20 Locuri de Munca Economist in Navodari
20 Locuri de Munca Economist in Navodari
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Navodari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Navodari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Ne interesează o persoană experimentată, dar suntem deschiși și pentru o persoană tânără, dornică de dezvoltarea profesională.Cerinte: Deținerea permisului de conducere categoria B este considerată un avantaj; Cunoașterea limbii Engleză la un nivel mediu reprezintă un avantaj; Seriozitate, spirit de echipă, flexibilitate; Abilitați bune de comunicare;Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea și înregistrarea documentelor contabile. Verificarea componentei soldurilor contabile. Întocmirea declarațiilor lunare/ trimestriale/ anuale obligatorii. Participarea la întocmirea situațiilor financiare. Informarea clienților cu privire la obligațiile procedurale și de raportare financiar-contabilă. Arhivarea documentelor. Atribuții de asistent manager cu privire la societățile aflate în insolvență (gestionarea corespondenței, inclusiv efectuarea acesteia, menținerea legăturii cu Buletinul Procedurilor de Insolvență și Oficiul Registrului Comerțului, debitoarele, creditori
GEDEX IPURL
![]() |
Recrutam Consultanti -generali Romania |
Candidatul ideal -Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;-Cunostinte medii de utilizare PC;-Buna abilitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat;-Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni;-Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati-Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;-Promovarea, prezentarea si vanzarea corecta a produselor companiei;-Identificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;-Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii- Finantare pentru primele 24 de luni;-Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;-Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;-Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa.
NEGREA OANAROBERTA
![]() |
Consultant Vanzari Flanco |
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Daca ești atent la detalii, adaptabil, bun organizator, deții abilitați de comunicare, gestionezi foarte bine timpul si lucrezi in echipă, ești candidatul ideal pentru Rapid Credit!Cerințe profesionale:- Studii superioare economice, de preferat in învățământul de stat;- Experiență relevantă in domeniul financiar minim 2 ani si cunoștințe solide de operare PC, Microsoft Office, in special Excel;- Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene limita;- Nu este necesar atestatul de membru CECCAR;- Reprezintă avantaj experiența de munca într-o societate cu obiect de activitate similar, financiar-bancar.Descrierea jobului - Asigură înregistrarea cronologică, sistematică si corectă a încasărilor societății prin banca si verifică încasările efectuate prin casieriile sediilor secundare ale societății;- Asigura implementarea in soft a actelor adiționa
RAPID CREDIT I.F.N
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare-stiinte economiceLimba engleza nivel mediuCunostinte medii operare PC/Microsoft OfficeExperienta de lucru cu sisteme de tip ERP constituie un plusGandire analitica, atentie la detalii,deschidere spre invatare continuaExperienta anterioara in domeniul financiar-contabil poate constitui un avantajCunostinte de contabilitate romaneasca reprezinta un plus.Proactivitatea, comunicarea foarte buna si deschiderea spre echipa si colaborareDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale angajatului: sa inregistreze facturile furnizorilor; sa verifice facturile emise de catre departamentele operationale; sa tina evidenta costurilor platite de clienti pana in ziua cand containerul este eliberat; sa inregistreze datele containerelor in programul de trucking; sa verifice facturile furnizorilor pentru a se asigura ca tarifele sunt in conformitate cu contractul si aplicate corect pe fiecare categorie de container; sa inregistreze extrasele de cont si s
COSCO ROMANIAN SHIPPING AND TRADING
![]() |
Economist |
Candidatul ideal · Advanced knowledge of Romanian accounting, background preferably in AP and GL· Degree in Accounting / Finance· Very good command of Excel· Good English language skills· High level of commitment to deliver quality results to tight deadlines· Your autonomy, responsiveness, sense of initiative and attention to details will be appreciatedSalary is negotiable based on experienceDescrierea jobului CMA CGM Romania is looking for a member in Financial-Accounting Team.Main responsibilities:- Checking and accounting invoices;- Perform reconciliations;- Preparation of reports and with month-end process;- Deliver Cost and Revenue reconciliation reports;- Perform reevaluation of the foreign currency according to tax requirements- Perform any ad hoc reports requested by the management
CMA CGM ROMANIA SA
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare in domeniul economic si cunostinte relevante de contabilitate;Cunostinte de fiscalitate;Cunostinte bune de utilizare a programelor specifice de contabilitate (de preferat Navision) si a pachetului Microsoft Office (Excel, Word)Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;Seriozitate, meticulozitate, proactivitate, initiativa;Abilitati analitice solide si capabilitate de a indeplini sarcinile ce-i revin;Abilitati de comunicare;Spirit de echipaExperienta – minim 3 aniDescrierea jobului Responsabilitati:Inregistrarea in evidenta contabila a intrarilor, transferurilor si iesirilor de marfuri pe produse si gestiuniReconcilierea stocurilor de marfuriInregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizorii de serviciiReconcilieri fise de cont furnizoriVerificarea jurnalului de cumparariParticiparea la inchiderea de lunaIntocmirea diverselor rapoarte si situatii solicitate de seful ierarhicArhivarea documentelor financiar-contabile
AMEROPA GRAINS
![]() |
Economist |
Candidatul ideal -absolvent studii superioare in domeniul economic, experienta in domeniul financiar-contabil de minim 2 ani-cunostinte operare in softul de cotabilitate SAGA-cunostinte operare PC-persoana cu simtul raspunderii, serioasa, atenta la detalii;-rigurozitate, calitate de bun organizator, abilitati de comunicare;-capacitate puternica de auto-organizare, capacitate de a lucra in echipa.
