Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

800 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

800 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari INMEDIO Kaufland Craiovita


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2200 până la 2400 LEI pe lună
CANDIDATUL IDEAL:Persoana sociabila, responsabila si cu initiativaBune abilitati de comunicareCunostinte utilizare PCDisponibilitate la program de lucru si in weekend-uriExperienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI:Relatia directa cu clientii magazinului InmedioPromovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul inmedioConsilierea clientilor cu sfaturi si recomandariAtitudine activa in vanzari si promptitudine in servireRespectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucruGestionarea stocului de marfaIntocmirea documentelor si rapoartelor specifice BENEFICII:Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminataInstruire intr-un sistem Travel Retail Store modernBeneficii salariale corecte si motivante.Salariu fix plus diverse bonusuriPersoanele selectate vor fi contactate in vederea stabilirii unui interviu.
FLORELIZA GREEN SRL

Angajam soferi camion incepatori - cat.​ CE


Companie verificată
Aplica rapid
Companie daneza, cu o flota de aproximativ 500 camioane moderne si noi, angajeaza soferi cu si fara experienta in conditii avantajoase.Perioada de sedere este de 8 saptamani lucratoare cu 3 saptamani acasa. Se cere:- permis de conducere C+ E- atestat marfa- ADR colete se va deconta in baza chitantei ( La primul salariu)- cazier judiciar si cazier rutier curate Se ofera: - Bonus 300 euro la semnare contract- salariu fix/permanent pe ROMANIA si diurna zilnica- plata salariului nu sufera intarzieri- dispecerat 24\7- asigurare medicala-transportul la camion asigurat la angajare- timpul de odihna se face gratuit in unul din centrele speciale de odihna din Europa ale companiei 
KIM JOHANSEN TRANSPORT SRL

Consultant vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Descrierea postului:Angajez consultant vanzari(vanzatoare) magazin Inmedio in galeria Auchan Craiova Calea Severinului, fost Real.Magazinul vinde presa,carte, dulciuri, racoritoare, produse din tutun,diverse. Suntem deschisi sa-i primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte dintr-o retea moderna de retail.Se acorda bonusuri din campaniile active desfasurate in magazin.Program de lucru in doua tureTraining gratuit la locul de munca. Cerințele postului:Daca ai minim studii medii, cunostinte minime operare PC, atitudine deschisa pro client, esti o fire dinamica si deschisa te asteptam cu un CV aici sau direct in magazin. Alte detalii, la numarul de telefon afisat!
VADIPO COM

Tehnician Service Compresoare - Craiova


Candidatul ideal Ești o persoană tehnică și independentă, căreia îi place să aibă libertatea de a lucra în mai multe locații? Atunci, noi avem postul perfect pentru tine.Rolul de Tehnician Service implică deplasări în locațiile clienților noștri pentru a le acorda suport, beneficiind și de sprijinul echipei din țară.Principalele responsabilități vor fi să efectuezi interventii de mentenanță, să identifici și să remediezi defecțiuni, să efectuezi revizii majore ale echipamentelor de aer comprimat aflate în locațiile clienților.În rolul de Technician Service vei fi promotorul Atlas Copco și interfața noastră în relația cu clienții. Abilitățile foarte bune de comunicare, deschiderea față de cerințele clienților, cunoștințele de calculator sunt competențe importante pentru această poziție.Descrierea jobului Care sunt așteptările noastre de la tine Experiență în servicii de reparații (mecanice) și mentenanță a echipamentelor industriale; Cunoștințe în electromecanică și sisteme pneumatice;
ATLAS COPCO ROMANIA

Asistent Farmacist Vanzari Prin Telefon Craiova


Candidatul ideal Ai minimum 3 ani experienta ca asistent farmacist? Esti dornic(a) sa experimentezi o arie de activitate diferita in cadrul industriei farmaceutice? Dona. Logistica recruteaza!Ne dorim sa angajam o persoana serioasa, focusata pe rezultate, cu experienta in farmacie si motivata sa invete un job nou in cadrul aceluiasi domeniu de activitate.Asadar, iata profilul candidatului ideal in viziunea noastra: ai energie si incredere in fortele proprii ai capacitatea de a relationa cu lejeritate cu clientii ai o voce placuta, discurs clar, putere de convingere si asculti activ simti ca te poti descurca in orice situatie te motiveaza lucrul in echipa esti orientat catre client si rezultate - ai interes pentru conturarea unei cariere în vânzări ai studii liceale / superioare finalizate ai experienta de lucru de minimum 3 ani intr-un rol de asistent farmacie SAU ai avut un job similar postului nostru (telesales/call-center)Descrierea jobului Pana la prima noastra discutie, iti poti f
DONA. LOGISTICA

Reprezentant Medical (dj,​ Gj,​ Mh)


Candidatul ideal Zona alocata: Judetele Dolj, Gorj si Mehedinti.Domiciliu preferabil in mun. Craiova. Studii universitare (educația universitară în Medicină/Farmacie reprezintă un plus);Experiența anterioară ca Reprezentant Medical de minim 3 ani;Permis de conducere (categoria B) și disponibilitate pentru deplasare (100% munca de teren);Nivel mediu pentru Limba Engleză, scris și vorbit;Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului – Pachetul MS Office.Excelente abilitați de planificare si organizare;Foarte bune abilitați de comunicare si relaționare;Foarte bune abilitați de coordonare si lucru in echipa;Orientare către performanta și inovație.Descrierea jobului Vei promova produsele companiei Worwag către clienții alocați;Vei lucra cu branduri renumite precum Magnerot, Lagosa, B12 Ankermann;Vei dezvolta parteneriate de încredere pe termen lung cu medicii din teritoriul alocat;Vei organiza si participa la evenimente științifice (workshop-uri, simpozioane, mese rotunde, prezentari, etc.
WORWAG PHARMA ROMANIA

Department Manager Sales - Craiova Promenada


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Craiova PromenadaWE ARE LOOKING FOR Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating from an university and proven practical knowledge in the retail sector Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Enthusiasm for fashion and lifestyle Strong customer- and service-orientation High level of commitment, initiative and hands-on approach Organisational and analytical skills including a strong numerical understanding Very good knowledge of English and/or GermanDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sal
MediaCom Romania

Sef Schimb (operator Camera De Comanda)


Candidatul ideal Pentru fabrica de nutrețuri animale Provimi din Craiova recrutăm Șef schimb (Operator cameră de comandă).Cerințe: Studii superioare Experiență într-un post similar minim 2 ani Experiență de lucru în programul SAP ( este un avantaj) Cunostinte limba engleza (este un avantaj)Descrierea jobului Responsabilități: Organizeaza procesul de productie urmarind corelarea intre volumul activitatii de realizat si personalul existent Porneste liniile de productie (calculatoare de proces, tablourile de comanda, PLC) Verifica si introduce retetele de productie in calculatoarele de proces si urmareste stocurile de materii prime din siloz si din liniile de fabricare asigurand un flux continuu de fabricatie Urmareste si asigura buna desfasurare a procesului tehnologic incepand cu: dozarea macroingredientelor (respectarea retetelor de fabricatie), respectarea regimului de functionare a utilajelor (mixerelor,granulatoarelor,morilor, racitoare, brizuratoare), incadrarea in consumurile spec
CARGILL AGRICULTURA

Agent De Vanzari (business Opportunity)


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA AGENT DE VANZARI (BUSINESS OPPORTUNITY)!Candidatul ideal Persoana serioasa cu spirit de echipa Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera Abilitati de comunicare verbala Putere de convingere Abilitati de negociereDescrierea jobului Promoveaza produsele si imaginea companiei Contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia Implementeaza strategia de vanzare Creeaza legaturi cu potentiali clientiCe oferim? Bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual; Posibilitatea de promovare permanentă in functie de rezultat; Training-uri in tara si in strainatate; Dezvoltare profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si in strainatate; Mediu de lucru placut si munca in echipa; Program flexibil; Training de specialitate;Va asteptam cu drag in echipa noastra!
DAVID`S STAR DISTRIBUTION

Operator Junior Call Center


Candidatul ideal Cu sau fără experiență, vrem să descoperim adevăratele talente!Daca comunici cu usurință și ești o persoană influentă, iți convingi des prietenii, vino să câștigi din asta !Daca ești o fire ambițioasă, responsabilă, organizată și cu țeluri înalte, hai să-ți faci o carieră în industria noastră!Dacă ești o persoană inteligența, nu mai sta pe gânduri și trimite-ne un CV, chiar ACUM, iar noi te vom contacta pentu a stabili o întâlnire.Descrierea jobului Stim ca iti doresti un job stabil in aceste vremuri nesigure, tocmai de asta noi iti oferim :• Salariu incepand de la 1900 pana la 2400 net chiar si peste (depinde de tine cat esti de constincios)• Doua concedii de cate doua saptamani, unul de sarbatorile de iarna si altul in vara• Pe langa un job stabil si sigur, și un job ușor (sunăm și invităm oamenii la prezentările noastre, atâta tot)• Program full time de luni până joi , iar vineri program scurt ( până la 12) (weekend-urile sunt libere mereu!• Un job unde să poți creș
EMT SOLUTIONS

