32 Locuri de Munca Economist in Arad
32 Locuri de Munca Economist in Arad
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul economic, specializare finante-contabilitate Experienta in contabilitate de minim 5 ani Bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word) Cunoasterea unui program de contabilitate (avantaj B-org) Cunostiinte de legislatie din domeniul financiar – contabil Cunostinte de salarizare (note contabile) Abilitati de organizare si planificare Spirit analitic, lucru in echipa SeriozitateDescrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea operatiunilor financiare-contabile si procesarea documentelor conform procedurilor interne stabilite Verificarea concordanței inregistrarilor între evidența contabilă, și programul de gestiune a stocurilor Operare extrase cont banci Evidenta furnizori si clienti Verificarea lunara a registrelor si conturilor contabile Inregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile Asigurarea verificarii operatiunilor financiare-contabile inregistrate si analiza lu
RESCO
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg/e care sa fie:- perseverenta,- ordonata,- organizata,- corecta,- tenace,- motivata de rezultat,- cu bune capacitati de comunicare verbala si scrisa,- receptiva,- cu o atitudine principiala in relatiile cu oamenii;- preocupata pentru dezvoltare profesionala.Si care sa aiba:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Excel – Mediu),- Sa detina cunostinte de operare in CIEL (prezinta avantaj),- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Aptitudini de calcul matematic,- Limba engleza- scris- nivel avansat,- Spirit de echipa.Si trebuie sa fie capabil de:- Pastrarea confidentialitatii- Capacitate decizionala- Asumare raspundere- Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor financ
IMOTRUST
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Cautam o persoana care sa fie sociabila, pasionata, care doreste sa se afirme si o persoana team player, care sa aiba si experienta intr-un cabinet de contabilitate.Cerințe:• Absolvent de studii superioare economice;• Experiență de minim 4 ani într-o poziție similară;• Cunoștințe bune de contabilitate financiară si de gestiune;• Persoană responsabilă, organizată, orientată spre rezolvarea problemelor, având capacitate de analiză și sinteză și abilități de comunicare și relaționare• Cunoștințe avansate MS Office ExcelDescrierea jobului Responsabilitati:• Înregistrare facturi;• Verificarea concordanței inregistrarilor între evidența contabilă, și programul de gestiune;• Verificarea concordanței între evidența contabilă, și solduri;• Verificarea lunara a registrelor si conturilor contabile;• Arhivarea documentelor specifice;• Îndeplineste alte sarcini din zona financiar contabilă la solicitarea managerului de departament• Participarea când este cazul la rezolvarea sarcini
HUMAN PATH ADVISORS
![]() |
Economist In Management |
Candidatul ideal Daca te consideri un specialist care inca nu a reusit sa isi exploateze maximum de potential profesional pana in prezent, te invitam sa citesti provocarea la care te invitam noi!Studii superioare in domeniul financiar - contabilitate; Studiile liceale la un profil real prezinta avantaj.Experienta si competenta in activitatea contabila in gestionarea si realizarea evidentelor contabile – minim 2 aniCunoștințe Engleză – minim nivel mediuSa posede cunostinte despre pietele financiare, incluzand actiuni, titluri de stat, obligatiuni, etc.Sa posede cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil;Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Excel – Mediu);Sa detina cunostinte de operare in SAP sau similarSa posede o gandire analitica si capacitate de sintetizare a informatiilor;Preocupare pentru propria dezvoltare profesionala in vederea evolutiei in cariera.Descrierea jobului Gestionarea bugetelor de investitii pentru companiile di
IMOTRUST
![]() |
Economist/junior Controller, Vladimirescu, Arad |
Candidatul ideal Studii: superioare economiceExperienta: preferabil cel putin 3 ani intr-o pozitie similaraCerinte suplimentare: engleza mediu si MS Office cel putin nivel mediuDescrierea jobului Tine evidenta tuturor contractelor punctului de lucru impreuna cu anexele cerute de legislatia specifica ;Se asigură că documentele punctului de lucru sunt arhivate conform cerințelor legale ;Verifică şi se asigură că toate documentele de gestiune sunt operate conform cu politicile contabile şi procedurile interne ;Monitorizează creanțele și datoriile partenerilor, și respectarea limitelor de credit. Solicită limite de credit pentru clienti noi sau existenti ;Participă la activitățile aferente închiderii financiare lunare ;Analizează, împreună cu Controller-ul companiei, rezultatele obţinute în lună şi corelarea între venituri, cheltuieli și a variațiilor fațî de budget ;Întocmeste diverse analize financiare la solicitarea managementului companiei ;Se asigura de trimiterea la timp si de calita
AGROIND CAUACEU
![]() |
Economist - Membru Ceccar |
Candidatul ideal experienta minim 5 ani in domeniul financiar - contabil cunostinte solide contabilitate si fiscalitate ( balanta, bilant, revisal, salarii etc); cunostinte avansate operare PCsalariu negociabilDorim profesionalism, seriozitate, onestitate.
