20 Locuri de Munca Economist in Dej
20 Locuri de Munca Economist in Dej
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Dej si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Dej si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Compania AX PERPETUUM se afla in pozitia fericita de a angaja un EconomistCerinţele de baza:Studii de specialitate: studii superioare economice finalizateCunoasterea legislatiei financiar-contabileAbilitatea de a utiliza Microsoft Office la un nivel mediuCapacitate de organizare și prioritizare a activităților cu respectarea termenelor limităProfilul candidatului:Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua.Capacitatea de abordare sistemica si organizata a activitatilor cu atentie distributiva si capacitatea de lucru in echipaAtenție deosebita la detalii și abilitați excelente de analizaFoarte bune cunostinte PC (in special Excel)Constituie avantaj cunoasterea sistemelor informatice contabileDescrierea jobului Descrierea job-ului: Inregistrarea facturilor de achizitii servicii interne/externe si repartizarea acestora pe centre de cost (divizii/proiecte) si a cheltuielilor inregistrate in avans Inregistrarea si verificarea operatiunilor referitoare la mi
AX PERPETUUM IMPEX SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii superioare în domeniul economic, cu licență; Cunoștințe avansate de Microsoft Excel și experiență cu Google Analytics pot fi de real folos; Ne așteptăm să ai spirit de echipă, să fii dinamic/ă, ordonat/ă, să păstrezi confidențialitatea și să vii cu optimism.Competenţele pe care am dori să le deții: Comunicare în mediul business; Muncă în echipă; Managementul eficient al timpului/al agendei zilnice; Este importantă capacitatea de analiză și sinteză, orientarea spre detalii, mediculozitatea; Proactivitate, inovație.Descrierea jobului Locaţia: Sediul companiei Farmec – Birou Neîncasate, Cluj-Napoca.Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 3 ani experienţă în domeniul economic (contabilitate generală, controlling financiar, analiză economic-financiară, bugetare);Program de lucru: 8 ore/zi, de luni până vineriScopul postului:Gestionarea încasărilor, compensărilor şi neîncasatelor pe reţele supermarketuri (Metro, Remark
FARMEC SA
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Economist in Cluj-Napoca- Studii superioare economice definitivate;- Minim 5 ani experienta in domeniul contabil;- Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Experienta contabila in productie constituie un plus;- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word.- Bun comunicator cu abilități de relaționare și lucru în echipă- Echilibrat si încrezător- Organizat și punctual- Capacitate de concentare și atenție la detalii- Cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație internațională;- Conduită respectabilă- O bună cunoaștere a noilor tehnologii și a mijloacelor moderne de comunicare;- Dornic de a învăța lucruri noi și a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Permis de conducereDescrierea jobului - Conduce contabilitatea societatii de la nivel de documente primare pana la nivel de bilant.- Intocmeste deconturile de cheltuieli in functie de necesitati.- Inregistraza facturile de cheltuieli si servicii- Urmareste fluxul
WOOD STRUCTURE SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Persoana descurcareata, serioasa si corecta; Abilitati de gestionare a datelor, de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica; Atentie la detalii, capacitate de organizare si gestionare a timpului; Comunică bine cu colegii și cu partenerii organizației;Descrierea jobului Gestionarea si monitorizarea fluxului de numerar; Raspunde de relatia cu furnizorii / clientii / subantreprenori / institutiile bancare; Efectuarea platilor / emiterea instrumentelor de plata catre furnizori si corelarea lor cu incasarile; Verifica acuratetea alocarii cheltuielilor pe centre de cost; Verificarea corectitudinii și realității datelor înscrise în documentele financiar-contabile; Verifica deconturile si coreleaza cheltuielile; Intocmeste rapoarte pentru lucrari; Acorda suport colegilor de pe santier; Verifica, coordonează si organizează activitatea la punctul de lucru; Furnizează informații financiare clare și fiabile, ajutând la luarea unor decizii impreuna cu manag
CECONI GROUP S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal -Experiență pe un post similar de minim 5 ani- Cunoștințe de operare calculator si utilizarea internetului- Cunoștințe operare program SAGA si WiZROM- constituie avantaj- Abilități de comunicare si lucru în echipaDescrierea jobului - Elaborarea de rapoarte interne solicitate de catre management- Mentinerea relatiei cu clientii / furnizorii si raspunderea prompta la toate solicitarile acestora- Introducerea documentelor contabile in programul de contabilitate SAGA SI WIZROM- Verificarea corectitudinii si legalitatii intocmirii documentelor fiscale cu care se lucreaza- Verificarea lunara a tuturor inregistrarilor contabile- Intocmirea si verificarea tuturor registrelor contabile relevante ( de ex: registru jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala, registru de casa etc)- Indosarierea documentelor operate si arhivarea acestora- Intocmire deconturi interne/externe - Întocmirea balantei de verificare, constituie avantaj- Analiza balantei contabile si asigurarea compon
PRODFER CONSTRUCT S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Persoană cu spirit de echipă, disciplinată, cu bune aptitudini de comunicare, meticulozitate, atenţie la detalii, cu spirit practic, implicare şi iniţiativă, cu rezistenţă la stress, cunoştinţe de MS Office şi program de contabilitate-gestiune WinMentor.Studii superioare finalizate în domeniul economic.Descrierea jobului Asigură respectarea legislaţiei fiscale la nivel de societate şi este la curent cu toate noutăţile legislative din domeniu; Coordonează activitatea departamentului administrativ (contabilitate, gestiune, facturare, achiziţii) sub îndrumarea directorului economic; Efectuează evidenţa contabilă primară şi generală; Întocmeşte declaraţii şi raportări financiare şi le depune în conformitate cu legile în vigoare; Organizează şi coordonează circulaţia documentelor din departament; Răspunde de relaţia cu banca, trezoreria, administraţia financiară şi cu alte instituţii publice din aria sa de activitate; Întocmeşte situaţii referitoare la resursele umane ale s
MEDIMPACT SRL
![]() |
Angajam Economist |
Candidatul ideal Compania AX PERPETUUM se afla in pozitia fericita de a angaja un EconomistCerinţele de baza:Studii de specialitate: studii superioare economice finalizateCunoasterea legislatiei financiar-contabileAbilitatea de a utiliza Microsoft Office la un nivel mediuCapacitate de organizare și prioritizare a activităților cu respectarea termenelor limităProfilul candidatului:Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua.Capacitatea de abordare sistemica si organizata a activitatilor cu atentie distributiva si capacitatea de lucru in echipaAtenție deosebita la detalii și abilitați excelente de analizaFoarte bune cunostinte PC (in special Excel)Constituie avantaj cunoasterea sistemelor informatice contabileDescrierea jobului Descrierea job-ului: Inregistrarea facturilor de achizitii servicii interne/externe si repartizarea acestora pe centre de cost (divizii/proiecte) si a cheltuielilor inregistrate in avans Inregistrarea si verificarea operatiunilor referitoare la mi
AX PERPETUUM IMPEX SRL
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Studii și abilități Studii superioare economice; Minim 2 ani de experiență în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe generale ale legislației în vigoare; Cunoștințe de operare MS Office; Cunoașterea utilizării unui software ERP reprezintă un avantaj; Cunoașterea limbii engleze – scris și vorbit; Deschis la învățare continuă și dezvoltare; Abilități de analiză și gândire critică; Bune abilități de comunicare;Descrierea jobului Sarcini și responsabilități Verificarea documentelor primite în fluxul de lucru intern și a sistemului ERP; Facturare conform practicilor interne; Verificarea și rezolvarea întrebărilor financiare din partea oaspeților și partenerilor; Verificarea periodică a situațiilor financiar-contabile a oaspeților și partenerilor; Suport pentru departamentul intern de customer service pe baza informațiilor financiare;Ce oferim Pachet salarial competitiv și beneficii extra; Evenimente pentru angajați (Team-building, petrecere de Crăciun și alte evenimente în
