Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Gherla

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Gherla

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Gherla si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Compania noastra Kunden Broker activeaza in domeniul intermedierii de asigurari si de servicii financiare integrate, avand o prezenta de peste 15 ani in Romania si un portofoliu consistent de clienti. Integritatea, performanta si spiritul de echipa sunt valori care ne ghideaza in tot ceea ce facem si criterii pe care le luam in considerare in selectia celor care doresc sa se alature echipei noastre. Dorim sa avem alaturi de noi persoane determinate, ce au o atitudine pozitiva si deschisa, carora le face placere sa lucreze cu oamenii si dau dovada de empatie.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Candidatul Ideal Iubesti cifrele si iti place sa fii exact, concis si corect? Ai cunostinte si experiente de lucru in companii financiare?Cerinte Studii superioare de specialitate, Financiar – Contabile; Experiența in utilizarea programelor de contabilitate (Winmentor) și a pachetului MS Office; Capacitate de comunicare si de relationare foarte bune; Gestionarea ti
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal Dacă principiile care te ghidează sunt competența, respectul reciproc, implicarea și ești absolvent de studii superioare cu profil economic (membru C.E.C.C.A.R. = avantaj) lucrezi în domeniu de cel puțin 1 an și ai cunostinte bune de contabilitate, fiscale, ale actelor normative si ale principiilor ce reglementează domeniul economic măcar unele dintre aplicațiile de gestiune economică și informatică (Ciel, Saga, Winmentor, Scrib, Office 365) nu au secrete pentru tine iar pe celelalte ești dispus să le descoperi ești obișnuit să lucrezi în Excel poți purta o conversație decentă în limba engleză deții permis de conducere categoria B (nu e obligatoriu, dar e un plus)te invităm să ni te alături!Descrierea jobului Îți vom da ocazia să: ai propriul portofoliu de clienți cu care vei comunica direct revizuiești și/sau operezi documentele contabile primite de la clienți în programul de contabilitate utilizat de aceștia întocmești registrele contabile și declarațiile de impozite
FINACO
Candidatul ideal Candidatul Ideal1. Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie similara, de preferinta in companii de productie;2. Studii economice superioare;4. Cunostinte de contabilitate;3. Cunostinte operare PC;5. Cunostinte programe informatice4. Limba engleza - nivel mediu;5. Abilitati proactive si receptive;6. Seriozitate si corectitudine;Descrierea jobului Descrierea jobuluiAtributii principale:1.Verifica concordanta dintre receptiile de la furnizorii de deseuri feroase, neferoase si nemetalice si facturile aferente. Inregistreaza preluarea facturilor de receptii aferente punctelor de lucru alocate;2. Verifica si prelucreaza consumurile de materii prime, materiale, marfuri si inregistreaza manoperarile de produse finite pentru punctele de lucru alocate;3. Inregistreaza facturile de diverse, verifica rapoartele de colecare,4. Inregistreaza deconturile de deplasare aferente punctelor de lucru alocate;5. Inregistreaza extrasele de cont ale punctelor respective de lucru;6. Ajuta la ve
REMATINVEST
Candidatul ideal Esti Contabil /Economist si vrei sa contribui prin expertiza ta la cel mai important proiect de investitii din Europa al companiei STADA Arzeinmittel AG?STADA M&D Romania angajeaza Contabil /Economist in-house pentru sediul din Turda.Profilul tau:- Studii superioare absolvite in domeniul economic;- Cunostinte in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Cunostinte avansate operare PC: Microsoft Office si programe de contabilitate, constituie avantaj experienta in programe tip ERP;- Atentie la detalii si atentie distributiva;- Abilitati de organizare si planificare;- Capacitate de prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita;- Orientare catre obtinere de rezultate.Descrierea jobului Verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale; Inregistreaza corect operatiunile financiar-contabile in program de contabilitate ERP; Inregistreaza facturile de achizitie consumabile/servicii/obiecte inventar/utilitati, etc Inregistreaza facturile
STADA M&D
Candidatul ideal - Studii superioare economice definitivate;- Minim 2 ani experienta in domeniul contabil;- Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Experienta contabila in productie constituie un plus;- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word.- Bun comunicator cu abilități de relaționare și lucru în echipă- Echilibrat si încrezător- Organizat și punctual- Capacitate de concentare și atenție la detalii- Cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație internațională;- Conduită respectabilă- O bună cunoaștere a noilor tehnologii și a mijloacelor moderne de comunicare;- Dornic de a învăța lucruri noi și a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Permis de conducereDescrierea jobului - Se ocupa de contabilitatea primara a societatilor.- Intocmeste deconturile de cheltuieli in functie de necesitati.- Inregistraza facturile de cheltuieli si servicii sub indrumarea managereului finaciar- Urmareste fluxul de documente contabile astfe
ZIGMAN
Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Candidat responsabil, cu experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de legislatie in domeniuAcuratete, rapiditate, abilitati de comunicareBune cunostinte de ExcelCompetente in Ms Office, ERP la nivel avansatDescrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara: facturi furnizori, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare.-analizarea fiselor clienti/furnizori-prelucreaza inventarele si arhiveaza documentele-participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil-Intocmirea statelor de plata-Plati furnizori interni, plati furnizori externi, schimb valutar, etc.-alte sarcini ocazionate de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului
MEDICA M3 COMEXIM
Candidatul ideal Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunoasterea programului SAGA; Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office; Experienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabil; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata;Descrierea jobului Responsabilitati Gestioneaza un portofoliu de firme (diverse domenii), mentine legatura cu clientii; Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei; Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile;​ Intocmeste declaratii fiscale, inchideri lunare, bilant, balanta de verificare si diverse rapoarte;Beneficii Salariu atractiv Mediu de lucru placut, atmosfera prietenoasa. Suport si sustinere din partea echipei. Instruire si posibilitatea de dezvoltare profesionala.
