Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

848 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

848 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cautam Fashion LoversDaca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Craiova!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?-Energie, positivism si altruism;-Motivatie si spirit de colegialitate;-Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului In relatia cu colegii: sunt deschis, intelegator si sincerIn raport cu activitatea:-Asi
OTTER
Candidatul ideal Agent vânzări entry-level Vino in echipa noastra si iti oferim o experienta de neuitat (care chiar va face diferenta pentru tine daca esti deschis la deplasari!) Vei castiga in mana incepand de la 3.200 de lei si pana la 6.500 de lei chiar si peste (sume pe care le primesc colegii nostri in momentul de fata) Vei cunoaste toate orasele mari din tara ( organizam prezentari de produse, cate o saptamana in fiecare oras) Munca usoara si frumoasa ( imbracati elegant, muncim maxim 6h pe zi, 4 zile pe saptamana, LUNI plecam la drum din CRAIOVA iar VINERI ne intoarcem, weekend-urile sunt libere) Dezvoltare personala cat si profesionala in cel mai placut mod ( colegi tineri cu care poti iesi la bere dupa terminarea programului, insa profesionisti care abia asteapta sa schimbati idei si sa te invete si pe tine calea succesului) Oportunitatea sa promovezi (avem salarii extraordinare, liderii nostri sunt tinerii ambitiosi care au avut aceleasi oportunitati ca si tine) Organizam tra
EMT SOLUTIONS
Candidatul ideal We re looking for a Junior Reporting Analyst for our team in Craiova!The ideal profile: Medium English skills Above average problem-solving, decision-making, and analytical skills Good time and project management skills: Strong working knowledge in MS Excel Previous experience in a similar role is a plusDescrierea jobului Responsibilities: Prepare periodical reports based on the results / productivity of current projects for internal and external customers of the company, according to the specifications of each project Prepare the customer database and take appropriate format for its recycling Process the database in accordance with the script approved by the computer system Offer support to Project Managers and Operations Manager with the preparation of statistics and reports Assist project managers and the assistant managers regarding reporting activity Analyze and process data according to the requests of the client, following the detailed evolution of parameters fo
CALLPOINT NEW EUROPE
Candidatul ideal XGaming, companie a grupului Superbet isi mareste echipa!Suntem in cautarea a 4 colege noi pentru SuperClubul din Craiova.ATENTIE! Acest job presupune ture de noapte si cazare asigurata in orasul Pitesti pentru perioada de training.CERINTE- studii medii;- cunostinte de operare PC - nivel mediu;- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului - Asigura supravegherea permanenta a activitatii in sala de joc si desfasurarea civilizata a activitatii in cadrul acesteia- Efectuarea de operatiuni cu numerar (incasari si plati catre clienti) cu respectarea procedurilor interne- Intocmirea corecta a tuturor documentelor cu privire la activitatea de casierie din punct de vedere financiar contabil, conform procedurilor interne;- Oferirea de suport si consilierea clientilor pentru utilizarea aparatelor de jocBENEFICII PENTRU O CARIERĂ ÎN AVANTAJUL TĂ
SUPERBET BETTING & GAMING
Candidatul ideal Hi, there!We’ve been looking for you! And, if you’re proficient in written English, a research pro, and you love to read and write data-driven content, maybe you’ve been looking for us too.We hope you’ve just thought to yourself “Yes! That sounds like me!” If so, then we want to meet you!Getx Local is looking for talented and enthusiastic members to join our team of SEO English copywriters! We value in-person collaboration and communication, so you’ll be joining us for a full-time, office position.Descrierea jobului As a content writer at Getx Local, you will be responsible for writing material to be published for marketing purposes. We will work on blogs, research studies, news stories, blog articles, and other content marketing projects. You will work closely with an accomplished team of analysts, writers, SEO and communication specialists in order to grow the authority of the Client website through successful content marketing and link-building initiatives.What we’r
GETX LOCAL
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Bune abilități de comunicare;• Cunoștințe minime de contabilitate primară și facturare;• Bune abilități numerice, capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Offic
eMAG
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fie
eMAG
