea echipelor din subordine, astfel incat operatiile de descarcare-incarcare, cele de depozitare si pregatire produse pentru livrare precum si cele de incarcare flota, sa se desfasoar
MAX BAU MATERIALE S.​R.​L.​

Product Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul biologie, biotehnologie, medicina umana, medicina veterinara, farmacie si fizica.Cunoscator cel putin de nivel mediu de limba engleza. Cunoasterea altor limbi constituie avantaj.Permis de conducere fara incidente majore obligatoriu.Disponibilitate la deplasari in tara si peste hotare.Descrierea jobului Postul este subordonat directorului dezvoltare si are drept scop promovarea si vanzarea de dispozitive medicale, aparatura si consumabile de laborator de ultima generatie spitalelor si clinicilor medicale. Jobul nu este job de product manager farma si implica cunostinte diverse din domeniul stiintelor. Ne intereseaza in principal cunostinte de imunologie, microbiologie, biologie moleculara.si conexe. Sunt doua posturi disponibile. Sediul companiei din aprilie se muta in Str Industriilor 13, Chiajna.Principalele responsabilitati:• identifica noi posibilitati de dezvoltare a portofoliului de clienti din zona alocata• deruleaza act
ELTA 90 MEDICAL RESEARCH SRL

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti


Candidatul ideal - sa detina obligatoriu, cel putin studii medii- cunostinte in utilizarea calculatorului- abilitati de comunicare- abilitati de planificare si organizare- initiativa- insusiri de lider- onest, sociabil, dinamic.Descrierea jobului Descrierea jobului- promovarea numelui, a imaginii si a produselor companiei- produsele promovate sunt destinate vopsitoriilor auto (vopseluri, lacuri, chituri etc)- cautarea si stabilirea de contacte a potentialilor clienti- identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti- vizitarea clientilor, cu regularitate- maximizarea vanzarilor si a valorii adaugate- idei de promovare produse, oferte specifice;Beneficii:- masina de serviciu;- telefon;- participarea la training-uri;- participare la team building-uri;- zilele libere legale nu se lucreaza;- program de Luni pana Vineri (nu se lucreaza in weekend);- concediu de odihna 21 zile, cand doreste angajatul;- posibilitatea unei cariere pe termen lung.Pachetul salarial este motivant si este for
SELERON SRL

Warehouse Manager,​ Warehouse Worker


Candidatul ideal Previous experience in pool and SPA equipment sales, distribution, installation, etc.- Proven experience in stock control and inventory management in a warehouse or distribution environment.- Experience in a similar position or coordinating a team.- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a keen eye for detail.- Proficient in using warehouse software and inventory hardware.- Forklift operator skills.- Solid understanding of stock inventory principles, procedures, and best practices.Descrierea jobului - Be responsible for managing and overseeing the stock operation. You will play a critical role in ensuring the accuracy, efficiency, and availability of stock, contributing to the overall success of the operation.- Be responsible for a warehouse operatives, ensuring effective communication, training, and development.- Implement and enforce stock procedures, ensuring compliance with company policies and regulations.- Monitor and maintain stock levels and a
Confidenţial

Manager Achizitii


Candidatul ideal Compania noastra, Matei Conf Grup, lider pe piata in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, cauta un Manager Achizitii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre in Racari, str. Industriilor, nr 251, Dambovita. Programul nostru de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator.Candidatul ideal: Are o fire placuta, prietenoasa si emanana energie pozitiva; Comunica foarte bine in limba engleza cat si in limba romana; Vine cu o experienta solida si demonstrabila in domeniul achizitiilor internationale; Este un negociator incurabil, simte o satisfactie deosebita de fiecare data cand finalizeaza o negociere; Are capacitatea de a se organiza, de a planifica si de a fi atent la detalii; Studii superioare: in Textile, Economie, Relatii Internationale; Se considera un avantaj: experienta din domeniul achizitiilor intr-o firma de productie confectii textile; cunostinte solide de legislatia achizitiilor publice; studii finalizate cu pr
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2064 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
SC BLACK ROSE EXPERIENCE SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Farmacist-piata Veteranilor /​ Asistent De Farmacie- Chiajna


Candidatul ideal IMPLICAT SI DORNIC DE MUNCAFARMACIST-PIATA VETERANILOR SECTOR 6 ( ZONA CORA)ASISTENT DE FARMACIE - CHIAJNA STR REZERVELOR 67 langa LIDLSALARIU ATRACTIV Descrierea jobului SALARIU ATRACTIVSALARIU PE CARTEA DE MUNCA INTEGRAL ( nu ca la alte farmacii concurente)BONURI DE MASA LA VALOARE MAXIMA 40RON/ZI ( 800-920 RON / luna in functie de numarul de zile lucratoare)5 BONUSRI LUNARE/ANUALE IN FUNCTIE DE PERFORMANTE
FARMACIA BAJAN S.​R.​L.​