COMPLET FOUR YOU
Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX
Candidatul ideal Ești o persoană activă, îți plac deplasările și te poți reloca, ești pasionat de construcții și îți dorești să ai responsabilități pe procesul economic al unui proiect?Geiger România te caută!Vei putea face parte dintr-un proiect mare de construcții la cheie sau a unui lot de autostradă cu posibilitatea de a te dezvolta într-o echipă frumoasă și dinamică.Profil: Studii superioare, de preferat studii economice în domeniul industrial; Experiență similară 2-3 ani; Cunoaștere pachet Microsoft Office la nivel avansat; Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea/modificarea/ aprobarea a contractelor pentru proiectele alocate; Verificare și urmărire respectare condiții contractuale; Verificare și aprobare din punct de vedere economic a facturilor primite pentru proiecte; Delimitare valorică lunară a prestațiilor/materialelor pentru care nu s-au primit facturi, împreună cu managerii de proiect; Elaborare rapoartelor de controlling pe proiecte; A
GEIGER TRANSILVANIA
Candidatul ideal Absolvent studii superioare cu licenta in domeniul economic. Persoana cu experienta minima de 3 ani in contabilitate financiara si de gestiune. Cunostinte de legislatie financiara. Nivel avansat de utilizare a MS Office (Excel avansat). Atentie concentrata si distributiva. Capacitate de analiza, rapiditate in procesul de luare a deciziilor si de rezolvare a problemelor. Abilitatea de a coordona mai multe proiecte si responsabilitati in paralel. Abilitatea de a respecta termenele.Descrierea jobului Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala pe baza documentelor justificative, pentru toate operatiunile patrimoniale. Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile. Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora. Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri,
ONCOS PROD
Candidatul ideal studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; minim 2 ani experienta in domeniu; experienta in coordonarea unei echipe, avand aptitudini de coordonare, dand dovada de spirit de echipa si bune abilitati de comunicare; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia muncii; operare software contabilitate: SAGA, Winmentor si Revisal; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (Jurmalul de cumparari, jurnalul de vanzari, registrul de casa); verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldur
BIZZ&PARTNERS ACCOUNTIG
Candidatul ideal We are looking for new professionals to join the KADRA team!At KADRA we believe that people have the right to move freely, comfortably and safely, and through our integrated automation and access management solutions we contribute building a world that understands and respects this fundamental truth.Therefore, we are looking for a colleague to join our financial and accounting team and support their processes and to share our vision about the world.Do you fit if you have: Higher accounting studies; Minimum 5 years experience in the accounting field, including all aspects of fiscal activity - accounting; (preferably); Production accounting knowledge (advantage); Advanced MS Office operating skills: Excel and Word; ERP skills, for example: Navision, Soft 1, WME; Attention to detail and the ability to handle multiple and complex tasks; Accuracy and ability to prioritize and meet deadlines. *But if you are a responsible professional, involved person, eager to learn, people
KADRA TECH
Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL- DEPARTAMENTUL ECONOMIC:Experiență relevantă de specialitate;Bune abilități de comunicare; lucru în echipă; organizarea și stabilirea priorităților în activitatea profesională;Abilitatea de păstrare a confidențialității activității profesionale;Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate în luarea deciziilor;Persoană proactivă; experiența de lucru într-un mediu dinamic;Disponibilitate la munca de teren și delegații;Cunoscător al limbii engleze;Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);Cunoștințe de analiză economico-financiară;Cunoștințe solide economice;Experiență întocmire/interpretare balanță, bilanț;Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă;Cunoștințe operare programe de contabilitate;Reprezintă un avantaj experiența de lucru în programul SAGA;Reprezintă un avantaj experiența într-o firmă de contabilitate;CANDIDATUL IDEAL- DEPARTAMENTUL JURIDIC:Experiență relevantă de specialitate;Cunoștințe
RTZ PARTNERS SPRL
Candidatul ideal Cerințe:Absolvent studii superioare finalizate in domeniul economicExperiență în domeniu: minim 6 luni.Cunoasterea limbii engleze (scris / vorbit) - nivel avansat - este absolut necesara.Persoană dinamică, echilibrată, organizată, capabilă să răspundă unor cerințe diverse și simultane, cu foarte bune abilități de comunicare;Capacitate analitică și atenție la detalii;Orientare spre rezultat, rezistență la stres;Cunoștințe bune de operare pe calculator MsOffice(Excel, Word, Outlook)Cunoștințe solide de contabilitate;Descrierea jobului Principalele atribuții:Operează documentele financiar-contabile în programul de contabilitateContribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activitate a societății;Participă la inventarierea anuală a elementelor de activ și de pasiv;Ține evidența obligațiilor de plată către furnizori și efectuează plățile.Beneficii oferite:Tichete de masa in functie de numarul de zile lucrateAbonament servicii medicale lunar
EURO FLEET TRANSPORTS
Candidatul ideal Studii superioare economice sau inginerie (licentiat)Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel,Word);Vechime de minimum 1 ani - avantaj;Persoana ordonata si responsabila,avand o gandire analitica;Abilitatea de a lucra cu termene limita;Descrierea jobului Responsabilitati:Facturare, operatiuni (Smartbill), inventariere lunara;Gestionare instrumente de plata;Efectuarea platilor companiei si a salariilor si urmarirea incasarilor;Foi de parcurs si deconturi lunare auto;Ofertare clienti;Contracte;Efectuarea diferitelor rapoarte ale companiei;Arhivarea documentelor contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic;Beneficii:Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in plina expansiune;Salariu corect, adaptat nivelului de responsabilitate si experientei;Prima de Paste si Craciun;
STEELCORE EUROPE
Candidatul ideal Persoana organizata, atenta la detalii, ordonata, eficienta, pro-activa, cu simt de responsabilitate si focusata pe solutionarea problemelor. Bune cunostinte de operare a programului de contabilitate WinMentor constituie un avantaj.Competențe de operare PC si de utilizare a pachetului Microsoft Office;Bune abilitați de comunicare;Experiența de munca în programul de contabilitate WinMentor ca si avantaj.Descrierea jobului - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni si externi -Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa- Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor- Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni- Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR)- Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans- Operarea zilnica a facturilor de la fur
BS RECYCLING
Dacă ai experiență de muncă in contabilitate de minim 5 ani, ești responsabil, meticulos, implicat, obișnuit să lucrezi cu deadline-uri, pro-activ, orientat înspre găsirea de soluții și ești atent la detalii, trebuie să îți spunem că este posibil să te potrivești perfect echipei noastre! Candidatul potrivit: Studii superioare economiceCunoștințe de contabilitate, fiscalitate și salarizareAbilități de comunicare, lucru în echipă, atenție la detalii, pro-activ, flexibil și adaptabilCunoștințe solide de limba englezăResponsabilități: Introducerea documentelor in programul de contabilitate (SAGA)Intocmire situatii contabile, declaratii, bilanturi (lunare, trimestriale, anuale etc)Intocmire si raportare contracte de muncaIntocmire si inregistrare state de plataIntocmire facturi si urmarirea incasarii acestoraÎntocmire rapoarte financiare aferente proiectelor aflate în implementareEfectuarea platilorAlcatuire bugete pentru propunerile de proiect care urmează să fie depuse de către organizați
Transilvania IT
Candidatul ideal Hai, vino, fă și tu parte din familia Nobila Casa! Căutăm trei consultanți de vânzări pentru consilierea clientilor pentru magazinele noastre din Iuliu Mall, Vivo si Centru Cluj-Napoca.Dorim să fie un magazin cât mai aproape de clienții noștri!Pentru acesta avem nevoie de ajutorul Tău: să aducem zâmbet în magazin și să creăm o atmosferă caldă, unde Te simți ca acasă. 😊Vizitează-ne pagina de cariere și descoperăă #viatalanobilacasa!Descrierea jobului Beneficii:- salariu motivant- bonusuri si competitii, challenge-uri permanente- bonuri de masa (valoare 20 de lei/zi)- companie in extindere si dezvoltare rapida- reducere angajat 25% pentru cumparaturi la Nobila Casa- cursuri interne- sistem intern de bonusare pentru recomandare persoane spre angajareDacă deții:- abilități de comunicare, relaționare și te simți comfortabil să consiliezi clienți- te interesează domeniul decorațiunilor interioare- doresti să te dezvolți în cadrul unei echipe profesioniste de vânzări, atunci
MENDOLA PRO
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Candidatul ideal are: Cunostințe bune de operare PC - MS Office (Excel, Word) si WinMentor; Permis de conducere – obligatoriu; Memorie, organizare, corectitudine, atenție la detalii; Abilitati in comunicare si relationare.Descrierea jobului Contabilizează şi înregistrează documentele primare în programul de contabilitate WinMentor; Emite facturile pentru marfa si serviciile prestate de companie; Transmite prin email facturile catre clienti, mentinerea relatiilor cu furnizorii pentru comenzi cand e cazul; Receptioneaza marfa de la furnizori, emite bonuri de consum si avize; Contabilizează şi înregistrează registru de casă, extrasul de banca; Urmărirea şi verificarea plăţilor către furnizori şi a încasărilor de la clienţi Activități generale de secretariat.Beneficiile:• Pachet salarial atractiv;• Tichete de masa;• Program de lucru 8:30- 16:30
SPECIAL CONFORT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.