Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Caracal

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Caracal

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Caracal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Caracal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil-sef


Candidatul ideal Profil candidat: Studii superioare in domeniul economic; Experienta dе minim 5 ani in domeniul financiar – contabil (min. 2 ani intr-o pozitie de coordonare); Cunostinte de contabilitate de productie; Experienta in utilizarea unui ERP (preferabil Charisma); Excel nivel mediu-avansat; Atitudine asertiva dar ferma; Gandire analitica, sa poata face conexiuni logice intre datele de care dispune; Atentie la detalii, atenţie concentrată şi distributiva; Persoana extrem de organizata, capabila sa respecte termenele limita; Integritate, simt al responsabilitatii de nivel ridicat; Comportament etic, onestitate;Orientare catre rezultate;Descrierea jobului Responsabilitati principale: Coordoneaza si conduce activitatea departamentului de contabilitate si se asigura ca toate standardele sunt urmate corect; Verifica tranzactiile economice si balanta contabila inainte de inchiderea lunara; Verifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si or
MALINA LUX

Operator La Prelucrarea Cauciucului


Ocupatia: Operator La Prelucrarea Cauciucului,Angajator: Mitpan Rubber S.r.l.,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Gimnazial-scoala Generala,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Caracal
Mitpan Rubber S.​r.​l.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica


Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Gestiunea Economica,Angajator: Bekaert Slatina Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Slatina
Bekaert Slatina Srl

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica


Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Gestiunea Economica,Angajator: Bekaert Slatina Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Slatina
Bekaert Slatina Srl

Operator Pariuri Sportive /​ Casier


Candidatul ideal Operator pariuri sportive / Casier#winnerDescrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Bonuri de masa in valoare de 30lei/zi- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru fl
DREAM BETTING

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Consultant Vanzari Intr-o Companie Financiara Internationala


Candidatul ideal Începe-ți cariera în București, intr-o companie financiara internationala.Aceasta pozitie presupune mutarea in Bucuresti.Dacă pentru tine sunt importante următoarele: A avea un loc de muncă fiabil – stabil, care să plătească bine și la timp; Fericirea la locul de muncă – Premiul de „cel mai bun angajator al Europei” este votat, acordat și validat de tine și de colegii din Echipa Tavex; Antrenamentul introductiv individual complet; Aprecierea clienților și a colegilor pentru statutul de Profesionist Bine Instruit; Să faci parte dintr-o echipă de Persoane Super Cool.Suntem în căutarea unui Reprezentant al Serviciului Clienți pentru biroul nostru care:… este bun cu numere. Înmulțește 17 * 18 cu inima;… este „logic”. Dacă nu îi poți explica ceva bunicii tale, înseamnă că nu ai înțeles suficient de bine acel ceva;… este gata mereu să ajute orice coleg sau client;… este o persoană responsabilă care își ține promisiunile;… vrea să fie constant mai bun și se trezește în fiecar
TAVEX GOLD

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Relationship Manager Sme - Ing Office Slatina


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank

Relationship Manager Mcse - Ing Office Slatina


Candidatul ideal Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Ce faci de fapt ca Relationship Manager MCSE ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul MCSE; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te aste
ING Bank

Consultant Vanzari Peugeot,​ Opel,​ Citroen


Candidatul ideal Cerinte:- Atitudine pozitiva, constructiva, spirit de echipa;- Bune abilitati de ascultare si comunicare interpersonale;- Studii superioare;- Cunostinte de MS Word, Excel, Outlook si Internet Explorer;- Permis de conducere categoria B;- Carismatic;- Sociabil;- Devotat firmei;- Perseverent;- Prezentabil;- Disponibilitate deplasare;Descrierea jobului Este locul in care te vei dezvolta pe plan profesional si personal.Responsabilitati:- prezentarea masinilor, ofertare, negocierea pretului;- participare la expozitii de masini;- coordonarea stocului si vanzarilor de masini;- mentinerea clientilor din portofoliu si marirea portofoliului, cu clienti noi;- trimiterea raportarilor, solicitate de conducere firmeBeneficii:- masina de serviciu, care se schimba la maxim 3 luni;- laptop , smartphone;- mediu de lucru modern intr-o echipa tanara;- training-uri de specialitate;- pachet salarial atractiv in functie de performanta: Salariu fix + Bonuri de masa+ Comisioane pentru fiecare m
PLUSAUTO

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Hr Recruitment Consultant


Candidatul ideal Are you looking for your next career step? Would you like working in a hybrid environment, having flexible working hours (activity start between 8 - 10 AM), while interacting with people and finding the best career opportunities for them?If your answer is Yes, then we have a great role in the field of HR for you! As an HR Recruitment Consultant at Randstad Romania, You will be part of a dynamic team with enthusiastic and professional people guided by a "Can Do" attitude.You’ll work closely with the Team Leader & your colleagues in order to understand the requirements of the roles and to design a recruitment strategy.Descrierea jobului What will you do: Managing the full-cycle of the recruitment process for a variety of roles Identifying talents for open roles using multiple channels Develop sourcing strategies for open roles, build relevant and diverse pipelines for future hiring needs Posting job ads, checking applications forms and selecting suitable candidates for c
RANDSTAD ROMANIA SRL

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:349


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Operator Pc


Candidatul ideal Angajam operator PC de preferinta cu experienta in domeniu contabilitatii primare, introducerii datelor.. Experienta pachet Microsoft Office constituie un avantaj.Descrierea jobului Angajam operator PC intr-un magazin cu materiale de constructii si finisaje, obligatoriu studii medii si cunostinte operare Excel. Binenteles, experienta in domeniu constituie un real avantaj. Se ofera conditii bune de munca, contract pe perioada nedeterminata, salariu atractiv si bonuri de masa.
TRODAT DRAG CONSTRUCT SRL

Operator Prelucrare,​ Analiza Si Interpretare Date


Candidatul ideal - Minim studii medii- Experienta pe o pozitie similara – minim 1 an (constituie avantaj)- Cunoasterea programului SAP constituie un avantaj.- Cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);- Capacitate de analiză şi sinteză;- Capacitate de adaptare;- Spirit de echipă;- Atentie deosebita la detalii, responsabilitate, seriozitateDescrierea jobului - Facturare si urmarire documente- Analiza si interpretarea datelor de vanzari- Construirea de rapoarte personalizate pentru echipa proprie si furnizori si actualizarea lor- Analiza gestionarii bugetelor de catre echipele de vanzariBeneficii:- Pachet salarial atractiv (salariu fix + tichete masa + bonusuri performanta)- Posibilitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii cu renume
DRIM DANIEL DISTRIBUŢIE FMCG

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Sud – Vest


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi.Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături e
INSTORE POWER PROVIDER

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Absolvent studii economice ( de preferinta, sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune) ;- Experienta minim 3 ani in domeniul activitatii financiar-contabil, constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune- Cunoastere operare PC - MS Office -nivel avansat- Cunoasterea programului de contabilitate charisma constituie un avantaj- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;- Capacitate de organizari si planificare- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;- Excelente abilitati de comunicare;Descrierea jobului- Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie;- Emitere facturi catre clienti.- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil.
INPROCONSA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.