Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Coordonator in Turda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Coordonator in Turda

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Export


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Studii superioareExperiență relevantă în vânzari/ ofertare tamplarie PVCBune abilităti de comunicare, vânzare și negociereVorbitor de limba italiana obligatoriu, franceza la nivel mediu constituie un avantajOrientare către client și spre atingerea obiectivelorCunoștințe MS Office nivel mediuOm de echipa.AVANTAJE CONSTITUIEExperiență în vânzarea tâmplăriei PVC (Ferestre și uși)Utilizare soft ofertare WinarhiDescrierea jobului Descrierea jobuluiPromovarea și vânzarea produselor companiei la clientii din exportCoordonarea activitatii departamentului de export si raportarea situatiei la superioriMenținerea relației cu clienții, dezvoltarea și gestionarea portofoliului de cliențiÎndeplinirea obiectivelor de vânzări, conform politicii și strategiei companieiIdentificarea și propunerea de acțiuni pentru creșterea vânzărilorMonitorizarea derulării contractelor încheiate până la finalizarea acestora, inclusiv încasarea facturilor primiteProspectare de piata, ca
PLAST TECHNIK SRL

Coordonator Productie Sticla


Candidatul ideal Candidatul IdealExperienta de logistica si coordonarea angajatilor Experienta in domeniul gestiunii ar putea fi avantaj Persoana orienta catre rezultate, responsabila, punctuala, dinamica cu spirit de echipa, organizata cu initiativa Abilitati bune de coordonare si interactiune cu angajatii Rezistent la stres, cu activitati ce presupun miscare continua, mobilitate, lucru in echipa, flexibilitate, Cunostiinte operare PC: Windows, Excel, Word, Email, etc. Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Descrierea jobuluiRaspunde receptia, sortarea si expedierea comenzilor in termeni agreati pe baza documentelor justificative Coordoneaza si organizeaza personalul in functie de obiective Evalueaza activitatea si initiaza propuneri noi pentru optimizarea activitatii Asigura evidenta stocurilor si eficienta desfasurarii activitatilor din depozit Colaboreaza in mod direct cu diferite departamente ( Sticla, PVC, Vanzari) Realizeaza diferite rapoarte la cerere
PLAST TECHNIK SRL

Adjunct Manager Magazin - Penny Turda (cluj)


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE ROMANIA SRL

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Operator Depozit Pressure Management


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta anterioara ca si Operator Depozit constituie avantaj;- Cunostinte Operare PC – nivel mediu;- Absolvent Scoala Profesionala sau Liceu;- Cunostinte ERP – avantaj- Atestatul ISCIR Descrierea jobului Responsabilitati: Descarca si receptioneaza materia prima de la furnizori; Inregistreaza informatiile legate de materia prima receptionata in sistemul informatic (Oracle); Livreaza materia prima pentru a fi inspectata de Departamenul de Calitate apoi o transfera in locatia permanenta de depozitare; Pregateste comenzile pentru departamentul de productie in conformitate cu datele de livrare si fisa tehnica a produselor; Realizeaza pregatirea, impachetarea si incarcarea produselor finite; Contribuie la realizarea inventarelor periodice;
EMERSON SRL

Manager De Proiect


Candidatul ideal Studii superioare (absolvent Universitatea Tehnica, specializarea Inginerie Electrica/Automatica/Roboti); Cunostinte: Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Ms Project), Autocad; Capacitatea de a lucra concomitent pe mai multe proiecte in acelasi timp; Capacitate de analiza tehnica si sinteza; Bune abilitati de comunicare si negociere; Cunostinte de limba engleza (obligatoriu), franceza (constituie avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Competente de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva ; Spirit creativ si inovativ; Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual si al echipei de proiect.Descrierea jobului Project managment : Planifica activitatile proiectului in vederea realizarii lor conform termenelor prevazute; Organizeaza, coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a intregii activitati de derulare a proiectului; Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile; Intermed
ENERGOM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 702 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal - Gandire orientata catre rezultate si clienti bune abilitati de comunicare si caracter hotarat.- Folosire cu usurinta pachet MS Office, Excel, soft CRM.- Permis categoria BDescrierea jobului -Mentinerea legaturii cu clientii existenti si atragerea altor clienti pe proiectele Sali Sport,Sali Polivalente ,Stadioane.-Mentinerea legaturii cu beneficiarul si proiectantul.-Negocierea ofertelor.-Calculul si verificarea cantitatilor de materiale pentru incadrearea in valorile contractate.-Intocmirea comenzilor de materiale.-Verificarea situatilor de lucrari executate de subcontractori-Verificarea in santier a lucrarilor executate.-Calculul cantitatilor de materiale si urmarirea corectitudinii in cazul in care oferta este intocmita de departamenul ofertare.-Intocmirea comenzilor pentru echipamente /verificarea corectitudinii acestora in cazul in care sunt intocmite de alte departamente din cadrul firmei.-Programarea executarii lucrarilor,a livrarii materialelor..-Colectiv tana
SERATEL ELECTRONICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 230 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari;Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Posesor de permis de conducere cat.BExcelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);Initiativa;Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;Integritate profesionala;Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client;Identifica potentiali clienti in zona alocata;Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei;Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil;Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei;Este respo
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 540 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager De Facilitate - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE FACILITATE - AJOFM | ANOFMAngajator: STADA M&D SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TURDA
STADA MD SRL