Responsabil Administrativ Logistic - Chiajna


Candidatul ideal - permis de conducere categoria B- experienta minim 3 ani in domeniu- cunostinte minime PC – intoducere date si actualizare stocuri- abilitati bune de comunicare rezolvare a problemelor- capacitatea de a fi ordonat și atent la detalii- studii medii/avansate- permis/autorizatie de stivuitorist reprezinta un avantaj- cunostinte de limbi straine reprezinta un avantajDescrierea jobului - gestionarea comenzilor- participarea activă la operațiunile de încărcare/descărcare- recepția marfii/produselor si repartizarea în zonele de depozitare- pregătirea produse conform comenzilor primite (picking)- organizarea activitatilor de transport a produselor- pastrarea evidentei stocurilor- program de lucru 5 zile/ saptamanaCe oferim:- oportunitate de angajare pe termen lung la o companie internationala stabila- salariu competitiv și pachet de beneficii- oportunitate de dezvoltare profesională- mediu de lucru plăcut- lucrul intr-o echipa tanara, energica
STO EPITOANYAG KFT DUNAHARASZTI SUCURSALA FLORESTI

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Asistent/​functionar In Achizitii


Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:- Dețineți pentru această funcție studii superioare (în curs sau finalizate)?- Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe de SAP?- Aveţi spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie?- Dețineți abilități de comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă?Atunci bine ați venit în familia HORNBACH!În echipa noastră cu peste 26000 de colegi există întotdeauna loc pentru idei noi și oameni talentați, care doresc să transforme viitorul lor profesional într-un proiect de succes. HORNBACH vă susține în proiectul dumneavoastră cu un salariu atractiv cât și alte beneficii.Ne bucurăm de candidatura dumneavoastră.Descrierea jobului În calitate Asistent/funcționar în achiziţii sunteţi persoana responsabilă pentru:- Sprijin în gestionarea portofoliului de produse alocat;- Sprijin în asigurarea calității datelor de bază pentru gama de produse (completitudine și asigurarea calităț
HORNBACH CENTRALA SRL

Gestionar Depozit Piatra Naturala,​ Depozit Bucuresti


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZIT PIATRA NATURALA DEPOZIT BUCURESTI​ - Soseaua de Centura 47, Chiajna, Program de lucru : de luni pana vineri 8.30 - 17, sambata, duminica & sarbatorile legale libere , FARA ore suplimentare si FARA program in schimburi! Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare;& coordonare a echipei din subordine Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform p
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Cu Experienta Fashion House


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Fashion House Militari.-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 600 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Gestionar Echipamente De Calcul


Candidatul ideal Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista care administreaza o retea complexa in permanenta dezvoltare cu posibilitatea de a participa la proiecte complexe in domeniul IT, te asteptam sa aplici pentru postul de Gestionar echipamente de calcul.Viitorul nostru coleg trebuie sa indeplineasca conditiile de mai jos: Disponibilitate pentru deplasari; Mod de lucru organizat; Cunostinte primare de utilizare a calculatorului si a programelor din pachetul Microsoft Office la un nivel mediu: Microsoft Excel, Microsoft Word. Cunostinte primare despre sisteme de operare si troubleshoot calculatoare. Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a duce la bun sfarsit activitatile/proiectele in care este implicat. Cunostinte care sa ii permita recunoasterea echipamentelor de tip: imprimanta termica / laser, calculator, monitor, patch cord, cablu de alimentare, UPS, switch, Rack, Access Point, etc.Descrierea jobului Responsabilitati: Actualizarea inventarului si evide
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Gestionar Depozit- Rudeni


Candidatul ideal Helios Trade angajeaza gestionar pentru depozitul din Chiajna (Rudeni/ Chitila).Cerinte:Persoana serioasa, constiincioasa, de incredere.Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcare.Capacitatea de a comunica si de a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati, responsabil, fire analitica, spirit de observatie dezvoltat.Licenta de motostivuitorist constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Folosirea electrostivuitorului si transpaletului electric;Incarcarea si descarcarea tirurilor;Mentinerea curateniei in depozit.Programul este de la 8:00 pana la orele 16:00 de luni pana vineri.Beneficii:Tichete de masaPosibilitatea de avansare.
HELIOS FMCG PARTNER S.​R.​L.​

Gestionar Depozit- Rudeni


Candidatul ideal Helios Trade angajeaza gestionar pentru depozitul din Chiajna (Rudeni/ Chitila).Cerinte:Persoana serioasa, constiincioasa, de incredere.Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcare.Capacitatea de a comunica si de a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati, responsabil, fire analitica, spirit de observatie dezvoltat.Licenta de motostivuitorist constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Folosirea electrostivuitorului si transpaletului electric;Incarcarea si descarcarea tirurilor;Mentinerea curateniei in depozit.Programul este de la 8:00 pana la orele 16:00 de luni pana vineri.Beneficii:Tichete de masaPosibilitatea de avansare.
HELIOS FMCG PARTNER S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.