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal - studii superioare in domeniul financiar-contabil;- experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani;- experiență în programul de contabilitate WinMentor;- membru CECAR, reprezinta un avantaj;- cunostinte operare PC, MS Office (Excel, Word );- cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare, privind domeniul financiar-contabil;- corectitudine, tenacitate, seriozitate;- abilitati de planificare și bună organizare a sarcinilor de lucru;- bună capacitate de concentrare, atenție distributivă; interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete;- abilitatea de a lucra cu termene limita;- abilitati de organizare, conducere si control;- responsabilitate și interes fata de postul ocupat;- initiativă în dezvoltarea activității desfășurate;- dorință de îmbunătațire constantă a nivelului profesional;- simț practic, spirit de observație și inițiativă la problemele noi care apar;- excelente abilitati de comunicare necesare în relația cu superiorii;- spirit și abilitate de lucru în
ELECTROPLUS SRL
![]() |
Contabil Junior / Economist (glina) |
Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul financiar-contabil finalizate (Constituie avantaj);- Abilităţi foarte bune de organizare, planificare şi atenţie la detalii;- Experienta de lucru in WIZZ COUNT ERP / SAGA; (Constituie Avantaj);- Conostinte foarte bune de Excel/Word.- Bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva si initiativa;- Capacitate de asimilare rapida si respectarea termenelor limita;Descrierea jobului Birourile se afla in zona Popesti Leordeni/ Glina - Jud. Ilfov (Capat linie RATB 440 de la Piata Sudului)Responsabilitati:- Inregistrare documente pe conturi în softul de contabilitate (WIZZ COUNT) (facturi, bancă, casă, deconturi, etc);- Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;- Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora ;- Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;- Operarea zilnica a facturilor de la furnizori
MORAD FOODS S.R.L.
![]() |
Economist Contabil Marriott Cluj |
Candidatul ideal Economist Contabil Marriott ClujO persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune WINMENTOR (avantaj, Micros, Fidelio, Opera, KeepApp, Breeze)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similara-nivel avansat de limba engleza. Postul presupune raportare catre francizor.Cerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Mentinerea unei relatii de colaborare si comunicare continua cu colegii din departament dar si cu managerii punctelor de lucru;Mentinerea unei relatii de co
PRITAX INVEST SRL
![]() |
Ceconi Srl - Cluj-napoca, Angajeaza Economist |
Candidatul ideal - Persoana descurcareata, serioasa si corecta;- Abilitati de gestionare a datelor, de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica;- Atentie la detalii, capacitate de organizare si gestionare a timpului; - Comunică bine cu colegii și cu partenerii organizației; Descrierea jobului - Gestionarea si monitorizarea fluxului de numerar; - Raspunde de relatia cu furnizorii / clientii / subantreprenori / institutiile bancare;- Efectuarea platilor / emiterea instrumentelor de plata catre furnizori si corelarea lor cu incasarile;- Verifica acuratetea alocarii cheltuielilor pe centre de cost;- Verificarea corectitudinii și realității datelor înscrise în documentele financiar-contabile; - Verifica deconturile si coreleaza cheltuielile;- Intocmeste rapoarte pentru lucrari;- Acorda suport colegilor de pe santier;- Verifica, coordonează si organizează activitatea la punctul de lucru; - Furnizează informații financiare clare și fiabile, ajutând la luarea unor deci