Buyer /​ Sourcing Specialist


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 155,000 employees who are committed to safe, responsible and sustainable ways to nourish the world. This position is in Cargill’s animal nutrition and health business, where we improve lives through better nutrition. Our team researches, innovates and creates solutions that deliver healthy results for our customers.Job Purpose and ImpactThe Buyer will be responsible for sourcing raw materials to our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu and managing related risks (price, quality, availability).QualificationsMinimum Qualifications Bachelor's degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of related work experience in areas such as purchasing, procurement or sales Demonstrated experience working for an animal nutrition producer/processor or agricultural commodities processer / consumer / trader English Language knowledge advan
CARGILL AGRICULTURA

Contabil - Economist


Candidatul ideal Cerinte Contabil - Economist: Studii superioare in domeniul economic; Cel putin 3 ani experienta preferabil intr-o companie cu specific industrial/ constructii sau similar; Buna cunoastere a legislatiei financiar-contabile si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii MS Office (Word, Excel) si cel putin a unui software de tip ERP; Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (reprezinta un avantaj); Seriozitate, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Persoana organizata, meticuloasa, dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, dorinta de dezvoltare; Rezistenta la stres.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor de achizitii de bunuri si servicii, livrari de bunuri si servicii, leasinguri financiare si operationale, imobilizari, gestionare stocuri etc.; Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si cu acuratete a documentelor in evidenta contabila a companiei; Contribuie la inchiderea balantei de verificare,a registrelor contabile; I
CASA NOASTRA

Consultant Vanzari Showroom


Candidatul ideal 📌studii superioare📌abilitati de vanzare📌experienta in folosirea programelor: Excel, Word si Internet (diverse platforme ale furnizorilor)📌comunicare si relationare cu clientii📌orientare si atentie catre client si nevoile acestuia📌respectarea codului vestimentar potrivit unui Showroom in care se prezinta si se vand produse premium pentru casa (smart-casual)Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici și relaționezi cu oamenii ce întră în Showroom, sau cei ce sună la telefoanele locației.Stai de vorba cu ei, le afli așteptările și nevoile, le dai informațiile de care au nevoie și îi ajuți cu soluțiile din showroom-ul nostru.Înveți caracteristicile produselor și cum construiești o oferta personalizată pentru un client.Ai grijă ca produsele din Showroom să fie așezate frumos și atmosfera curată și ordonată să fie păstrată.Încasezi și operezi în sistem documentele (încasare plata produse, concepere oferte de prețuri pentru clienți, dai comenzile de țesături
IRON CARO

Coordonator Tehnic Mentenanta


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare tehnice profil electric/energetic; Minim 1 an experiență într-o funcție similară;Cunoștințe și abilități: Cunoștințe solide privind pachetul Office(excel,word,power point etc.); Studii superioare în domeniul tehnic electric/energetic Experiența în gestionarea/coordonarea lucrărilor de mentenanță/ investiții din domeniul electric (constituie un avantaj); Cunoștințe de topologie a rețelelor electrice; Flexibilitate pentru lucrul în echipă; Inovativ, energic; Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Elaborează soluții tehnice și economice pentru serviciile / lucrările din organizație; Elaborează documentația tehnică necesară desfășurării proceselor de producție din toate regiunile; Optimizează fluxurile și procesele existente; Gestionează contractele derulate în diferite regiuni prin coordonarea metodologică a responsabililor regionali; Elaborează procedurile / instrucțiunile de lucru privind procesele de producție; Asigură interacțiunea și
ADREM INVEST

Assistant Store Manager


Candidatul ideal What are we looking for? / Required Profile / About you Relevant experience in managing and visual merchandiser in a dynamic shop within the fashion retail industry (At least 1 year) Customer and image-oriented, having product awareness and commercial orientation Excellent command of English - written and spoken Motivation and passion for managing people by example Sales oriented person organized and tenacious, problem solver, able to work well under pressure and adapt to change.What we offer? Stable position within a well-established company in retail industry Carrier growth opportunities Competitive salary Transport Meal tickets Uniforms Discount in Mango Stores You got it? We like you!Join our team! TAKING FASHION FURTHER Descrierea jobului For our MANGO NEW STORE IN CRAIOVA, we are currently recruiting a full time Assistant Manager/Visual Merchandiser to join our team.You will support the store manager in the effective running of the shop by delivering improved sal
MANGO GARMENTS ROM

Agent Vanzari Junior Salariu Foarte Bun !!!


