Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Customer Service Representative in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Customer Service Representative in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Customer Service - Targu-mures


Candidatul ideal Cautam noi colegi pentru echipa noastra de Customer service din cadrul departamentului Logistica.Pentru ocuparea acestui rol este nevoie sa indeplinesti urmatoarele cerinte: Studii Superioare Limba Engleza - fluent, Limba Germana- constituie avantaj Cunostinte pachet Microsoft Office, SAP constituie avantaj Abilitati de organizare si planificare Deprinderi de comunicare Abilitati de analiza Orientare spre client Munca in echipaNoi iti oferim:Transport gratuit, Tichete de masă, Bonus anual de performanță, Bonuri cadou de sarbatori, Bonus de fidelitate, Al 13-lea salariu, Abonament medical, Posibilități de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Calitate si presupune urmatoarele sarcini:​ Asigurarea serviciului clienti si transmiterea comenzilor catre magazie pe data de livrare ceruta. Realizarea standardelor de proces relevante si a cerintelor de clienti. Supravegherea livrarilor si analiza cauzelor precum si asigurarea mas
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Back Office - Operator Introducere Date /​ Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Capacitate de organizare si planificare; Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora; Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa) si relationare; Foarte bune abilitati de operare PC + Microsoft Office – Excel si Word; Experienta operator date - reprezintă un avantaj; Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață; Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește. Să fie organizată… foarte organizată! Să fie atentă la detalii… foarte atentă! Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect); Sa fie punctuală; Cei șapte ani de acasă – da.Descrierea jobului Ce va face această persoană?​ Gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii implementarii platformelor de management e
VIVA CONTROL S.​R.​L.​

Consultant Relatii Clienti - Targu Jiu


Candidatul ideal Consultant Relatii Clienti - Targu JiuCandidatul IdealCăutăm oameni perseverenți și plini de energie ca tine, care își doresc să se dezvolte personal și profesional!Dacă și tu ai aceleași aspirații, hai în #CGSDreamTeam!Experience nu este necesara, vei beneficia de un training din partea CGS Romania!Vrem să ne cunoaștem!Descrierea jobului Consultant Relatii Clienti - Targu JiuDescrierea jobuluiInformează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie;Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente;Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați;Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.Beneficii:Bonuri de masă;Contract pe perioadă nedeterminată;Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere;Posibilitatea de a lucra part time (4-6 ore);Oferta 7card care îți oferă reduceri la accesul în săli de fitness și a
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Back Office /​ Customer Support


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să :- Fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- Aibă inițiativă- Cunoască limba italiană la nivel avansat (limba engleză costituie avantaj)- Abilități bune de organizare și gestionare a timpului- Atitudine proactivă și orientată spre rezultate- Studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Gestionarea corespondenței și comunicărilor în limba italiană, atât în scris, cât și verbal- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.- Menținerea unui nivel înalt de confidențialitate în toate aspectele muncii.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: VODAFONE ROMANIA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
VODAFONE ROMANIA SA

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: EUPHORIC TRIPS & TRAVEL SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
EUPHORIC TRIPS TRAVEL SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: RENANIA TRADE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
RENANIA TRADE SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: VODAFONE ROMANIA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
VODAFONE ROMANIA SA

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA
Vezi alte joburi relevante

Operator Dispecer Sisteme De Monitorizare


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil și dedicat, cu bune abilități de organizare și comunicare pentru a ocupa rolul de Manager Proiect Investiții din cadrul echipei de la Investiții.Tu ești persoana pe care o căutăm dacă:Ești absolvent de studii medii tehnice;Ai abilități bune de comunicare;Ai cunoştinţe de operare calculator;Ai cunoștințe despre sisteme de monitorizare și aparatură de control BMS (Building Management System) și EMS (Enviromental Management System)Disponibilitate de a lucra in schimburi (12/24).Ar fi un plus pentru tine dacă ai:Cunoștințe de limba engleză;Experiență în domeniu.Descrierea jobului Obiectivul postului: Obiectivul postului are ca scop urmărirea regimului de exploatare, utilizare, funcționare a agregatelor energetice și de utilități prin sistemele de monitorizare BMS/EMS la sediul Gedeon Richter România SA.Provocările tale vor fi:Urmărirea sistemelor de monitorizare BMS/EMS;Administrarea sistemului de Ticketing pentru r
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Dispecer/​coordonator Transporturi


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Descrierea jobului Activitati spеcifice de еxpеditiе si transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor si conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor si a flotei proprii
COLNIC S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.