Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Data engineer in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Data engineer in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data engineer in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data engineer in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Network Engineer


Candidatul ideal The Network Engineer in ACROM is responsible for analyzing, designing, installing, configuring, maintaining and troubleshooting the network infrastructure of the company’s customers to meet business objectives and SLAs.Skills and knowledge: Good knowledge of network principles and hands-on experience Technologies used: Cisco and Meraki Cloud Networks (nice to have) Cisco certification: CCNP Experience in implementing, administering, and troubleshooting network infrastructure devices, including: firewalls, routers, switches, wireless access points and wireless controllers Strong organizational skills and ability to multi-task Very good command of EnglishDescrierea jobului Day-to-day work: Design, installation and configuration of the LAN/WAN networks for the company’s customers. Implement and support various network infrastructure solutions Installation and configuration of network devices (routers, switches, firewalls, VPNs, access-points, wireless controllers, network
ANTECH CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 7020 RON/Luna

Lucrator Comercial/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania.Devin - o membru al unei comunități de succes!Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa!Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare.Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie.Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor.Scaneaza articolele la casa de marcat.Incaseaza contravaloarea marfurilor.Beneficii:Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută/lună.Salariul atractiv+tichete de masa.Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, de
FRESSNAPF ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Cerințe: Experiența minim 2 ani în instalarea și întreținerea sistemelor de securitate, inclusiv detecție incendiu (montaj echipamente, montaj cablu, montaj canal cablu / pat cablu, conexiuni) Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor Seriozitate, punctualitate, respectarea termenelor de finalizare, spirit de echipă Certificat tehnician sisteme de securitate Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Pregătirea lucrărilor de instalare a sistemelor de securitate și siguranța electronicăMontarea tubulaturii și realizarea cablajului necesar sistemelor de securitate pentru: detecție incendiu, alarmare efractie, control acces, sisteme integrate de securitate, supraveghere video, interfonie și videointerfonie, conform proiectului tehnic;Instalarea echipamentelor de securitate în conformitate cu specificațiile si cu proiectul tehnicPunerea în funcțiune a soluțiilor de SecuritateBeneficii: Salariu de 7000 lei net Loc de muncă stabil Oportunități de
SIGHT CONTROL SRL

Media netă estimată pe baza celor 14 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET
Vezi alte joburi relevante

Area Sales Manager Microfinantare


Scurta descriere a companiei Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea c
Agricover

Digital Marketing Specialist - Seo/​content Specialist


Candidatul ideal We are seeking a highly motivated and results-oriented SEO/Content Specialist to join our dynamic marketing team. The ideal candidate will have a proven track record of success in developing and executing effective marketing campaigns, with a particular emphasis on technology-related products and services.In this role, you will be responsible for developing and implementing a comprehensive SEO strategy to improve our website's organic search ranking and visibility. You will also be responsible for creating high-quality, engaging content that informs, educates, and converts our target audience.Descrierea jobului Responsibilities:Conduct in-depth keyword research to identify relevant search terms and target audiences.Develop and implement an SEO strategy to improve website traffic, rankings, and organic visibility.Optimize website content for search engines, including meta descriptions, title tags, and header tags.Create high-quality, engaging, and informative conten
S.​C.​ HYPERCUBIC S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal ASISTENT BRAND MANAGER-studii superioare-experienta in domeniu sau intr-un domeniu similar-excelente abilitati de comunicare si relationare-capacitate de analiza si sinteza, influenta si convingere-orientare catre client, initiativa, dinamism-buna cunostere a limbii engleze-cunostinte bune Excel:VLOOKUPDescrierea jobului ASISTENT BRAND MANAGER-elaborarea si implemkentarea strategiei de brand/produs, analiza oportunitatilor din piata si identificarea produselor de succes pentru portofoliul alocat-plasarea precomenzilor de aprovizionare negocierea cu partenerii si asistenta oferita acestora in construirea precomenzilor-intocmirea si recomandarea planului de marketing, stabilind strategia de comunicare eficienta, sustinerea brandului in activitati specifice (promotii, oferte, prezentari)-implicarea in stabilirea strategiei si a planului de vanzari-analiza portofoliului, recomandari pentru rationalizare
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager (sky Pipera-voluntari)


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara, cunostinte DocProcess, cunostinte MS Office si aplicatii on-line.Asteptam un CV de la tine.Adresa: Voluntari, Bd. Pipera 17, cladirea Sky Pipera.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a co
TECHNOWORKER GROUP S.​R.​L.​

