Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

864 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

864 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal - Absolvent al unei scoli cu profil tehnic ( electric/automatizare);- Experienta pe un post similar in productie de minim 1 an;- Cunostinte de operare PC (pachetul MS-Office-Excel)-nivel mediu;- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;- Disponibilitatea de a lucra in 3 ture.Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea de productie a personalului pe care il conduce de-a lungul schimbului in care lucreaza- Respectă prevederile sistemului de management al calităţii şi siguranţei produsului;- Asigura consultanta de specialitate pentru soluţionarea problemelor referitoare la activitatea sa;- Participa la stabilirea planului de productie si a sedintelor de productie;- Participa la stabilirea planului de reparatii în acord cu planul de productie si cu planul de mentenanţă preventivă;- Participa la intretinerea echipamentelor si a liniilor de productie;- Inlocuieste absenteismul ori de cate ori este necesar
FAURECIA ROMANIA SRL
Candidatul ideal - cunostinte solide de microsoft office (word, excel);- minim studii medii;- experienta anterioara de gestionar;- persoana dinamica, serioasa, dipsusa la lucru pe teren, rezistent la stres;- cunostinte minime de contabilitate primara;- cunostinte solide de gestiune; Descrierea jobului Gestionar - verifica stocuri, invetariere, receptioneaza marfa la primire, intocmeste fise magazie- se lucreaza pe teren.Pentru mai multe detalii sunati la telefon:0723445534
OLTENIA GARDEN
Candidatul ideal Cautam Fashion LoversDaca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Craiova!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?-Energie, positivism si altruism;-Motivatie si spirit de colegialitate;-Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului In relatia cu colegii: sunt deschis, intelegator si sincerIn raport cu activitatea:-Asi
OTTER
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;- Abilitati excelente dе comunicare;- Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;- Abilitati foarte bune dе identificare si rezolvare a problemelor;- Foarte bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook);- Cunostinte foarte bune dе limba engleza;- Permis auto categoria B.Descrierea jobului - Culegerea de informаtii si datе pentru intocmirea actеlor nеcesarе obtinerii аvizеlor si аutorizatiilor de lucru;- Mentinereа legaturii cu institutiilе statului pеntru obtinеrea avizelor si a autorizatiilor de lucru;- Informeaza seful direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate;- Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa ori de cate ori i se solicita acest lucru.
RCS & RDS
Candidatul ideal Requirements:▪ At least 2 years experience in recruiting, technical/IT recruiting is preferred and represents a big plus▪ Proficient in using different software, databases, knowledge of social networking platforms and recruitment's sites, to connect with and reach out to potential candidates;▪ High level of resilience and ability to accepting the setbacks while refocusing on tasks at hand.▪ Excellent written and verbal communication skills (both English and Romanian).▪ Strong project, marketing and time management skills with ability to multi-task and manage multiple projects to closure.▪ Enthusiastic behavior and self-starter attitude.Our benefits:• Powerful teams, open and friendly working atmosphere as well as flat hierarchies• Exciting projects at a high technological level• Flexible working hours• Further training and development opportunitiesDescrierea jobului Role Description:▪ Identify requirements and understand ideal candidate profiles prior starting the
QUEST GLOBAL ENGINEERING SERVICES
Candidatul ideal Cautam persoane cu experienta in intocmirea documentatiilor pentru participarea la licitatiile publice din domeniul constructiilor .Sa fie familiarizat cu SEAP Descrierea jobului Intocmeste documentatiile impreuna cu echipa pentru participarea la licitatiile din domeniul constructiilor publicate in SEAP.
CSID CONSTRUCT S.​R.​L.​
Candidatul ideal De ce competenţe şi abilităţi ai nevoie pentru a te integra în echipa noastră?Experienta in vanzari minim 2 ani - constituie avantaj experienta in piata pharmaFoarte bune abilitati dе comunicare si negociereAdaptabilitate si spirit dе echipaOrientare catre client, orientare spre rezultateCunostinte pachet MS OfficePersoana entuziasta, pozitiva, motivata, cu spirit de initiativa, orientata spre rezultate si deschisa provocarilorBuna planificare si organizare personalaAbilitati de analiza si sinteza a datelor si informatiiilorCapacitate de a identifica solutii si de a lua deciziiPermis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea?Ofertezi clientii (spitale) si le furnizezi informatii in ceea ce priveste portofoliul de produse, preturile, etcIdentifici clientii care organizeaza licitatii electronice in vederea achizitiei de produse farmaceuticeTe deplasezi pentru a oferta clientii si pentru a-i informa in ceea
SC PHARMA SA
Candidatul ideal Persoana cu studii superioare in domeniu finalizate si experienta de lucru in domeniu financiar contabilExperienta in constructii sau imobiliare constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa: gestiune, salarii, balanta, bilant si, analiza economico financiara a firmeiInregistreaza in gestiune facurile de materiale, opereaza in contabilitate (Petrescu) extrase banca, facturi, declaratii , balanta, bilant, salarii, revisalDepune documentele necesare aprobarii unui credit la bancaRelationeaza si cu alte institutii cum ar fi Anaf , Itm
GUZZO GRUP INTERNATIONAL
Candidatul ideal XGaming, companie a grupului Superbet isi mareste echipa!Suntem in cautarea a 4 colege noi pentru SuperClubul din Craiova.ATENTIE! Acest job presupune ture de noapte si cazare asigurata in orasul Pitesti pentru perioada de training.CERINTE- studii medii;- cunostinte de operare PC - nivel mediu;- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului - Asigura supravegherea permanenta a activitatii in sala de joc si desfasurarea civilizata a activitatii in cadrul acesteia- Efectuarea de operatiuni cu numerar (incasari si plati catre clienti) cu respectarea procedurilor interne- Intocmirea corecta a tuturor documentelor cu privire la activitatea de casierie din punct de vedere financiar contabil, conform procedurilor interne;- Oferirea de suport si consilierea clientilor pentru utilizarea aparatelor de jocBENEFICII PENTRU O CARIERĂ ÎN AVANTAJUL TĂ
SUPERBET BETTING & GAMING
Candidatul ideal We re looking for a Junior Reporting Analyst for our team in Craiova!The ideal profile: Medium English skills Above average problem-solving, decision-making, and analytical skills Good time and project management skills: Strong working knowledge in MS Excel Previous experience in a similar role is a plusDescrierea jobului Responsibilities: Prepare periodical reports based on the results / productivity of current projects for internal and external customers of the company, according to the specifications of each project Prepare the customer database and take appropriate format for its recycling Process the database in accordance with the script approved by the computer system Offer support to Project Managers and Operations Manager with the preparation of statistics and reports Assist project managers and the assistant managers regarding reporting activity Analyze and process data according to the requests of the client, following the detailed evolution of parameters fo
CALLPOINT NEW EUROPE
Candidatul ideal Hi, there!We’ve been looking for you! And, if you’re proficient in written English, a research pro, and you love to read and write data-driven content, maybe you’ve been looking for us too.We hope you’ve just thought to yourself “Yes! That sounds like me!” If so, then we want to meet you!Getx Local is looking for talented and enthusiastic members to join our team of SEO English copywriters! We value in-person collaboration and communication, so you’ll be joining us for a full-time, office position.Descrierea jobului As a content writer at Getx Local, you will be responsible for writing material to be published for marketing purposes. We will work on blogs, research studies, news stories, blog articles, and other content marketing projects. You will work closely with an accomplished team of analysts, writers, SEO and communication specialists in order to grow the authority of the Client website through successful content marketing and link-building initiatives.What we’r
GETX LOCAL
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Bune abilități de comunicare;• Cunoștințe minime de contabilitate primară și facturare;• Bune abilități numerice, capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Offic
eMAG
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fie
eMAG
Candidatul ideal Our business is growing vey fast at this moment, so we are looking for 5 Recruitment Consultants in Craiova who have passion for people & recruitment, in order to manage projects in different areas for specialists, mid&top management positions.This is a role where you will manage end-to-end projects and design alternative sourcing strategies for permanent and project-based recruitment initiatives and continuously support clients, with focus on their resourcing requirements.We are looking for candidates with previous experience in recruitment (agencies or in-house), passionate about people and willing to work and learn in a competitive environment.Even if you don’t have experience in recruitment, we want to meet you if you worked in services and consulting.Descrierea jobului Your day-to-day responsibilities: End-to-end management for the assigned projects. Conducting search, screening, candidate interviews and assessment, using specific and customized methodology. Ensur