Manager Tehnologia Informatiilor Si Comunicatii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER TEHNOLOGIA INFORMATIILOR SI COMUNICATII - AJOFM | ANOFMAngajator: STADA M&D SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TURDA
STADA MD SRL

Manager General - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER GENERAL - AJOFM | ANOFMAngajator: LUCIA SI FII IMPEX SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TURDA
LUCIA SI FII IMPEX SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Ajutor Gestionar Depozit


Candidatul ideal Manipulant marfa / Operator depozit Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Studii medii, abilitati tehnice, cunostinta operare PC, MS Office Experienta nu este obligatorie insa constituie avantaj. Posibilitatea de a acumula cunostinte tehnice necesare desfasurarii activitatii Comunicativ, creativ si inovativ in rezolvari Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Gestionar Ajutor este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor. Receptionarea marfii de la furnizori Etichetarea produselor din depozit Participa la manipularea si gestionarea marfurilor Ajuta la pregatirea coletelor.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 2.500-3.000 ron/luna Net. Bonusuri de performante si Prime de Sarbatori. Decontare transport.
RECOSPORT SRL

Sales Support /​ Back-office


Candidatul ideal Candidatul ideal:Suntem în căutarea unui profesionist organizat și orientat către detalii pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Sales Support / Back Office.Cerințe:• Studii medii/superioare; experienta relevanta in gestionarea relatiilor cu clientii;• Personalitate comunicativă dedicată serviciului clienți;• Cunoștințe în aplicațiile MS Office in special Excel;• Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii;• Orientare către clienți și capacitatea de a colabora eficient în echipă;• Este necesara buna cunoastere a limbii engleze; Descrierea jobului Descrierea jobului:• Asigura preluarea si procesarea (inregistrarea) comenzilor clientilor, tine cont de eventualele cerinte speciale, efectueaza activitati de track&trace a livrarilor, ofera suport si consiliere clientilor telefonic si prin email, conform procedurilor de lucru;• Revine cu informatii catre clienti in cazul in care apar modificari legate de cererile lor;• Raspunde la solicitarile client
VITAFOAM ROMANIA SRL

Gestionar Dep.​apahida Cluj


Candidatul ideal - studii medii;- experienta in firma distributie constituie avantaj;- experienta minim 1 an pe post;- fara antecedente in cazierul judiciar;- avantaje: autorizat ISCIR;Descrierea jobului - responsabilitati specifice de depozitare ;​- se lucreaza in 3 schimburi;Beneficii:- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.Se asigura transportul din Cluj, Turda, Campia Turzii
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Gestionar


Candidatul ideal OBLIGATORIU :experienta dе minim 2 ani intr-un post similarcunostinte minime de contabilitate primara;cunostinte de legislatie gestiune stocuri;fara antecedente penale;persoana organizata, comunicativa, riguroasa, corecta si disciplinata;gandire logica, memorie buna, prezenta dе spirit; memorie vizuala buna, rezistenta la stres si program prelungit;cunostinte medii dе operare PC-Office Suite (excel, word) , internet explorer;Beneficii:Salariu competitiv în acord cu performanța în activitate;Accesul la activități variate și la sarcini complexe ce favorizeaza evoluția profesională;Descrierea jobului Opereaza in stoc miscarile de marfa din fabrica;Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa din fabrica;Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii in/din fabrica;Raporteaza directorului fabricii si Dep. Comercial orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;Efectueaza receptia fizica a
SAREROM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1825 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.