Confidenţial
![]() |
Economist |
Candidatul ideal * Studii medii sau superioare de specialitate finalizate * Specializare contabilitate * Vechime minim 1 an
EXPOCAR TRADE
![]() |
Economist In Domeniul Salarizarii |
Candidatul ideal - studii superioare economice;- experienta minimum 2 ani intr-un post similar;- cunostinte foarte bune de lb. engleza- scris / vorbit;- operare Microsoft Office ( Word, Excel, PPT, etc) - avansat; Operare Charisma constitue avantaj;- disponibilitate la un program prelungit;- abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa;- abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite;Descrierea jobului Intocmeste si verifica statele de plata conform pontajului lunar;Pastreaza contactul permanent cu angajatii societatii in vederea obtinerii tuturor informatiilor necesare indeplinirii activitatilor;Raspunde de corectitudinea, oportunitatea si necesitatea actiunilor si documentelor intocmite;Asigura implementarea si respectarea sistemului de management al Calitatii, Mediului si Sanatatii si Securitatii in Munca: ISO 9001;2015 ; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018.Salarizare si beneficii conform po
SANTIERUL NAVAL CONSTANTA
![]() |
Economist Si Asistent Manager / Secretara |
Candidatul ideal De ce ai nevoie pentru a fi selectat? - ECONOMIST Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); Experienta pe un post similar de minim 1 an reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de operare PC ( Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); Cunostinte de legislatie fiscala; Abilitati de gestionare a datelor; Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; Constionciozitate si atentie la detalii; Cunostinte de Resurse Umane, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu; Sa detina permis de conducere categoria B (optional).De ce ai nevoie pentru a fi selectat? - ASISTENT MANAGER Studii superioare de specialitate in domeniul economic sau domeniul constructiilor Experienta pe un post similar de minim 1 an reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de operare PC (Pachetul Microsoft Office) Abilitati de gestionare a datelor; Capacitate de analiza si sinteza, de respecta
4U CONTAB PROJECT SRL
![]() |
Economist - Departament Financiar-contabil |
Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta intre 3-5 ani; Cunostiinte/experienta operare program SAP; Bune abilitati de operare PC- MS Office (Excel, Word, Outlook); Personalitate dinamică, comunicativa, analitica, punctuala; Capacitate de analiză și sinteză, de organizare si prioritizare pentru a respecta termenele limită; Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar-contabil.Descrierea jobului inregistrarea cronologica, zilnica si corecta in programul SAP a informatiilor de contabilitate primara: facturi furnizori, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare. urmarirea primirii la timp a extraselor de cont, verificarea acestora si a documentelor insotitoare si efectuarea inregistrarilor prin orice instrumente de incasare/plata urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, etc. relationare cu institutii financiar - bancare;Beneficii: Mediu de lucru profesionist; Salariu motivant; Asigurare medicala privata de sanatate; Bonuri de ma
VARD ENGINEERING CONSTANȚA
![]() |
Operator Sali De Jocuri - Navodari " Las Vegas Games" |
Candidatul ideal Candidatul ideal:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamică;• Pachet salarial motivant compus din parte fixa + bonusuri consistente in functie de implicare si eficienta la locul
NOBLEPIAGIO
![]() |
Economist Junior |
Candidatul ideal Absolvent invatamant superior in domeniul economic;Experienta anterioara in domeniul economic in constructii constituie avantaj;Cunostinte operare calculator, baze de date, MS Office;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;Organizare personala, capacitate de a lucra sub presiune cu sarcini multiple si termene limita strânse;Abilitati de a interpreta date economice, rapoarte financiare;Carnet de sofer categoria B, disponibilitate pentru calatorii in interes de serviciu.Descrierea jobului Strabag angajeaza un/o Economist/a Junior in domeniul constructiilor pentru proiectele din Romania, iar responsabilitatile vor fi:Verificarea conditiilor comerciale ale subcontractelor, participarea la toate negocierile (principiul celor 4 ochi);Pregatirea contractelor si/sau comenzilor de subcontractare/furnizare (contracte/comenzi standard); Urmarirea, verificarea si inregistrarea facturilor transmise de subantreprenori, furnizori