Candidatul ideal Our business is growing vey fast at this moment, so we are looking for 5 Recruitment Consultants in Craiova who have passion for people & recruitment, in order to manage projects in different areas for specialists, mid&top management positions.This is a role where you will manage end-to-end projects and design alternative sourcing strategies for permanent and project-based recruitment initiatives and continuously support clients, with focus on their resourcing requirements.We are looking for candidates with previous experience in recruitment (agencies or in-house), passionate about people and willing to work and learn in a competitive environment.Even if you don’t have experience in recruitment, we want to meet you if you worked in services and consulting.Descrierea jobului Your day-to-day responsibilities: End-to-end management for the assigned projects. Conducting search, screening, candidate interviews and assessment, using specific and customized methodology. Ensur
Confidenţial
Candidatul ideal Cerințe: Studii medii/superioare de profil (electric, electro-mecanic, automatizari) Experiență relevanta în domeniul mentenanței electrice într-un mediu de producție Comunicativ, deschis către acumulare de cunoștințe noi, pragmaticCondiții de lucru: Program de lucru: 8h/zi, Luni-Vineri in 2 ture Contract de munca pe perioadă nedeterminatăBeneficii Asigurare medicala privată și asigurare de viață Prima de sărbători și de vacanță Spor de week-end și de ore suplimentare Tichete de masă 20 RON/zi Decontare transportDescrierea jobului Responsabilități: Responsabil pentru funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor electrice, asigură buna funcționare a utilajelor și echipamentelor; Asigura mentenanta si remediază operativ defecțiunile tehnice apărute pe parte electrică Asigură funcționarea în regim de lucru automat a utilajelor din flux conform schemei de automatizare a liniilor de fabricație Participă activ la respectarea „Planului de mentenanță anual”, respectă
CARGILL AGRICULTURA
Candidatul ideal Cerințe: Studii medii Experiență într-un post similar minim 12 luni Experiență de lucru în programul SAP (este un avantaj) Autorizatie de StivuitoristConditii de lucru Program de lucru în ture: 8h/zi, Luni-Vineri Contract de muncă pe perioadă nedeterminatăBeneficii Asigurare medicală privată și asigurare de viață Prime de sărbatori și de vacanță Spor de week-end și de ore suplimentare Tichete de masă în valoare de 20 RON/zi Decontare transport.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea fizică a stocului de marfă Efectuarea înregistrărilor de intrare/ieșire stoc pentru toată marfa (ingrediente, produse finite, consumabile) existentă în fabrică/depozite; Asigurarea mișcării stocurilor; Pregatire/expediere mărfii către clienți; Întocmirea documentelor de însoțire a mărfii; comunicarea necesarului de materii prime și ambalaje; Participarea la inventarele lunare organizate de companie.
CARGILL AGRICULTURA
Candidatul ideal Cautam un Director Adjunct in magazin. Vei avea urmatoarele atributii:• Sa intampini clientii cu un zambet si sa-i consiliezi• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor• Sa ai un magazin 100% pregatit pentru vanzari si clienti • Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat• Sa asiguri un Management al Stocurilor corect• Sa fii Responsabil de zi atunci cand Directorul de magazin este absentDescrierea jobului Te implici si …• ai experienta in dezvoltarea unei echipe si motivezi colegii• iti place sa vinzi si sa oferi servicii excelente clientilor• esti motivat sa obtii rezultate excelente in vanzari• lucrezi din greu, esti activ si vizibil in cadrul echipei tale• ai o atitudine pozitiva si gasesti mereu solutii rapide• ai abilitatea de a comunica cu usurinta• ai determinare si ambitie sa iti faci o cariera in JYSKInformații suplimentareIti oferim oportunitati. Vei gasi:• responsabilitatea de a dezvolta si de a conduce o echi
JYSK ROMANIA
Candidatul ideal Studii tehnice superioare; Abilitati de utilizare a programului de proiectare AutoCad, CorelDraw; Cunostinte tehnice de: desen tehnic, calcul de rezistenta mecanica, studiul materialor; Experienta in utilizarea pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook); Cunoasterea unei limbi straine (italiana, franceza, germana sau engleza)-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Instruirea si consilierea colegilor din celelalte departamente cu noutatile in domeniu tehnic, in ceea ce priveste produsele noi implementate; Gasirea de solutii tehnice pentru produsele care ies din sfera catalogului de produse ale companiei; Gasirea unei solutii tehnice care sa raspunda cerintelor clientului; Furnizarea de date pentru intocmirea cataloagelor tehnice de produse fabricate de companie; Furnizarea de date catre departamentul IT pentru realizarea popularii bazei de date a softului intern; Asigura legatura din punct de vedere tehnic cu furnizorii de materii prime si materiale; Participarea in co
CASA NOASTRA
Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Sarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor până la planificarea personalului Conduci și motivezi echipa ta de aproximativ 100 de angajați Asiguri aspectul atractiv al magazinului tău și o experiență pozitivă la cumpărături Urmărești indicatorii economici ai magazinului și iei măsuri strategice pentru succesul pe termen lung Verifici disponibilitatea mărfurilor, precum și standardele noastre de prospețime și igienăBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu atractiv, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor eveniment
