Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul activitatii Financiar-Contabil; Absolvent studii economice Cunoasterea programului NAVISION ERP constituie un avantaj; Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; Capacitate de organizare si planificare;Descrierea jobului Evidenta analitica a deconturilor de cheltuieli; inregistrarea acestora in contabilitate. Periodic confirmari de sold cu angajatii care ridica avansuri de trezorerie; Evidenta analitica a clientilor, emitere de facturi conform contractelor de vanzare-cumparare sau prestari servicii cu clientii si verificarea respectarii termenelor si conditiilor prevazute in acestea; Evidenta analitica a furnizorilor, inregistrarea in contabilitate a facturilor primite, conform centrilor de cost alocati. Confirmari de solduri cu furnizorii si punctaje cu acestia; Verificarea lunara a documentelor de vanzare/cumparare in jurnalele de vanzare sau cumparare. Rapoarte specifice activitatii financiar-contabile.
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil, cu sau fara experienta;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competitiv, prime in
WURTH ROMANIA
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel);- Bune abilitati de calcul matematic;- Absolvirea unei scoli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoana responsabila, organizata, dinamicaDescrierea jobului -Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei;-Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie;-Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti;- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli ;- Organizeaza documente contabile si le preda la termen firmei de contabilitate;- Verifica incasarile, platile;- Intocmeste diferite rapoarte solicitate ;- Arhiveaza documentele financiar-contabile;
EASI LOGISTIC
Candidatul ideal Sa ai cunostinte solide de contabilitate primara;Sa ai cunostinte si experienta in utilizarea unui soft de contabilitateSa fii o persoana organizata, responsabila, implicata si cu o buna capacitate de intelegere a tuturor ariilor de activitate ale companiei;Sa ai experienta de contabilitate pentru activitatea de productie, de gestionare a stocurilor, etc.Sa ai cunostinte medii de operare PC: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Powerpoint, e-mail;Sa fii atent si sa ai capacitatea de a respecta termene limita;Sa fii serios si sa ai abilitatea de a lucra in echipa;Descrierea jobului Sa pregatesti toate actele contabile necesare si sa le transmiti catre furnizorul extern de servicii contabile;Sa inregistrezi corect si la zi, toate datele de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc;Sa urmaresti
QUADRA CASA
Candidatul ideal Studii superioare - preferabil ASE – FACULTATEA DE CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNECunostinte de baza in informaticaCunostinte Excel – nivel mediu (Sum, Average, Vlookup, Filtre, Sort)Pozitie deschisa si pentru proaspat absolventi cu dorinta de a invata si de a se dezvoltaSe lucreaza de la birou - sediul firmei este in OtopeniDescrierea jobului Asigura emiterea avizelor si a facturilor de vanzare a marfurilor conform planning livrare;Asigura verificarea si raportarea permaneneta a stocurilor de marfuri;Verifica facturile blocate si emite corectii de pret sau cantitate;Asigura procesarea documentelelor de retur marfa;Asigura punctarea soldurilor intarziate (credit control) si le mentine intr-un interval de 30-90 zile, raportandu-le superiorului ierarhic;Persoana de legatura cu IT-ul externalizat;
SERPICO TRADING
Candidatul ideal Bune abilități de comunicare și relaționare în echipă; Responsabilitate, corectitudine și seriozitate; Experiență minim 1 an în activități contabile/administrative/secretariat; Cunoașterea unui program de gestiune nu este obligatorie, dar reprezintă un plus; Bune cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, Outlook); Cunoștințe medii de limba engleză.Descrierea jobului Responsabilitățile job-ului: Verificаre și introducere fаcturi în sistem; Lucrul cu documente specifice: avize, facturi, chitanțe, bonuri fiscale, extrase, dispoziții de plată ș.a.; Introducere NIR-uri, pregătire date pentru Intrastat; Pregătire documente pentru Direcția de Taxe și Impozite; Verificarea situațiilor de furnizori neachitați/clienți neîncasați; Monitorizarea exporturilor de marfă către clienții UE; Activităţi administrative: arhivare documente, gestionare corespondență, întocmire AWB-uri.Beneficii: Salariu fix + tichete de masă, bonusuri de performanță; Contract de muncă pe perioadă nedete
ASP GROUP EAST
Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS
Candidatul ideal - Studii superioare de profil, absolvite;- Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office;- Spirit de organizare a activitatilor proprii;- Persoana ordonata si responsabila, gandire analitica;- Abilitatea de a lucra cu termene limita.Descrierea jobului - Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de la furnizorii de marfa, transport si diversi, pe baza carora se elaboreaza balanta lunara;- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei, conform extrasului de cont;- Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de consumabile, scule, echipamente;- Inregistreaza in programul ERP Navision contractele cu furnizorii si scadentarele;- Realizeaza bonurile de consum aferente consumabilelor;- Intocmeste si inregistreaza dispozitiile de plata si de incasare;- Opereaza mijloacele fixe si obiectele de inventar;- Inregistreaza in programul de contabilitate operatiunile d
VERTICAL DESIGN
Candidatul ideal Abilitati de comunicare, negociere si vanzare Abilitati tehnice (masuratori, viziune in spatiu) Capacitate de organizare si planificare a activitatii, adaptabilitate Orientare spre rezultate, initiativa, tenacitate Persoana energica, responsabila, agreabila, atitudine pozitiva, orientata catre client Cunostinte de utilizare Microsoft OFFICE, in special EXCEL Abilitati de design interior (simt estetic)Descrierea jobului Cunoasterea detaliata a produselor comercializate in showroom; Acumularea si gestionarea informatiilor multiple necesare desfasurarii activitatii (multitasking); Intocmirea ofertelor Gеstionаrеa intregului procеs in relаtia cu cliеntul (prеzеntari, intalniri, propunеri, ofеrtare, comenzi, livrari) Menține și dezvolta relațiile existente de colaborare cu designeri și arhitecți. Mentinerea legaturii cu departamentele de suport Logistic si Financiar pentru buna desfasurare a activitatii curente Oferirea de informatii si facilitarea procesului de cumparare A
QUADRA CASA
Descrierea jobului VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Salariul NET 3.700 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 4.500 lei. Bonusuri lunare in functie de vanzari. Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori. Perioada de pregatire in domeniu platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta. Traininguri de specialitate si cursuri personalizate. Posibilitati de promovare. Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata, in plina expansiune. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat). Sa-ti placa sa comunici cu oamenii. Sa fii atent la detalii. Sa ai abilitati de operare PC.Ce vei avea de facut: Vei verifica si vei evalua garantiile. Vei intocmi documentele pentru acordarea imprumuturilor. Vei consilia clientii privind vanzarea bijuteriilor. Vei efectua platile si incasarile. Vei pastra evidenta primara a
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane pentru postul de consultant vânzări pentru magazinul nostru de cafea si băuturi alcoolice.Suntem interesați să te cunoaștem dacă îndeplinești următoarele cerințe:- ai cunoștințe de utilizare a PC-ului (pachet Microsoft Office)- ești organizat(ă) și ești orientat(ă) către client și rezultate;- ai capacitate de a lucra cu termene limită;- deții bune abilități de negociere.Descrierea jobului - Interactionază cu clienții magazinului;- Promovează și vinde produsele;- Asigură necesarul stocului de produse;- Identifică nevoile clienților, oferă consiliere , propune soluțiile optime și răspunde solicitarilor.Beneficii- Asigurare medicală privată;- Salatiu fix, bonusuri;- Se acordă comision după perioada de acomodare;- Ai posibilitatea de a lucra alături de o echipă mică dar energică și entuziastă, pe o poziție cheie;- Îți poți dezvolta competențele proprii într-o companie în continuă dezvoltare, unde aportul tău este foarte important.- Salariu
ETIENNE DISTRIBUTION
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal FedEx Trade Networks Transport & Brokerage SRL is currently recruiting for the following positions:Ocean Operations Agent (Expeditor International) - code OOAIf you would like to apply for any of the above positions please send your application and letter of intention in English including the job code in the e-mail subject. Descrierea jobului Ocean Operations Agent Main responsibilities:- Plan and organize the transport orders from customers- Prepare all documentation necessary for transport- Ensure the smooth flow of transports- Update daily the operational system- Track and trace all transports- Maintain and develop a good relationship with customers- Communicate and negotiate rates with suppliers- Pricing and administrative activities- Comply with company's policies and procedures- Collaborate closely with all departmentsMain requirements:- Mininum 2 years experience in Freight Forwarding- Good knowledge of Ocean freight market- Experience in both ocean and rir
FEDEX TRADE NETWORKS TRANSPORT & BROKERAGE
Candidatul ideal Căutăm operator service centrale termice (HVAC) pentru puncte de lucru Bucuresti și Otopeni.În postura de operator service veți fi responsabil de:Efectuarea serviciilor de punere în funcțiune, autorizarea funcționării, verificare tehnică periodică.Service (în garanție și postgaranție) al echipamentelor livrate de firmă către clienții săi și intervenții separate la alte solicitări.Instruirea clienților referitor modul de utilizare a echipamentelor puse în funcțiune.Descrierea jobului Alături de echipa Kazan veți beneficia de:Traininguri tehniceContract pe perioadă nedeterminatăSalariu motivantBonuri de masăPosibilitatea de dezvoltare profesionalăBonusuri în funcție de performanțăMasină de serviciuTeam-building periodic
S.​C.​ KAZINST GRUP S.​R.​L.​
Candidatul ideal Viitorul nostru coleg va avea:- Experienta in Call Center;- Bune abilitati de comunicare;- Cunostinte PC - MS Office;- Stabil si rabdator in atingerea performantelor;- Ambitios si dornic de cariera in Wurth Romania;- Cunostintele tehnice constituie un avantaj.Descrierea jobului ... si ne va ajuta cu urmatoarele activitati:- Contacteaza telefonic clientii din baza de date alocata;- Prezinta si vinde telefonic produsele companiei;- Raspunde prin telefon si/sau prin email solicitatilor clientilor;- Invata continuu despre produsele companiei;- Ofera informatii corecte si utile clientilor in procesul de vanzare;- Solicita periodic feedback de la clienti;- Intocmeste diferite rapoarte de activitate.Beneficii:Pachet salarial competitiv - salariu fix, tichete de masa si bonusuri in functie de performanta.Program fix de lucru; L-V, de la 8:00 la 17:00;Sediul companiei este in Otopeni - Ilfov.Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie de succes!
WURTH ROMANIA
Candidatul ideal Fabrica de medicamente din Otopeni angajeaza Operator ProductieExperienta nu este obligatorie.Program: Luni-Vineri, orele 8-16Transport din Bucuresti gratuit.Depuneti CV la [email protected]
DELOS IMPEX 96
Candidatul ideal Experienta in Customer Service/Call Center/Ofertare Abilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune (ERP); Capacitatea dе gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor zilnice, atentie la detalii si acuratete in activitate; Atitudine orientate catre client; Dorinta de a invata, fire energica; Cunostiinte medii de limba engleza.Descrierea jobului Descriere job: Analizeaza cereri de oferta si emite oferte clientilor, in functie de solicitari; Mentine legatura cu clientii si preia solicitarile si comenzile transmise de acestia prin email sau telefon; Face follow up la oferte; Verifica sistemul de gestiune pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau existenta stocului; Introduce si proceseaza comezile cu acuratete in sistemul integrat; Actualizeaza date in sistem, introduce coduri produse si/sau clienti, actualizeaza baza de date clienti; Intelege si comunica clar si concis detaliile/instructiunile de livrare, transm
A.C.P. AIR CONDITIONING PRODUCTS
Candidatul ideal persoana responsabila, dinamica, flexibila la programul de lucru adaptabilitate la normele si procedurile de ordine interioara ale firmei cunostinte PC,operare programe contabilitate, excel , WINMENTOR facturare in program sau excelDescrierea jobului Operator calculator contabilitate primara. Introduce date in sistemul informatic: receptii, facturi, chitante, extrase de cont Asigură întocmirea, operarea şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.Intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.); Operareaza documentele contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/serv
INEDIT TRANS AUTO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.