STRABAG
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Cerinte:- Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Calitatea de contabil autorizat reprezinta un avantajDescrierea jobului Descriere:- Gestionare facturi și solduri clienți- Contabilitate primara- Intocmirea NIR, bonuri de consum, devize de lucrari, facturi- Pregatirea rapoartelor pe clienti - zilnic, saptamanal, lunar- Confirmari de sold clienti (comunicarea cu clientii)- Receptia, arhivarea ,inregistrarea documentelor financiar – contabile ale unei societati, verificarea acestora, intocmirea balantei de verificare, a declaratiilor lunare si trimestriale si a situatiilor financiar– contabile anuale- Experienta operare program contabilitate.Beneficii:- Tichete masa, tichete cadou acordate conform legii; abonament preventie medicala- Posibilitate de dezvoltare pr
AKIM AUDIT & ACCOUNTING
![]() |
Operator Productie Dale Tartan |
Candidatul ideal - Studii medii tehnice/școală profesională;- Seriozitate;- Operativitate in desfasurarea activitatii; -Capacitatea de a lucra in echipa;- Spirit colegial si corectitudine in raporturile de munca.Descrierea jobului Responsabilități principale:- Operează utilajele de producție dale automate conform planului de producție al companiei;- Execută toate activitățile necesare pentru a opera utilajul alocat, inclusiv solicitări de materiale necesare în timpul producţiei :alimentarea utilajului cu materia prima, umplere matritelor tartan, depozitarea prduselor finite;- Execută toate verificările de calitate aşa cum sunt definite în instrucţiunile de lucru;- Alimentează utilajul cu materiale și menţine locul de muncă ordonat şi curat;
SEASIDE PLAYGROUNDS
![]() |
Operator Amanet Si Schimb Valutar Constanta Si Imprejurimi |
Candidatul ideal Absolvent de studii medii/ universitare Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar ;Descrierea jobului Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice Respecta si aplica procedurile societatii si politica marketing Se asigura TRAINING REMUNERAT Se asigura SUPORT PERMANENT DE LA SEDIU Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piataBENEFICII Salariu fix + comision/ bonuri de masa (se pot atinge venituri nete lunare de peste 3.100 lei) Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE, GARANTATE; Acordare de prime suplimentare ocazionale in functie de performanta; Siguranta si conditii de munca civilizate.
OK CREDO CONS
![]() |
Operator Amanet Si Schimb Valutar Constanta Si Imprejurimi |
Candidatul ideal Absolvent de studii medii/ universitare Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar ;Descrierea jobului Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice Respecta si aplica procedurile societatii si politica marketing Se asigura TRAINING REMUNERAT Se asigura SUPORT PERMANENT DE LA SEDIU Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piataBENEFICII Salariu fix + comision/ bonuri de masa (se pot atinge venituri nete lunare de peste 3.100 lei) Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE, GARANTATE; Acordare de prime suplimentare ocazionale in functie de performanta; Siguranta si conditii de munca civilizate.
OK CREDO CONS
![]() |
economist specialist I A – Posturile vacante în administrația publică din România |
Spitalului Clinic Județean de Urgența "Sfăntul Apostol Andrei" ,Constanta, Judetul Constanta Expiră azi LocatieConstanţa NivelFuncții de execuție Tip Temporar AngajatorInstituții județene CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs urmatorul post temporar vacant: – 1 post Economist Specialist I A – Serviciul Achiziții Condiţii generale de participare la concurs:are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;cunoaşte limba româna, scris si vorbit;are vârsta minima reglementată de prevederile legale;are capacitate deplină de exercițiu;are o stare de sănătate corespunzătoare pos
Locuri de munca la stat
![]() |
Manager Relatii cu Clientii Bancii - Constanta |
Scurta descriere a companiei Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta. In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale. Esti interesat de domeniul financiar-bancar? Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi? Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii? Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate! Ceri
CEC BANK
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: