Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Campina

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Campina

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Campina si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Daca:- esti pasionat/a de cifre si esti absolvent/a in domeniul economic, preferabil Contabilitate si Informatica de Gestiune;- iti place lucrul în echipă şi de asemena poti lucra individual;- te adaptezi uşor în funcţie de situaţie şi esti deschis/a către noi idei şi persoane;- iti place să muncesti şi esti dispus/ă să investesti timp şi efort pentru ati realiza obiectivele;- esti capabil/ă sa identifici o problemă existentă/potenţială şi sa găsesti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte;- ai cunostinte avansate de utilizare PC - pachetul Office, experienta de lucru cu programe ERP;- ai domiciliul in Campina sau in localitatile limitrofe.Atunci firma noastra este locul potrivit pentru tine!Descrierea jobului - intocmeste evidenta contabila la statiile de carburanti si restaurant : inregistrare documente aprovizionare, casa , banca, venituri-cheltuieli, terti, incarcare -descarcare gestiune marfuri,- tine evidenta clientilor si furnizorilor de combustibil s
NEPTUN
Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil, cu sau fara experienta;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competitiv, prime in
WURTH ROMANIA
Candidatul ideal Echipa STIZO INDUSTRIAL SERVICES se mărește !Ne dorim alături de noi o persoană cu foarte bune abilități de comunicare, cu studii economice, cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate, Excel și limba engleza pentru postul de ECONOMIST.Sunt necesari minim 4 ani în departamentul de contabilitate și experiența de lucru cu ERP.Descrierea jobului Capacitatea de sinteză, analiză și abilități privind lucrul în echipă și individual sunt dorite pentru a : Asigura contabilitatea furnizorilor de bunuri și servicii Asigura contabilitatea clienților din serviciile prestate Asigura contabilitatea operațiunilor bancare Efectua punctaje periodice cu furnizorii și clienții Verifica alocare pe centre de cost a înregistrărilor contabile Întocmi jurnalele de TVA Se asigura de primirea, operarea în contabilitate și arhivarea tuturor documentelor Întocmi diverse rapoarte contabile Asigura suport contabilului șef la întocmirea situațiilor financiare Asigura suport Directorului financi
STIZO INDUSTRIAL SERVICES
Candidatul ideal Operator masini de ambalatAbsolvent studii medii / școală profesionalăExperiență dovedită într-o poziție similară, în domeniul producțieiCunoștințe despre operarea și întreținerea utilajelorPersoană responsabilă, organizată, serioasăCapacitate de învațare rapidă, atenție la detaliiBune abilități de comunicare și relaționare în echipăOperează, menține în stare de funcționare și monitorizează echipamentele în zona de ambalareCunoaște, respectă și aplică procedurile și instrucțiunile de lucru pentru folosirea mașinilor și echipamentelor care se află în aria de responsabilitate: pornire, închidere, schimbare format, funcționare normală, opriri normale sau forțate, mentenananță autonomăUrmează procedurile și instrucțiunile de igienizare valabile pentru zona in care își desfasoară activitateaDetectează posibile neconformități la echipamentele din zona de ambalare, pregătește utilajul (linia de ambalat) pentru intervenție și împreună cu dep. Mentenanță, participă la intervenț
UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal - Experienta in lucrul cu CNC-uri (strung) Fanuk – minim 3 ani;- Seriozitate si atentie la detalii;- Cunostinte de desen tehnic;- Disponibilitate pentru munca in 2 schimburi;- Experienta in utilizarea de dispozitive de control si masurare.Descrierea jobului - Asigurarea locului de munca cu materiale, semifabricate, SDV-uri, in conformitate cu tehnologia de fabricatie;- Transportul, manipularea si depozitarea materialelor, semifabricatelor si S.D.V-urilor pe tipuri, dupa destinatia tehnologica si in conformitate cu procedurile interne;- Executia pieselor conform planificarii, pe masina de care raspunde;- Interpretarea desenului tehnic si verificarea pieselor executate (autocontrol);- Verificarea si intretinerea sculelor necesare prelucrarii pieselor;- Supravegherea functionarii masinii;- Executarea pieselor conform documentatiei interne;- Efectuarea zilnica si mentinerea curateniei la locul de munca.SE OFERA:- Salariu motivant- Tichete de masa- Transport decontat integr
TOFER EUROPE SOLUTIONS
Candidatul ideal - Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi sau in ture de 12 ore ;- Minim studii medii;- Experienta de lucru in Productie;Descrierea jobului - Pregateste piesele/ componentele/ dispozitivele necesare montarii, respectand documentatia tehnica si procedurile de lucru;- Pregateste piesele/componentele in vederea asamblarii conform tehnologiei de executie si succesiunii operatiilor;- Inspecteaza vizual piesele/componentele in vederea depistarii defectelor de conformitate inainte de montarea pe subansamble;- Monteaza piesele pe subansamble conform procesului tehnologic, folosind scule/ dispozitive specifice operatiilor prevazute in fisa tehnologica si respectand cerintele de calitate impuse.Beneficii :- Contract perioada nedeterminata ;- Salariu atractiv ;- Tichete de masa ;- Bonusuri de performanta ;- Transport asigurat / decontat ;
ROQUET EASTERN EUROPE
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal Candidatul idealS.C. GEFIL S.A. angajeaza Expert Contabil / Economist in vederea unei colaborari pe termen lung, care sa genereze stabilitate si prosperitate pentru ambele parti.Iti doresti un job in cadrul departamentului economic, intr-o companie consolidata pe piata, cu un program lejer, un regim flexibil si castiguri atractive?Atunci sa-ti enumeram ce ne-am dori noi cel mai mult:Descrierea jobuluiSa ai studii finalizate in domeniul economic;Sa iti placa contabilitatea si tangentialele ei;Sa fii o persoana ordonata si organizata (atat in ceea ce priveste timpul, cat si documentele);Sa fii dispus(a) sa inveti si sa ai capacitatea de adaptare la schimbarile constante de sistem (ne referim aici la Codul Fiscal);Sa abordezi problemele cu rabdare si optimism, deoarece pentru orice exista o solutie;Sa fii atent(a) la detalii pentru a avea “farmacie” in proportie de minim 90%, dar sa nu te pierzi in ele inutil, deoarece 100% este doar pentru Dumnezeu sau profesor, dupa pre
GEFIL
Candidatul ideal Angajez deservent buldoexcavator.Cerinte: Permis categoria C; Experienta similara; Posibilitate program prelungit si periodic lucru in weekend; Fara abateri de circulatie; Seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Exploatare in parametrii optimi ai echipamentului; Pastrarea echipamentului in conditii optime; Avertizare conducere santier cand se ating numarul de ore de functionare in vederea efectuarii lucrarilor de mentenanta; Avertizarea personalului superior cand apar defecte ale utilajului; Efectueaza constant si corect intretinerea zilnica a autovehiculului; Transporta materialele cu grija astfel incat sa nu le deterioreze.Activitatea se desfasoara in santier - Ploiesti.Beneficii: ​Salariul este cuprins intre 5000 - 5500 RON; Se lucreaza si sambata program scurt; Contract de munca.
AMENCO COMPANY
Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar bancar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank isi mareste echipa si cauta persoane proactive, dornice de dezvoltare pesonala si profesionala. Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti conduci propria afacere intr-o relatie de parteneriat cu Raiffeisen Bank, te invitam sa iti depui candidatura pentru rolul de Consultant Financiar.Cerințe:• Abilitați excelente dе vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului;• Abilitați excelente dе comunicare si relaționare;• Spirit dе echipă, dinamism, flexibilitate;• Acuratețe și atenție la detalii;• Perseverență în atingerea obiectivelor;• Disponibilitate colaborare în regim SRL / PFA /IIDescrierea jobului Descrierea jobului:• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Promovarea ofertelor
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare finalizate;Cunostinte temeinice de Operare PC. Nivel avansat Excel 2019;Dexteritate si Viteza de Operare PC;Experienta in lucrul cu baze de date;Constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane/financiar - contabil;Abilitati de comunicare, organizare, coordonare, atentie distributiva, gandire practica;Abilitati de organizare si prioritizare in vederea respectarii termenelor limita;Rezistenta la stres;Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate, responsabilitate si corectitudine;Disponibilitate de a invata continuu;Domiciliu stabil in Ploiesti. Descrierea jobului Oferta:Conditii superioare de lucru: dotari tehnice adecvate derularii activitatii, mediu de lucru tanar si dinamic;Pachet salarial atractiv include tichete de masa si asigurare de sănătate.Toti candidatii care se potrivesc cu cerintele de mai sus sunt invitati sa aplice on-line.Vom contacta doar candidatii potriviti pentru aceasta pozitie.Persoanele selectat
MAXYGO BROKER DE ASIGURARE
Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai: • Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora; • Abilitati excelente dе comunicare si relationare; • Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta; • Acuratete si atentie la detalii; • Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei
CREDIT CARD BROKER
Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete. La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la niv
eMAG
Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic;1-5 ani experienta intr-un rol similar;Cunoasterea programelor Saga si Revisal;Foarte bune abilitati de organizare si planificare.Descrierea jobului Verifica facturile de furnizori si clienti, le inregistreaza in contabilitate, intocmeste facturi catre clienti si inregistreaza extrasele de cont in contabilitate;Va intocmi situatiile financiare solicitate pentru companiile atribuite;Va intocmi jurnalele de vanzari-cumparari si balanta de verificare, va intocmi declaratiile fiscale (100,300,390,394) conform legislatiei in vigoare;Verifica acuratetea soldurilor conturilor de bilant si a inregistrarilor in Contul de Profit si Pierdere;Gestioneaza dosarele de personal ale angajatilor.
ONE COMPLETE CONSTRUCT
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Descrierea jobului Client Description:Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru. Îți dorești un loc de muncă lipsit de monotonie? Vrei să găsești mixul perfect între munca de teren și interacțiunea cu oamenii?Dacă ești o persoană deschisă și sociabilă, atunci jobul acesta este pentru tine!Adecco Resurse Umane își mărește echipa, cu un Consultant în recutare in Ploiesti. Responsibilities:Campanii zilnice de promovare a locurilor de muncă; Relaționare optimă cu clienții, candidatii și alte instituții teritoriale; Realizarea interviurilor, selectarea candidaților optimi pentru proiectele în desfășurare. Oferirea feedback-ului tuturor candidatilor implicati, dupa finalizarea procesului de
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal - Abilitati de comunicare: voce placuta, discurs clar, putere de convingere, ascultare activa, prezenta agreabila, capacitatea de a comunica.- Proactivitate, adaptabilitate, automotivare, ambitie.- Orientare catre client si rezultate;- Permis de conducere categoria B- Experienta in domeniile vanzarilor business constituie un avanataj;Descrierea jobului - Prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare;- Oferirea de solutii adaptate nevoilor clientilor- Negocierea si semnarea contractelor;- Acordarea de asistenta si asigurarea consultantei clientilor din portofoliu, atat inainte cat si dupa incheierea procesului de vanzare.Beneficii:- Salariul este reprezentat dintr-o parte fixa si una variabilia, in functie de performanta;- Programe de training profesional si suport constant pe parcursul desfasurarii activitatii;- Un mediu de lucru placut intr-o companie tanara, in plina dezvoltare, constituita si
GALAXY TELECOM
Spitalul Municipal Ploiești, județul Prahova, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist I A, în cadrul Compartimentului financiar-contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplineșt
Instituii locale
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.