Store Manager Baneasa Mall


Candidatul ideal Sef Magazin Baneasa Mall - Magazin PRENATALApreciem la tine: Experienta in retail este un avantaj (minim 1 an intr-un magazin) Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare, relationare si leadership Initiativa, dinamism si entuziasm Atitudine pozitva si motivanta Focus catre performanta si imbunatatirea constanta a rezultatelor Persoana deschisa, pozitiva, atentie distributiva, simt pentru detaliu Disponibilitate la program de mallCe iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu competitiv Tichete de masa Asigurare medicala Business Omniasig Decontarea transportului; Reducere de angajat pentru produsele companiei; Sistem de bonusare bazat pe vanzariDescrierea jobului Gestionarea si coordonarea echipei de consilieri de vanzari: recrutare, formare si motivare, planificarea programului, gestionarea orelor de lucru (pontaj) si a concediilor Participi si indrumi echipa in vederea implementarii si mentinerii standardelor de Visual Merchandisi
KIDS COUTURE S.​R.​L.​

Secretar(a) /​ Asistent Manager


Candidatul ideal ZONA - PIPERA, VOLUNTARITu ai putea fi ocupantul postului, daca poti sa oferi:- studii superioare: de preferat studii in domeniul filologie, limbi straine;- experienta: minim 2 ani pe un post similar.- bune cunostinte si deprinderi de operare PC.- cunostinte de limba engleza la nivel avansat.- capacitate organizatorica;- capacitate de relationare cu alte persoane;- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;- spirit organizatoric, spirit de observatie, atentie distributiva, viteza de reactie;- orientarea catre client, discutii cu clientii, atat la telefon cat si la birou- organizarea actelor la birou- implicare activa in cadrul firmei- disponibilitate pe telefon si in afara programului- disponibilitate de a lucra ocazional si in weekend- atentie la detalii și abilitați de comunicare;- seriozitate și lucru in echipa;- abilitate generală de învățare;- realizarea activitatilor administrative si de protocol- redactarea si arhivarea documentelor;-
CGA HOME CONSULTING SRL

Account Manager Smb-digital – Vodafone RomÂnia


Descrierea jobului Recrutăm pentru că evoluăm! Despre Noi:Suntem o echipă dinamică și inovatoare, implicată în furnizarea unor servicii digitale de calitate pentru mediul de afaceri. În vederea extinderii echipei noastre, căutăm un Account Manager SMB Digital pasionat de relații cu clienții și orientat către rezultate. Scopul Postului:Asigurarea unui nivel înalt de satisfacție pentru clienții din mediul de afaceri, oferind servicii excelente de relații cu clienții și monitorizând proactiv suportul acordat. Obiectivul este creșterea loialității clienților și evitarea situațiilor cu potențial impact negativ asupra satisfacției acestora. Program de lucru: L – V, office, sediul Vodafone Globalworth Tower - Bucuresti Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în departamente suport, vânzări, retail, account management, preferabil în industria IT&C; Ai studii medii, finalizate cu diplomă de Bacalaureat, studiile universitare reprezintă avantaj; Ai cun
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Sales Manager,​ Vanzari Online Italiana - Engleza


Candidatul ideal Este profund motivat și pasionat de munca sa.Are ambiția de a crește profesional și de a se îmbunătăți în mod constant.Vrea sa creasca Profesional si Monetar ($) pe baza la performanta si fara' limite.Dacă crezi că deții calitățile necesare și poți contribui la creșterea și succesul echipei noastre, te invităm să ne trimiți candidatura ta. Așteptăm cu interes să aflăm mai multe despre competențele și aspirațiile tale profesionale.Cerințe esențiale: Cunoașterea fluentă a limbii italiene si engleza. Disponibilitatea unui computer și a unui smartphone. Abilități de bază în informatică. Capacitate mare de învățare și o dorință puternică de formare continuă.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana motivata sa creasca personal si profesional.NU este nevoie de mare experienta si skilluri.Persoana se va ocupa de sales, deci a vinde produse si servicii online in limba engleza (si daca se intampla cateodata in italiana).Deci este nevoie de ambitie pentru ca jobul este mai
ECOMVIRT S.​R.​L.​

Product Manager - Spare Parts


Candidatul ideal What we're looking for from you: Mandatory prior experience working in spare parts is essential. Technical expertise in spare parts for agricultural machinery, equipment, or related areas like automotive, trucks, or construction. Highly organized with a proactive, customer-focused attitude. Strong communication skills, both verbal and written. Proficient in computer skills, including parts identification programs, ERP systems, MS Office, and Microsoft Outlook. Descrierea jobului Some insights into your responsibilities: Identifying procurement needs, assessing current and potential markets, and establishing supply sources. Procuring spare parts and aftermarket products for agricultural machinery. Negotiating with suppliers on pricing, quality, payment terms, and delivery conditions. Compiling analyses and reports on prices and product specifications. Overseeing contracts and managing orders. Developing procurement policies.What's in it for you: A competitive co
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Web Developer