CECONI GROUP S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare economice;- Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;- Limba engleza la nivel conversational;- Experienta de lucru si cunoasterea programului de contabilitate SAGA constituie un avantaj (minim 3 ani - contabilitate financiara si de gestiune);- Buna cunoastere a pachetului MS Office;- Capacitate ridicata pentru analiza, sinteza, planificare si prioritizare;- Meticulozitate, atentie la detalii, spirit analitic, acuratete si lucru eficient in echipa.Descrierea jobului Activitatea presupune tinerea evidentei contabile la societăți comerciale si PFA (optional).Responsаbilitati:- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;- Evidența extraselor bancare;- Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;- Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);- Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;- Menținerea relației cu
F L EUROCONT SRL
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Economist / Contabil Senior in Cluj-Napoca- Experienta relevanta in domeniul financiar - contabil (minimum 3-5 ani);- Cunostinte avansate de limba engleza;- Cunostinte avansate de Excel;- Cunostinte financiar-contabile;- Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor;- Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;- Cunostinte obligatorii in utilizarea programelor de contabilitate SAGA si WinMentor;- Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate si atentie la detalii;- Orientare catre rezultate, echipa si clientDescrierea jobului - Gestionarea unui portofoliu de client din domenii diverse (servicii, productie, comert etc)- Preluarea si inregistrarea documentelor primare de la client- Verificarea corectitudinii inregistrarilor efectuate (personal sau de catre alti colegi)- Informarea clientului cu privire la eventualele neconcordante, deficiente de intocmire, documente lipsa, documente de intocmit, documente de transmis suplimentar- Ve
STRATEGIC EXPERT ACCOUNTING SRL
![]() |
Director Economic/economist |
Candidatul ideal Pregătire profesională: Studii superioare cu diplomă de licență în unul din domeniul economic de specialitateCunoștințe minime necesare: să dețină cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și financiar-contabil; să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil să probeze o bună cunoaștere a conducerii contabilității computerizate;Abilități necesare: Experiență de lucru în implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă; Bune abilități de comunicare necesare muncii în echipă; Bune abilități de negociere și mediere, foarte bun comunicator; Bune abilități de planificare, organizare și coordonare; Bune abilități de analiză, sinteză, planificare și analiză strategică;Abilități decizionale: Abilități bune de operare pe calculator; Disponibilitatea de a efectua deplasări în interes de serviciu; Constituie un avantaj implicarea directă în elaborare de strategii / planuri strategice; Constituie
ASOCIATIA PENTRU DEZVOLTAREA TERITORIALA INTEGRATA VALEA JIULUI
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Economist / Contabil in Cluj-Napoca. Studii medii/superioare finalizate in domeniul economic; Cunostinte operare WinMentor (constituie avantaj); Cunostinte contabile,a legislatiei si a fiscalitatii teoretic si practic. Cunostinte operare Microsoft Office-nivel mediu; Experienta pe o pozitie similara (experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara) Spirit de observatie, dinamism, eficienta; Abilitati de organizare si planificare a activitatilor curente; Persoana punctuala, serioasa, responsabila.Descrierea jobului Primirea si verificarea documentelor justificative financiar-contabile, verificarea corectitudinii intocmirii acestor documente, si alocarea lor pe centre de cost; La finalul inregistrarii documentelor efectueaza verificari: compensari, note contabile, jurnalul de cumparari, jurnalul de vanzari; Cost control, urmarire bugete de cheltuieli; Realizarea de plati; Arhivarea documentelor justificative.Beneficii oferite: Salariu competitiv, in functie de experien
ULTRATECH INT SRL
![]() |
Economist/contabil |