Confidenţial
Candidatul ideal Absolvent de Psihologie, Sociologie sau Administrarea Afacerilor, ComunicareLimba engleza - nivel mediuCunostinte legislative practice / Curs Inspector Resurse UmaneCunostinte operare PC - avansat (Microsoft office, programe de administrare de personal)Deschidere pentru invatare si flexibilitateDescrierea jobului Este responsabil de activitatea de administrare de personal in cadrul companiei;Intocmeste contractele individuale de munca in conformitate cu prevederile legislative in vigoare precum si anexele la contractul de munca (declaratia contribuabilului, verificarea documentelor necesare la angajare, cerere de angajare, protocolul privind protectia datelor, fisa de post conform functiei de incadrare, etc ) ;Pregateste documentele de modificare/suspendare a contractelor individuale de munca (acte aditionale, decizii, etc);Intocmeste documentele de incetare a activitatii (decizie de incetare, nota lichidare, adeverinta vechime, raport per salariat, adeverinta stagiu c
ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES
Candidatul ideal Cautam un Director Adjunct in magazin. Vei avea urmatoarele atributii:• Sa intampini clientii cu un zambet si sa-i consiliezi• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor• Sa ai un magazin 100% pregatit pentru vanzari si clienti • Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat• Sa asiguri un Management al Stocurilor corect• Sa fii Responsabil de zi atunci cand Directorul de magazin este absentDescrierea jobului Te implici si …• ai experienta in dezvoltarea unei echipe si motivezi colegii• iti place sa vinzi si sa oferi servicii excelente clientilor• esti motivat sa obtii rezultate excelente in vanzari• lucrezi din greu, esti activ si vizibil in cadrul echipei tale• ai o atitudine pozitiva si gasesti mereu solutii rapide• ai abilitatea de a comunica cu usurinta• ai determinare si ambitie sa iti faci o cariera in JYSKInformații suplimentareIti oferim oportunitati. Vei gasi:• responsabilitatea de a dezvolta si de a conduce o echi
JYSK ROMANIA
Candidatul ideal Cerințe: Studii medii/superioare de profil (electric, electro-mecanic, automatizari) Experiență relevanta în domeniul mentenanței electrice într-un mediu de producție Comunicativ, deschis către acumulare de cunoștințe noi, pragmaticCondiții de lucru: Program de lucru: 8h/zi, Luni-Vineri in 2 ture Contract de munca pe perioadă nedeterminatăBeneficii Asigurare medicala privată și asigurare de viață Prima de sărbători și de vacanță Spor de week-end și de ore suplimentare Tichete de masă 20 RON/zi Decontare transportDescrierea jobului Responsabilități: Responsabil pentru funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor electrice, asigură buna funcționare a utilajelor și echipamentelor; Asigura mentenanta si remediază operativ defecțiunile tehnice apărute pe parte electrică Asigură funcționarea în regim de lucru automat a utilajelor din flux conform schemei de automatizare a liniilor de fabricație Participă activ la respectarea „Planului de mentenanță anual”, respectă
CARGILL AGRICULTURA
Candidatul ideal Cerințe: Studii medii Experiență într-un post similar minim 12 luni Experiență de lucru în programul SAP (este un avantaj) Autorizatie de StivuitoristConditii de lucru Program de lucru în ture: 8h/zi, Luni-Vineri Contract de muncă pe perioadă nedeterminatăBeneficii Asigurare medicală privată și asigurare de viață Prime de sărbatori și de vacanță Spor de week-end și de ore suplimentare Tichete de masă în valoare de 20 RON/zi Decontare transport.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea fizică a stocului de marfă Efectuarea înregistrărilor de intrare/ieșire stoc pentru toată marfa (ingrediente, produse finite, consumabile) existentă în fabrică/depozite; Asigurarea mișcării stocurilor; Pregatire/expediere mărfii către clienți; Întocmirea documentelor de însoțire a mărfii; comunicarea necesarului de materii prime și ambalaje; Participarea la inventarele lunare organizate de companie.
CARGILL AGRICULTURA
Candidatul ideal Studii tehnice superioare; Abilitati de utilizare a programului de proiectare AutoCad, CorelDraw; Cunostinte tehnice de: desen tehnic, calcul de rezistenta mecanica, studiul materialor; Experienta in utilizarea pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook); Cunoasterea unei limbi straine (italiana, franceza, germana sau engleza)-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Instruirea si consilierea colegilor din celelalte departamente cu noutatile in domeniu tehnic, in ceea ce priveste produsele noi implementate; Gasirea de solutii tehnice pentru produsele care ies din sfera catalogului de produse ale companiei; Gasirea unei solutii tehnice care sa raspunda cerintelor clientului; Furnizarea de date pentru intocmirea cataloagelor tehnice de produse fabricate de companie; Furnizarea de date catre departamentul IT pentru realizarea popularii bazei de date a softului intern; Asigura legatura din punct de vedere tehnic cu furnizorii de materii prime si materiale; Participarea in co
CASA NOASTRA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 864 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.