TEHNODOMUS
![]() |
Consultant Vanzari - Hiper- Farmacia Dr.max Arad |
Candidatul ideal Studii medii; Experienta anterioara intr-o pozitie care a implicat promovarea si vanzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Cunostiinte despre piata produselor cosmetice; Excelente abilitati de planificare si organizare; Orientare catre client si spre rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare; Capacitate de lucru sub presiune; Initiativa, flexibilitate si perseverenta; Dorinta de dezvoltare si de invatare lucruri noi.Descrierea jobului Responsаbilitati:In cаlitаtе dе Consilier Vanzari in Hiper-farmacia Dr.Max vеi avea urmatoarele responsabilitati:- Ofеrirea de consultаntа dе spеciаlitаtе cliеntilor, in functiе dе nevoilе аcеstora:- Promovаreа si vanzаrеа produsеlоr cоsmеticе din locаtia in cаrе sе dеsfаsoаrа activitаtеа;- Identificаrеа nеvoilor cliеntilor si consiliеrеа аcеstora prin reаlizаrеa dе rеcomandаri individuаlizаtе;- Rеаlizаrеa de аctivitati administrаtivе: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft etc;- Scanarea produselor cumpara
SENSIBLU
![]() |
Consultant Financiar |
Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN
![]() |
Consilier/expert/inspector/referent/economist În Economie Generala |
Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Economie Generala,Angajator: Resco Sa,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-master,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Arad
Resco Sa
![]() |
Consilier/expert/inspector/referent/economist În Management |
Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Management,Angajator: Pro Arhitectura S.r.l.,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Arad
Pro Arhitectura S.r.l.
![]() |
Consultant Management In Sistemul Sanitar |
Candidatul ideal Daca vrei sa intri intr-un domeniu captivant si sa inveti lucruri noi despre sistemul de sanatate din Romania, te asteptam alaturi de o echipa tanara si frumoasa sa aducem impreuna noutatea tehnologica mai aproape de sistemul de sanatate.Cerinte post: Absolvent studii superioare Cunostintele in domeniul medical reprezinta un avantaj Experienta in vanzari/ front office reprezinta un avantaj Permis de conducere B minim 1 an Disponibilitatea de a calatori frecvent in zona arondata activitatii Capacitate si dorinta de invatare, abilitati de rezolvare prompta a solicitarilor clientilor Responsabilitate, integritate Atitudine de invingator, proactiv Abilitati de comunicare si relationare Cunostinte de operare PC - Microsoft Office (Excel si Word in mod special), e-mailDescrierea jobului Descriere job:Ne concentram pe calitatea relatiilor cu clientii, acuratetea datelor si adaptabilitate la schimbarile de pe piata de sanatate.Consideram ca integrarea noilor tehnologii ale inf
INNOVATE INFORMATIONAL TECHNOLOGY
![]() |
Consultant De Turism Bucuresti; Arad; Cluj Napoca; Brasov |
Candidatul ideal TUI TravelCenter ȋşi continuă povestea ȋn România!Avem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un consultant de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comunicare scrisă
GERMAN TOURISTIK GROUP
![]() |
Retail & Corporate Banking Intern @UniCredit Bank |
Scurta descriere a companiei In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Cerinte VEZI DACĂ TE POTRIVEȘTI Education & Technical skills: Acest program este pentru tine, dacă ești student(ă) în an terminal/ai absolvit recent un program de licență cu profil economic sau urmezi un program de master în studii economice. Activitățile academice extracurriculare constituie un avantaj, dar cel mai mult ne interesează: - Să te descurci în Excel & PowerPoint - Să te preocupe zona de digital & tehnologie - Să te exprimi bine în limba engleză (verbal și scris) Integritatea, asumarea și grija pentru cei din jur sunt valorile UniCredit și asta ne dorim să vedem
UNICREDIT BANK
![]() |
Retail & Corporate Banking Intern @unicredit Bank |