Candidatul ideal Cerinte:Sa aiba abilitati bune de operare pe computer, pachetul (MS Office)Sa aiba cunostinte contabile si legislative la nivel cel putin mediuSa fie dispus sa invete, daca nu invata, nu creste.Sa fie responsabil, serios, riguros, organizat, atent la detalii….foarte atent.Sa fie descurcaret si persistent.Facultate sau liceu cu profil economic.Ce va intalni in cadrul companiei?Echipa tanara, colegi saritori/suport oferit noilor colegi din partea intregii echipe.Mediu de lucru placut, birou modern aflat intr-un open space, muzica in surdina.Alte detalii: Program de lucru: L-V, 07:00 – 15:30, o jumatate de ora pauza de masa inclusa, pentru servirea pranzului in regim catering.Descrierea jobului Activitati: Verifica, inregistreaza instrumentele de incasare emise de client si urmareste scadenta acestora; Emite facturi pentru bonificatiile lunare/trimestriale acordate clientilor; Inregistreaza in baza de date facturile primite de la furnizori defalcate in functie de centrul
Confidenţial
![]() |
Contabil / Economist |
Candidatul ideal Studii economice superioare finalizate.Experiență de minimum 2 ani în departamentul contabil;Cunoașterea operării pe calculator (Office 365: Excel, Word, Outlook, etc.)Cunoștințe de bază în contabilitate – nivel mediu (se lucrează în ERP);Experiență cu diferite sisteme financiare (Winmentor, Saga, SAP, ASIS, etc.)Cunoștințe temeinice de legislație din domeniu financiar contabil și resurse umane;Persoană atentă la detalii, care face conexiuni rapide, autodidact, ordonat;Spirit colegial, proactiv, obiectiv si autonom;Descrierea jobului Înregistrarea și operarea zilnica a tuturor documentelor financiar-contabile în sistemul ERP: Facturi achizitii servicii, mijloce fixe, obiecte de inventar, etc. Extrase de banca tranzatii curente si lucrul cu credite si facilitati financiare; Registrul de casa; Intocmirea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli; Inregistrarea cheltuielilor cu salariile, amortizare, cheltuieli in avans, diferentelor de curs valutar, alte spete;Menținer
TASTE OF ASIA S.R.L.
![]() |
Economist - Senior - Cu Experienta Min 3 Ani |
Candidatul ideal - Experiență relevantă în domeniul financiar - contabil (minimum 3-5 ani);- Cunoștințe avansate de limba engleză;- Cunoștințe avansate de Excel;- Cunoștințe financiar-contabile;- Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor;- Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;- Cunoștințe obligatorii în utilizarea programelor de contabilitate SAGA și WinMentor;- Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate și atenție la detalii;- Orientare către rezultate, echipă și clientDescrierea jobului - Gestionarea unui portofoliu de client din domenii diverse (servicii, productie, comert etc)- Preluarea si inregistrarea documentelor primare de la client- Verificarea corectitudinii înregistrărilor efectuate (personal sau de catre alti colegi)- Informarea clientului cu privire la eventualele neconcordanțe, deficiențe de întocmire, documente lipsă, documente de întocmit, documente de transmis suplimentar- Verficarea corelațiilor între conturi- Verif
STRATEGIC EXPERT ACCOUNTING SRL
![]() |
Consultant Vânzări - Partener Orange |
Candidatul ideal Ne mărim echipele de vânzări!Studii medii/superioareCunoștințe de operare PC (Microsoft Office)Bune abilități de comunicare, vânzare și persuasiuneOrientare către rezultate și îndeplinirea obiectivelor de vânzări și încasări lunarePromptitudine, seriozitate, motivațiePersoană veselă, optimistă, plină de energieExperiența în domeniile de vânzări și telecomunicații reprezintă un avantaj!Toate cele menționate sunt importante pentru noi, dar noi nu căutăm candidați ideali, ci candidați serioși, care sunt dispuși să învețe, sunt ambițioși și motivați să evolueze.Descrierea jobului Responsabilitățile tale:Asiguri interfața punctului de lucru cu cliențiiConsiliezi clienții în vederea alegerii produselor potrivite în funcție de necesitățile acestoraOferi informații corecte și utile despre produsele sau serviciile promovateMenții relațiile cu clienții firmeiComunici cu echipa și superioriiAbordezi telefonic clienții din baza de date cu scopul de a prezenta și a vinde serviciile
RANDOM IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: