Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Spitalul Județean de Urgență Pitești, Județul Argeș, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de economist, gradul II.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau
Instituii judeene
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Cerinte:- Studiile Superioare sunt obligatorii;- Experienta in domeniul Consultantei/ Bancar (persoane juridice) minim 3 ani experienta;- Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer (persoanele selectate dupa interviu vor sustine o proba practica);- Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii;- Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional;- Sa fie bine organizat/a pentru obtinerea unei bune productivitati;- Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara;- Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje:- Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie;- Cunostinte privind realizare analiza financiara;Descrierea jobului Cateva dintre responsabilitatile job-ului sunt:- Sa scrie/depuna/raspunda la clarificari/impleme
FORUM PROIECT INVEST
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Biotehnologii în Horticultură Ștefănești-Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, de:Cercetător științific – 2 posturi.Muncitor calificat -1 post.Economist – 1 post.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de
Instituii naionale
Cerințe: Studii superioare economice; Experiență în domeniul financiar-contabil minimum 1 an; Capacitate de analiză și sinteză; Utilizator mediu al limbii engleze; Utilizare Microsoft Office la nivel mediu; Cunoștințe de bază de operare și raportare SAP (constituie un avantaj); Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar contabil. Responsabilități: Suport pentru intocmirea listelor de plati saptamanale; Intocmirea de situatii privind fluxurile de numerar pe termen scurt si mediu; Verificarea inregistrarilor contabile si asigurarea acuratetei soldurilor contabile; Analiza si punctajul fiselor de cont; Alocarea incasarilor pe fisele clientilor si asigurarea de suport la punctajul acestora; Intocmirea de rapoarte de analiza la cererea superiorului.
Yildiz Entegre Romania
CERINTE - Studii superioare in domeniul economic; - Experienta de minim 5 ani intr-o functie de Director Economic/Contabil Sef; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Abilitati de organizare si conducere; - Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, e-mail, pachet Office, altele; - Initiativa, responsabilitate, discretie, atentie deosebita la detalii; - Respectarea termenelor limita; DESCRIEREA JOBULUI - Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii; - Urmareste inregistrarea corecta a documentelor; - Intretine relatia cu autoritatile de control si taxe; - Gestioneaza situatiile de criza in managementul financiar; - Intocmire balanta, bilant si depunerea declaratiilor fiscal; - Alte activitati specifice postului. SALARIU MOTIVANT!
LAS VEGAS GAMES FUN
Gaseste curajul de a-ti urma inima si intuitia. Cumva, ele stiu deja ceea ce iti doresti cu adevarat sa devii. Restul este pe plan secund" - Steve Jobs - CONSULTANT FINANCIAR Esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri? Doresti sa te dezvolti dupa modelul oamenilor de succes? Compania recruteaza si selecteaza Consultanti Financiari! Cei selectionati vor deveni profesionisti in asigurari printr-un program dedicat de training, coaching si mentoring.
GR
COMPANIE MULTINATIONALA recurteaza consultant financiar Asigurari. ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE Daca: 1 Ambitia 2 Capacitatea de comunicare 3 spirit anteprenorial 4 Talentul de negociator 5 Empatia, orietntarea catre rezulatate si pasiunea pentru munca in vanzari...se numara printre atuurile tale ....VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! iti oferim posibilitatea de castiga cat iti doresti si de a-ti maximiza constant veniturile , sa-ti faci programul asa cum doresti tu!! Dorim in schimb seriozitate ,respectfata de clientisi o permanenta dorinta de a obtine rezultate. Te recunosti in aceasta descriere ? Atunci locul tau este alaturi de noi Trimite -ne CV tau pe adresa CE ITI OFERIM ? - vENITURI CORESPUNZATOARE RESPONSABILITATILOR SI FUNCTIEI -BONUSURI DE PERFORMANTA TRIMESTIAL SI ANUAL - PARTICIPAREA IN PROGRAMUL DE TARAINING PLATIT DE COMPANIE - OPORTUNITATEA DE A LUCRA INTR O COMPANIE MULTINATIONALA IN CARE TE POTI DEZVOLTA PERSOANAL SI PROFESIONAL ! Publi24_*****8
GR
MB CZECH IMPORT LOGISTIC angajează CONTABIL JUNIOR RESPONSABILITĂȚI: - înregistrarea documentelor financiar-contabile; - întocmirea diverselor situații contabile si rapoarte solicitate; - implicarea activă în procesul de audit intern; - sprijinirea contabilului senior în activitățile specifice domeniului financiar. CERINȚE: - Studii superioare finalizate in domeniul economic; - Experienta de minim 6 luni în domeniu; - Abilități de organizare și planificare/ prioritizare; - Atenție la detalii si responsabilitate; - Dorința de dezvoltare si perfecționare in domeniul financiar-contabil; - Cunoa terea unui program de contabilitate i gestiune. Program: 09:00 - 17:00 Mai multe detalii la numărul de telefon: / E-mail:
MB CZECH IMPORT LOGISTIC
Candidatul Ideal Absolvent de studii medii/ superioare Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar sau in domeniul bancar constituie un avantaj; DESCRIEREA JOBULUI Efectueaza operatiuni de schimb valutar si transfer de bani Se asigura TRAINING REMUNERAT Se asigura SUPORT PERMANENT DE LA SEDIU Respecta si aplica procedurile societatii si politica marketing
PAVONE S.​R.​L.​
Consilier credite ,ambitios,motivat, organizat ,sociabil.
Banca
Suntem unii dintre jucătorii de top de pe piața financiară non-bancară din România ce și-a început activitatea acum 12 ani în Bulgaria, dezvoltând cu succes business-ul la nivel internațional. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. În prezent, ne mărim echipa și căutăm colegi/colege pentru poziția de Consultant de credite pentru Pitești. Indiferent de vârstă, specializare sau experiență, dacă ai un spirit independent, știi să lucrezi singur, dar și în echipa și îți place să câștigi pe măsura eforturilor, ALATURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie să faci pentru a deveni consultant în cadrul companiei noastre: * Sună la sau trimite CV-ul pe e-mail De ce să devii consultant de Credit? * ai un job stabil și salariu motivant * beneficiezi de credite în condiții exclusive, avantajoase * participi la programul gratuit de training în vânzări *posibilitatea de a lucra fie cu contract de m
Credite Pitesti
COMPANIE MULTINATIONALA recurteaza consultant financiar Asigurari. ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE Daca: 1 Ambitia 2 Capacitatea de comunicare 3 spirit anteprenorial 4 Talentul de negociator 5 Empatia, orietntarea catre rezulatate si pasiunea pentru munca in vanzari...se numara printre atuurile tale ....VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! iti oferim posibilitatea de castiga cat iti doresti si de a-ti maximiza constant veniturile , sa-ti faci programul asa cum doresti tu!! Dorim in schimb seriozitate ,respectfata de clientisi o permanenta dorinta de a obtine rezultate. Te recunosti in aceasta descriere ? Atunci locul tau este alaturi de noi Trimite -ne CV tau pe adresa CE ITI OFERIM ? - vENITURI CORESPUNZATOARE RESPONSABILITATILOR SI FUNCTIEI -BONUSURI DE PERFORMANTA TRIMESTIAL SI ANUAL - PARTICIPAREA IN PROGRAMUL DE TARAINING PLATIT DE COMPANIE - OPORTUNITATEA DE A LUCRA INTR O COMPANIE MULTINATIONALA IN CARE TE POTI DEZVOLTA PERSOANAL SI PROFESIONAL !
GRAWE ROMANIA
Căutăm coleg/colegă pt. locatiile noastre din Pitesti și Mioveni. 2 posturi disponibile: consultant vanzari, respectiv tehnician service (telefoane, tablete, laptop). Experienta constituie un real avantaj, însă suntem dispusi sa angajam si persoane ce sunt pasionate si vor sa faca o cariera in acest domeniu. Avem 10ani experienta in domeniul reparatiilor si serviciilor Gsm, cautam persoane serioase ce vor un loc de munca stabil oferind un pachet salarial motivant. Asteptam CV-urile voastre si pe nr.
Service GSM
Euro Tehno Group Distribuitor Autorizat Volkswagen Recrutează în vederea angajării, pentru Service-ul din Pitești, personal casierie - facturare Cerințe: Experiența într-un post similar minim 2 ani Capabil să lucreze în echipă
Euro Tehno Group
Profesional New Consult caută TRAINER pentru sustinere cursuri de formare profesională in domeniul de INFRUMUSETARE - CURS COSMETICA CONDIȚII: - experienta relevanta in domeniu; - cunostinte teoretice si practice, temeinice; - excelenta capacitate de exprimare si transmitere informatii. Ti-am trezit interesul? Trimite un CV la: Telefon: Știi alte persoane interesate de o colaborare cu noi? Distribuie acest anunț! ÎȚI MULȚUMIM!
Profesional New Consult
Cerințe: Studii: Scoala profesionala sau Liceul. (pentru operatori productie) Studii liceale /profesionale , chimie industriala/chimie fizica /laborant chimist industrie (pentru operatori chimisti) Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi. Beneficii: Salariu motivant; Tichete de masa 20 lei/zi; Bonus de prezenta; Transport asigurat gratuit; Prime de Sarbatori si Vacanta.
SC Yildiz Entegre Romania
Angajam pentru unul din clienti OPERATORI PRODUCTIE în Arad (cazare gratuită) SE LUCREAZA PE SCAUN SAU IN PICIOARE Program de lucru:2 schimburi cu disponibilitate pentru 3. sch I 06:00-14:30, sch II 14:30- 23:00, sch III 23:00-06:00. Cerințe: - Disponibilitate de lucru în 3 schimburi - Stabilitate la locurile de muncă anterioare - Minim 8 clase - De preferat disponibilitate pentru delegație în Germania/Cehia pentru 8 săptămâni Pachet salarial: - Salariul brut de încadrare 2.800 lei brut, primele 3 luni - Bonus de prezență -> 15 lei brut/zi x 21= 315 lei brut - Bonus de excelență 400 lei brut; - Bonus de performanță: între 300-500 lei brut - Spor de noapte 50%; - Al-13-lea salar acordat in 2 transe: iulie și decembrie; - Tichete de masa în valoare de 20 lei/ zi lucrată - Asigurare medicală Pe perioada deplasării în delegație (8 săptămâni) se oferă: - Salariul brut de 7543 brut (4413 net/lună) - Diurnă de 16 euro/zi calendaristică (aprox 480 euro/lună = aprox 2300 lei/lună) -Venitul l
LGD Recruitment
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.