Descrierea jobului Banking-ul e smart, e challenging, e digital!Învățarea nu se oprește odată cu finalizarea programelor de studiu universitare, ci continuă la job. Iar teoria și practica se îmbină perfect în programele de internship pe care UniCredit ți le-a pregătit.Vei avea acces direct la o experiență bancară autentică, într-una dintre băncile de top din România și din Europa, alături de cei mai buni profesioniști în domeniu. Și oricât de mare ți s-ar părea pasul de la școală la job, te ajutăm să-l faci cu încredere prin programele noastre de internship, prin care ne propunem să dezvoltăm viitorii bacheri ai României.DE CE SĂ APLICI Vei avea acces direct la o experiență digitală bancară într-una dintre băncile de top din România și din Europa Vei face parte dintr-o echipă dinamică, orientată către performanță și mereu atentă la nevoile clienților și ale colegilor Vei pune în practică teoria din facultate, dar cel mai mult vei învăța teoria desprinsă din practica bancară Programul e
UNICREDIT BANK
![]() |
Consultant Imobiliar Blitz - Castiguri Nelimitate! |
Candidatul ideal Draga cititorule…Vrei sa treci de la supravietuire la abundenta? Ai gasit locul potrivit unde dorintele devin realitate!La Blitz, un broker cu experienta medie de vanzari, poate castiga de la 2000 de Euro/luna!Suntem o echipă de peste 450 de #blitzeri profesioniști aflati intr-o etapa de crestere la nivel national.Top 3 Agentii Imobiliare din Romania este de departe locul unde ne aflam de peste 10 ani, avand o cifra de vanzari de peste 7 milioane de Euro in 2022!Ne declaram parteneri de business cu reguli clar stabilite de fiecare parte, cu drepturi si obligatii asumate in raport cu celalalt! Nu ai inca o specializare sau ai una, dar vrei o schimbare? Te invatam noi tot ce presupune rolul tau in imobiliare accesand programul Blitz Camp, cel mai bun program de formare profesionala in imobiliare din Romania; peste 700 de persoane au absolvit in ultimii 3 ani. Blitz iti pune la dispozitie toate resursele necesare desfasurarii activitatii tale: clienti, know-how, baza de d
BLITZ NETWORK
![]() |
Consultant Vanzari - Vodafone Romania |
Descrierea jobului Recrutăm pentru că evoluăm!Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can ! Te inv
SC INSTORE POWER PROVIDER SRL
![]() |
Consultanti Vanzari (part Time) |
Candidatul ideal Esti o persoana sociabila, dinamica si dornica sa afle mereu ultimele noutati in materie de tehnologie?Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra de Consultanti Vanzari Electro-IT!Cautam #studenti/ #fete/ #baieti care sa isi puna la treaba pasiunea pentru comunicare si dorinta de a invata!Ne-ar placea sa:- Fii gata de treaba cat mai repede- Ai disponibilitate sa te implici in acest proiect pe o perioada indelungata- Ai experienta in campanii promotionale, proiecte de consultanta, vanzari sau lucrul cu publicul (reprezinta avantaj)- Ai examenul de bacalaureat promovatDescrierea jobului OraseBucuresti, Arad, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov, Ploiesti, Sibiu, Oradea, Tg. Mures, Iasi, Constanta, Suceava, Tg. JiuProgram part-time: Sambata - Duminica 13:00 – 19:00Plata: fixa + bonus de performantaCe vei face?-Vei interacționa cu clienții din magazinele partenere și le vei prezenta produsele promovate-Puterea de convingere te va ajuta să îndeplinești targetul lunar de
SMARTPOINT CONSULTING SRL
![]() |
Consultant Servicii Ssm-su / Account Manager |
Candidatul ideal Noi suntem Seatbelt. O companie înfiinţată în 2011 din dorinţa de a aduce domeniul de protecţia muncii într-o nouă eră.Cu noi, angajaţii sunt protejaţi, iar angajatorii relaxaţi pentru ca suntem Profesionişti, Super inovativi in domeniu SSM-SU, Flexibili organizaţiilor cu care lucrăm si Nebuni de eficienţi.Ne largim echipa de consultanți constant de 11 ani și suntem entuziaști de aceasta, vino alături de noi să facem împreună o lume mai sigură!Dacă ești o persoană comunicativă, cu experiență de teren și relații cu clienții în domeniul SSM SU, dornică să invețe lucruri noi permanent, care are permis auto, lucrează bine în echipă și are energia să ducă lucrurile la bun sfârșit, ești candidatul ideal să faci parte din echipa SEATBELT CONSULTING.Descrierea jobului Ce vei face:Vei asigura relația directa pe teren cu clienții din portofoliul alocat pentru:- Planificarea și efectuarea instruirilor la angajare și periodice în romană sau limba engleză.- Realizarea auditurilor i
SEATBELT CONSULTING
![]() |
Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord - Vest |
Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Descrierea jobului Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te al
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:361 |
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
Orange SA - Groupe Orange
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 32 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: