Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Medias

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Medias

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Medias si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii superioare economice;- Experienta relevanta minim 3 ani (activitati similare);- Cunostinte solide de legislatie fiscala si salarizare;- Abilitati de comunicare, relationare;- Capacitate de analiza, sinteza, orientare spre rezultat;- Utilizator MS Office (Excel, Word, MS Outlook) si abilitate de a utiliza diferite aplicatii informatice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI- Verificarea calculului drepturilor salariale si a contribuţiilor datorate de firma;- Completarea si raportarea concediilor medicale la Casa de Sanatate conform legislatiei in vigoare;- Intocmirea declaratiei 112;- Emitere centralizator de salarii, state de plata, avansuri salariale, situatii de retineri, fluturasi de salarii, situatii de plata catre banci;- Eliberare adeverinte pentru salariatii firmei;- Verificarea lunara a soldurilor conturilor contabile de salarii (sintetice si analitice);- Asigurare confidentialitatii datelor;- Verificarea, din punct de vedere contabil şi fiscal, a facturi
COMPA
Candidatul ideal Ești o persoană activă, îți plac deplasările și te poți reloca, ești pasionat de construcții și îți dorești să ai responsabilități pe procesul economic al unui proiect?Geiger România te caută!Vei putea face parte dintr-un proiect mare de construcții la cheie sau a unui lot de autostradă cu posibilitatea de a te dezvolta într-o echipă frumoasă și dinamică.Profil: Studii superioare, de preferat studii economice în domeniul industrial; Experiență similară 2-3 ani; Cunoaștere pachet Microsoft Office la nivel avansat; Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea/modificarea/ aprobarea a contractelor pentru proiectele alocate; Verificare și urmărire respectare condiții contractuale; Verificare și aprobare din punct de vedere economic a facturilor primite pentru proiecte; Delimitare valorică lunară a prestațiilor/materialelor pentru care nu s-au primit facturi, împreună cu managerii de proiect; Elaborare rapoartelor de controlling pe proiecte; A
GEIGER TRANSILVANIA
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Societatea noastra de expertiza contabila cauta o persoana care sa ni se alature pentru postul de economist (contabil senior), cu norma intreaga. Candidatul ideal ar trebui sa aiba studii superioare in domeniul contabilitatii, o experienta de minim 3 ani in evidenta contabila si sa cunoasca modul de lucru din softul SAGA.Descrierea jobului Operarea documentelor primite de la clienti in softul de contabilitate (SAGA)Cunoasterea particularitatilor contabile si fiscale pentru toate tipurile de entitati (societati comerciale, PFA, ONG)Salarizare, intocmire contracte de munca, transmitere in RevisalInchiderea lunara a balanteiIntocmire si depunere declaratii fiscaleConsultanta oferita clientilor
LEX ACCOUNT TEAM
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii, Exchange &Transfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă;- Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;- Orientare către cliennți;- Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora;- Capacitate dе ascultare activă și dе convingere;- Bune abilități de vanzare;- Atenție la detalii și seriozitate;Ești amabil, ai un spirit dе echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Derularea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si transfer rapid de bani clienților
INVEST INTERMED GF I.F.N
Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte in gestiune in domeniul alimentar (restaurant) si experienta pe un post similar- capacitate de lucru in echipa- studii medii sau superioare economice- cunostinte avansate PC - MS Office, Word, Excel- persoana organizata si responsabila fata de indatoririle de serviciu- initiativa, spirit practic- interes pentru dezvoltarea profesionala proprie- atentie la detalii, capacitatea de a efectua sarcini rutiniere;- constituie avantaj cunoasterea programelor informatice de gestiune Micros si/sau KeepApp Descrierea jobului Acest job presupune gestionarea scriptica a stocurilor de marfa din doua restaurante, operarea cantitativ valorica in programele informatice Micros si KeepApp a achizitiilor de marfa, introducerea/actualizarea retetelor de feluri de mancare/bauturi servite in restaurante , pe baza carora se efectueaza scaderea materiilor prime consumate, verificarea costurilor per reteta, analiza costuri, inventarieri.Principalele responsabilitati:- inreg
PRITAX INVEST
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal - Membru activ CECCAR;- Bun cunoscător al legislației in vigoare;- Abilități de comunicare și lucru în echipă;- Capacitate buna de lucru in condiții de stres;- Capacitate de planificare si organizarern- Cunostinte juridice solide- Persoana ambitioasa,motivata- Cunoştinţe de operare PC; MS OFFICE, SAGA, ZOOMDescrierea jobului -prelucrarea actelor-intocmire balanta de verificare-intocmire expertize contabile extrajudiciare-reprezentarea clientilor in fara organelor de cercetare.
ALEX & RALUCA DEVELOPMENT
Candidatul ideal - studii superioare (de preferat economice, studii tehnice ar fi un avantaj);- permis conducere categoria B;- disponibilitate la deplasari 40% din timp;- capacitate de a gandi obiectiv (out of the box);- cunostinte de contabilitate primara (registru de casa);- cunostinte excel (nivel mediu);- bune abilitati de comunicarea si relationare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;- aptitudini organizatorice si gandire strategica.Descrierea jobului - urmareste respectarea procedurilor interne;- face evaluari in filialele La Fantana (in principal zona de N-V) conform program de audit intern;- face vizite la clienti in vederea evaluarii calitative a serviciilor La Fantana;- evalueaza fluxuri de lucru si propune masuri pentru imbunatarire;- participa activ la elaborarea procedurilor interne;- asigura suport altor departamente in privinta procedurilor interne;- participa la inventarele planificate, la final de luna sau inventarele anuale;- face raportari in urma v
LA FANTANA ESTATE
Candidatul ideal Daca esti in cautarea unui job dinamic, ai ajuns fix unde trebuie!Cautam un nou coleg in echipa CreditAmanet pentru care locatia sa nu fie o problema. Desi nu vei avea o locatie stabila, vei avea posibilitatea de a lucra in mai multe agentii, reusind astfel sa ai contact cu cat mai multi colegi si clienti diversi;Ce iti oferim Job dinamic si provocator; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix + comision corelat cu vanzarile realizate; Prime de sarbatori; Decontarea transportului; Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei; Concursuri interne recompensate cu beneficii financiare; Abonament medical. In plus, pentru ca intotdeauna ne gandim la cei dragi, putem sa le oferim asigurare medicala la preturi preferentiale; Abonament Bookster; Program de instruire la locul de munca, nu ai nevoie de experienta; Posibilitate de a avansa prin performanta; Un loc de munca sigur si stabil, in agentii moderne, situate in centre comerciale.Descrie
EUROCREDIT EXCHANGE
Spitalul Militar de Urgență Sibiu „Dr. Alexandru Augustin”, (U.M. 02460 Sibiu), organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de economist debutant la Biroul de achiziții publice și contractări.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile
Unităi militare
Candidatul ideal - Cunoştinţe perfecte de limba germană- Rezistență la stres și atitudine 'hands on'- Capacitate de a lua decizii- Capacitate de abstractizare pentru îndeplinirea obiectivelor țintă- Capacitate de a lucra în echipă- Capacitate de a îndeplini rolul de mediator- Capacitate de adaptare. Nu luaţi personal critica şi plângerile, ci consideraţi-le ca o şansă pentru dezvoltarea ulterioară- Foarte bune cunoştinţe Microsoft-Office, în special Outlook, Word şi Access- Educație profesională încheiată, de preferat în domeniul comercial sau juridic- Experienţă profesională, în cursul căreia aţi fost angajat parţial în domeniul consilierii telefonice a clienţilor- Experienţa personală sau profesională în domeniul îngrijirii la domiciliu şi/sau consiliere sunt de doritDescrierea jobului Responsabilități:- Consilierea și informarea telefonică a clientilor activi și potențiali în limba română- Conversaţie la telefon cu accent clar pe rezultate, fără a renunţa la empatia față de
HAUSENGEL INTERNATIONAL ROMANIA
Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr SMART din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile potrivite de panouri fotovoltaice, sisteme BMS, statii de incarcare electrice ec
ROMSTAL IMEX
Candidatul ideal - Ești pasionat de tehnologie și dorești să te dezvolți?- Ești o persoană dinamică, ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare și simți practice al vânzărilor?- Ai disponibilitatea de a lucra full time (Miercuri-Vineri: 12:00-20:00, Sâmbătă-Duminica: 10:00-18:00) Atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Vei reprezenta imaginea brandului prin abordarea şi oferirea de informaţii consumatorilor interesaţi; Vei colabora cu resprezentanţii magazinului, menţinând o relaţie apropiată cu aceştia; Vei fi responsabil cu verificarea stocului pentru produsele de la raft, precum şi de prevenirea şi comunicarea în timp util a situaţiilor Out of Stock; Vei contribui la creşterea vânzărilor în magazinul în care iţi desfăşori activitatea.Beneficii:- Salariu motivant și tichete de masă;- Bonus în funcție de vânzări;- Acces la ultimele tehnologii în domeniu;- Posibilități de avansare în cadrul companiilor. Locații disponibile în Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.
Grup Sapte
Candidatul ideal • Abilitati de comunicare, organizare si planificare, negociere si vanzare;• Abilitati excelente de comunicare, de lucru in echipa si in conditii de stres;• Persoana dinamica, cu initiativa si sociabila;• Ambitios(a) si foarte perseverent(a);• Studii superioare absolvite sau student in an terminal, cursuri ID;• Experienta in vanzari constituie un avantaj;• Persoana energica, persuasiva, cu atitudine serioasa, pozitiva;• Disponibilitate de a calatori (deplasare in teren, vizite la clienti);• Bune aptitudini de operare PC (MS Office - Word, Excel;• Spirit de initiativa;Descrierea jobului • Identificarea si contactarea potentialilor clienti;• Promovarea companiei si a gamelor de produse catre clienti noi si clienti existenti;• Cresterea portofoliului de clienti;• Actualizeaza permanenent informatiile legate de piata si concurenta;• Raspunde de intocmirea corecta a ofertelor;• Raspunde de incheierea contractelor cu toti clientii firmei;• Raspunde de incasarea la scadenta a
NEWDESK
Candidatul ideal SALES CONSULTANT/ OPTOMETRISTConceptul OptyU apartine culturii de inalta performanta care este intotdeauna in continua dezvoltare, plina de satisfactii si de oportunitati interesante.Oamenii nostril sunt inteligenti,distractiv, frumosi,inspirationali si au o obsesie pentru dezvoltatrea lor si lumea fashion-medical.Urmarim cele mai recente tenditii si ne mandrim sa stim ce este potrivit pentru fiecare pacient si client care ajunge in locatiile OptyU.Avem o misiune importanta de a indetifica stilul,formele care arata cel mai bine si de a permite oamenilor sa priveasca cu claritate si a se bucure de frumusetea vietii in toate formele ei.Echipa OptyU traieste si respira pentru a crea valoare exceptionala in viata clientilor, oferind servicii legendare si ochilor de inalta calitate ,perfect lucrati, depasind asteptarile clientilor nostril.OptyU este destinatia principala pentru toate nevoile de vedere,dar si soare.Descrierea jobului BeneficiiAsigurare de sanitateReducere de
TARCEA OPTIC
Candidatul ideal Cerinte:- Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului Responsabilitati:- Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea
BORANIC TOUR
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu, județul Sibiu, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist specialist I A – 2 posturi.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de s
Instituii judeene
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.