Candidatul ideal Agent vânzări entry-level Vino in echipa noastra si iti oferim o experienta de neuitat (care chiar va face diferenta pentru tine daca esti deschis la deplasari!) Vei castiga in mana incepand de la 3.200 de lei si pana la 6.500 de lei chiar si peste (sume pe care le primesc colegii nostri in momentul de fata) Vei cunoaste toate orasele mari din tara ( organizam prezentari de produse, cate o saptamana in fiecare oras) Munca usoara si frumoasa ( imbracati elegant, muncim maxim 6h pe zi, 4 zile pe saptamana, LUNI plecam la drum din CRAIOVA iar VINERI ne intoarcem, weekend-urile sunt libere) Dezvoltare personala cat si profesionala in cel mai placut mod ( colegi tineri cu care poti iesi la bere dupa terminarea programului, insa profesionisti care abia asteapta sa schimbati idei si sa te invete si pe tine calea succesului) Oportunitatea sa promovezi (avem salarii extraordinare, liderii nostri sunt tinerii ambitiosi care au avut aceleasi oportunitati ca si tine) Organizam tra
EMT SOLUTIONS

Tehnician Service


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal studii medii; domiciliul stabil in orasul de resedinta unde se face angajarea sau localitati limitrofe; experienta in servisare de imprimante, copiatoare, multifunctionale minim 5 ani; permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor; capacitate de auto-informare prin internet despre noi tehnologii; cunoasterea de baza a sistemelor de operare si componentelor PC; cunostinte basic retelistica; Experiență în depanare imprimante, copiatoare; Organizare, seriozitate, atenție la detalii; Capacitatea de a lucra cu termene strânse; Abilitati de comunicare în relația cu clienții.Descrierea jobului Tehnician întreținere și service echipamente periferice, copiatoare, imprimante!Beneficii: Un loc de muncă sigur intr-o companie aflata in permanenta dezvoltare; Condiții foarte bune de muncă; Training-uri anuale; Beneficii financiare peste medie; Posibilități de dezvoltare şi carieră; Vă motivăm prin laudă și recunoaştere profesională.
SKY GROUP

Telesales


Candidatul ideal Cautam colegi simpatici, amabili, comunicativi, cu spirit de echipa si cu bucuria de a vinde.Stim sa muncim dar si sa ne distram si ne dorim sa te integrezi bine in echipa noastra..Mai intai te instruim, apoi, atunci cand sunt lucruri care nu le stii te invatam si te ajutam si asteptam sa faci si tu la fel pentru noi..Daca dovedesti ca esti competent ai toate sansele sa fii promovat.Daca ai/esti::- Studii cel putin medii;- Experienta de min 1 an in call-center (avantaj);- Comunicativ si persuasiv;- Bun utilizator de PC;- Iti place mult sa vinzi, chiar daca esti doar o voce pentru client;- Corect, serios, cinstit, responsabil, loial,ordonat, foarte bine organizat, energic, simtul umorului;- Caracter integru;- Discernamant in luarea deciziilor;- Prezenta placuta si ingrijita;- Rezistenta la stress.Descrierea jobului Responsabilitati:- Prezentarea si promovarea prin telefon a produselor si serviciilor companiei pentru clientii alocati;- Identificarea nevoilor clientilor,
FLEXPRESSO

It Support Technician (craiova Office)


Candidatul ideal • Good spoken and written English is mandatory• Good communication and inter-personal skills, with a positive, calm attitude and oriented towards identifying solutions and solving problems• At least 1 year experience of providing hardware/software support in a similar position• Basic knowledge of IP Networking and related services (DNS, DHCP, Firewall, NAT, VPN)• Good knowledge of computer systems, both in terms of hardware and software• Strong knowledge of Desktop Windows Operating Systems• At least basic knowledge of Linux and APPLE MAC OS Operating Systems• Strong knowledge of desktop applications, like MS Office suite and alternatives, browsers, Antivirus software, etc• Basic knowledge of Windows Server OS• Basic knowledge of Linux Server OSes and services like HTTP Servers• At least basic understanding of email systems• Ability to write and maintain IT documentation e.g. FAQ etc• Able to work under pressure and to tight deadlines• Strong analytical skills and abil
QUANTIC LAB

Sef Schimb -isalnita


Candidatul ideal Criterii de calificare:- Nivel minim de pregatire: studii medii/superioare- Sa aiba cunostinte in utilizarea sistemului de operare Windows, aplicatii MS Office- Cunostinte de infrastructura tehnica si/sau automatizare constituie un avantaj- Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu constituie avantaj;- Sa aiba aptitudini pentru a identifica si a descrie problemele;- Sa colaboreze cu compartimentele functionale din cadrul depozitului pentru a rezolva problemele- Bune abilitati de comunicare;- Disponibilitate de participare la diferite evenimente organizate (work shop, team building,etc), traininguri de dezvoltare si evaluari de performanta.Descrierea jobului Responsabilitati principale:- Organizarea procesului de predare-primire intre schimburi pentru personalul operational, cu precizarea obiectivelor specifice de indeplinit;- Supravegherea respectarii disciplinei tehnologice si a securitatii muncii in cadrul depozitului;- Asigurarea livrarii produselor petroliere din de
SGS ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 800 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.