Candidatul ideal - Bune cunoștințe de PHP și MySQL;- Cunoasterea unui framework CSS (Bootstrap, Material Design, etc)- Cunoasterea unui framework JS (Vue / React)- Cunoasterea unui CMS (Magento, Wordpress + WooCommerce, OpenCart)- Experiență practică în implementarea de interfețe web cross-browser cu HTML, CSS, Javascript, jQuery;- Cunoștințe de bază referitoare la realizarea de site-uri pentru campanii SEO;- Lucru cu API's Descrierea jobului • Realizarea de site-uri și interfețe web prin transformarea fișierelor;• Capacitatea de a găsi soluții pentru compatibilitatea aplicațiilor web existente si rezolvarea bug-urilor de programare;• Rezolvarea problemelor tehnice;• Implementarea măsurilor de securitate web;• Modificarea aplicațiilor web în funcție de brief;• Integrarea CSS Platforme Custom and CMS• PHP/MySQL;• PNG/PSD cu designul în pagini și site-uri, folosind HTML, CSS, Javascript, jQuery, astfel încât sa fie compatibile cu browserele desktop si mobile majoritare;• Realizarea d
SEO FACTORY SRL

Media netă estimată pe baza celor 746 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Comunicare Multinationala Si Operator Calculator


Candidatul ideal Sunteti in cautarea unui job care sa va motiveze si va doriti un mediu deosebit de lucru?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile, ”Operator computer departament vanzari” si ”Asistent comunicare clienti” dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de masterat cand aveti timp pentru a munci in program full-time? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (tinerii absolventi cat si masteranzii cu disponibilitate de munca sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila sa lucrez
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de operare pachetul Microsoft Office Abilităţi foarte bune de comunicare si relationare Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat Experienta anterioara in activitati de secretariat - reprezinta un avantajDescrierea jobului Desfasoara activitati de secretariat si administrative: receptie si redirectionare apeluri telefonice, evidenta si distribuire corespondenta, rezervari pentru deplasarile colegilor Realizeaza interfata intre Directorul General si ceilalti angajati ai Companiei Supervizeaza activitatea administrativa din sediul central Urmareste si respecta bugetul cheltuielilor administrative: curierat, aprovizionare papetarie, consumabile Stabileste si organizeaza intalniri, sedinte pentru top managementul companiei Ofera suport in organizarea evenimentelor interne ale CompanieiCe oferim noi?Salariu atractivPropriul birouTraining si proces de inductieO echipa tanara, dinamica, amuzanta si fermecatoareManageri cu experienta de la care ai ce invata in fiec
AECTRA AGROCHEMICALS SRL

Media netă estimată pe baza celor 4182 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de preferinta, studii economice, socio-umane, resurse umane sau administrarea afacerilorExperienta minim 2-5 aniCapacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si managementCapacitate de organizare si prioritizare a listei de activitati zilniceInitiativa in eficientizarea/imbunatatirea sistemului de implementareBune abilitati de comunicare scrisa si verbalaFluenta in vorbirea limbii englezeDescrierea jobului Responsabilitati:Receptionarea, redactarea și expedierea corespondenței administrative sau de rutinăColectarea informațiilor relevante despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajatAsigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele pregătite pentru plățile salarialePregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calculCunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special ExcelGestionarea și actual
AMAG CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4073 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari Specialist Anvelope Si Jante


Candidatul ideal Este timpul sa ne marim echipa!Grija pentru clienti trebuie sa fie in fiecare interactiune: de la plasarea unei comenzi, procesarea acesteia, oferirea unor indrumari specializate, si pana la livrarea si/sau returnarea produse.Suntem motivati sa performam pentru noi, cat si pentru clientii nostri. Calatoria va fi complexa si este nevoie sa iesi din zona ta de confort. Vom invata impreuna, vom gasi solutii si vom fi determinati sa generam rezultate. Nu este usor, dar rolul nostru este sa incercam, sa investim pasiune, sa crestem si sa reusim.Te regasesti in descrierea de mai jos?- O persoana tehnica sau deschisa sa asimileze aceste cunostinte;- Abilitati de comunicare cu clientii;- Abilitati de multitasking;- Capacitate ridicata de concentrare;- Atitudine pozitiva, flexibilitate si rezistenta la stres;- Proactivitate;- Orientare catre client si foarte mare atentie la detalii;- Perseverenta/putere de convingere;- Asumare responsabilitati;- Timbru vocal placut si usurinta
WEBTRADE MARKETING SRL

Marketing Specialist ( Cunostinte De Google/​ Meta Ads)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Specialist versatil în Marketing digital și relații publice, capabil să gestioneze atât campaniile de publicitate digitală, cât și relațiile cu diverse organizații partenere și colaboratori, inclusiv Camera de Comerț, HR Club, traineri și invitații din podcast-uri. Acest rol combină expertiza în marketing digital cu abilitățile de comunicare și networking pentru a promova eficient brandul nostru și a menține relațiile cu partenerii cheie.Cerințe: Experiență anterioară în marketing digital și/sau relații publice. Abilități excelente de comunicare și networking. Capacitatea de a lucra în mod eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan. Orientare către rezultate. Cunoștințe solide de analiză și raportare. Atitudine proactivă și capacitatea de a identifica și explora noi oportunități de creștere și colaborare.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea Campaniilor de Publicitate Digitală: Configurarea și optimizare
EDUJOBS CENTER S.​R.​L.​

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa. Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pr
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.