Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Responsabilitati:-realizeaza situatii financiare precum si alte documente solicitate de directorul general;-operatiuni financiar-contabile;-incasari si plati aferente clienti si furnizori;-evidenta furnizori, clienti;-urmarire, verificare stocuri;-inregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabileCerinte:-studii superioare economice-de preferat specializare finante-contabilitate;-experienta in contabilitate de minim 5 ani;-bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word);-cunostiinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;-abilitati de organizare si planificare;-meticulozitate si acuratete;-spirit analitic, lucru in echipa,-seriozitate.Beneficii;-pachet salarial motivant (corelet cu performanta);-posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu profesionist si dinamic.
AUTO SCHUNN
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal SC. RECONS S.A. ARAD organizează concurs pentru ocuparea postului de CONTABIL la Biroului financiar-contabil, pe perioadă nedeterminată. Condiții de participare: - Studii medii /superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de bacalaureat/licență în domeniul contabilitate/economice; - Vechime în specialitatea postului; - Cunoştinţe de operare cu softuri specializate de contabilitate, cunoștințe operare Pc, Microsoft Office (Word, Excell); - Abilități de comunicare, conştiinciozitate şi capacitate de sinteză; Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente: - cerere de înscriere la concurs, adresată conducătorului societății organizatoare; copia actului de identitate; curriculum vitae; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului, solicitat de către societate; adeveri
RECONS S.​A.​
Candidatul ideal Cerinte: - experienta pe un post asemanator de minim 6 luni; - disponibilitatea de a lucra in echipa; - seriozitate.Descrierea jobului Jobville recruteaza contabil pentru o companie din Arad. Cerinte: - experienta pe un post asemanator de minim 6 luni; - disponibilitatea de a lucra in echipa; - seriozitate. Program de lucru: - 08:00 - 17:00. Beneficii: - Pachet salarial atractiv - negociabil la 6 luni dupa angajare; - Tichete de masa in valoare de 20 de lei.
JOBVILLE GROUP
Candidatul ideal • Excellent communication skills• Experienced in sales• Fluent in Romanian• Advanced in English• Intermediate in computer skills (Internet, Windows)• Open–minded with positive attitude• Convincing and motivated• Responsible and result-oriented personality• Familiar with the terms of construction market (advantage)Descrierea jobului Responsibilities:• To search for new customers• To understand the clients’ needs• To take sales to higher level• To build long term relationships• To deal with customer serviceWe offer: competitive and attractive package possibility to work from home office opportunity to work in a young and enthusiastic team pleasant and innovative work environment
EBUILD
Candidatul ideal Cine suntem:Importator si distribuitor in exclusivitate al produselor Mounir pe piata din Romania.Seria inovatoare Mounir ofera specialistilor in domeniu liberatea de a alege dintr-o gama de produse unice, concepute pentru a avea rezultate spectaculoase in domeniul hairtsylingului.Oferim acces la cele mai bune cursuri din domeniul hairstylingului prin Academia Mounir de la Brasov, academie recunoscuta la nivel mondial.Descrierea jobului Studii medii/superioare absolvite; Limba engleza – nivel mediu; Experienta in vanzari – minim 1 sau 2 ani; Atentie la detalii si activitati in functie de urgenta si importanta lor; Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si organizare; Experienta in a sti sa mentina si sa creasca un portofoliu de clienti; Spirit de echipa coroborat cu capacitatea de a lucra autonom; Cunostinte operare PC: MS Office - Excel, Word, Internet; Permis de conducere categoria B.
BAC HEALTH INVEST
Candidatul ideal • Abilitati de comunicare, organizare si planificare, negociere si vanzare;• Abilitati excelente de comunicare, de lucru in echipa si in conditii de stres;• Persoana dinamica, cu initiativa si sociabila;• Ambitios(a) si foarte perseverent(a);• Studii superioare absolvite sau student in an terminal, cursuri ID;• Experienta in vanzari constituie un avantaj;• Persoana energica, persuasiva, cu atitudine serioasa, pozitiva;• Disponibilitate de a calatori (deplasare in teren, vizite la clienti);• Bune aptitudini de operare PC (MS Office - Word, Excel;• Spirit de initiativa;Descrierea jobului • Identificarea si contactarea potentialilor clienti;• Promovarea companiei si a gamelor de produse catre clienti noi si clienti existenti;• Cresterea portofoliului de clienti;• Actualizeaza permanenent informatiile legate de piata si concurenta;• Raspunde de intocmirea corecta a ofertelor;• Raspunde de incheierea contractelor cu toti clientii firmei;• Raspunde de incasarea la scadenta a
NEWDESK
Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange! Asteptam cv-ul tau pe adresa de email sau pe WhatsApp la numarul afisat. Ai nevoie doar de: - cunostinte de operare calculator; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare (judetul Maramures); Vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - training la angajare; - salariu motivant + tichete de masa (valoarea unui tichet de masa este de 30 lei); - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie
BSG Amanet & Exchange
Candidatul ideal Asistent vanzari Meli MeloEsti pasionat de fashion, iar zambetul este accesoriul tau nelipsit? Vino alaturi de noi!Suntem lider pe piata de accesorii din Romania, cu peste 60 de magazine, si cautam colegi care sa se alature echipei Meli Melo pe postul de asistent vanzari.Iata ce poti sa aduci cu tine: atitudine pozitiva deschidere si flexibilitate grija pentru clientRestul te invatam noi!Descrierea jobului Pe postul de consilier vanzari iti vei ocupa timpul cu:• vei prezenta intr-un mod atractiv produsele companiei• vei construi si dezvolta relatii de colaborare cu clientii• iti vei insusi si aplica politica de vanzare a companiei• vei pregati si expune intr-un mod creativ produsele in magazin• vei gestiona si rezolva solicitarile primite de la clientiVei avea parte de flexibilitate, sanse de promovare, plus: salariu + prime în functie de performante tichete de masa prime si beneficii pentru loialitate reducere substantială la toate produsele Meli Melo si Meli Melo dec
MELI MELO FASHION
Candidatul ideal Studii superioare finalizate;Cunostinte pachet Office - nivel mediu;Limba engleza – nivel mediu;Permis de conducere categoria B;Abilitati de comunicare;Disponibilitate pentru deplasari in zonele alocate - 70% din timp;Experienta pe o pozitie similara - minim 1 an - constituie avantaj;Experienta in vanzari/reprezentanta medicala/domeniul farmaceutic - reprezinta avantaj;Domiciliul stabil in Timisoara sau Arad;Durata determinata - inlocuire concediu crestere si ingrijire copil.Descrierea jobului Gestioneaza portofoliul de clienti, farmacii din zona geografica alocata din punct de vedere al participarii in programele inovative Alliance Healthcare (Timisoara, Arad, Bihor, Caras-Severin);Urmareste cooptarea in programele inovative Alliance Healthcare a clientilor farmacii din zona desemnata;Monitorizeaza performanta farmaciilor din portofoliu;Ofera consultanta, feedback si suport factorilor de decizie si farmacistilor sefi din farmaciile alocate pentru a-i ajuta pe acestia
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA
Descrierea jobului Manpower recruteaza Consultant vanzari Fonduri Europene si Expert accesare Fonduri Europenepentru unul dintre clientii sai, companiespecializata in elaborarea, implementarea si monitorizarea proiectelor de investitii atat pe fondurieuropene nerambursabile, cat si pe scheme de ajutor de stat.Consultant vanzari Fonduri EuropeneCerinte:- Studii superioare finalizate in domeniul Financiar/Economic;- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor Europene, scheme ajutor de Stat;- Cunostinte de operare PC;- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si abilitati foarte bune de negociere;- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expertaccesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte.Expert accesare Fonduri EuropeneCerinte- Studii superioare tehnice/economice;- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile;- Cursuri absolvite precum: Manager dе proiect / Expert achizit
Experis Romania
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din Arad 📍🔎 Căutăm operatori suport producție 💭 Dacă:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă;• Munca în schimburi nu reprezintă o problemă. 📌 Oferim:✔️ Venit lunar 2300 lei NET (format din salariu fix, bonus lunar, tichete de masă);✔️ Plata orelor de noapte cu spor de 25%;✔️ Plata orelor de weekend cu spor de 75%;✔️ Contract pe perioada nedeterminată;✔️ Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;✔️ Instruire la locul de muncă.✔️ Transport asigurat din: Arad, Ionel, Otelec, Pustinis, Uivar, Cenei, Bobda, Sanmihaiu German, Sanmihaiu Roman, Utvin, Izvin, Recas, Sustra, Topolovatu Mare, Chizatau, Șanovița.  🗒Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări. Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logistic
Exact Systems
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Marim echipa de consultanti vanzari Sony !Ne dorim colegi comunicativi si pasionati de tehnologie, dornici sa invete.Se lucreaza cu contract de munca (perioada nedeterminata),Salariul net + bonusuri de performanta pana la 30% + tichete de masa + incentive-uri ocazionaleExista posibilitati reale de avansare si cresteri salariale anuale.Daca tu crezi ca te potrivesti acestui profil, te așteptăm cu drag alături de noi în echipa de consultanți vânzări SONY !Descrierea jobului Program fix: luni – vineri / miercuri – duminica, intervalul orar 12:00 - 20:00. Se lucreaza doua weekend-uri/luna.- Consilierea clientilor in magazinele de profil (locatie fixa)- Realizarea obiectivelor de vanzari- Asigurarea suportului informational pentru personalul de vanzari din magazineCerinte:- Bune abilitati de comunicare, orientare catre nevoile clientilor- Minim 3 luni experienta in zona de vanzari/promovare- Studii liceale finalizateBeneficii- Training tehnic de specialitate si de vanzari-
SmartPoint Consulting
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Descrierea jobuluiFiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat a
FINPROM
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 1200 până la 7000 LEI pe lună
ORANGE ROMANIA - Suntem un grup dinamic , orientat spre client si dezvoltare si ne cautam colegi faini ! Ești energic și îți place mobilitatea ,Ai nevoie de o schimbare profesională,Esti la inceput de drum si fara experienta ,  ACTIVITATEA :Teren: “ la client acasa “70% , birou 30% .PROGRAM : LUNI – VINERI : 12:00 – 20:00 Echipa noastra de consultanti beneficiaza de :acces gratuit la cursuri de formare si dezvoltare profesionala ,Un mediu placut de munca ,Un pachet salarial generos , : salar fix + bonus de masa + comision mediu 80 lei client + bonus de performanta + bonus de vechime + telefon / tableta
Orange Romania Communications
Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din Arad 📍🔎 Căutăm operatori suport producție 💭 Dacă:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă;• Munca în schimburi nu reprezintă o problemă. 📌 Oferim:✔️ Venit lunar 2400 lei NET (format din salariu fix, bonus lunar, tichete de masă);✔️ Plata orelor de noapte cu spor de 25%;✔️ Plata orelor de weekend cu spor de 75%;✔️ Contract pe perioada nedeterminată;✔️ Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;✔️ Instruire la locul de muncă.✔️ Transport asigurat din: Arad, Ionel, Otelec, Pustinis, Uivar, Cenei, Bobda, Sanmihaiu German, Sanmihaiu Roman, Utvin, Izvin, Recas, Sustra, Topolovatu Mare, Chizatau, Șanovița.  🗒Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări.Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logi
Exact Systems
Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din Arad 📍🔎 Căutăm operatori suport producție 💭 Dacă:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă;• Munca în schimburi nu reprezintă o problemă. 📌 Oferim:✔️ Venit lunar 2400 lei NET (format din salariu fix, bonus lunar, tichete de masă);✔️ Plata orelor de noapte cu spor de 25%;✔️ Plata orelor de weekend cu spor de 75%;✔️ Contract pe perioada nedeterminată;✔️ Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;✔️ Instruire la locul de muncă.✔️ Transport asigurat din: Arad, Ionel, Otelec, Pustinis, Uivar, Cenei, Bobda, Sanmihaiu German, Sanmihaiu Roman, Utvin, Izvin, Recas, Sustra, Topolovatu Mare, Chizatau, Șanovița.  🗒Exact Systems funcționează din 2004 și este acum un unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări.Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logi
Exact Systems
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.