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Burger King Craiova angajează Lucrător Comercial / Lucrator bucatarie in restaurantul BK din Electroputere MallSalut! Ce faci? Avem un job care te caută!Mai exact, un job de lucrător comercial/bucătărie, într-o companie cool, unde poți evolua și unde vei întâlni o echipă faină și plină de entuziasm.Ce trebuie să faci tu pentru acest job?- Să ai o energie pozitivă și să vii cu entuziasm la locul de muncă- Să fii proactiv(ă) în găsirea soluțiilor- Să îți placă munca în echipă- Să ai abilitatea de a stabili priorități și a te concentra asupra obiectivelor tale- Experiența în domneniul servicii clienți constituie un avantajDescrierea jobului Ce face acest job pentru tine?- Îți oferă un salariu de inceput de 3000 lei brut- Cresteri salariale periodice, in functie de vechime- Tichete de masă în fiecare lună, de până la 460 de lei- Asigurare medicală la Regina Maria- Formare profesională- Prime/bonusuri periodice conform politicilor interne ale companieiAlte beneficiiDacă ai
AMREST FOOD
Candidatul ideal EMPLOYMENT full timeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg S.R.L. RomaCONTACT PERSON Marta KotLOCATION CraiovaWE ARE LOOKING FOR A minimum of 5 years leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Successful completion of higher academic or business qualification, preferably in the field of economics or management Excellent knowledge of the current retail market and competitive market position Strong customer and service orientation High level of commitment, initiative and a hands-on approach Organisational and analytical skills as well as strategic thinking Excellent English language skills - German language skills are an added advantage Flexibility in terms of location is a mustDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Managing a Peek & Cloppenburg store, with direct responsibility for overall sales performance, turnover, merchandise range & sales optimisation Leading and coordinating the various sales departments, including Visual Mer
MediaCom Romania
Candidatul ideal Education: Faculty Economics / Informatics.Competencies: - Strong English knowledge, Italian knowledge is a plus- Strong computer skills- Problem solving and information gathering- Analysis- Effective realization- Teamwork- Learning quickly- Initiative and drive- Customer orientation- Resilience and stress tolerance Experience: Min. 2 years work experience in an area of work related to IT (preferable SAP), support center, sales, purchasing, logistics.Others: Very good computer knowledge, programming language knowledge, IT experience, business processes knowledge.Descrierea jobului Sales and Logistics SAP Support Specialist CraiovaSupports users in troubleshooting of SAP SD & LO Application.Responsibilities- Business knowledge- SD, MM, Logistic and Profitability modules knowledge- Cross functional process knowledge- Deliver support and enhancements; execute all maintenance activities according to specific business procedures and validation standards.- Configure SAP syst
PIRELLI TYRES ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul IdealAcest anunt se adreseaza doar studentilor la medicina!Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi.Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!La #SIGNALIDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu care împărtășim mai multe valori comune, printre care și umorul! 😊Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă.Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem?Jucător în piața de asigurări din România înca din anul 2008 și lideri în domeniul asigurărilor de sănătate, conform raport ASF 2020.Ai fost asigurat de noi dacă ai lucrat pentru una dintre companiile de top d
SIGNAL IDUNA
Candidatul ideal Profesionist, educat, harnic Experienta nu este necesara deoarece echipa noastra este gata sa te invete tot ceea ce ai nevoie sa stii. Cu varsta +20.Descrierea jobului Oferim posbilitatea de:a lucra impreuna cu o echipa tanara, intelegatoare, profesionistaa avea un program flexibil part-time sau full-timea avea un salariu motivant cu beneficii si mariri in fiecare luna.a avea contract de muncaPentru mai multe detalii:0736651857
SARGON MOV
Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Experienta minima in domeniu - 2 ani;• Fara antecedente penale;• Permis categoria B si experienta rutiera;• Cunostinte nivel mediu de operare PC, abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.Descrierea jobului Propune si sustine implementarea planificarii strategice a activitatii de vanzare a subdistribuitorilor din zona alocata, cu scopul de a creste profitabilitatea si vizibilitatea produselor din portofoliu; Verifica si raporteaza gradul de implementare si realizare al obiectivelor subdistribuitorilor din zona alocata. Negociaza cu clientii contracte de vizibilitate, imagine si target, conform Politicilor si programelor puse la dispozitie de catre Companie. Monitorizeaza responsabil bugetul alocat pentru semnarea contractelor ; Defineste clar impreuna cu managerul direct bugetul comercial de
Interbrands
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL DISCOUNT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 848 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.